Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Book now on our website
Expedia.com
Booking.com
US$ 492
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 08-10-22
Priceline
US$ 454
Aanbieding bekijken
TravelocityUS$ 490
Orbitz.com
Melia.comUS$ 496
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (1436)
Kamer en suite (402)
Video's (1)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Meer lezen
Bijgewerkt op 19-04-22 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Hotel Don Pepe Gran Meliá
Bijgewerkt op 19-04-22 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 6 van de 82 hotels in Marbella
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Tennisbaan
Oppas
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Parkeergarage
Wifi
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Snackbar
Zwembadbar
Avondentertainment
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Vervoer van/naar luchthaven
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hoofdmassage
Massage
Beautysalon
Solarium
Stoomcabine
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Krant
Winkels
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Butlerservice
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Uitzicht op park
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Catalaans en nog 1
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Book now on our website
2675beoordelingen83vragen en antwoorden22kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 1.898
  • 511
  • 163
  • 49
  • 54
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
886kd heeft een beoordeling geschreven nov. 2021
Lichtaart, België640 bijdragen37 nuttige stemmen
Favoriet van het hotel
Hotel Don Pepe is een klassieker in de hotelwereld van Marbella, hotel heeft de laatste jaren zijn kamers vernieuwd en de ruimte van elke kamer iets beter benut, gelukkig is de oude kwaliteit van de ontvangst, de bar en de ontbijtruimte gebleven en zelfs verbeterd, het is heerlijk vertoeven in dit hotel, het mag ook voor deze prijs
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2021
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: de kamers met zeezicht genieten natuurlijk van de meeste appreciatie, zeker vanaf het derde...
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Abel Lopez, Otros bij Hotel Don Pepe Gran Meliá
Gereageerd op 26 nov. 2021
Dear 886kd, On behalf of the entire team of Hotel Don Pepe, it is a pleasure to thank you for taking your time and sharing your last stay with us and the rest of Tripadvisor's followers! With regards to your comments, we are all truly happy and proud of your satisfaction as well as for your recognition! It is always an honor to know our hard work is so well valued! We look forward to welcoming you back very soon to Hotel Don Pepe! Greetings from the heart, Abel López Guest Experience Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Douscha heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Amsterdam, Nederland11 bijdragen3 nuttige stemmen
Als trouwe, regelmatige gasten van Don Pepe komen wij nu van een koude kermis thuis, waarschijnlijk. Bij onze aankomst werden wij begroet door de receptionist met de vraag: ‘is dit de eerste keer hier?’ Terwijl ons werd aangeraden ons verblijf om te boeken naar een suite ipv een ‘Red Level’ kamer. De badkamer met name is veel aangenamer met een separate toilet. De meerprijs bedraagt Euro 129.- per nacht. Bij binnenkomst in de ‘Red Level-lounge’ werd ons wederom gevraagd of dit ons eerste bezoek was. Bovendien werd er wederom ‘gepushed’ om een suite te boeken. E.e.a. Herhaalde zich de volgende ochtend bij de receptie. Wij voelden ons erg opgelaten. Een andere grote tegenvaller bij ons verblijf is de aanwezigheid van een Russische voetbalploeg met tientallen begeleiders, echtgenotes en babies/kinderen. Deze zeer luidruchtige en ongemanierde groep domineert het gehele hotel. Lawaaierig in de ontbijtzaal en dermate aanwezig in de gym en het zwembad, dat er voor overige gasten geen plaats meer is. Voorlopig laat ik het hierbij. Na mijn verblijf zal ik een opsomming maken van een aantal veranderingen in het hotel, die ons in het geheel niet bevallen. Het zij zo...
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van abel_lopez_ybarra, Guest Experience Manager bij Hotel Don Pepe Gran Meliá
Gereageerd op 18 jun. 2020
Dear Douscha, I would like to thank you on behalf of the entire team for taking your time and sharing your last experience with us at Hotel Don Pepe. I am truly sorry to learn about your disappointment as the experience you have shared which does not represent our very well recognized standards as you well know being a loyal guest. Furthermore, we do thank as mentioned your feedback which we base our improvement on as our learnings and also we are glad to have the opportunity to let you know that the Management is aware of your comments. I can assure you it was never our colleagues intention to make you feel pressured, on the contrary, they always go beyond to offer our guests the best experience possible. Please, accept my apologies for the insisting approach the may have had. On the other hand, I am truly delighted to read that you had a comfortable stay and were able to relax during your holidays. Douscha, I would love you to give us a further opportunity where to show you our real service. I am at your entire disposal for anything you may require. I am, as the rest of the team, sincerely looking forward welcoming you back soon! Greetings from the heart, Abel López Guest Experience Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
michelpE2830QM heeft een beoordeling geschreven sep. 2019
Amsterdam, Nederland3 bijdragen
Heel goed hotel komen er al jaren, iedereen is heel erg beleefd(van management,zwembad,bediening,huishouding) Het hotel is zeer schoon en en zou het aan een ieder aanraden om een heerlijke vakantie te vieren. Wij kijken in ieder geval alweer uit voor de volgende keer.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Datum van verblijf: september 2019
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van abel_lopez_ybarra, Guest Relations Manager bij Hotel Don Pepe Gran Meliá
Gereageerd op 24 sep. 2019
Dear Mr. michelpE2830QM, It is a real pleasure to thank you on behalf of the entire team of Hotel Don Pepe for taking your time and sharing your warm full of kindness words in relation to your last stay with us in Marbella. We are all sincerely happy as well as delighted to know of your joy as satisfaction during your trip to la Costa del Sol with us, specially if we have been able to generate an unforgettable experience! We are all sincerely looking forward welcoming you back soon to your home in Marbella: Hotel Don Pepe! Greetings from the heart, Abel López (Guest Experience Manager)
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
chradr heeft een beoordeling geschreven mrt. 2019
Meise, België157 bijdragen49 nuttige stemmen
Don Pepe is een mooi hotel, groot maar dat geeft niet, de persoonlijke service is ongeëvenaard! Reeds enkele jaren zijn we trouwe klant en gaan zeker terug, de kamers hebben allemaal zeezicht, en zijn mooi vernieuwd. Het ontbijt buffet is rijkelijk voorzien van alles wat je maar wensen kan. Wij zijn zeer tevreden!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van abel_lopez_ybarra, Director de Relaciones con Clientes bij Hotel Don Pepe Gran Meliá
Gereageerd op 6 apr. 2019
Dear chradr, Thank you very much for taking your time and sharing your experience at Gran Meliá Don Pepe with us and the rest of TripAdvisor's community, as for grading us! We all feel truly delighted to have had the opportunity of hosting you during your holidays and I would also like to thank you for your comments and recognition as well as for your kind words and loyalty! We are all looking forward welcoming you back soon and thank you very much for choosing us! Greetings from the heart, Abel López (Guest Experience Manager)
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
KeyLargoDolphin heeft een beoordeling geschreven dec. 2018
Key Largo21 bijdragen5 nuttige stemmen
Fijne familievakantie in een tophotel, uitgebreid ontbijt, zowel beneden als boven in de red level, waar je mist een upgrade de ganse dag drankjes en hapjes kan nuttigen. Verder behulpzame en vriendelijke staf, het water van het buitenzwembad is in de maand oktober veel te koud, hier zou wel eens een oplossing voor mogen komen 😉 we vonden het ook spijtig dat de laatste 2 jaren er geen Halloween versiering meer wordt opgehangen enkel nog aan de kids club. Dit gaf toch een extra leuke toets voor zowel kinderen als ouders. De vernieuwingen aan de red level zijn meer dan geslaagd, wij komen zeker volgend jaar weer terug!!!
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van abel_lopez_ybarra, Guest Relations Manager bij Hotel Don Pepe Gran Meliá
Gereageerd op 21 dec. 2018
Dear Mr. KeyLargoDolphin, Thank you very very much for taking your time and sharing your warm words full of kindness with us and the rest of TripAdvisor's community in relation to your last stay in Gran Meliá Don Pepe. We are sorry about the Halloweem decoration this year and we thank you so much for highlighting that for us so we can improve it next year! In relation to the Red Level Lounge, we are truly delighted to learn that you like the result of the latest renovations! Your kind words mean a lot to us, being with no doubt a motivation in order to keep improving as growing day by day.We do feel delighted you recognize those details! We all are looking forward welcoming you back soon to your home in Marbella: Gran Meliá Don Pepe! Greetings from the heart, Abel López (Guest Experience Manager)
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 325 - US$ 602 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
gran melia don pepe hotel marbella, gran melia marbella, gran melia hotel marbella, don pepe marbella, don pepe hotel marbella
LOCATIE
SpanjeAndalusiëProvince of MalagaCosta del SolMarbella
AANTAL KAMERS
193
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Don Pepe Gran Meliá
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Don Pepe Gran Meliá?
Attracties in de buurt zijn Excellence Art Gallery SL (0,3 mijl), Quizygolf Marbella Minigolf (0,4 mijl) en La Linterna o El Piruli de Marbella (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Don Pepe Gran Meliá?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Don Pepe Gran Meliá?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Don Pepe Gran Meliá?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Don Pepe Gran Meliá?
Ja, parkeergarage en betaald privéparkeren bij gelegenheid zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Don Pepe Gran Meliá?
Restaurants met een gunstige locatie zijn ERRE & Urrechu Marbella, Gioia Plant Based Cuisine en Tahini Sushi Bar & Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Don Pepe Gran Meliá?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Hotel Don Pepe Gran Meliá vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Hotel Don Pepe Gran Meliá verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Don Pepe Gran Meliá?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Hotel Don Pepe Gran Meliá zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Don Pepe Gran Meliá?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en catalaans.