Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Taschenbergpalais Kempinski

Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (929)
360
Panorama’s (22)
Video (1)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 9 van de 118 hotels in Dresden
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Roomservice
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Spa
Babysitting
Binnenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Rookvrij hotel
Stomerij
Vergaderruimtes
Vervoer van/naar luchthaven
Verwarmd zwembad
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Koelkast in kamer
Minibar
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Charmant
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Hoteldeals

Locatie

Volledige weergave
100Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 100 van 100
132restaurantsbinnen 0,5 km
80attractiesbinnen 0,5 km
1.637beoordelingen
1.646foto's
9vragen en antwoorden
3kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.130
  • 321
  • 134
  • 35
  • 17
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Eerlijk gezegd een mooi hotel goed kamer. Echter jammer het zwembad werd verbouwen en dit was niet gemeld. Ik vond het ontbijt rondweg slecht voor de € die het koste. De gym was zeer matig. Alles bij elkaar mooi maar heb betere Joyes gehad in Dresden.
Meer lezen
Antwoord van Team_Taschenberg, Manager bij Hotel Taschenbergpalais Kempinski
Gereageerd op 10 aug. 2018
Thank you very much for taking the time to review your stay at the Taschenbergpalais Kempinski Dresden. We are constantly striving to make our guests stay as comfortable and enjoyable as possible. Therefore, I deeply regret that we could not fully achieve this for you. We apologize for any inconvenience caused by the renovation of our Pool area. We do our best to keep all tour operators always informed and updated and inform all of our guest at check-in. I am very sorry that this information did not reach you earlier. Our breakfast buffet offers a versatile range of fresh and regional products and guests can choose from a variety of hot beverages. Hence, I am sorry to hear that you did not perceive this offer to be worthy. Please let me know, how we can improve ourselves according to your expectations. Still, I would be more than pleased to welcome you another time at the Taschenbergpalais. With best regards, Marten Schwass General Manager
Meer lezen
Zoals vele Kempinski hotels ‘geweldig’. Maar deze ligt ook nog eens heel stategisch te midden van de mooiste plekjes van Dresden. Ruim hotel met vele voorzieningen. Kamers praktisch ingedeeld en mooi gedecoreerd. En hier bestaat nog de extra ‘avondservice’ waar schone
Meer lezen
Wat een prachtig hotel. Geweldig historisch pand dat tip top is onderhouden. Zeer smaakvol ingericht met veel oog voor detail. Ik was erg onder de indruk van alle afzonderlijke ruimtes.Ook de slaapkamers erg ruim, mooi en met goede faciliteiten (zelfs een "tussenservice". Ik
Meer lezen
In dit hotel is alles gewoonweg perfect. Mooi historisch gebouw met een geschiedenis. De ligging is is heel centraal in Dresden. Alle comfort en heel rustig. Het ontbijt is uitstekend. een bezoek aan de Karl-May bar is een aanrader.
Meer lezen
Antwoord van Team_Taschenberg, General Manager bij Hotel Taschenbergpalais Kempinski
Gereageerd op 27 sep. 2017
Dear 558leod Thank you very much for your positive review of the Taschenbergpalais Kempinski Dresden. I am very happy to hear that you benefited from our location in the heart of the city and were fully satisfied with the service we provided for you. Making our guests happy and ensuring all their wishes are met is our main goal, and I am delighted that we could achieve this for you. It would be a great pleasure to welcome you again at the Taschenbergpalais. With best regards Marten Schwass General Manager
Meer lezen
Wij hadden hier een kamer geboekt voor 1 nacht op de terugweg van onze reis maar omdat de omgeving én het hotel ons zo bevielen hebben we een nachtje bijgeboekt. Dit hotel straalt zoveel klasse uit en zowel het ontvangst als de bediening is grandioos. Voor een kleine meerprijs
Meer lezen
Antwoord van Team_Taschenberg, General Manager bij Hotel Taschenbergpalais Kempinski
Gereageerd op 5 jul. 2017
Dear 480geertd, Thank you very much for your positive review of the Taschenbergpalais Kempinski Dresden. I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that your dogs had a great time as well and could benefit from our special menu. Furthermore, I am happy that you felt comfortable in your spacious junior suite. Regarding the coffee machine for the room, I can tell you that we are already planning to install them over the course of the next year. Maybe I can welcome you again then and make your stay at the Taschenbergpalais even better. With best regards Marten Schwass General Manager
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtes
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorHotel Taschenbergpalais Kempinski
The Kurfürsten Deluxe Room at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorHotel Taschenbergpalais Kempinski
The Junior Suite at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorHotel Taschenbergpalais Kempinski
The Regenten Standard Room at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski
Bagno: piccolo, vasca standard con tendina
Sonnenaufgang aus dem Zimmer
VorigeVolgende
123456144
When was this hotel last refurbished?
Would anyone be able to tell me if they supply bathrobes and slippers in the standard rooms?
They definitely do. I stayed in a standard room and had both bathrobes and slippers.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
I can echo the reports of the other people who have answered this question. The junior suite that I stayed in was beautifully updated. It is definitely the best hotel in Dresden. And, the staff could not be better.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Have read reviews about Nespresso machine in the room. Is this new as most reviews state no coffee machines in the room.
There was one in our room last week but there was a sign saying that the capsules cost €1 each
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Sorry if this arrives too late. Rather than get off at Postplatz, we continued to the next stop, Theaterplatz. You go past the hotel, and then walk back. It's not far. The trams were a very convenient way to get round Dresden.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
12
"Indien mogelijk, neem een upgrade naar een junior suite."
"kies kamer aan stadkant met mooi uitzicht"
"Onmogelijk, ze zullen allemaal uitgeven op de schitterende binnentuinen."
PRIJSKLASSE
US$ 140 - US$ 356 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
taschenbergpalais kempinski hoteltaschenbergpalais kempinski dresden
LOCATIE
DuitslandSaksenDresdenInnere Altstadt
AANTAL KAMERS
213
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding