Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Steigenberger Hotel Koln

Opslaan
Delen
Habsburgerring 9-13, 50674 Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen Duitsland
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com
US$ 105
Aanbieding bekijken
Booking.comUS$ 117
Hotels.comUS$ 105
eDreamsUS$ 117
PricelineUS$ 117
Trip.comUS$ 118
travelup.comUS$ 143
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (377)
Kamer en suite (53)
Dineren (14)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Meer lezen
Bijgewerkt op 04-06-21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Bijgewerkt op 04-06-21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 22 van de 284 hotels in Keulen
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

Steigenberger Hotel Koeln is een fantastische keuze voor reizigers in Keulen. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Kamers bij Steigenberger Hotel Koeln bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.

24 uursreceptie, conciërge en roomservice zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt de lounge je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Barcelo Cologne City Hotel gaat, is een parkeerplaats beschikbaar.

Barcelo Cologne City Hotel ligt dichtbij 4711 Eau de Cologne / Kolnisch Wasser/ 4711-Traditionshaus (1,0 km) en Melaten-Friedhof (1,1 km). Ideaal als je populaire bezienswaardigheden wilt bezoeken in Keulen.

Als je in Keulen bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Steigenberger Hotel Koeln gaan, waaronder Frueh am Dom (1,4 km), Hard Rock Cafe (1,4 km) en Cafe Noa (0,3 km).

Op zoek naar bezienswaardigheden? Dom van Keulen (1,4 km), Museum Ludwig (1,7 km) en Historic Old Town (1,6 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Steigenberger Hotel Koeln.

Veel plezier in Keulen!

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Opslag van bagage
Conciërge
Parkeergarage
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Vergaderruimtes
Krant
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Zakelijk
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 4
1671beoordelingen7vragen en antwoorden1kamertip
Waardering van reizigers
  • 746
  • 642
  • 193
  • 55
  • 35
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Petra S heeft een beoordeling geschreven aug. 2021
Amsterdam, Nederland29 bijdragen6 nuttige stemmen
Receptie en ontvangst professioneel en behulpzaam. Ligging hotel uitstekend. Kamer uiterst schoon. Lobby geen enkele uitstraling, sfeerloos. Bar was dicht. Geen portier, buitenzijde hotel doet denken aan een gebouw uit een Oostblok land. Onze kamer grensde aan een eenpersoons kamer met connecting Doors. We konden alles horen wat er gezegd werd. Ik veel geluidsoverlast van activiteiten in vergaderzalen tot diep in de nacht. Het klimaat van de kamer voelde erg droog waardoor hoofdpijn ‘s nachts en slecht slapen een feit was. De volgende keer zullen we een ander hotel boeken.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Richard Engelmayer, Geschäftsführer bij Steigenberger Hotel Koln
Gereageerd op 31 aug. 2021
Dear Guest, First of all, I would like to thank you for writing a review about your stay. I am pleased to hear that you enjoyed our service quality and professionality of our team. It will be a pleasure to forward your compliments to my team. It is correct that we had to close our bar and restaurant due to Covid-19. We are already looking forward to re-open both as soon as possible. In the meantime, we came up with a solution to make room service orders even easier. We have created individual QR codes for room service orders per room. You find these codes in every room and can use it to place your room service orders within a few clicks. Furthermore, we have created a small "shop" at our reception, where minibar products can be bought any time. I am sorry to hear that you experieced your room as too noisy. Did you additionally inform our reception team about it when you stayed here? I kindly ask our guests to inform our team if there is anything which is not satisfying. Hereby, our team is able to offer immediate assistance and do the very best in order to make every stay as comfortable as possible. Kind regards Richard Engelmayer - General Manager
Meer lezen
Menno M heeft een beoordeling geschreven dec. 2019
Santpoort-Zuid, Nederland264 bijdragen84 nuttige stemmen
Het hotel oogt aan de buitenkant saai en ouderwets. Binnen is het echter een modern hotel met alle faciliteiten. Prima ontbijt, ruime zeer luxe kamers met een breed bed en inloop douche, nespresso koffiezet apparaat. Prima Bar op de begane grond. Parkeren kan onder het hotel. Vanuit het hotel loop je zo naar de winkels en de vele restaurants in de omgeving.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met een partner
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Morena S heeft een beoordeling geschreven sep. 2019
2 bijdragen
Er was een zakelijk evenement in de omgeving, waardoor de kamerprijzen onnodig omhoog waren gegaan. €360,- per kamer per nacht was zeker te hoog voor wat er werd geboden. Geen badjas of badslippers. Geen extra’s in de badkamer en dunne handdoeken. Ontbijt was wel royaal en er was veel keuze.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde voor zaken
Nuttig
Delen
Antwoord van SteigenbergerHotel, Manager bij Steigenberger Hotel Koln
Gereageerd op 1 okt. 2019
Dear Guest, Thank you for being our guest and taking the time to review your stay at our hotel. I was sadden to read, that due to various aspects of your visit, you were not completely satisfied. For any inconvenience you may have incurred here, I deeply and sincerely apologize. This does not reflects the high standards of the Steigenberger Hotels. The relevant department managers have been informed in order to avoid problems in the future. I would be honored if you gave us an opportunity to be of service to you once again. Kind regards, Peter B. Mikkelsen – General Manager
Meer lezen
Johan S heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Eindhoven, Nederland55 bijdragen11 nuttige stemmen
Wij hadden bewust een kamer met groot 2 persoonsbed geboekt. Eenmaal op de kamer bleken er 2 eenpersoons bedden te zijn. Mijn partner kreeg aan de balie te horen dat er iets fout was gegaan in het systeem en er geen tweepersoonsbedden meer waren. Goedmakertje: gratis ontbijt. Vervolgens ben ik naar beneden gegaan. We betaalde immers 480 euro voor 3 nachten en een gratis ontbijtje is dan in mijn ogen een lachertje wanneer je een verkeerde kamer krijgt. De man aan de receptie vond dat we niets te klagen hadden omdat we uitzicht op de dom hadden (nooit om gevraagd) en deze kamer duurder was (ook nooit om gevraagd). De beste man kwam nu opeens met het verhaal dat we een gratis upgrade hadden gehad. Kenbaar gemaakt dat ik het niet accepteer en de geboekte kamer met tweepersoonsbed verwacht, en dit in mijn ogen een downgrade is. Benoemd dat er lange rijen met mensen zijn die nog in moeten checken en ik niet geloof dat er geen kamers meer zijn met tweepersoonsbed. Toen kwam het 3e tegen argument. We hadden volgens hem de kamer al in gebruik genomen dus ruilen kon niet meer. Ik heb aangegeven dat we direct rechtsomkeer hebben gemaakt toen we zagen dat het de verkeerde kamer was en de kamer niet gebruikt is. Inmiddels was ik met stemverheffing gaan praten met de foyer vol mensen omdat ik de smoesjes simpelweg zat was. Opeens kregen we toch de kamer waar we voor hadden betaald. Jammer dat ik hier eerst boos voor moest worden en deze man telkens weer de discussie opvoerde. In mijn beleving arrogant onbeschoft en alles behalve de-escalerend wat je mag verwachten van iemand aan een receptie. De kamer: - Zonweringen op de kamer waren kapot. - slechtste en meest dunne handdoeken die ik ooit in een hotel heb gehad - meest slechte dunne kussens die ik ooit heb gehad - schimmel in de badkamer - savonds opeens geen warm water in de douche - zelfs op de 10e verdieping hoorde we muziek van cafe's. - je hoort de liftbel snachts en smorgens tot in je bed. - de muur en het hoofdeinde van het bed trilde wanneer er op de gang een deur dicht ging. We komen jaarlijks in Keulen en hebben een 'ok' verblijf gehad, maar dit hotel dus nóóit meer! Simpelweg te duur voor wat je krijgt én slechte service!!!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van SteigenbergerHotel, Manager bij Steigenberger Hotel Koln
Gereageerd op 17 jul. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are very sorry that we could not meet your expectations during your stay with us. Our most important goal is that each and every guest receives the optimal quality and service possible. Therefore, your opinion and observations are very important. I have forwarded all your comments to the respective department heads and there will be an inquiry into this matter. I would like to convey my deepest apologies for any inconvenience you have incurred and would be honored if you gave us an opportunity to be of service to you again. Kind regards, Peter B. Mikkelsen – General Manager
Meer lezen
Toon S heeft een beoordeling geschreven jan. 2019
Eerbeek, Nederland1147 bijdragen108 nuttige stemmen
Hadden een grote groep, ca 150 mensen. Allen zeer tevreden. Goede meetinglokatie. Relatief dichtbij alles. Dom is 15-20 minuten te voet. Kamers waren meer dan oké. Personeel zeer service gericht. Was hier een keer 3-4 jaar geleden, hotel is tov die tijd zeer verbeterd, redesign etc.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde voor zaken
Nuttig
Delen
Antwoord van SteigenbergerHotel, Manager bij Steigenberger Hotel Koln
Gereageerd op 11 jan. 2019
Dear Guest, Thank you so much for your nice comments. We are very happy that you had a good time in our hotel and enjoyed your stay. We would be pleased to welcome you again in our Steigenberger Hotel Koeln. Kind regards, Peter B. Mikkelsen – General Manager
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 107 - US$ 194 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
barcelo cologne city hotel cologne
VOORHEEN BEKEND ALS
Barceló Cologne City Center
LOCATIE
DuitslandNoord-Rijnland-WestfalenKeulenNeustadt-Süd
AANTAL KAMERS
305
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Steigenberger Hotel Koln
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Steigenberger Hotel Koln?
Attracties in de buurt zijn Glowingrooms 3D Schwarzlicht Minigolf Koln-City (0,3 mijl), Seiberts (0,4 mijl) en Ona Mor (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Steigenberger Hotel Koln?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Steigenberger Hotel Koln?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Steigenberger Hotel Koln?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Steigenberger Hotel Koln?
Ja, parkeergarage en betaald openbaar parkeren bij gelegenheid zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Steigenberger Hotel Koln?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Kaizen, Cafe Noa en Shaka Zulu.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Steigenberger Hotel Koln?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Steigenberger Hotel Koln?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Steigenberger Hotel Koln zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Steigenberger Hotel Koln?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits, italiaans, pools en nederlands.