Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

L'Auberge de Saint Rémy

Reiziger (38)
Kamer en suite (14)
Reiziger (38)
Kamer en suite (14)
Dineren (6)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Restaurant
Bar/lounge
Openbare wifi
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Rolstoeltoegang
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vergaderkamers
Wasservice
Niet-roken hotel
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Suites
Airconditioning
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Zakelijk
Locatie
Volledige weergave
98Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 98 van 100
121restaurantsbinnen 0,5 km
21attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen (174)
Beoordelingen filteren
21 resultaten
Waardering van reizigers
10
3
5
3
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
10
3
5
3
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 21 beoordelingen
Beoordeeld op 24 december 2017 via mobiele applicatie

Op deze terras is het aangenaam zitten en het eten dat aangeboden wordt is een aanrader. Rustige terras weggelegde van de openbare weg. Wat op tafel komt is steeds heel lekker geweest. Ook de aangeboden dranken passen steeds bij de maaltijd.

Datum van verblijf: mei 2017
Bedank marclN2386WR
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 21 oktober 2018

Dit is fysiek een twee- tot driesterrenhotel met een vijfsterrenrestaurant dat in het bezit is van geweldige chef-koks die onverschillig of onwetend zijn over het runnen van een hotel. En een benadering met één ster voor het beheren van een hotel. Waarom zo hard? We...waren buitengesloten van het hotel - niet onze kamer, het hotel - zonder personeel aanwezig. Geen grapje. De ingang van het hotel is via een poort naar een binnenplaats en kan, als deze is afgesloten, worden geopend met een toetsenbord. Het toetsenbord werkte niet. Mijn vrouw en ik zijn ervaren reizigers en werden boos maar niet zenuwachtig. Mijn vrouw vond een winkeleigenaar die redelijk Engels sprak en de zus van de hoteleigenaar kende, ze bezat haar eigen bakker op straat. Remy. De eigenaars woonden een half uur weg in Avignon. Na ongeveer 45 minuten kwam iemand opdagen, reikte naar binnen en deed de poort met de hand open. Iets dat ons kon worden uitgelegd toen we incheckten - en nogmaals, het tien jaar oude kind dat op de receptie lette, zou er niet aan denken om dit te doen, toch? Erger nog, nadat dit gebeurde, kregen drie Canadese vrouwen die incheckten niet verteld hoe ze de poort moesten openen en de nestdag dat ze het restaurant moesten bellen toen het toetsenbord opnieuw faalde, gelukkig was het restaurant open. Als je na het lezen hiervan nog steeds geïnteresseerd bent - hier zijn voor- en nadelen. Voors: • Geweldige locatie, pal in het midden van de straat. Remy, een groot dorp dat we al een paar jaar eerder hadden bezocht • Een Michelin-ster, Fanny Rey, op het terrein - we wisten dit niet - fantastisch eten, een zeer goed ontbijt wordt geserveerd tegen de relatief lage prijs van vijftien euro • Een zeer vriendelijk personeel - Pauline is de ster, en niet alleen omdat ze Engels spreekt. Ze ging heen en weer met de eigenaren om ons een nacht van onze rekening te krijgen vanwege de problemen die we hadden met de poort. Er was maar één medewerker die zichzelf te serieus nam, geen namen nodig • De binnenplaats, in oktober weer, was een perfecte plek om te zitten en te kletsen, wijn te drinken, andere gasten te ontmoeten. Het is mooi 's nachts • Onze kamer was erg schoon • WiFi is uitstekend, het ging een paar uur naar beneden op de nacht dat de poort defect was maar was verder heel goed, net als internetverbindingen in bijna heel Frankrijk • Zeer, zeer goedkoop - we betaalden ongeveer $ 130 per nacht voor een geweldige locatie in een zeer populaire stad Cons • Het hotel is duidelijk een bijzaak in het restaurant op grote manieren (uh, de poort werkt misschien niet) en klein (geen instructies voor iets in de kamer) • Er zijn geen andere voorzieningen dan een bad / shampoo-gel in de badkamer • Onze eerste kamer had geen dressoir of planken in de kast, ondanks dat we een kamer gereserveerd hadden voor een week. De tweede kamer had geen dressoir maar genoeg planken voor ons om onze kleding te plaatsen • Slechts één stopcontact dat we zouden kunnen gebruiken • Niemand heeft professioneel iets gecommuniceerd - wanneer het restaurant open of gesloten zou zijn, of wanneer er geen personeel op het terrein zou zijn enzovoort • Parkeren in de openbare parkeerplaats van de stad ligt op een paar minuten lopen, geen probleem voor ons, misschien voor u? • Als je een kamer op de binnenplaats krijgt, draagt ​​het lawaai en een nacht vergeten de restaurantmedewerkers dat mensen misschien slapen, hadden de muziek op de binnenplaats om een ​​luid gesprek te begeleiden en moest ik naar beneden gaan en hen vragen om stil te zijn Tips: • Als je geen Frans spreekt, ga dan met Pauline om, zij is geweldig • Boek het restaurant - verbazingwekkend eten tegen een zeer redelijke prijs • Neem oordoppen mee en uw eigen toiletartikelen • Betaal niet op voorhand, misschien vindt u het niet leuk om te sparen • Vraag het personeel om u te laten zien hoe u het hek handmatig kunt openen • Als u rijdt, zult u nooit de openbare parkeerplaats vinden, tenzij u contact met hen opneemt voor expliciete - en ik bedoel expliciete - instructies, waaronder hoe u door zijstraten kunt lopen om terug te gaan naar het hotel Zouden we teruggaan? We hebben geen probleem met zeer eenvoudige hotels die op een geweldige locatie liggen, zoals Palazzo Olivia in Rome, waar ik vijf keer heb verbleven. We hadden problemen, zoals je hebt gelezen. Als we teruggingen naar de straat. Remy, het besluit zou een gooi zijn - we hebben persoonlijk een ander hotel in het centrum verkend, en het was vreselijk voor een hogere prijs. Uw keuze. Onthoud, neem contact op met Pauline met uw vragen.Meer

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 17 april 2018

Prachtige boutique hotel. Letterlijk aan de overkant van 2 Michelin beoordeelde restaurants. We waren ook erg goed behandeld en onze kamer was gewoon perfect. Kamer # 7 heeft een terras dat uitkijkt op de tuin terras beneden. Ik zou het ten zeerste aanbevelen! !

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hebben genoten van de zondagse lunch met vrienden in de binnenplaats op een lichte oktober dag. Dit was de beste maaltijd die we hebben meegemaakt in de vijftien jaar dat we er eten in straat Remy, het was gewoon een genot voor de zintuigen....We kozen voor de Terre, Mer, & Océan menu. Het was licht, fantasierijke en explosie van smaken. Elke cursus liet zowel creativiteit en een scherpe inzicht in eten combinaties. Vaak op het bereiken van het hoofdgerecht het gehemelte heeft gedimd ben de chef's verbeelding conische uitgeschakeld, maar kalfsvlees met cèpes en noisettes was schitterend. Het personeel was attent en vriendelijk, en duidelijk een team er alles aan om u de klant ervaring onvergetelijk. We zullen terugkeren in de nabije toekomst.Meer

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 28 augustus 2017

Ik had het genoegen van een verblijf van zes nachten in dit schilderachtige, mooie en charmante hotel in het centrum van de stad. Vanaf het moment dat we binnenliepen werden we hartelijk begroet door vriendelijke medewerkers die ervoor zorgden dat we ons thuis voelden in...hun huis. De ruimte is mooi aangelegd en de sfeer is leuk en ontspannend in één adem. Kamers zijn mooi en comfortabel voor een betaalbare prijs op zo'n geweldige locatie. De cocktails gemaakt door gastheer Marielle, waren goddelijk en ze maakte onze ervaring een om te onthouden. Met veel aanbevelingen te geven waren we in staat om onze dagen te vullen met rondleidingen door de regio, waaronder wijnproeven en het bezoeken van middeleeuwse kastelen. Alle medewerkers waren vriendelijk en attent, waaronder chef-kok Fanny Rey met een Michelinster. We voelden ons als familie tegen de tijd dat we vertrokken en zou terug gaan in een hartslag! Bedankt voor de geweldige ervaring!Meer

Datum van verblijf: augustus 2017
Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van L'Auberge de Saint Rémy.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 107 - US$ 173 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
auberge de la reine jeanne hotel st-remy-de-provence
VOORHEEN BEKEND ALS
Auberge de la Reine Jeanne
LOCATIE
FrankrijkProvenceBouches-du-RhoneSaint-Remy-de-Provence
AANTAL KAMERS
11
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding