Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Soleil de Saint-Tropez

Opslaan
Delen
Les Parcs de Grimaud, 83310, Grimaud Frankrijk
Booking.com
eDreams
Priceline
Snaptravel
Agoda.com
StayForLong
alle 8 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (51)
Kamer en suite (9)
Dineren (2)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 11 van de 13 hotels in Grimaud
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Gesproken talen
Engels, Frans, Italiaans
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Bar/lounge
Golfbaan
Tennisbaan
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Opslag van bagage
Wifi
Buitenzwembad
Restaurant
Rookvrij hotel
Dakterras
24 uursreceptie
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Veilig
Vaatwasser
Magnetron
Koelkast
Bad/douche
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
60beoordelingen0vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 10
  • 15
  • 9
  • 15
  • 11
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
francoise heeft een beoordeling geschreven apr. 2019
3 bijdragen1 nuttige stem
De positieve zaken: de slaapkamer, de omgeving en de mooie tuin. Het overige was negatief. Het eten was niet lekker. Geen producten van kwaliteit (zelfs de baguette was niet lekker), industriële producten, veel te weinig keuze en totaal geen variatie. De ruimtes om te eten waren onaangenaam en roken niet fris, verouderde stoelen in de ruimte naast het buffet moeten dringend vervangen worden. Als het kouder weer is, is er amper plaats voor de hotelgasten om iets te drinken en staan veel gewoon recht in de gang. Er is helemaal geen sfeer in het hotel. De bar is gelegen naast de receptie en is ronduit ongezellig. Dit hotel is slechts 2 sterren waard en verdient zeker niet de benaming all in.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met familie
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Hotel man heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
Londen, Verenigd Koninkrijk4 bijdragen2 nuttige stemmen
Vast in de jaren 80 biedt het hotel een slechte, onbeschofte en onbetrouwbare klantenservice-ervaring. Heeft een grote restauratie nodig en zou een grote modernisering ten goede komen. Zal helaas niet terugkeren. Zou het nauwelijks 1 ster geven. Bij aankomst in het hotel na een lange vluchtvertraging hebben we ingecheckt in het "hotel", het was laat in de nacht en we kregen onze kamersleutel en een kaart om de kamer te vinden. Omdat de man geen Engels sprak (wat prima is), probeerden we onze kamer te vinden zonder geluk, dus keerden we terug naar de receptie en slaagden erin om de man ons naar de kamer / appartement te brengen. Hij kon het zelf niet eens vinden. Dus na het beste deel van 30 minuten rondlopen vonden we eindelijk de kamer zelf die zo ver weg van de receptie was als fysiek mogelijk was. We gingen alleen naar binnen om een matras en een bedframe te vinden. Er was geen dekbed, kussens, beddengoed, handdoeken en toiletartikelen. Eigenlijk was de kamer een lege huls. We moesten terug naar de receptie en google translate gebruiken om te communiceren. Na nog eens 30 minuten kregen we de items die nodig zijn om de kamer te bouwen. Tegen die tijd was het 3 uur 's ochtends en brak het temperament. Andere leden van onze groep hadden precies hetzelfde probleem tijdens het verblijf. Verschillende dagen gingen voorbij en onze kamer was niet schoongemaakt of opgemaakt. Bij het naderen van de receptie om te vragen waarom dit niet was gebeurd, werd ons grof gezegd "je hebt niet betaald om deze service te hebben". Wat niet klopte. Dit werd opgelost door de reisagent te bellen die vervolgens met het hotel moest spreken. Niet opnieuw onder de indruk omdat de receptie geen hulp of oplossing bood totdat de agent contact met hen opnam. Ze moesten fietsen huren bij het hotel. Bij het inhuren van de fietsen waren er ongeveer 20 fietsen om uit te kiezen, waarvan de meeste levensgevaarlijk of onredelijk waren vanwege slecht onderhoud of verkeerd gebruik. De golfbaan was vervallen en de algehele uitstraling was slecht. Veel meer resorts in de buurt die veel beter uitzagen. Plus ontbijt was redelijk dat is het zowat. Voor een zogenaamd 4-sterren resort zou ik deze plek niet aanbevelen aan iedereen die de prijs en faciliteiten overweegt. Besteed uw geld anders waar.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met vrienden
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
luciolm heeft een beoordeling geschreven apr. 2018
York, Verenigd Koninkrijk206 bijdragen117 nuttige stemmen
Geweldig ontbijt en nette kamers. Echter, ik zou dit hotel niet met 4 sterren. Ik heb in hotel met 4 sterren in Engeland, Spanje, Italië en andere landen en deze had zeker hogere normen. Bovendien, als suggestie, ik zou toestaan dat een latere check out aan gasten die had een late check-in als gevolg van reisproblemen. Ik kreeg te horen dat de kamer te verlaten door 11 uur (mijn check-in was bij ca. 00 . 00 ) met een gebrek aan een goede flexibiliteit van de receptie als ze noemde een extra vergoeding van 20 - 25 euro in geval van 15 minuten vertraging. Niet de beste behandeling. Echter, ik denk dat 3 sterren zeldzaam is een uitgebreid evaluatie van de ervaring, gezien de korte verblijf ( 1 nacht) .
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2018Reistype: Reisde met een partner
Language Weaver
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 84 - US$ 338 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
FrankrijkProvenceFranse Riviera - Côte d'AzurGrimaud
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Soleil de Saint-Tropez
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Soleil de Saint-Tropez?
Attracties in de buurt zijn Port Grimaud 1 Beach (0,8 mijl), Church St Francis of Assisi (1,0 mijl) en Plage du Gros Pin (1,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Soleil de Saint-Tropez?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Soleil de Saint-Tropez?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, koelkast en vaatwasser.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Soleil de Saint-Tropez?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Soleil de Saint-Tropez?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Soleil de Saint-Tropez?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Le grand pin, Rialto Pizza en Pizza Leone.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Soleil de Saint-Tropez?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Zijn huisdieren toegestaan in Hotel Soleil de Saint-Tropez?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Soleil de Saint-Tropez?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans en italiaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Soleil de Saint-Tropez?
Veel reizigers bezoeken Fort-Freinet (10,4 mijl), Vivier Gallo-Romain des Issambres (12,8 mijl) en Escalier Monumental (15,9 mijl).