Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Appart'e Hotel

3, avenue de la Serre, 06800 Cagnes-sur-Mer, Frankrijk
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Professionele foto's
Appart\\
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

50 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 16
  • 19
  • 9
  • 4
  • 2
Bekijk beoordelingen van
9
24
Alleen
0
6
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Leiden, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
1 van 5 sterren Beoordeeld op 10 augustus 2014

Afgelopen zomer een klein weekje in dit appartement verbleven, maar wij raden dit echter echt af: Iedere dag kwamen er problemen om de hoek kijken. Het begon al bij aankomst. Volgens de site is er parkeergelegenheid bij de accommodatie. Wij konden echter nergens onze auto kwijt. Voor het appartement en hotel waren er ongeveer 20 parkeerplekken, wat erg weinig is aangezien het appartementen complex als rond de 50 kamers heeft. Wanneer wij dit melden bij de receptie werd er tegen ons gezegd dat het hun probleem niet was en dat we zelf maar verder moesten zoeken om ergens buiten het complex te parkeren. Dit was vrijwel onmogelijk aangezien je op de plekken die buiten het verblijf niet langer dan 3 uur mocht staan. Uiteindelijk hebben wij na meer dan een uur rondjes rijden onze auto op een plek gezet wat officieel geen parkeerplek was. Hierdoor waren wij verbonden aan Cagnes sur Mer zelf, omdat wij niet het risico wilden lopen om elke dag meer dan een uur te moeten zoeken naar een parkeerplek of om zelfs helemaal geen plek te vinden. Erg jammer, want wij hadden graag veel van de prachtige omgeving willen zien. Het lag namelijk dichtbij Cannes en Monaco en er waren prachtige bergen. Nice zijn we echter wel geweest. Daar kon je met de plaatselijke bus naar toe voor 1.50 euro er persoon. Verder zag onze kamer er op het eerste gezicht er luxe uit, maar als snel ontdekte we dat er schimmel op het plafon was van de badkamer en dat de airco lekte. Daarnaast hadden we een ruim balkon waar we niet fijn konden zitten , omdat we enorm veel last hadden van brutale duiven. Ons hele balkon zat onder de duivenpoep. Je kon er nauwelijks je handdoek te drogen hangen , want voor je het weet werd dit onder gepoept door de duiven. Op een avond kwamen wij terug van een wandeling langs de boulevard. We hadden een lang stuk gelopen en verheugde ons erop om lekker te gaan slapen. Eenmaal bij onze kamer aangekomen kwamen wij er niet in. De kamers hebben een hoteldeur waar je een kaartje voor moest houden om naar binnen te gaan, Dit gaf bij ons een rood licht aan. Wij naar de receptie toe. Volgens de man van de receptie was het een kwestie van het kaartje resetten en dan moesten we weer naar binnen kunnen. Nadat het gereset was en wij terug naar ons appartement stuiten we tegen het zelfde probleem aan. Weer konden we niet naar binnen. Terug naar de receptie waar wij vertelde dat we er nog niet in konden. Een hoop gezucht was de reactie, maar er zou een collega komen die met ons mee zou gaan om te kijken. De man van de receptie en zijn collega liepen met ons mee. Eenmaal bij ons appartement aangekomen hebben wij daar een half uur moeten toe kijken hoe de twee al vloekend en Frans pratend bij onze deur stonden zonder ons te informeren wat het probleem was. Na een half uur werd er gezegd dat we maar eventjes plaatst moesten nemen in de bar van het hotel en we daar een drankje mochten nemen wat op hun kosten ging. Na een uur bij de bar te hebben gezeten hadden we nog niets vernomen wat er nou met onze deur aan de hand was. We besloten het te gaan vragen bij de receptie. Hier kregen wij het antwoord dat we nog geduld moesten hebben. Verder werd er niks gezegd. Na een tijdje was er een man bij gekomen wat schijnbaar de manager was. Hij gaf een sleutel aan het personeel , keek ons aan , zei niets en liep snel door Na 1.5 uur konden wij dan eindelijk onze kamer in. Er was een slot op de deur gemaakt en voortaan konden we naar binnen met een sleutel. Helaas gaf dit problemen met de dagelijkse schoonmaak. Aangezien de schoonmaaksters geen sleutel hadden konden ze onze kamer dus niet schoonmaken. Gelukkig stonden wij op het punt om naar het strand te gaan en kwamen wij de schoonmaaksters tegen en konden ze zo naar binnen, maar als wij er niet waren dan hadden we pech en werd onze kamer niet schoongemaakt. Als laatste raadde wij Cagnes sur Mer als stadje niet aan voor jonge stellen. De bewoners van Cagnes sur Mer hebben een gemiddelde leeftijd van 70 jaar en er is qua boulevard weinig te beleven.

  • Verbleef Augustus 2014, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Laura S
Gent, België
Niveau bijdrager
263 beoordelingen
32 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 105 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 8 oktober 2013

we hadden een suite in het apparté - dit behoort bij aeva hotel en A&E restaurant en aeva strand restaurant - een leuk en heel gezellig eerder kleinschaals complex maar met alles wat je nodig hebt - we hadden ook een terras met zicht op zee ! heel goed geleden aan zee dichtbij restaurants en de markt

  • Verbleef Augustus 2013, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
1 Bedank rdj29

31 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (22)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (6)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (2)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Kamer/suite (4)
Bekeken
Badkamer (1)
Bekeken
1:45
Video's (1)
Bekeken
Overige (7)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (9)
Bekeken
Kamer/suite (6)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (1)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (1)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Cagnes-sur-Mer bekeken
op 0.0 km afstand
Aeva Hotel
Aeva Hotel
nr. 11 van 15 in Cagnes-sur-Mer
3.5 van 5 sterren 149 beoordelingen
op 0.6 km afstand
Tiercé Beach Hôtel
Tiercé Beach Hôtel
nr. 3 van 15 in Cagnes-sur-Mer
4.5 van 5 sterren 118 beoordelingen
op 0.8 km afstand
Le Chantilly
Le Chantilly
nr. 1 van 15 in Cagnes-sur-Mer
4.5 van 5 sterren 197 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.3 km afstand
Vanille Hotel
Vanille Hotel
nr. 5 van 15 in Cagnes-sur-Mer
4.0 van 5 sterren 117 beoordelingen
op 1.7 km afstand
Hotel Le Grimaldi
Hotel Le Grimaldi
nr. 6 van 15 in Cagnes-sur-Mer
4.5 van 5 sterren 114 beoordelingen
op 1.7 km afstand
Chateau Le Cagnard
Chateau Le Cagnard
nr. 2 van 15 in Cagnes-sur-Mer
4.5 van 5 sterren 208 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf