Hôtel Barrière Lille
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Hôtel Barrière Lille

Reiziger (831)
Hôtel Barrière Lille - Suite / Junior suite
Kamer en suite (440)
Les Hauts de Lille at the Hôtel Barrière Lille
Dineren (87)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

4,5
Nr. 6 van de 102 hotels in Rijsel
4,1 van 5 bollen
Locatie
4,7 van 5 bollen
Hygiëne
4,5 van 5 bollen
Service
4,2 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

De zoektocht naar het ideale charmante hotel in Rijsel hoeft niet lang te duren. Welkom bij Hôtel Barrière Lille, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.

Tijdens hun verblijf bij Hôtel Barrière Lille kunnen gasten Le Tripostal (0,4 km) en Gare Lille Flandres (0,5 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Rijsel.

Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast en je kunt bij Hôtel Barrière Lille eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een fitnesscentrum en ontbijt. Er is voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.

Ga tijdens je bezoek naar een van de Mexicaanse restaurants, waaronder Taco Memo, Salsa Posada en Don Burrito. Ze liggen allemaal in de buurt van Hôtel Barrière Lille.

Bovendien maakt Hôtel Barrière Lille het eenvoudig om veel geweldige attracties in Rijsel te ontdekken, zoals Jardin des Geants en Jardin des Plantes. Dit zijn een aantal populaire tuinen.

Hôtel Barrière Lille heet je graag welkom in Rijsel!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsen verkrijgbaar
Casino en gokken
Kinderstoelen beschikbaar
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Parkeerservice
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis thee
Kindvriendelijk buffet
Snackbar
Wijn/champagne
Autohuur
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Kopieerapparaat/fax in businesscentrum
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Handmassage
Hoofdmassage
Lichttherapie
Make-upservice
Manicure
Massage
Nekmassage
Pedicure
Harsservice
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Krant
Rookvrij hotel
Geldautomaat bij gelegenheid
EHBO-koffer
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Badjassen
Geschakelde kamers beschikbaar
Roomservice
Veilig
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Laptopkluis
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Minibar
Koelkast
Waterkoker
Flatscreen-tv
Films on demand
Radio
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op stad
Uitzicht op bezienswaardigheid
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Uitzicht op park
Modern
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Duits

Locatie

777 Bis Pont de Flandres, 59777, Rijsel Frankrijk
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 87 van 100
87
Lesquin Airport
Ostend Airport
Gare Lille Europe
4 min.
1.564beoordelingen16vragen en antwoorden5kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 984
  • 422
  • 112
  • 32
  • 14
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Ed T heeft een beoordeling geschreven mei 2023
Nijmegen
3,0 van 5 bollen
5 sterrenhotel, goede locatie vlakbij station Lille Europe en winkelcentrum

Kamer ruim, Bedden zijn goed, koffie/thee op de kamer en mini koelkast. Heerlijk dikke handdoeken. Ontbijt valt wat tegen, zowel
Qua keuze als bediening

Restaurant hauts lille in hotel is erg goed
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2023Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Ontbijt valt tegen qua prijs/kwaliteit/keuze en bediening (26 euro pp)
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van David DEVANTOY MANDIN, Directeur général bij Hôtel Barrière Lille
Gereageerd op 22 mei 2023
Lieve "Edt297", Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw mening te geven na uw verblijf in ons hotel. Ik heb kennis genomen van uw opmerkingen, die vrij positief zijn. Daarom begrijp ik niet waarom uw beoordeling niet in overeenstemming is met uw opmerkingen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u aanvullende informatie heeft om aan ons door te geven. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, David DEVANTOY-MANDIN Hotel Manager Hôtel Barrière Lille
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Paul Weststrate heeft een beoordeling geschreven feb 2022
Oegstgeest, Nederland
5,0 van 5 bollen
Heel vriendelijk personeel, prima service, goede ligging net buiten het centrum. Luxe valet parking service, mooie kamer met alle faciliteiten en met prima uitzicht, We voelden ons zeer welkom. In het aangrenzende casino (dat geen reden was voor deze hotelkeuze) hebben we voor de grap even aan de automaten gezeten en warempel gewonnen! Dit hotel is een aanrader en we komen zeker een keer terug
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2022
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van David DEVANTOY MANDIN, Directeur général bij Hôtel Barrière Lille
Gereageerd op 20 feb 2022
Beste "PaulWeststrate", Het hele team van Hôtel Barrière Lille sluit zich bij mij aan om u hartelijk te bedanken voor de tijd die u heeft genomen om deze zeer positieve en bemoedigende opmerking te plaatsen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor een nieuwe ervaring. Met vriendelijke groet, David DEVANTOY-MANDIN Hotel Manager Hôtel Barrière Lille
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
lisamarinus heeft een beoordeling geschreven jan 2020
Helmond, Nederland
3,0 van 5 bollen
De grootste domper op ons bezoek aan dit hotel was het ontvangst. We hebben ontvangen door een dame en een heer die ons zeer onprofessioneel behandelde. Wij verstaan de franse taal niet, maar het gegniffel en de onderonsjes gaven ons het gevoel dat wij bespot werden.

Omdat wij geen creditcard bijhadden, de kamer was immers al betaald moesten we langer wachten omdat de minibar verwijderd moest worden.

Vervolgens kregen wij de sleutel van de kamer zonder verder enige uitleg over bijv. Ontbijt of de werking van de lift.

Gelukkig werden we later wel te woord gestaan door vriendelijk personeel en de manager. Ook de kamer en het ontbijt was goed.Helaas gaf het begin van dit bezoek ons een naar gevoel.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van David D, Responsable relations clients bij Hôtel Barrière Lille
Gereageerd op 12 jan 2020
Beste "lisamarinus", Ik dank u oprecht dat u de tijd heeft genomen om uw mening onder de aandacht van internetgebruikers te brengen. Het spijt me oprecht dat uw welkom niet de warmste was en dat uw verblijf gedeeltelijk werd verwend door dit incident. Ik hoop dat we u opnieuw mogen verwelkomen om uw vertrouwen te herwinnen. Met vriendelijke groeten, David DEVANTOY-MANDIN Hotel Manager Hôtel Barrière Lille
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Annemie V heeft een beoordeling geschreven sep 2019
Sint-Katelijne-Waver, België
4,0 van 5 bollen
groot hoog hotel sliepen op 9 de verdiep. 10 min wandelen van stadcentrum. culinair restaurant was geen topper. vriendelijke bediening. mooie kamer en badkamer met ligbad en douche apparte wc. zalig bed
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van David D, Responsable relations clients bij Hôtel Barrière Lille
Gereageerd op 13 sep 2019
Dear "AnnemieV113", We thank you for taking time to leave your comment and your feedback following your last stay. Kind regards, David DEVANTOY-MANDIN Hotel Manager Hôtel Barrière Lille
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Robijn1973 heeft een beoordeling geschreven aug 2019
Bordeaux, Frankrijk
3,0 van 5 bollen
Niet onder de indruk van de nachtportier die zijn liefde voor eigen land, Frankrijk, overdreven intens wou overbrengen en hierdoor het gevoel gaf van niet gewenst te zijn als vlaming
Tweede maal dat we overnachten in dit hotel en dan op zulke manier aangesproken worden is onaanvaardbaar. En het feit dat hij niet vrijwillig stopte was nog meer aanstootgevend. Wij liepen door en hij liep een stuk mee. Niet vergeten dat als front of house, nacht of dag, u alle discretie moet weten aan de dag te leggen en uw mening niet spontaan moet meegedeeld worden aan gasten op een manier die niet aanvaardbaar is.
Alsook de housekeeping had onze tweede badge meegenomen die wij hadden laten liggen op de kamer. Met welke bedoeling geen idee.
Een goed tip: hospitality begint met het aanvoelen van uw gasten en uw afstand te bewaren.
Een positieve noot: de suite die wij reeds twee maal geboekt hebben voldoet aan alle wensen. Maar uiteraard is dit maar een deel van het geheel wat de volledige ervaring tot een succes moet brengen.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van David D, Responsable relations clients bij Hôtel Barrière Lille
Gereageerd op 7 sep 2019
Geachte "Robijn1973", Mijn excuses voor het ongemak en het duidelijke gebrek aan discretie van een lid van ons team. U kunt er zeker van zijn dat de nodige maatregelen zo snel mogelijk worden genomen, zodat dit niet opnieuw gebeurt. Ik hoop dat we uw vertrouwen kunnen behouden en u welkom kunnen heten. Hartelijk, David DEVANTOY-MANDIN Hotel Manager Hôtel Barrière Lille
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Antwoord van David D
Rijsel, Frankrijk4 bijdragen1 nuttige stem
Cher "James Michael B", Nous disposons de Suite capable d'accueillir 2 adultes et 2 enfants, ou encore des chambres communicantes. Nous sommes à votre disposition pour vous renseigner et effectuer votre réservation
Lamène Léo heeft een vraag gesteld feb 2018
Puteaux, Frankrijk12 bijdragen7 nuttige stemmen
Est ce qu on peut avoir une chambre non fumeur Lits jumeaux cote a cote ?
Antwoord van David D
Rijsel, Frankrijk4 bijdragen1 nuttige stem
Bonjour "merlin2puteaux", Toutes nos chambres sont non-fumeurs. Et la configuration avec 2 lits simples côte à côte est tout à fait possible, sur demande lors de votre réservation. Bien cordialement, David DEVANTOY-MANDIN Directeur d'Exploitation Hôtel Barrière Lille
Antwoord van David D
Rijsel, Frankrijk4 bijdragen1 nuttige stem
Cher "fafalache", Nous sommes navrés de n’avoir pas répondu à votre demande dans les délais raisonnables pour des raisons indépendantes de notre volonté.
Ed T heeft een tip geschreven (mei 2023)
Nijmegen10 bijdragen2 nuttige stemmen
3,0 van 5 bollen
"Ontbijt valt tegen qua prijs/kwaliteit/keuze en bediening (26 euro pp)"
Volledige beoordeling lezen
StevenDupont1 heeft een tip geschreven (aug 2017)
17 bijdragen4 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Als je de wellness (4de verdiep) veel wil gebruiken, dan op 4de een kamer kiezen."
Volledige beoordeling lezen
markellNL heeft een tip geschreven (jul 2016)
Uden, Nederland75 bijdragen54 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Vraag om een kamer op een hoge vloer en je hebt een fantastisch uitzicht over lille"
Volledige beoordeling lezen
anja smit heeft een tip geschreven (mei 2016)
Huizen, Nederland6 bijdragen1 nuttige stem
5,0 van 5 bollen
"mooie kamers."
Volledige beoordeling lezen
Reiziger236 heeft een tip geschreven (mrt 2016)
Oost Vlaanderen45 bijdragen12 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Kamers op de hogere verdiepingen aan de oostkant hebben een fraai uitzicht"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Rijsel uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 150 - € 214 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
FrankrijkHauts-de-FranceNordRijsel
AANTAL KAMERS
142
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HÔTEL BARRIÈRE LILLE (Rijsel, Frankrijk) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Hôtel Barrière Lille
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hôtel Barrière Lille?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hôtel Barrière Lille?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hôtel Barrière Lille?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hôtel Barrière Lille?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hôtel Barrière Lille?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum, sauna en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hôtel Barrière Lille?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Hôtel Barrière Lille?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Hôtel Barrière Lille zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Hôtel Barrière Lille?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans en duits.
Heeft Hôtel Barrière Lille een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op stad.
Is Hôtel Barrière Lille toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.
Alle Rijsel hotelsHoteldeals voor RijselLastminutehotels in RijselHotels in de buurt van Hôtel Barrière Lille
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's