Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Hotel de la Grotte

66 Rue de la Grotte, 65100, Lourdes, Frankrijk
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Professionele foto's
Grand Hotel de la Grotte
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

232 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 92
  • 58
  • 34
  • 28
  • 20
Bekijk beoordelingen van
78
96
9
7
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    3,5 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Hebreeuws
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Portugees
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Ingelmunster, België
1 beoordeling
1 van 5 sterren Beoordeeld op 25 augustus 2015

1 week geboekt via Jetair in Grand Hotel de la Grotte. Dit staat nog altijd geklasseerd als zijnde een vijfsterrenhotel! Dit ten onrechte. Waarom? Airco heeft hele week niet gewerkt ondanks twee bezoeken van technische dienst. Luxekamer geboekt maar we konden net rond ons bed wandelen alsook piepklein toilet want als je ging zitten, kwamen je knieen tegen muur. Ben niet groot, slechts 1m70. Eerste ontbijt, vol goede hoop ernaar toe maar het was ware ontgoocheling: geen vers fruit, wel uit blik, kofffie niet te drinken, gelukkig staat er 1 senseomachine, bijna geen brood en pistolets te vinden en als ik er dan kon bemachtigen was die keihard! We moesten alles bijvragen aan personeel. Onze kamer is hele week niet gestofzuigd geweest want het is bordeaux tapijt en ik heb lang blond blond en kon dag na dag vaststellen dat dit niet verwijderd werd. Een smal kastje om kledij in op te bergen. Daar we fietsers zijn, hebben we 1 koffer sportkledij en 1 koffer gewone kledij mee. Heb dan maar alles in koffer laten zitten ... . Piepkleine badkamer en we konden alle handelingen van onze buren volgen op de voet, van een kuchje tot voetstap. Avondeten heel gewoon met hele week dezelde oranjedressing. 100 meter verder in de straat is er een Italiaans restaurant en hebben daar tien keer lekkerder gegeten. Bij reservatie hadden we afgesloten garage gevraagd en geboekt om onze fietsen veilig te stellen maar die hebbeb hele week in vochtige wasplaats gestaan waar het linnen werd gewassen en linnenkarren heen en weer werden gerold. Al die opmerkingen hebben we gebundeld en doorgestuurd naar Jetair maar Jetair wist ons laconiek te zeggen dat onze klacht niet ontvankelijk is omdat we het niet hebben gemeld tijdens ons verblijf. Een mens leert nog alle dagen bij maar ik heb geleerd dat beoordelingen van Jetair niet kloppen. Dit is 1 jaar geleden en het staat nog altijd gequoteerd met vijf sterren. Onbegrijpelijk!

  • Verbleef September 2014, bezocht met familie
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank hilde v
Bellegem, België
1 beoordeling
5 van 5 sterren Beoordeeld op 30 juni 2015

Mijn dochter heeft deze reis voor ons geboekt wanneer wij zijn toegekomen in hotel werden we hartelijk door iedereen onthaald .. Kamer was op vierde verdiep en was prachtig inderdaad ze zijn etage per etage aan het vernieuwen dus kan ik erin komen dat er ook andere kamers zijn. Wij zijn daar een week geweest... Wij werden super vriendelijk ontvangen , begeleid tot in de puntjes ... Zowel ontbijt als diner was heel gevarieerd en vers! Iedere dag werden onze kamers gekuist en iedere dag kregen mijn man en ik een vers hoofdkussen .... Ik moet toch eerlijk toegeven wat sommige mensen schrijven ietwat shockerend overkomt aangezien wij het zo positief ervaren hebben..ik zou zeggen een echte aanrader en wij gaan zeker terug !!! Alvast bedankt aan het ganse hotel de la grotte team voor ons zo te verwennen!! Merci beaucoup!

  • Verbleef Juni 2015, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank ellen B
Hamont-Achel, België
Niveau bijdrager
16 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 21 september 2014

In grote lijnen verdient dit hotel nog een goede waardering, maar het is toch een oude diva op haar retour en van de 5 sterren laat de laatste het toch wel afweten. Kamers zijn redelijk tot goed, maar de bedden zijn niet al te groot. De tv mag dan wel 30 keuzemogelijkheden hebben, slechts 17 gaven er effectief beeld. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar een deel ervan verstaat en praat alleen Frans. Het avondeten is goed en gevarieerd.( alleen de vierde avond van ons 5-daags verblijf viel echt tegen en onze opmerking daarover werd - moeilijk te controleren- aan de chef overgebracht) Het ontbijt is eerder aan de magere kant, geen variatie. Qua uiterlijk verdient het hotel een flinke opknapbeurt.. Ook op gebied van hygiëne mag hier en daar wat gedaan worden want de slang van de föhn was gewoonweg vies en verdient een forse schrobbeurt. Er mocht ook wel een kapstok (of enkele haken) voorzien worden om de jassen op te hangen, en ook het aantal kleerhangers was erg beperkt. Ondanks deze resem negatieve opmerkingen is het hotel qua verhouding prijs/kwaliteit toch nog lichtjes aan te bevelen.

  • Verbleef September 2014, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Bert A
Aalst, België
Niveau bijdrager
17 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 9 augustus 2014 via mobiele applicatie

Net 4 dagen hier gelogeerd met zoon van 9. Ontbijt bij aankomst is niet inbegrepen, aan 17€ per persoon, alles in het hotel kraakt en ruikt naar vergane glorie. 2dagen geen housecleaning gezien, de 3de dag 2keer uit bed gehaald op een half uur tijd tussen half negen en negen uur. Geen deurhangers met "niet storen aub." Geen uitleg gekregen over half pension-formule, eerste dag in resto La table de Febus al onmiddellijk een extra mogen betalen en dan nog goedkoopste van de kaart gegeten, geen kindermenu's beschikbaar, alles inderdaad met wijnazijn-fantasietjes. Nadien vouchers ontdekt voor bistro in de straat, van bistro van het hotel naast de deur nooit op de hoogte gebracht.Zwembad is ok, maar staat zonder service. Tv werkte niet, in de afvoer van de wastafel zat een volledig stuk zeep gepropt waardoor deze niet afliep,idem voor het bad. Vriendelijk personeel, vooral tijdens de avonduren. Ontbijt uitgebreid, maar vaak op en niet aangevuld, telkens vragen. Vriendelijkste personeel was dat van het familiewinkeltje aan de heiligdommen,uitgang poort Sint-Jozef.10% op aankopen als hotelgast en gratis kaarsje voor de processie. Veel Vlamingen in het hotel, via Jetair en Thomas Cook of Neckermann. Voor ons geen 2de keer. Meer 

Nuttig?
Bedank Goedele D
Sint-Truiden, België
Niveau bijdrager
5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 sterren Beoordeeld op 8 augustus 2014

Juist terug van eenweekje verblijf in hotel La Grotte. Ik had bang om daar naar toe te gaan als ik de slechte commentaren lees. Maar ik kan alleen het hotel aanbevelen!!! Het is inderdaad een iets wat verouderd hotel. Maar het heeft wel zijn charmes. Wij hebben er zowel 's middags als 's avonds genoten van het lekker eten. Niet één keer hetzelfde moeten eten.Zowel 's middags als 's avonds keuze tussen vis of vlees. Het personeel is er heel vriendelijk. Niets is hen te veel. Enigste wat ik miste was een douchewand of een douchegordijn op de badkamer. De eigenaar is er zich van bewust. Ik ga er zeker terug!!! Ik ben er zeker van dat de geest van Napoleon er nog ergens rond dwaalt.

  • Verbleef Augustus 2014, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank GuidoVanHeel
Hasselt, België
Niveau bijdrager
36 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 6 augustus 2014

De kamers zijn oud en vuil! Schimmel in de badkamer en tapijt dat vuil is op de kamer, zeer oude meubels staan er die men zomaar in de kringloopwinkel kan gaan halen. Het eten was eerst vreselijk slecht, alles was vol met balsamicoazijn, zelfs bij een kiwi taartje. Daar hebben we op gereclameerd en toen hielden ze er rekening mee. Maar de kwaliteit was nog alles behalve goed. Ook de eetzaal is oud en vuil. Het personeel op zich is wel vriendelijk. Ook de foto's die men ziet op het internet van het hotel stroken niet met de realiteit. Het zwembad is zeker niet zo mooi als op de foto en de weg ernaar toe is niet proper.

  • Verbleef Juli 2014, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Rudje
Diest, België
Niveau bijdrager
34 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 23 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 6 augustus 2012

Geen viersterrren waard.Verouderde kamers,je hoort werkelijk alles,donkere kamer(228),op één meter van wand rots met tralies voor het raam.Kamer zeer verouderd en afgeleefd uitgezonderd de adkamer.Vragen bij brandveiligheid,als broepsbrandweerman heb ik vragen bij de compartimentering,de vloeren die in hout zijn,de wanden die zeer dun zijn,de evacuatiemogelijkheid met tralies voor de ramen,enz... Bij aankomt liefst 17€ voor een ontbijt betaald!!!Ongehoord!

  • Verbleef Augustus 2012, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Leo M

76 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (63)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (8)
Bekeken
Hotel & terrein (13)
Bekeken
Dineren (2)
Bekeken
Badkamer (5)
Bekeken
Kamer/suite (5)
Bekeken
Overige (30)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (13)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (1)
Bekeken
Dineren (4)
Bekeken
Hotel & terrein (2)
Bekeken
Kamer/suite (4)
Bekeken
Overige (2)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Lourdes bekeken
op 0.4 km afstand
Grand Hotel Moderne
Grand Hotel Moderne
nr. 2 van 195 in Lourdes
4.5 van 5 sterren 276 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Hotel Chapelle et Parc
Hotel Chapelle et Parc
nr. 1 van 195 in Lourdes
4.5 van 5 sterren 56 beoordelingen
op 0.7 km afstand
BEST WESTERN Hotel Beausejour Lourdes
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.4 km afstand
Panorama Hotel
Panorama Hotel
nr. 13 van 195 in Lourdes
4.0 van 5 sterren 283 beoordelingen
op 0.2 km afstand
Hotel-Residence Saint Jean
Hotel-Residence Saint Jean
nr. 29 van 195 in Lourdes
4.0 van 5 sterren 91 beoordelingen
op 0.2 km afstand
Hotel La Solitude
Hotel La Solitude
nr. 8 van 195 in Lourdes
4.0 van 5 sterren 434 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf