Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
11 personen bekijken dit hotel
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Speciaal tarief beschikbaar
Expedia.com
US$ 529
Volledig restitueerbaar voor zo 1 okt.
Word beloond met One Key
Hotels.com
US$ 529
Volledig restitueerbaar voor zo 1 okt.
Word beloond met One Key
Booking.com
US$ 529
Volledig restitueerbaar voor za 30 sep.
PricelineUS$ 527
SO/US$ 527
TravelocityUS$ 529
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (115)
Kamer en suite (72)
Video's (2)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 1.178 van de 1.900 hotels in Parijs
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsen verkrijgbaar
Gratis verblijf voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Wifi
Binnenzwembad
Koffiezaak
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Gratis welkomstdrankje
Eetgelegenheid buiten
Snackbar
Wijn/champagne
Kinderwagens
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Taxiservice
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Handmassage
Hoofdmassage
Dakterras
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Krant
Rookvrij hotel
Portier
EHBO-koffer
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Inloopdouche
Badjassen
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Laptopkluis
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Minibar
Waterkoker
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Uitzicht op bezienswaardigheid
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op stad
Gesproken talen
Engels, Frans, Russisch, Spaans en nog 4
Hotellinks
Speciaal tarief:Speciaal tarief beschikbaar
55beoordelingen0vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 32
  • 12
  • 5
  • 4
  • 3
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Alx heeft een beoordeling geschreven 13 sep
Hongkong, China4 bijdragen1 nuttige stem
Prachtig hotel met spectaculair uitzicht. Prachtige moderne kamers. Het hoogtepunt is het adembenemende uitzicht vanaf het restaurant op de 15e verdieping. De service overtreft het uitzicht. Geweldig personeel hoe waren zeer behulpzaam. Ontbijt op de 15e is een must.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2023Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Everyone was very helpful- just ask.
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Nathalie O heeft een beoordeling geschreven apr 2023
Breda, Nederland189 bijdragen51 nuttige stemmen
Favoriet van het hotel
We werden bijzonder hartelijk ontvangen! Wat een geweldig hotel met prachtig uitzicht op de Eiffeltoren vanuit het restaurant en de bar! Het personeel is zo ontzettend vriendelijk: bij de receptie, de conciërge, bij de bar, in het restaurant. Het hotel en de kamers zijn super hip ingericht en zijn heel schoon. Iedere avond ligt er een leuke attentie op je bed😄. De kamer is van alle gemakken voorzien. Het hotel heeft een mooie sportschool en een binnenzwembad. Het hotel ligt super centraal.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2023Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Stefan Viard, General Manager bij SO/ Paris Hotel
Gereageerd op 28 apr 2023
Liebe Nathalie, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu Ihrem kürzlichen Aufenthalt bei uns mitzuteilen.Es hat mich sehr gefreut zu lesen, dass Ihr Aufenthalt Ihren Erwartungen entsprochen hat und dass Sie eine wunderbare Zeit im SO/ Paris verbracht haben. Bis bald im Parisian Lighthouse ! Stefan Viard General Manager - SO/ Paris
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
E H heeft een beoordeling geschreven jul 2023
Londen, Verenigd Koninkrijk10 bijdragen4 nuttige stemmen
Pluspunten - zoals beschreven, het hotel is nieuw en ligt vlak bij de Seine en de metro, met uitzicht op het dak van Parijs. Nadelen - het voldoet niet aan een luxe 5-sterrenervaring en heeft wat te dekken om dit te bereiken - ik was blij om te vertrekken. Ik vroeg om een kamer met uitzicht op het dak, die uitkeek over een klein deel van de Seine. Helaas was het tegenover een bekende Dancing Spot waar mensen elke avond tot middernacht luide muziek speelden. Er zijn 2 belangrijke redenen waarom ik niet zal aanbevelen of terugkeren - 1 ) De effectiviteit en algemene houding van het personeel om een fantastische klantervaring te creëren ontbreekt. Mijn zorgen begonnen bij het inchecken toen ik een welkomstdrankje kreeg geserveerd dat merkbaar al een tijdje stond (aangezien het vruchtvlees duidelijk naar de bodem was gezakt). Ik werd om 15.00 uur door een receptiepersoneel naar mijn kamer begeleid die me extravagant wat koffiecapsules en 3 theezakjes in de la liet zien om te schetsen dat het enige gratis drankje in de minibar in feite slechts 1 fles water en frisdrank was. Enigszins ongewoon. Er was een babybedje in de kamer waar niet om was gevraagd en er was beloofd dat het zo snel mogelijk zou worden verwijderd, wat het personeel enigszins amuseerde. Om 20.00 uur belde ik om te verzoeken het kinderbedje te verwijderen (na lang gewacht te hebben op iemand om op te nemen). Uiteindelijk heb ik hem om 23.00 uur zelf de gang in gesleept. Die avond kwamen we naar de bar om het uitzicht te zien waar ons werd verteld door een niet-lachende medewerker dat alle stoelen gereserveerd waren - we bevestigden dit te begrijpen en wilden gewoon het uitzicht zien - op dit punt volgde het personeel ons letterlijk rond de bar vermoedelijk dachten ze dat we verboden terrein waren. Er werd geen optie aangeboden om zelfs maar iets te drinken aan de bar of om te informeren hoe ze ons anders zouden kunnen helpen. Op de laatste dag om 16.00 uur, toen ik om 19.00 uur vroeg om een tafel te reserveren in het restaurant van het hotel bij de receptie, kreeg ik te horen 'We zullen moeten controleren of er een tafel voor je is en zullen het je laten weten' in een manier waarop we toestemming nodig hadden om te boeken. We hebben gewacht tot 6 uur. 20 uur waar ze onze boeking bevestigden. Bij aankomst in het restaurant om 6 uur. Om 17.00 uur werd ons verteld door het personeel dat me abrupt op en neer keek dat het restaurant niet open was, dus moesten we tot 19.00 uur in de buurt van de liftlobby wachten. Over het algemeen is de algemene houding van het personeel van de receptie in de bar en het restaurant op het randje van nors en op zijn zachtst gezegd onverwelkomend. Bij het afrekenen werd van mij verwacht dat ik de rekening zou betalen zonder eerst een gedetailleerd overzicht te zien - ik kreeg geen hulp aangeboden voor de verdere reis. 2) Het eten dat wordt geserveerd in het restaurant van het hotel is smakeloos en heeft een zeer slechte prijs-kwaliteitverhouding. Het menu heeft een relatief beperkte selectie, dus we kozen voor zeebaars (46 Euro) en Lobster Linguine (58 Euro). De zeebaars was te lang op de pas gelaten en was dus lauw, droog en erg zout. De linguine had letterlijk 3 kleine stukjes kreeft bovenop. Ik betaalde 24 euro voor een glas middelmatige champagne uit een vies glas. Overigens, toen ze aan onze tafel werden getoond, was er geen ondersteuning om in een stoel te gaan zitten, de wijnkaart werd zonder commentaar op de tafel geplaatst zonder introductie van onze ober of glimlach bij het afscheid. Het geheel was nogal lachwekkend als het niet zo slecht was uitgevoerd. Het allerbelangrijkste wat een klant verwacht, is dat hij zich speciaal voelt en dat niets teveel moeite is. Hoge prijzen vragen om hoge kwaliteit. Het So - Paris-team moet echt de essentie vastleggen van wat het betekent om een 5-sterrenervaring te bieden, te beginnen met hun neus van het plafond halen.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Shea D heeft een beoordeling geschreven jul 2023
Sarasota, Florida65 bijdragen57 nuttige stemmen
Als ik geen positieve recensie schrijf, probeer ik altijd met een aantal positieve punten te beginnen en dan kom ik bij de redenen voor de weinige sterren (en helaas zijn er veel). De hondenluidspreker was vrijwel het hoogtepunt en we gebruikten hem constant. Godzijdank werd er vroeg op gewezen, zodat we dagelijks verbinding konden maken en een discofeest konden houden. Heel erg comfortabel bed en mooie grote douche. We hielden ook van het knoppenbeheer voor de kamer, en het kwam goed van pas bij problemen. Er is ook een mooie grote kluis voor je belangrijke spullen. Op een pure - mooie hotelkamer in Parijs - was het een overwinning. Klinkt goed, toch? Het probleem is dat het hotel 10 maanden is geopend en ze zijn het nog steeds aan het uitzoeken, op ons stuivertje. We betaalden amper $ 1.000 per nacht en hadden dagelijks grote uitdagingen. Het is een beetje alsof kleuters een grote universiteit runden. Je ziet het aankomen en kunt het niet stoppen of helpen. Helaas was er geen toezicht van een volwassene en liep het mis. Of waren op zijn minst volkomen onprofessioneel. Enkele kleine maar belangrijke dingen om ons op weg te helpen: 1 . De kamer was niet echt gestofzuigd voor onze aankomst. ikk 2 . We waren daar meer dan een week en niemand controleerde de zeepdispenser, dus ik had niet genoeg om te douchen. Hoewel dit me niet zal doden, maakt de prijs waar we het over hebben het serieus dom. 3 . En degene die onze kamer heeft onderhouden, was niet erg grondig. Ik geef het management hier volledig de schuld van, aangezien ze hun personeel helemaal niet trainen. We hadden geen kopjes en lepels vervangen voor koffie en op een dag liet iemand zijn half opgedronken Evian-fles in onze kamer achter. Een goede opleiding laat dit niet toe. Klinkt dit kieskeurig? Ik voelde me zo, maar toen ik de laatste rekening kreeg, besefte ik dat het allemaal om balans gaat. Ik waardeer dat mensen fouten maken, maar voor $ 1.000 per nacht en de claim van 5-sterren service, zou ik nooit moeten vragen om schone glazen te vervangen of verrast te worden door de vier variaties van ijsemmers (hoe kan dit zelfs maar elke keer anders??). Eigenlijk is deze best interessant. We kregen bijna elke avond een emmer ijs en elke keer was het helemaal anders. Soms was het een champagne-emmer met een handdoek als deksel en soms was het een piepklein, typisch ijsemmertje met een gewone pincetklauw. Maar waar ik vooral blij van werd, was toen we bij de derde poging om voor een avond ijs te halen een escargots-klauwklem kregen om het ijs te pakken. Slim, maar niet ***** Nou, ik begin uitgeput te raken als ik me alle uitdagingen herinner, dus ik ga dit afronden met de meest epische mislukking van de week. Ik kreeg te horen dat het restaurant op zondag ruimte reserveert voor de hotelgasten. Ik ging op donderdag naar beneden en maakte een reservering voor de middag voor de lunch. We kwamen om 12.00 uur opdagen voor de lunch en ze konden geen reservering vinden en toen deden ze alsof het een grote accommodatie was om ons te laten zitten. Ze gaven ons een vreselijke tafel, en toen begonnen de beledigingen, ik bestelde een fles wijn en de ober vertelde me dat ze die fles niet hadden. Dus bestelde ik een andere fles. De ober kwam terug en vertelde me toen dat ze die fles ook niet hadden, dus ik zei dat ik waarschijnlijk met de manager moest praten? Ik had het niet moeten vragen in een vijfsterrenhotel, hij had met een idee moeten komen. Oh, maar dat deed hij niet, in plaats daarvan beledigde hij me. En vroeg ons toen om te betalen voor de fles water die we niet dronken in afwachting van de spookflessen wijn op de wijnkaart. Gelukkig stuurde de conciërge ons naar een fantastisch restaurant waar we de meest geweldige lunch hadden, vol heerlijk eten, en geen beledigingen en schokkend, een fles wijn van hun menu. Ik hoop echt dat ze erachter komen, want de kamer was best aardig en ik denk dat de mensen over het algemeen best aardig waren. Maar helaas was er een buitensporige hoeveelheid onbekwaamheid. Eén manager reageerde op een e-mail aan mij, maar nam daarna nooit de moeite om een direct bericht te beantwoorden. *zucht*
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2023Reistype: Bezocht voor zaken
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Anastasiya heeft een beoordeling geschreven jun 2023
5 bijdragen1 nuttige stem
Ik nam mijn familie mee naar het hotel als terugkerende gast. De uitzichten zijn geweldig, eten is goed en eerlijke service in de kamers (verre van 5 *). Ik had echter een incident - hun was verloor mijn broek. Ik heb hierover al 4 dagen contact met guest relations. Het is niet hun gewoonte om de zaak te volgen, je moet letterlijk naar ze toe gaan als je actie wilt. Telefoon is nutteloos in het hotel, ze nemen niet de moeite om hem 's ochtends of' s avonds op te halen. Als u uw probleem telefonisch communiceert, gebeurt er niets. Ze hebben allemaal "vreselijke spijt" gehad, maar deden niets totdat ik keer op keer kwam. De dag dat ik wegging, concludeerden ze gewoon dat er broeken op mijn kamer waren afgeleverd omdat ze "twee getuigen" hadden. Ik vroeg: dus je suggereert dat het uit mijn kamer is gestolen door personeel of buitenaardse wezens enz. - Er volgden geen antwoorden. Tot slot: ik kan een verloren of gestolen broek in een hotel uitstaan, maar ik kan niet tegen hun houding, de manier waarop ze er niets aan deden, de manier waarop ze tegen me praatten en me uiteindelijk de schuld gaven. Mijn vakantie was verwend en dit is natuurlijk niet wat je verwacht als je veel geld uitgeeft aan het verhuren van 2 kamers in een 5 * hotel. Het is duidelijk dat ik niet zal terugkeren en deze service en houding tegenover andere mensen niet kan rekenen.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Do not use housekeeping services
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
PRIJSKLASSE
US$ 442 - US$ 698 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
FrankrijkIle-de-FranceParijs
AANTAL KAMERS
162
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

SO/ PARIS HOTEL (Parijs, Frankrijk) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over SO/ Paris Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van SO/ Paris Hotel?
Attracties in de buurt zijn Bijoux Blues (0,4 mijl), ClueZ Paris (0,3 mijl) en Ile Saint-Louis (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van SO/ Paris Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit lounge, spa en ontbijtbuffet.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij SO/ Paris Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij SO/ Paris Hotel?
Gasten kunnen genieten van lounge, ontbijt en gratis thee tijdens hun verblijf.
Welke restaurants liggen er in de buurt van SO/ Paris Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Thai Spices, B.Better en Le Temps des cerises.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij SO/ Paris Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in SO/ Paris Hotel?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Welke talen spreekt het personeel van SO/ Paris Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits, italiaans, russisch en portugees.
Zijn er historische locaties in de buurt van SO/ Paris Hotel?
Veel reizigers bezoeken Notre-Dame van Parijs (1,0 mijl), Sainte-Chapelle Kapel (1,4 mijl) en De Arc de Triomphe (Triomfboog) (5,6 mijl).
Heeft SO/ Paris Hotel een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op stad.