Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Quality Hotel Bordeaux Centre

Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Roomservice
Bar/lounge
Stomerij
Vergaderkamers
Zakencentrum met internettoegang
Meertalig personeel
Wasservice
Conferentiefaciliteiten
Babysitting
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
Centraal gelegen
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
100Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 100 van 100
1374restaurantsbinnen 0,5 km
214attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen en meer
1.303beoordelingen
689foto's
29V+A
2kamertips
Waardering van reizigers
  • 415
  • 685
  • 143
  • 40
  • 20
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
Hotel zeer centraal gelegen in hartje centrum vlak bij gezellig restaurantjes een leuk plein en bij de winkelstraat. Beter kan waarschijnlijk bijna niet qua locatie.
Hotel netjes kamers zijn goed met een lekker bed, Nespresso machine, grote tv en een ijskastje. Voldoende opbergru
Meer lezen
Antwoord van Romain F, Directeur général bij Quality Hotel Bordeaux Centre
Gereageerd op 19 sep. 2018
Dear Frankuit, Thank you for your great comment in Booking.com. Hope to see you soon in our hotel. Have a great day, Best Regards, Justine ROUSSEAU Executive Assistant
Meer lezen
+1

Rioollucht in de kamer. Wij kregen een luchtverfrisser aangeboden. Uitzicht was op een blinde muur.
Het water van de douche liep niet weg.
De wc was erg klein. De deur kon bijna niet dicht.
Wij kregen geen compensatie voor twee dagen rioollucht in de kamer, terwijl de prijs voor
Meer lezen
Antwoord van EMorillon, Reservation Manager bij Quality Hotel Bordeaux Centre
Gereageerd op 22 aug. 2018
Dear BAS en Heleen V , Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Hotel Bordeaux Centre. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations regarding smell in you room and the technical problem on your recent visit. I have shared your feedback with our general manager to ensure we handle these types of situations differently in the future. Don't hesitate to contact me by mail (resa.quality@wanadoo.fr) if you have plannified another trip in Bordeaux, we can offer you a better price. Again, thank you for your time and valuable feedback. We sincerely appreciate it and hope you will give us another chance to provide you with superior service and accommodations on your next visit to Bordeaux. Kind regards, Manon.L Reservation Manager Quality Hotel Bordeaux Centre 0556819512
Meer lezen
heel centraal gelegen hotel in zijstraat van de grote winkelstraat. Vriendelijk, correct onthaal. De kamer op de 4de verdieping was vernieuwd en heel netjes maar echter niet voor iemand met claustrofobie. Klein, en om door het venster te kijken moest je echt op je buik gaan ligge
Meer lezen
Antwoord van hotelcatherine, Commercial bij Quality Hotel Bordeaux Centre
Gereageerd op 8 jun. 2016
Cher Weredi109, Nous venons de traduire votre commentaire et vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos observations. Nous sommes soucieux de la qualité des prestations de notre établissement et prenons au sérieux les recommandations formulées par nos clients. C'est de cette faon et grâce à vous que nous pouvons sans cesse améliorer l'efficacité et la qualité de nos prestations. Nous vous avons attribué l'une de nos chambres "atypiques" au 4ème étage, que beaucoup de clients apprécient notamment pour l'espace qu'elles procurent. Ces chambres, bien que claires et spacieuses, ont des ouvertures peu classiques (l'une le long du mur sous forme de fenêtre basse au ras du sol et un vasistas au plafond) contrainte de notre façade classée XIXème côté rue. Bien entendu, si ce type de chambre ne correspondant pas nos clients nous nous faisons un plaisir de leur proposer d'autres plus classiques à leur arrivée. Nous regrettons que cette affectation ne vous ait pas convenue. Je vous remercie de nous avoir fait part de vos impressions et espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau parmi nous. Respectueusement, Justine ROUSSEAU Service Commercial
Meer lezen
Zeer goed hotel, perfect gelegen, zeer vriendelijk personeel, helpen u bij alle vragen, goed en stevig ontbijt, lekkere koffie, zeer goede bedden, niets gehoord van straatlawaai, enige minpunt : iets té kleine badkamer maar daarom zouden we zeker dit hotel niet laten ! Voordeel i
Meer lezen
Antwoord van hotelcatherine, General Manager bij Quality Hotel Bordeaux Centre
Gereageerd op 24 sep. 2015
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Fanny Gaucher General Manager
Meer lezen
Prijs/kwaliteit is goed. Kleine kamer maar in het centrum van Bordeaux. Helaas moet je zelf op zoek naar parking maar dan slaap je wel in het hart van de stad. Vraag zeker geen gin/tonic in de bar beneden want dat krijg je zonder ijs en fruit en in een Martini glas.
Meer lezen
Antwoord van FANNY2608, General Manager bij Quality Hotel Bordeaux Centre
Gereageerd op 6 sep. 2014
Dear Sir, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Actions has already been taken to improve our bar Service. Sincerely, Fanny Gaucher General Manager
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZakencentrum en evenementenruimtesGezins- en speelplekken
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorQuality Hotel Bordeaux Centre
The Twin Room at the Quality Hotel St. Catherine
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorQuality Hotel Bordeaux Centre
The Grand Lit Luxe Room at the Quality Hotel St. Catherine
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorQuality Hotel Bordeaux Centre
The Standard Room at the Quality Hotel St. Catherine
Foto ingezonden door managementQuality Hotel Bordeaux Centre
Photo Chambre Double
Foto ingezonden door managementQuality Hotel Bordeaux Centre
Chambre Rénovée
Vorige
You travelled from the airport by bus to the hotel, could you please let me know what bus etc as we are going on the 2nd and using buses to save a few euro's would be great Many thanks
Ligne 1
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Car parking is offered at 12 Place des Grands Hommes. Are there special arrangements for hotel quests on arriving at the carpark? Then having parked the car, how is it suggested to go to the hotel with heavy cases? Thanks
bonjour l’hôtel propose une réduction pour certains parking autour de la place du théâtre . vous pouvez les appelé pour qu'ils vous précise lesquels. il vous faudra marché avec votre valise depuis le parking des grands hommes environ 250 m pour rejoindre l’hôtel.
0 stemmen
Y a t'il un room service même si vous n'avez pas de restaurant ?
I think so!
0 stemmen
What is the best means of transport to the railway station and how long does it take.
If you’re referring to getting to the train station from the Hotel, walk to top of Rue Ste Catherine, past the Grand Theatre . Tram route A takes less than 10 mins. If it’s about getting to the station from the airport the Shuttle bus takes 25 mins, costs €9 - taxis are €50
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Bonjour Y a t il un parking à proximité? Merci
Bonjour Nous sommes situés en Zone Pietonne donc inaccessible , nous avons un partenariat avec le parking des Grands Hommes situé Place des Grands Hommes à 700m. 12€ pour 24H - Nous vous expliquerons la marche à suivre à votre arrivée sur l'hôtel. Cordialement Fanny
-1 stemmen
"zeker geen kamer op 4de verdieping"
"Wij hadden een kamer achteraan, geen mooi zicht uit raam maar ook geen geluidshinder van winkelstraat en uitgaansbuurt."
PRIJSKLASSE
US$ 81 - US$ 155 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
quality inn bordeauxquality hotel bordeaux
LOCATIE
FrankrijkNouvelle-AquitaineGirondeBordeaux
AANTAL KAMERS
84
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding