We verbleven hier tijdens een concert in P & J Live naast de deur en waren onder de indruk. De prijs was niet onredelijk en het was gemakkelijk te bereiken met de bus vanuit het stadscentrum. Een reis van 40 minuten met de luchthavenbus 727 voor 2 personen. 60 was een goede prijs en er is een bushalte op vijf minuten van het hotel. De luchthaven is ook dichtbij, maar we hebben geen geluidsoverlast ervaren. We aten in het hotel in het Cask and Crema restaurant. Goed eten, service en prijzen. Het Quarter House Restaurant en de bar hadden een ander menu en waren ideaal voor een ontspannend drankje. Onze check-in was snel, efficiënt en we hebben gebruik gemaakt van de 9. 95 ontbijt deal, die de moeite waard was. Onze kamer was brandschoon en goed uitgerust zoals we zouden verwachten van een bijna nieuw hotel. Helemaal geen klachten en we zouden aanraden daar te blijven, vooral als je een concert bij P&J Live bijwoont met de toegevoegde bonus van een directe binnenroute tussen het hotel en de arena.…
Ik verbleef hier met mijn zus en wat een prachtig hotel. Fantastisch personeel van de receptie, met name Tanya. Ze was erg professioneel en vriendelijk. Het hotel is prachtig ingericht, modern en goed uitgerust. De kamer was van behoorlijke omvang en comfortabel. Het ontbijt was een buffet en het was heerlijk. Beveel ten zeerste aan om te blijven.
Hotel is geweldig, geweldige locatie en het gemak van parkeren. hoewel niet de parkeerplaats niet het gemakkelijkst te vinden was bij het eerste bezoek. Personeel eten en service allemaal uitstekend. Ging naar een optreden in het centrum en een gemakkelijke bus en taxi terug
We verbleven een nacht met de twee kinderkamer mooi en groot voor ons vieren en comfortabel, kinderen genoten van het kijken naar de vliegtuigen die opstijgen en landen. Zwembad was geweldig met sauna, jacuzzi en stoombad allemaal gloednieuw. We betaalden 10 per volwassene en het was het waard, veel keuze, zeker een bezoek waard als je in Aberdeen verblijft
Het hotel is nieuw, dus het is nog steeds fris en de kamers zijn mooi. De service was echter erg slecht. Van lange wachtrijen voor zowel inchecken als uitchecken tot wachten bij de receptie die minimaal 20 minuten in de rij staat voor het ontbijt (en dat was niet eens aan het einde van de ontbijtruimte die je naar verwachting druk zou hebben). De bar service was hap gevaar met niemand senior controle over het jongere onervaren personeel. We hebben lang in een rij gewacht om te worden bediend, maar pas toen ontdekten we dat iemand die recht naar boven liep, voor ons allemaal in de rij werd bediend. De kwaliteit van het roomservice-eten was niet wat je van een Hilton-hotel zou verwachten en het duurde 50 minuten om te komen (op een niet-drukke tijd) en was op zijn best lauw. Toen we uiteindelijk in het restaurant kwamen voor het ontbijt, kregen we een lage salontafel, omdat er niet genoeg standaardtafels zijn voor de grootte van het hotel. De wachtrijen voor het warme eten waren weer erg lang en ze liepen uit sommige items (zonder meer opgesteld om te vervangen) wat betekent een nog langer wachten op de keuken in te halen. Al met al een zeer teleurstellend verblijf voor wat een geweldig weekend zou zijn geweest om een concert als een vroeg verjaardagscadeau te zien. (Het concert was echter briljant).…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding