Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

Macdonald Randolph Hotel

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Professionele foto's
Macdonald Randolph Hotel
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"containerClass":null,"scriptFlags":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

2.806 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Brugge, België
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 14 augustus 2016

Kamers zijn OK, maar ook niets bijzonders. Onthaal correct en vriendelijk Personeel in restaurant/ontbijtzaal totaal inefficiënt en aanbod geen 5 sterren waard. De Britse "thank you for waiting" werkt tergend na de derde maal vragen om koffie. Parking ontzettend duur met 28 pond/nacht. Best eindrekening goed checken: hebben 15 pond gerecupereerd op de eindrekening voor aangerekende items die ze bij navraag niet uitgelegd kregen. Centrale locatie is wel pluspunt.

  • Verbleef Augustus 2016, bezocht met een partner
    • 4 van 5 bollen Locatie
    • 3 van 5 bollen Hygiëne
    • 3 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank ND_8200
Amsterdam, Nederland
Niveau bijdrager
28 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hebben gegeten in het restaurant. De hele ambiance maakt dat je hoge verwachtingen krijgt van het aangebodene. Het personeel doet ontzettend hun best. Helaas kan de keuken daar niet in meekomen. De rijst in de risotto met vis was te gaar. In het andere gerecht met de bavette was het vlees net niet mals.

Nuttig?
Bedank M S
Deinze, België
Niveau bijdrager
33 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 nuttige stemmen
Beoordeeld op 6 augustus 2016

Centraal gelegen hotel. Vriendelijk en efficiënt onthaal. Nette en ruime kamers. Lunch en avondmaal zijn goed, maar wel kleine porties. Ontbijt is geen vijfsterrenhotel waardig: niet regelmatig aangevuld, te weinig personeel, rommelig. Hier een daar wat stoffig in de gemeenschappelijke ruimtes. Parking: is heel duur (28 pond) - je kan voor 7 pond een halve mijl verder nabij het station parkeren.

  • Verbleef Augustus 2016, bezocht met een partner
    • 4 van 5 bollen Kamers
    • 3 van 5 bollen Hygiëne
    • 4 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Patrick R
Brussels
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
Beoordeeld op 27 juli 2016

Het gebouw op zich is super en de locatie is excellent gelegen. De concierges zijn erg behulpzaam. De rest van de staff doet hun best maar laat soms wat steken vallen. De kamers zijn bijzonder proper en compleet maar erg klein voor de prijs. De afternoon tea in de drawing room en de (Britse) cocktails in de Morse bar waren een ervaring op zich.

  • Verbleef Juli 2016, bezocht met familie
    • 3 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 5 van 5 bollen Hygiëne
    • 4 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Belgian_traveller_2
Den Haag, Nederland
Niveau bijdrager
196 beoordelingen
51 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 39 nuttige stemmen
Beoordeeld op 7 juli 2014

De 'grandeur' die de buitenkant van het hotel uitstraalt wordt aan de binnenkant niet waar gemaakt. Krakende vloerdelen, smalle gangetjes, beschadigde deurposten... je kant het karakteristiek noemen - dat mag - maar voor een zogenaamd 5 sterren hotel kan dit dus echt niet. Kwaliteit van het restaurant was prima maar zeer kleine porties. Ontbijt ook in orde, buffet is beperkt maar andere gerechten kunnen zonder extra kosten worden bijbesteld (toast & eggs etc.) En dan de lift... deze 1x1 meter (voor 6 personen??) doet over alles zo lang dat je beter de trap kunt nemen (zelfs naar de 3e ben je er sneller en zonder angst dat je vast komt te zitten)

  • Verbleef Juli 2014, bezocht voor zaken
    • 3 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 bollen Locatie
    • 3 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 bollen Kamers
    • 4 van 5 bollen Hygiëne
    • 3 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Patrick B
Australia
Niveau bijdrager
74 beoordelingen
29 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 38 nuttige stemmen
Beoordeeld op 28 augustus 2011
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Ik reis vrij regelmatig voor werk, en hoewel de kamer zeker uitstekend was, was het de service die deze plek werkelijk 5 -sterren maakte. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, zonder uitzondering, een verfrissende ervaring. We verbleven voor 3 nachten om de bruiloft van een vriend bij te wonen, en vonden de locatie uitstekend om de stad te verkennen terwijl wij er waren. Alles is op loopafstand, en het Ashmolean Museum ligt aan de overkant van de weg. Zoals een andere gast al zei, het kan een beetje een wandeling zijn naar uw kamer, maar we vonden de 200 trappen en 15 bochten om onze kamer te bereiken eerder grappig dan lastig. We hadden vroeg en voor een goede prijs online geboekt, dus we vonden het Harry Potter-achtig avontuur om van onze kamer naar de buitenwereld te geraken niet erg! De receptie leek een beetje donker en somber in de zomer, maar de kamer was licht en luchtig, met zowel klimaatregeling als openslaande ramen. De kamer en badkamer waren vlekkeloos en bleven ook zo voor de duur van ons verblijf. De nachtelijke turndown service is ouderwets maar nog steeds een aangename verwennerij. Ik zou dit hotel ten zeerste aanraden aan iedereen die op zoek is naar mooie accommodatie, hetzij voor een speciale gelegenheid of 'gewoon zomaar'!

  • Verbleef Juli 2014, bezocht met een partner
    • 3 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 bollen Locatie
    • 3 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 bollen Kamers
    • 4 van 5 bollen Hygiëne
    • 3 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Australian_Argonaut
Manager_Randolph, General Manager van Macdonald Randolph Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Thank you for taking the time to post a review. I was pleased you enjoyed your stay. I do appreciate... Meer 

688 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (379)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (57)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (14)
Bekeken
Kamer/suite (83)
Bekeken
Dineren (25)
Bekeken
Badkamer (24)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (1)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (2)
Bekeken
Overige (173)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (298)
Bekeken
Voorzieningen (63)
Bekeken
Classic-suite (32)
Bekeken
Executive-kamer (32)
Bekeken
Moderne Executive-kamer (30)
Bekeken
Presidential Suite (40)
Bekeken
Dineren (22)
Bekeken
Eenpersoonskamer (25)
Bekeken
Standard-kamer (25)
Bekeken
Het hotel (29)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (11)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (4)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Kamer/suite (4)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Oxford bekeken
op 0.4 km afstand
Malmaison Oxford Castle
op 0.5 km afstand
Old Bank Hotel
Old Bank Hotel
nr. 2 van 44 in Oxford
1.067 beoordelingen
op 0.5 km afstand
Old Parsonage Hotel
Old Parsonage Hotel
nr. 1 van 44 in Oxford
615 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 5.2 km afstand
De Vere Oxford Thames
De Vere Oxford Thames
nr. 5 van 44 in Oxford
939 beoordelingen
op 0.2 km afstand
Vanbrugh House Hotel
Vanbrugh House Hotel
nr. 3 van 44 in Oxford
596 beoordelingen
op 3.4 km afstand
Remont Oxford Hotel
Remont Oxford Hotel
nr. 4 van 44 in Oxford
670 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Roomservice
  • Restaurant
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Bar/lounge
  • Spa
Over de gelegenheid
  • Rolstoeltoegang
  • Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
  • Niet-roken hotel
Activiteiten
  • Restaurant
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Bar/lounge
  • Spa
Kamertypes
  • Suites
  • Niet-roken kamers
In je kamer
  • Airconditioning
  • Minibar
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Openbare wifi
Services
  • Roomservice
  • Stomerij
  • Vergaderkamers
  • Wasservice
  • Conciërge
  • Feestzaal
  • Meertalig personeel
  • Conferentiefaciliteiten
  • Zakencentrum met internettoegang

Aanvullende informatie over Macdonald Randolph Hotel

Adres: Beaumont Street, Oxford OX1 2LN, Verenigd Koninkrijk
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Oxfordshire > Oxford
Prijsklasse: € 159 - € 337 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Macdonald Randolph Hotel 5*
Aantal kamers: 151
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Orbitz, Booking.com, Travelocity, Odigeo, Priceline, HotelTravel.com en Cheap Tickets, dus je kunt je reserveringen bij Macdonald Randolph Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Macdonald Randolph Oxford
Hotel Macdonald Randolph
Randolph Hotel Oxford
Stijl hotel:
Nr. 4 familiehotel in Oxford
Nr. 4 spahotel in Oxford
Nr. 7 romantisch hotel in Oxford
Nr. 10 luxe hotel in Oxford
Nr. 11 zakenhotel in Oxford
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Macdonald Randolph Hotel en andere reizigers.
22 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Macdonald Randolph Hotel
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Vraag een kamer met inloopdouche, die blijken iets groter.”
 van 5 bollen Belgian_traveller_2, 27 jul 2016 | Beoordeling lezen
“Normaal zijn kamers aan de achterzijde stiller dan aan de straat... maar niet in de zomer als er live-muziek is beneden en de deuren op de binnenplaats open blijven staan!”
 van 5 bollen 803PatrickB, 7 jul 2014 | Beoordeling lezen
2 van 2
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf