Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

Regency House Hotel

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Professionele foto's
Regency House Hotel
Regency House Hotel
Panorama’s (7)
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

292 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Dordrecht, Nederland
Niveau bijdrager
43 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
Beoordeeld op 10 oktober 2016 via mobiele applicatie

Hett hotel is oud, maar netjes. Kamer was goed, badkamer vrij klein. Je kon er maar net in bewegen. Het hotel ligt op loopafstand van Euston Station. Waar vandaan alle verbindingen mogelijk zijn. Ontbijt is simpel maar goed. Kamers zijn een beetje gehorig. Magnetron, koelkastje en waterkoker op de kamer evenals een grote tv met veel digitale kanalen.

Nuttig?
1 Bedank Jos L
Didam, Nederland
1 beoordeling
Beoordeeld op 3 juli 2016

Wij komen nu 5 jaar op rij in dit hotel en zien hoe het hotel vervalt: gaten in muur en plafond, koperen buizen die uit muur en plafond komen, met een stukje slordig afgeknipt behang overgeplakt, kapot geslagen sierlijsten aan de muur, kapotte lampen, half afgekitte vloertegels, veel stof in de kamer, in de douche moet je heen en weer springen om nat te worden, zo weinig water komt eruit, wc bril slingert heen en weer etc etc…. Het engels ontbijt is intussen ook karig geworden, van alles en klein beetje met 1 klein champignonnetje, een klein half tomaatje, klein lepeltje bonen,klein worstje en 2 plakjes spek oh ja en toast, maar wil je meer toast dan kijken ze je aan of ze het in Keulen horen donderen, dat was voor een paar jaar anders. Ook de ontbijtruimte hebben ze kleiner gemaakt (omdat daar een extra slaapkamer moest worden gecreëerd) met ronde tafeltjes; ook deze zijn erg klein, alles erg krap en klein, ook moet je vaak op de trap zitten wachten tot er een plaats vrij komt. Het personeel wisselt ook vaak, wij hebben zoveel personeel voorbij zien komen, je merkt wel dat dit geen mensen zijn die uit het hotelvak komen, zijn erg slecht gehumeurd en onvriendelijk en verstaan of spreken geen of slecht engels. Juni 2016 was ons hoogtepunt: wij waren er van woensdag t/m zaterdag; donderdag kwam er iemand boven ons “wonen” die maakte heel veel lawaai (stampen, lopen, lopen stampen) tot 3 uur in de nacht, hebben aan de lobby gezegd wat er aan de hand was: geen commentaar… vanaf vrijdag 18.00 uur s’avonds tot zaterdagmorgen 06.15 het zelfde liedje, ben 4 !!!! keer bij de lobby geweest en gevraagd of ze er iets aan kunnen doen, antwoord: deze persoon heeft betaald en kan doen wat zij/hij wil, daar konden we het mee doen, zo hebben wij de hele nacht wakker gelegen om daarna kapot en moe weer naar Nederland teug te reizen. Bij het verlaten van het hotel, werd nog even gekeken of we betaald hadden en dat was het: heel ongeïnteresseerd en verveeld kwam een "have a nice day" uit zijn mond, niks met hartelijk dank dat u onze gast was en misschien tot een volgende keer, ook weer erg onvriendelijk en geen manieren!!!! Jammer genoeg is dit onze laatste keer in dit hotel, het ligt mooi centraal en is niet ver van de underground en de Oxford street maar voor dat geld krijg je ook een beter en schoner hotel met een fatsoenlijk ontbijt zonder wachttijden en met vriendelijk personeel.

  • Verbleef Juni 2016, bezocht met een partner
    • 5 van 5 bollen Locatie
    • 2 van 5 bollen Kamers
    • 2 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
Bedank john19602016

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Londen

Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Uithoorn, Nederland
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 23 mei 2016

De locatie is top, vlakbij metro station Goodge street. Het personeel is heel vriendelijk, behalve bij het ontbijt. Daar waren ze niet onvriendelijk maar de gastvrijheid straalde er niet van af. De kamer was klein maar schoon en van alles voorzien. De badkamer is piepklein, heel donker , met een piepklein wastafeltje en een veel te hoog hangende spiegel daarboven. De kamer was gesitueerd in de eetzaal. Gelukkig geen last van ondervonden. De kamer lag in het souterrain en was vrij warm maar gelukkig zat er een airco in de kamer!

  • Verbleef Mei 2016, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 bollen Hygiëne
    • 3 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
Bedank brenver23
Amsterdam, Nederland
Niveau bijdrager
62 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
Beoordeeld op 18 juli 2015 via mobiele applicatie

Kom al jaren in dit hotel. Het is sinds 2 jaar in handen van een nieuwe eigenaar die de boel flink heeft aangepakt. Ben er nu al een tijdje niet meer geweest en de prijzen zijn natuurlijk ook opgelopen. Vroeger sliep je midden in het centrum voor een prikkie. Nu kost het iets meer maar je zit hartje centrum. Dat scheelt zo 30 min tot 45 min. Om de stad in of uit te komen. Prima uitvalsbasis met diverse metrolijnen om de hoek. Meer 

Nuttig?
Bedank spekkie1967
Ronse, België
1 beoordeling
Beoordeeld op 18 november 2014

Goed hotel met ruime kamer, badkamer wel aan de kleine kant maar proper, centraal gelegen op 5 min van Oxfordstreet, dicht bij metro, lekker ontbijt, vriendelijke bediening en behulpzaam aan receptie!

  • Verbleef November 2014, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 bollen Locatie
    • 4 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 bollen Kamers
    • 4 van 5 bollen Hygiëne
    • 4 van 5 bollen Service

Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces

Nuttig?
Bedank 634carineg

292 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (76)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (27)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (1)
Bekeken
Kamer/suite (4)
Bekeken
Badkamer (3)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (18)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Overige (20)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (192)
Bekeken
Voorzieningen (2)
Bekeken
Captain-hut (tweepersoonskamer) (33)
Bekeken
Tweepersoonskamer (28)
Bekeken
Executive-kamer (34)
Bekeken
Dineren (8)
Bekeken
Eenpersoonskamer (25)
Bekeken
Het hotel (34)
Bekeken
Driepersoonskamer (28)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (24)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Kamer/suite (8)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (4)
Bekeken
Badkamer (1)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (1)
Bekeken
Overige (7)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Bloomsbury
Gower House Hotel
Gower House Hotel
nr. 646 van 1.078 in Londen
195 beoordelingen
Bloomsbury
Garth Hotel
Garth Hotel
nr. 692 van 1.078 in Londen
34 beoordelingen
Bloomsbury
Staunton Hotel
Staunton Hotel
nr. 533 van 1.078 in Londen
325 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Bloomsbury
Arosfa Hotel
Arosfa Hotel
nr. 107 van 1.078 in Londen
1.620 beoordelingen
Bloomsbury
Ridgemount Hotel
Ridgemount Hotel
nr. 134 van 1.078 in Londen
1.105 beoordelingen
Bloomsbury
The Academy
The Academy
nr. 476 van 1.078 in Londen
707 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Gratis ontbijt
Over de gelegenheid
  • Niet-roken hotel
Kamertypes
  • Niet-roken kamers
In je kamer
  • Airconditioning
  • Magnetron
  • Koelkast in kamer
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Openbare wifi
Services
  • Gratis ontbijt

Aanvullende informatie over Regency House Hotel

Adres: 71 Gower Street | Bloomsbury, Londen WC1E 6HJ, Verenigd Koninkrijk
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Bloomsbury
Prijsklasse: € 110 - € 167 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Regency House Hotel 3*
Aantal kamers: 16
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, Booking.com, Agoda, Odigeo, Travelocity en Priceline, dus je kunt je reserveringen bij Regency House Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Regency House Hotel London
Regency Hotel London
Regency London
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Regency House Hotel en andere reizigers.
2 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Regency House Hotel
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Kamers aan de achterkant zijn rustig !!!”
 van 5 bollen john19602016, 3 jul 2016 | Beoordeling lezen
1 van 1
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf