Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Saint Simeon

38 Harrington Gardens | South Kensington, Londen SW7 4LT, Verenigd Koninkrijk
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Professionele foto's
Saint Simeon
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

288 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 42
  • 78
  • 73
  • 37
  • 58
Bekijk beoordelingen van
116
40
30
19
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3 van 5 sterren
  • Kamers
    2,5 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Leuven, Vlaams-Brabant, Belgium
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 14 mei 2013

Aan vriendelijkheid was hier geen gebrek, je moest maar iets vragen en ze zouden er voor zorgen. De eenpersoonskamer was zeer klein en het sanitair was hoogdringend aan een grote opknapbeurt toe. Zo hoorde de douchekop niet bij de houder en moest je hem in de hand houden om makkelijk te douchen, comfortabel is anders. In het bad lag zwart haar en de tweede morgen na de poetsbeurt was dat ook zo in de wastafel. Het zag er allemaal wat afgeleefd uit. Met vijf verdiepingen (ik zat op de 3de) was de lift geen overbodige luxe. Deze bleek echter al enkele dagen defect. Het ontbijt was ... vreemd. Het leek meer op een gemeenschapshuis waar iedereen bij elkaar aan tafel moest aanschuiven. Je voelde dat veel gasten zich niet echt op hun gemak voelden. Ondertussen werden (buiten het inclusieve English breakfast) inderdaad allerlei zaken aangedragen door de naarstige diensters. Kaas onder cellofaan op een klein bordje, allerhande desserts ... Iedereen moest in dezelfde botervlootjes, het zag er niet echt netjes uit. De stoffen tafelkleedjes waren vuil en werden niet vervangen, alleen wat afgeveegd. In de gang naar de ontbijtruimte stonden nog bordjes boordevol fruit. Van honger kom je hier dus niet om! Dit 2-sterren hotel blonk uit in vriendelijkheid, maar eerlijk gezegd had ik iets meer verwacht wanneer men voor twee nachtjes 192 euro betaalt!

  • Verbleef April 2013, bezocht alleen
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Jan D
Elten
1 beoordeling
3 van 5 sterren Beoordeeld op 31 december 2011

Hahaha, dit hotelletje is echt lachen. Zijn er geweest met 4 vriendinnen; 2 lagen in een tweepersoonsbed van 1.20m, 2 in een éénpersoons. Vraag je een stekker, krijg je gelijk een doos brownies mee naar je kamer. Het ontbijt is echt een lachfilm, er wordt van alles en nog wat aangedragen, koeken, cakes, allerlei soorten brood, bordjes met kaas, ham, worst enz. Vooral het fruit is een foto waard; Granaatappels, bramen, bananen en nog veel meer, alles bijna verrot. 's avonds moesten we terug naar Liverpoolstation. Er werd een taxi voor ons geregeld voor 16 pond. Bleek het de baas zelf te zijn. Stapt ie midden op Piccadily uit om z'n wiel te controleren, zat hartstikke los. Ik moest kijken of íe naar links kon. Roept hij uit het raampje naar vrouwen :"schmutzi Mutzi"wat in het Bosnisch zoiets betekent als "sexy lady". Kortom; Een geweldig hotelletje voor mensen met humor.

  • Verbleef December 2011, bezocht met vrienden
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Marion B
Downingtown, Pennsylvania
Niveau bijdrager
24 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 20 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 22 juli 2011
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Ik verbleef hier voor 4 nachten met mijn man, 2 jonge dochters en mijn schoonmoeder. We hadden een familiekamer, die eigenlijk 7 slaapplaatsen heeft. De indeling van de kamer was zeer aangenaam, met 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed gelijkvloers. Vandaar ga je trap op naar een loft met een eenpersoonsbed en een tweepersoonsbed. De badkamer was erg oud en broodnodig toe aan een renovatie. Het toilet spoelde met moeite door. De gootsteenkranen waren veel te dicht bij de achterkant van de gootsteen, waardoor het zeer moeilijk was om je handen te wassen. De locatie heeft veel lawaai van de straat met voertuigen die de hele nacht non-stop rijden. Je moet de balkondeuren openzetten voor ventilatie (geen airconditioning). Ja, er is een balkon, maar je deelt het met de kamer ernaast. Je moet ervoor zorgen dat de balkondeuren zijn afgesloten voordat je de kamer verlaat, voor de veiligheid. En het was moeilijk om ze open en dicht te doen! Ontbijt was inbegrepen en werd beneden geserveerd. We aten er maar één keer, want dat was meer dan genoeg! Ze hadden superveel fruit, maar er zaten vliegen omheen! En de vader van de familie bleef het fruit maar aan ons opdringen. Zeer irritant! Dit hotel wordt door een familie gerund en ze doen hard hun best, maar het gebouw heeft broodnodig moderniseringen en renovaties nodig. Toen we gingen inchecken, was onze kamer nog niet klaar. Ze borgen onze bagage op in het eetgedeelte en we gingen weg om Londen te verkennen. Het was duidelijk dat ze zich gehaast hadden om onze kamer klaar te maken want toen we een paar uur later terugkwamen, waren onze lakens nog vochtig! Ik heb de lakens opengeslagen en we gingen eten. Tegen de tijd dat we terug waren, waren ze droog, maar dat had mij vreselijk geërgerd. Terwijl ik de inspanningen die ze hier maken kon zien, raad ik dit hotel niet aan tenzij ze een grote renovatie ondergaan.

  • Verbleef December 2011, bezocht met familie
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Dawnie22

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Londen

4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven

66 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (58)
Bekeken
Badkamer (5)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (3)
Bekeken
Dineren (7)
Bekeken
Hotel & terrein (12)
Bekeken
Kamer/suite (12)
Bekeken
Overige (19)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (8)
Bekeken
Hotel & terrein (2)
Bekeken
Kamer/suite (5)
Bekeken
Overige (1)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
South Kensington
Westbury Hotel Kensington
Westbury Hotel Kensington
nr. 728 van 1.059 in Londen
3.0 van 5 sterren 485 beoordelingen
South Kensington
Avni Kensington Hotel
Avni Kensington Hotel
nr. 685 van 1.059 in Londen
3.0 van 5 sterren 803 beoordelingen
Caring Hotel
nr. 474 van 1.059 in Londen
4.0 van 5 sterren 676 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
South Kensington
The Nadler Kensington
The Nadler Kensington
nr. 66 van 1.059 in Londen
4.5 van 5 sterren 3.029 beoordelingen
South Kensington
Park Grand London Kensington
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf