Crowne Plaza London Docklands, an IHG Hotel



Over
Crowne Plaza London - Docklands is ideaal voor een bezoek aan Londen. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Crowne Plaza London Docklands ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Londen zoals Crossrail Place Roof Garden (2,4 km) en Canary Wharf (2,8 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Crowne Plaza London - Docklands is een gezinsvriendelijk hotel met een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Het hotel biedt een 24 uursreceptie, roomservice en een conciërge aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en een lounge waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Londen gaan. Er is een parkeerplaats beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.
Als je in Londen bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Crowne Plaza London Docklands gaan, waaronder Peninsula Restaurant (1,5 km), Charcoal Restaurant (1,4 km) en Pepenero (0,8 km).
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals Up at The O2 (1,3 km) of The Crystal (0,3 km), iets voor jou.
Bij Crowne Plaza London - Docklands staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Londen!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 1.310
- 810
- 310
- 158
- 117
- Filteren
- Nederlands
☐ Wat is er gebeurd?
☐ 1.Terwijl ik en mij vrouw in onze kamer aan het ontspannen waren, werd er plotseling hard op de deur gebonsd. Ik deed de deur half aangekleed open, en tot mijn verbazing stonden er drie mensen: de hotelmanager en twee schoonmaaksters. Zonder enige beleefdheid of uitleg beschuldigde de manager mij van roken in de kamer, omdat er volgens hem een alarm zou zijn afgegaan. Dit kan echter niet kloppen, omdat ik als gast geen melding heb ontvangen.
☐ 2.Toen ik duidelijk maakte dat ik niet op hotelkamers ,rookt,sloot ik de deur om me om te kleden en het incident op een professionele manier te bespreken met de general manager. Maar in plaats van een constructieve dialoog, kreeg ik te maken met een uiterst onbeschofte houding van de manager. Hij weigerde mij door te verwijzen naar de general manager en gedroeg zich bijzonder grof, alsof hij “de dienst uitmaakte.”
☐ 3.Toen ik bleef aandringen op uitleg, dreigde hij mij en mijn gezin zelfs uit het hotel te zetten. Dit gedrag was niet alleen onprofessioneel, maar ook intimiderend en mensonwaardig.
☐ Het vervolg
☐ Uiteindelijk bood de manager (Marek Mrowczynski ) zo heet hij namelijk ,excuses aan voor zijn onprofessionele gedrag en de beschuldigingen. Hoewel ik deze excuses accepteerde om mijn vakantie niet verder te laten verpesten, bleek dat hij alsnog besloot mijn borg in te houden, dit kom ik te weten bij de uitcheck pas .met de beschuldiging dat ik in de kamer had gerookt – zonder enig bewijs. Dit voelde als een dubbele klap, vooral na zijn eerdere gedrag.
☐ Mijn ervaring in één zin
☐ Dit hotel wordt gerund door een manager die gebrek heeft aan professionaliteit, klantvriendelijkheid en integriteit.
☐ Positieve noot
☐ Ik wil wel benadrukken dat het baliepersoneel uiterst vriendelijk en behulpzaam was. Zij deden hun best om mijn verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Helaas kon dit het gedrag van de manager niet compenseren.
☐ Mijn advies
☐ Als u overweegt om bij het crown plaza te verblijven, raad ik u aan extra voorzichtig te zijn. Het gedrag van deze manager kan uw verblijf onaangenaam maken, ongeacht hoe goed de andere aspecten van het hotel zijn.
☑ Ik deel mijn ervaring met om toekomstige gasten te waarschuwen voor een onprofessionele en respectloze behandeling door de manager van dit hotel. Wat begon als een ontspannen verblijf met mijn gezin, veranderde al snel in een situatie die ik nooit had verwacht.





"Lekkere spa en zwembad, leuk simpel Italiaans restaurant aan de overkant. Prima verbindingen naar alle delen van Londen die je nog wilt zien via DLR, Elizabeth line.."Volledige beoordeling lezen
"Wil je uitzicht, vraag dan naar een kamer met uitkijk op de Themes. Anders kijk je uit op een troosteloze parkeerplaats."Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding