Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Kings Hotel

60-62 Queensborough Terrace, Londen W2 3SH, Verenigd Koninkrijk
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Managementfoto's
Kings Hotel
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

290 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 7
  • 29
  • 57
  • 54
  • 143
Bekijk beoordelingen van
85
41
11
16
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    2,5 van 5 sterren
  • Kamers
    2 van 5 sterren
  • Service
    2 van 5 sterren
  • Waarde
    2 van 5 sterren
  • Hygiëne
    2 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Fins
  • Eerst Frans
  • Eerst Grieks
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Portugees
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Londen, Verenigd Koninkrijk
1 beoordeling
2 van 5 sterren Beoordeeld op 8 november 2015

Het personeel was niet echt vriendelijk en om de koffers de laatste dag daar even te stallen moest je betalen. De kamers waren klein en de badkamer echt heel klein. Ontbijt was alleen met jam geen vlees of kaas en geen yoghurt of eieren

  • Verbleef November 2015, bezocht met vrienden
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service

Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com

Nuttig?
Bedank Yvonne J
Groningen, Nederland
1 beoordeling
1 van 5 sterren Beoordeeld op 20 oktober 2015

Via booking.com dit hotel geboekt. We waren redelijk positief over de kwaliteit prijs verhouding van dit hotel n.a.v. de recensies. In de week voor we gingen heeft het hotel tot 2maal toe een mail gestuurd over dat de creditcard geweigerd zou zijn. Helaas bleek dit na checken bij de bank niet juist geweest. De creditcard zou gewoon moeten werken. Na opnieuw dezelfde juiste gegevens te hebben doorgegeven is het hotel 'succesvol' geannuleerd zoals de mail ons vertelde. Wij hebben echter niet geannuleerd, dit moet het hotel zelf zijn geweest. Door onze vroege boeking konden ze waarschijnlijk nu veel meer voor deze kamer krijgen en hebben ze onder het mom van creditcard weigering ons een annulering gegeven. Kortom een onbetrouwbaar hotel, die wat ons betreft geen klanten verdiend.

  • Verbleef Oktober 2015, bezocht met een partner
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank M R

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Londen

4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
IJmuiden, Nederland
Niveau bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 11 augustus 2015

Onze kamer was in de kelder, niet heel handig met onze koffers om de trap af te gaan. overigens voelde het ook een beetje claustrofobisch. Onze kamer was netjes ingericht en we hadden genoeg ruimte. We hadden wel onze twijfels over hoe schoon alles was maar het had veel erger gekund. Het ontbijt was goed, niet heel uitgebreid maar je betaald eenmaal ook weinig. Locatie is heel mooi, alleen wegens persoonlijke voorkeuren zouden wij de volgende keer ergens anders willen zitten. Over het algemeen een prima hotel als je voor weinig geld ergens wilt verblijven.

  • Verbleef December 2014, bezocht met vrienden
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Chloe2e
Den Bosch, The Netherlands
1 beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 30 januari 2015

Vlak bij metro Queensway. circle line, Kensingtonpark. Rustige straat. Schoon, eenvoudig. Simpel ontbijt, croissants, wit, bruin brood met jam, jam of jam, cornflakes, jus. Vriendelijke receptie. ....

  • Verbleef Januari 2015, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service

Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces

Nuttig?
Bedank 760johanna
Nijkerk, Gelderland, Netherlands
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 27 december 2013

Wij waren hier met onze volwassen kinderen een aantal dagen voor de kerst.De buitenkant en entree deden nog wel vriendelijk aan. Met name de trap doet je beseffen dat het in het verleden een mooi hotel is geweest. Het personeel is niet onaardig. De kamers waren echter een tegenvaller. Groot, met voor 5 personen een bed ( wij hadden er maar 3 nodig), 1 stoel, geen tafel of id. De matrassen waren slecht. Doordat wij een bed over hadden hebben we de matrassen op elkaar gelegd, toen was het wel te doen. Het was er vies. Met name de badkamer. Het eerste bezoek bracht me in contact met een kakkerlak. De wastafel liep niet door, maar die was op een gegeven moment weer gerepareerd. De 1e dag is er schoongemaakt, beddén rechtgelegd, schone handdoeken, prullenbakken geleegd ed. Later heb ik daar weinig van gemerkt, nog wel een keer schone handdoeken. Het ontbijt was een grote teleurstelling. Alleen toastbrood met wat jam. Melk was er met wat cornflakes en sap. We zagen geen koffie , thee. De volgende ochtend zijn we out- Side gaan ontbijten. Mogelijkheden genoeg. We hebben als ouders daarna toch nog 2 keer ontbeten, toen bleek dat je om koffie moet vragen in de kamer ernaast, en ja, dat werd keurig bezorgd. De lokatie is uitstekend, dichtbij 2 metrostations en genoeg winkels en eetgelegenheden. Ook zijn ze druk aan renoveren. Die kamers lijken erg mooi te worden. Als er dan ook wordt schoongemaakt en iets meer aandacht aan het ontbijt, kan het een goed hotel worden. Maar dan zullen de prijzen ook wel omhoog gaan denk ik. Want nu krijg je weinig voor weinig. En op deze lokatie was het ook nog wel te overleven. Hoeveel tijd breng je eigenlijk door op je kamer??

  • Verbleef December 2013, bezocht met familie
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Joke G
Herkenbosch, Nederland
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 12 mei 2013

Dit hotel moet echt van alle sites afgehaald worden. We waren hier op advies van D-reizen. Het hotel stond in de steigers en in de hal lag een muur open waarachter electra etc. bloot la, zichtbaar voor de gasten. Onze kamer was een regelrechte aanfluiting. Overbodige kasten tegen de muur, alsof we in een berging sliepen, het bad was goor al lang niet meer schoongemaakt (alsof dat nog mogelijk zou zijn!), de wc knop was weg en er was een hendel met een pijl, zodat je wist hoe te spoelen. Wasbak was vol kalk en aan de onderzijde zat schimmel en veel vuil. We durfden er niet met de blote voeten te lopen zo vies. De plafond en de wanden waren voorzien van vochtplekken en de gordijnen hingen er bijna van af. De ontbijtzaal hebben we bijna laten afbranden omdat de broodroostermachine het geroosterde brood niet doorvoerde maar bleef verhitten. Gelukkig hadden we maar voor 2 nachten geboekt, 2 nachten te veel.

  • Verbleef Juli 2012, bezocht met familie
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank LEM170
Niveau bijdrager
33 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 29 oktober 2012

4 hoog zonder lift, een 3 persoonkamer voor 2 mensen met de bedden vastgeschroefd, dikke schimmel in de badkamer,bijna geen water uit de douche, zeer slechte matrassen en vieze dekens, waterkoker was er wel maar geen kopjes. Maar ja je mag ook niet veel verwachten in dit hotel. Personeel was over het algemeen wel vriendelijk, de locatie is dicht bij de metro. Mijn conclusie: geef iets meer geld uit

  • Verbleef Oktober 2012, bezocht met familie
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Hagemans

111 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (84)
Bekeken
Kamer/suite (23)
Bekeken
Badkamer (17)
Bekeken
Hotel & terrein (10)
Bekeken
Zwembad/strand (1)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (1)
Bekeken
Overige (31)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (27)
Bekeken
Hotel & terrein (8)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Kamer/suite (6)
Bekeken
Overige (10)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
op 2.5 km afstand
Kensington West Hotel
Kensington West Hotel
nr. 716 van 1.059 in Londen
3.0 van 5 sterren 352 beoordelingen
op 0.9 km afstand
Shakespeare Hotel
Shakespeare Hotel
nr. 690 van 1.059 in Londen
3.0 van 5 sterren 600 beoordelingen
op 1.0 km afstand
Dolphin Hotel
Dolphin Hotel
nr. 680 van 1.059 in Londen
3.0 van 5 sterren 450 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.1 km afstand
Comfort Inn Hyde Park
Comfort Inn Hyde Park
nr. 568 van 1.059 in Londen
3.5 van 5 sterren 425 beoordelingen
op 0.9 km afstand
Europa House Hotel
Europa House Hotel
nr. 779 van 1.059 in Londen
3.0 van 5 sterren 229 beoordelingen
op 0.0 km afstand
Troy Hotel
Troy Hotel
nr. 595 van 1.059 in Londen
3.5 van 5 sterren 427 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf