Hotel du Vin Tunbridge Wells



Over
Hotel du Vin & Bistro is een fantastische keuze voor reizigers in Royal Tunbridge Wells. Het biedt een romantische omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, een minibar en een bureau, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Hotel Du Vin biedt 24 uursreceptie, roomservice en bagageopslag aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een restaurant. Als je met de auto naar Hotel Du Vin gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
Hotel du Vin & Bistro ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals The Parish Church of King Charles the Martyr (0,7 km) en St. Barnabas Church (0,8 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Royal Tunbridge Wells verkennen.
Als je trek hebt, ben je bij The Old Fishmarket by Sankey's, Sankey's Seafood Kitchen & Bar en Downtown Fish Bar aan het juiste adres. Dit zijn een aantal visrestaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire parken zoals Dunorlan Park, Calverley Grounds en Grosvenor & Hilbert Park.
Veel plezier in Royal Tunbridge Wells!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 785
- 342
- 210
- 120
- 55
- Filteren
- Nederlands
Reservatie voor diner op de dag zelf is meestal te laat. Ze hebben meer aandacht aan NIET toeristen, zoals meetings enz...

Gelukkig was het personeel vond een kamer voor ons. We kregen te horen kamer klaar zou zijn om 15.00 uur. We kregen de sleutel wanneer we terug bij 345 00. Na te lopen naar de trap naar de tweede verdieping als lift was nog steeds kapot (zie eerdere beoordelingen deze maand) , we vonden de schoonmakers waren nog steeds in de kamer! ! Uiteindelijk kreeg ik in de kamer. Alleen handdoeken voor 1 maar we hadden beiden gedoucht voordat we beseften.
De andere zaak vermeldenswaardig is dat we hadden niet begrepen dat het hotel was hondvriendelijke dus voor niet - hondenliefhebbers honden hebben in de bar en het was een beetje vreemd.



Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding