Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

Queens Hotel

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Professionele foto's
Queens Hotel
Queens Hotel
Panorama’s (7)
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel_streamline","template":"ibex_photo_carousel_streamline__widget","dust":{},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel_streamline","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

2.012 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Tholen, Nederland
14 maart 2016 beoordeeld

Hotel is wel wat aan de oude kant, maar nog wel netjes van binnen. Wel veel trapjes en verschil in hoogtes in het hotel. Ontbijt is wat aan de karrige kant , maar dat zal wel Engels zijn. WiFi is niet overal beschikbaar op de kamer, en is niet snel.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank tibra365
keerbergen
11 maart 2016 beoordeeld

Bij aankomst werden we gevraagd om naast het hotel in de (kleine) appartementjes te logeren met het argument: keukentje, ijskast etc. Wij waren er voor 1 nacht dus eigenlijk geen extra troef maar de kamer had laminaat ipv tapijt ( meestal in Engeland) dus waarom niet. De badkamer was zo mogelijk nog kleiner dan de kamer maar voor 1 nacht......

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank HermKB
8 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor drie dagen in Brighton met mijn zoontje Tom van 11. Leuk zwembad wat heel belangrijk is voor hem, nette kamer met op de zaterdagnacht wel veel geluid van de straat. De andere dagen heb je hier geen last van. Ontbijt is netjes, ligging fantastisch en al met al een heel ruime voldoende.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Frank S
Maastricht, Nederland
11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op doorreis van Dover naar Devon hebben we in Queens Hotel in Brighton overnacht. Het hotel ligt aan een drukke boulevard, maar eerlijk gezegd hebben we niet zo'n last van de bijbehorende herrie gehad. Het hotel heeft geen eigen parkeervoorziening. Wel heeft men een parkeerplaatsje waar je even kan stoppen om bagage in- of uit te laden. Parkeren kan je...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Foxware
Langerak, Zuid-Holland, Netherlands
7 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst parkeren in parkeergarage €25 per 24 uur (is het hotel niet direct de schuld van maar een redelijke korting lijkt mij logisch. Meer dat de helft van de kamers zeezicht!! Die van ons niet uitzicht met een stijve nek om glimp van pier. Wel uitzicht op afgebladerde verf en kaal interieur. Poging voor andere kamer mislukt tour operator...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Ric v
18 januari 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet weten ik ben een lichte slaper. Het was door het jonge uitgaande publiek een ontzettende herrie buiten tot wel 3 uur in de nacht (en dat in het midden vd week)!!! Het hotel is verder prima en de kamer prachtig gemoderniseerd. Dus daar hoef je t niet voor te laten direct ah strand en bij de pier. Super...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Yolleke
Londen, Verenigd Koninkrijk
20 september 2011 beoordeeld
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

We kwamen om te verblijven voor een weekend, en toen we aankwamen merkten we dat het hotel wanhopig behoefte had aan aandacht. De hele plaats heeft behoefte aan een heleboel werk, zoals onze kamer ernstige problemen had met een kapotte kroonluchter, het had echt oud en vies tapijt, en om eerlijk te heeft het hele hotel nood aan een heleboel...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank ruribas
3 dagen geleden beoordeeld NIEUWvia mobiele applicatie
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is dit?
Machinevertalingen weergeven

 Probleem melden
QH-Resident-Manager, Resident Manager van Queens Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Marlow, Verenigd Koninkrijk
5 dagen geleden beoordeeld NIEUW
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is dit?
Machinevertalingen weergeven

 Probleem melden
QH-Resident-Manager, Resident Manager van Queens Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

London
6 dagen geleden beoordeeld NIEUWvia mobiele applicatie
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is dit?
Machinevertalingen weergeven

 Probleem melden
QH-Resident-Manager, Resident Manager van Queens Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

704 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (529)
Bekeken
Kamer/suite (142)
Bekeken
Badkamer (26)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (42)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (54)
Bekeken
Dineren (7)
Bekeken
Zwembad/strand (8)
Bekeken
Overige (250)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (161)
Bekeken
Voorzieningen (11)
Bekeken
Tweepersoonskamer (uitzicht op zee) (25)
Bekeken
Kamer met kingsize bed (uitzicht op zee) (26)
Bekeken
Dineren (12)
Bekeken
Tweede tweepersoonskamer (uitzicht op zee) (21)
Bekeken
Het hotel (15)
Bekeken
Tower-suite (28)
Bekeken
Driepersoonskamer met uitzicht op stad (23)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (14)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (4)
Bekeken
Zwembad/strand (1)
Bekeken
Kamer/suite (4)
Bekeken
Overige (5)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Brighton bekeken
op 0.1 km afstand
Jurys Inn Brighton Waterfront
op 1.2 km afstand
Jurys Inn Brighton
Jurys Inn Brighton
nr. 8 van 44 in Brighton
2.238 beoordelingen
op 0.6 km afstand
The Grand Brighton
The Grand Brighton
nr. 9 van 44 in Brighton
6.343 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.7 km afstand
Hilton Brighton Metropole
op 0.1 km afstand
The Old Ship Hotel
The Old Ship Hotel
nr. 14 van 44 in Brighton
1.935 beoordelingen
op 0.4 km afstand
Brighton Harbour Hotel & Spa
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Zwembad
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Aan het strand
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Spa
  • Gratis ontbijt
  • Bar/lounge
Over de gelegenheid
  • Aan het strand
  • Rolstoeltoegang
  • Niet-roken hotel
Activiteiten
  • Zwembad
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Restaurant
  • Spa
  • Bar/lounge
Kamertypes
  • Suites
  • Niet-roken kamers
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Services
  • Roomservice
  • Gratis ontbijt
  • Stomerij
  • Vergaderkamers
  • Wasservice
  • Meertalig personeel

Aanvullende informatie over Queens Hotel

Adres: 1-3 Kings Road, Brighton BN1 1NS, Verenigd Koninkrijk
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > East Sussex > Brighton and Hove > Brighton
Prijsklasse: € 64 - € 226 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Queens Hotel 3*
Aantal kamers: 94
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Travelocity en Orbitz, dus je kunt je reserveringen bij Queens Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Queens Hotel Brighton
Stijl hotel:
Nr. 9 hotel aan het strand in Brighton
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Queens Hotel en andere reizigers.
13 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Queens Hotel
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf