Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Queens Hotel

Reiziger (307)
Kamer en suite (283)
Dineren (58)
Overzicht
Meyrick Road, Bournemouth BH1 3DL Engeland Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Parkeerplaats
Ontbijtbuffet
Zwembad
Niet-roken hotel
Restaurant
Roomservice
3 sterrenaccommodatie
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Beoordelingen (1.653)
Beoordelingen filteren
895 resultaten
Waardering van reizigers
223
247
211
113
101
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
223
247
211
113
101
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 895 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

  100 per nacht voor de meest tackiest, moe, meest oncomfortabele kamer waar ik ooit in heb verbleven. Kamers lijken niet op de foto's en hadden dringend behoefte aan opknappen.  De verwarmde handdoekdroger in de badkamer was losgekoppeld en we hadden een handdoek en geen extra...wc-papier. In de informatiemap stond dat als je meer dan de 2 theezakjes en 2 aparte koffieservieszakjes wilde, ze 25 p bij de receptie zouden kosten. Parkeren was 5 per dag en er waren veel "extra kosten". Het bed was een van de meest ongemakkelijke als de kussens die voelden alsof ze overvol met stro vol waren geweest. De kamer kookte dus toen we de radiator uitzetten moesten we iets gebruiken (we gebruikten de badmat) om het raam open te wrikken omdat het niet open zou blijven.   100 per nacht voor deze ramp en we bleven 2 nachten! ! Absoluut afzetterij. . . . . . Nooit meer! ! Ik ben de organisator van een jaarlijkse lunch, met meer dan 100 aanwezigen die we de afgelopen 16 jaar in dit hotel hebben gehouden. De lunch zal hier niet opnieuw worden gehouden op basis van wat er in onze kamer werd ervaren.Meer

Datum van verblijf: oktober 2018
Antwoord van DanielMarshGM, Associate Director bij The Queens HotelGereageerd op 17 oktober 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 4 oktober 2018 via mobiele applicatie

Toen we aankwamen, leek hotel op het eerste gezicht erg goed. Toen we op onze kamer aankwamen merkten we dat de kamer niet was wat we op foto's zagen. De ramen moesten goed schoongemaakt worden. De badkamer was erg verouderd en had een goede opknapbeurt...nodig. De waterstroom was schokkend. We vroegen het personeel om onze kamer te veranderen en ze deden het. Onze kamer was goed met mooi bed en terras, en heel blij uitzicht door het raam. Hotel heeft goede lacation in de buurt van zee. Ik zou zeggen dat het waarschijnlijk tijd was voor een opknapbeurt.Meer

Datum van verblijf: oktober 2018
Antwoord van DanielMarshGM, Associate Director bij The Queens HotelGereageerd op 17 oktober 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 3 oktober 2018

Wat een vreselijke hotel, goed personeel, maar de kamers waren armoedig, muren en plafonds flinterdun, badkamer douche zielig, in ernstige behoefte aan renovatie, ontbijt was voldoende, maar iets uit het verleden. Het is meer als een bejaardentehuis.Meer

Datum van verblijf: oktober 2018
Antwoord van DanielMarshGM, Associate Director bij The Queens HotelGereageerd op 16 oktober 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ik verbleef hier met een paar vrienden voor de race voor het leven en het was uitstekend, ik kan nergens over klagen. Het zwembad en spa-zwembad waren heerlijk de sportschool was precies de juiste grootte. Zou 100% aanbevelen, vooral als je op zoek bent naar...een romantische nacht wegMeer

Datum van verblijf: juni 2018
Antwoord van DanielMarshGM, Associate Director bij The Queens HotelGereageerd op 16 oktober 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ikzelf en mijn partner afspreken om een nacht weg kid gratis . Bij aankomst kamer was nog niet klaar, maar we waren vroeg dus dat was prima sowe ging in Bournemouth. Later in de middag gingen we onze kamersleutel personeel was vriendelijk en alles leek...prima . We gingen onze kamer op de vierde verdieping had vlekken op het tapijt , de pvc één de ramen hadden burns in hen en wanneer we gebruikten het toilet verplaatst . We belden de receptie en we werden verplaatst naar een kamer op de verdieping. Leek allemaal prima . We gingen uit eten en toen we terugkwamen ingeschakeld de belangrijkste licht die was flikkeren als een gek helaas de markeringslichten waren niet zo helder voor ons te gebruiken op hun eigen . We belden de receptie en ze stuurden een portier die werd verstuurd om te proberen en het sorteren , hij was vriendelijk en stond op tafel te verwijder licht kap hij kon niet stoppen en hij zei dat we zouden moeten worden verplaatst . Echt een tweede keer was ik ongelukkig en vroeg om met de manager te spreken op shift die ik voeg was heerlijk . Zij vervolgens ons opgewaardeerd naar de bruidssuite die ik bekeek voordat met uitzondering . Leek allemaal goed dus we opnieuw verplaatst . Het was een mooie kamer maar nog niet geweldig , een verschrikkelijke vlek op de bank , de koelkast in de kamer was vies , Douche houder was kapot en water ging warm en koud. Toch kregen we eindelijk geregeld naar beneden tv kijken toen we hoorden een geluid in inspectie in badkamer ontdekten we de spotlight glazen hadden losgeraakt van het plafond en op zoek bent naar anderen een ander één zag eruit alsof het afkomstig was uit het plafond . Om te zeggen dat ik ongelukkig was, was een understatement sprak ik met de dienstdoende manager die was naar pass over alles wat er gebeurd met de persoon de volgende stap de ladder . De volgende ochtend hadden we ontbijt dat was ok niets geweldig . We vroegen om de manager te spreken die ik sprak in een ander roomshr bood me een gratis verblijf en 40 % restitutie was ik niet tevreden en wilde er meer mee dus ze gaf me een visitekaartje voor details contact op te nemen met de volgende manager in lijn Daniel . Bij het uitchecken we vroegen om te spreken met Daniel die leek aangenaam . Hij zat en luisterde terwijl ik sprak en vertelde hem mijn problemen zei vervolgens bedankt voor liet me weten dat ik zal onderzoeken en dat was het. Ik was verbaasd over hoe unbothered hij was. Ik stuurde hem een e-mail met de foto's en verwachte een antwoord . Ik weer gemaild . Ik kreeg een antwoord zegt dat de tapijten gingen veranderen en de raamkozijnen en de lamp veranderd en dan hij in feite ons ervan beschuldigd voor de kijker glas vallen als hij en de klusjesman niet konden begrijpen hoe het gebeurde . Hij zal geen soort van restitutie en is op geen enkele manier verontschuldigend. Sindsdien heb ik hem gevraagd voor de details van die om te klagen dat is hoger dan hem en hij niet heeft geantwoord, ik heb meerdere malen gebeld en kregen nooit een terugoproep . Vreselijke service van het beheer op dit niveau en vreselijke klantenservice van hen . De overige medewerkers en nachtmanager waren geweldig en geweldige klantenservice . Dit hotel heeft een opknapbeurt nodig en leren wat klantenservice . Ik verwacht een smart antwoord van Daniel naar deze recensie hier . Lees alle reis adviseurs en ga naar een ander hotel die verdient je geld , dit hotel verdient niet £ 114 + u krijgt beter in een budget hotel.Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van DanielMarshGM, Associate Director bij The Queens HotelGereageerd op 4 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Over
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Zwembad
Roomservice
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Spa
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Babysitting
Binnenzwembad
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Rolstoeltoegang
Sauna
Vergaderkamers
Verwarmd zwembad
Wasservice
Aan het strand
Gratis parkeren
Inclusief ontbijt
Stijl hotel
Spa
,
Op het strand
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers
Hotelcategorie
Stijl hotel
Spa
,
Op het strand
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers
Aantal kamers
109
Prijsklasse
US$ 40 - US$ 112 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Queens Hotel Bournemouth
Locatie
Verenigd Koninkrijk > Engeland > Dorset > Bournemouth
Hotelcategorie
Stijl hotel
Spa
,
Op het strand
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers
Aantal kamers
109
Prijsklasse
US$ 40 - US$ 112 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Queens Hotel Bournemouth
Locatie
Verenigd Koninkrijk > Engeland > Dorset > Bournemouth
Foto's
Reiziger (307)
Kamer en suite (283)
Dineren (58)
Zwembad en strand (26)
Voorzieningen (32)
Zakencentrum en evenementenruimtes (1)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 65 hotels in de buurt
Britannia Hotel Bournemouth
1.324 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Heathlands Hotel Bournemouth
1.175 beoordelingen
op 0,07 km afstand
Hallmark Hotel Bournemouth Carlton
1.534 beoordelingen
op 0,11 km afstand
Hotel Celebrity
1.432 beoordelingen
op 0,11 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 837 restaurants in de buurt
Hungry Oven
206 beoordelingen
op 0,27 km afstand
Ventana Grand Cafe
842 beoordelingen
op 0,3 km afstand
Arbor Restaurant
572 beoordelingen
op 0,21 km afstand
The Escoffier Restaurant
85 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 215 attracties in de buurt
Russell-Cotes Art Gallery & Museum
1.900 beoordelingen
op 0,44 km afstand
Grosvenor Casino Bournemouth
80 beoordelingen
op 0,63 km afstand
The Polar Bear on the Isle of Wight
23 beoordelingen
op 0,5 km afstand
Forever Gorgeous Day Spa
255 beoordelingen
op 0,02 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van The Queens Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding