Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel La Laguna Galapagos

Delen
Reiziger (52)
Kamer en suite (43)
Reiziger (52)
Kamer en suite (43)
Dineren (6)
Overzicht
  • Uitstekend34%
  • Heel goed39%
  • Gemiddeld16%
  • Matig5%
  • Vreselijk6%
  • 30 apr. 2016
    “Supervriendelijk hotel”
  • 27 aug. 2015
    “OK maar kon veel beter”
Av. Los Flamingos, Puerto Villamil, Ecuador, Puerto Villamil 1724 Ecuador Kaart bekijken
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Inclusief ontbijt
Airconditioning
Hot tub
Niet-roken hotel
Restaurant
Gezinskamers
3 sterrenaccommodatie
Beoordelingen (82)
Beoordelingen filteren
31 resultaten
Waardering van reizigers
12
12
5
1
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
12
12
5
1
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 31 beoordelingen
Beoordeeld op 30 april 2016

Fijn hotel met ruime kamers, grote bedden en supervriendelijk personeel. Mooie ligging met uitzicht op een lagune met flamingo's, dakterras met zonnebedden en een hot tub. Gratis wifi en gratis drinkwater bij te vullen.

Bedank Ceeeeeeeeeeeeeeeeee
Beoordeeld op 27 augustus 2015

Wij hebben er 3 nachten geslapen juist in de periode waar de verantwoordelijke (Marquarita, miss Quito) pas 3 dagen daar aangekomen was en dan alleen het hotel moest runnen. De samenwerking met het onderhoudsPers en het keukenpersoneel was nog zeer zwak. Maar de wil om...Meer

Bedank Ronny B
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 24 januari 2017

Mijn vrouw en ik verbleven 3 nachten in Hotel La Laguna eind december 2016 . We zaten op de laatste deel van onze huwelijksreis en waren enthousiast om te zien Puerto Villamil en Isabela. We besloten om op deze " hotel " gebaseerd op de...tripadvisor reviews. Bij het inchecken, er was aanvankelijk verwarring met de receptionist over de gereserveerde kamer type. We checkten in samen met een ander stel en een persoon. We hadden een bevestigings e-mail die we gereserveerd hadden een dubbele kamer huwelijksband, maar de receptionist liet ons waren ze allemaal genomen. We hadden de reservatie in april 2016 en vroegen we of onze kamer was gegeven aan een andere groep. De receptioniste, terwijl aangenaam, had een moeilijke tijd spreekt Engels en zei dat de twee kamer met dubbel bed was de enige beschikbaar. We opnieuw gevraagd waar de mix up opgetreden en in plaats van het uitleggen, nam ze de sleutel tot de dubbele huwelijksband van de gast die het verblijf op hun eigen en gaf het aan ons. We gaven de sleutel terug aan de andere gasten en zei dat we niet van plan om de kamer te nemen van hen als ze hadden betaald voor de grotere kamer. Het was schokkend om te zien het gebrek aan organisatie bij het inchecken. Een andere gast in het hotel checkte de 2 e dag dat we er waren en in plaats van ons te verplaatsen naar een grotere kamer, de kamer was in plaats gegeven aan de volgende groep mensen die aankwamen. Het is duidelijk dat dit " hotel " gelooft in een eerst komt, eerst maalt methode voor de distributie van kamers. Zodra we op onze kamer kwamen, waren we verrast door het verschil in kwaliteit van de kamer van de foto's gesteld over tripadvisor bij de eigenlijke kamer. Terwijl de kamer en de bedden waren schoon, de " hotel " kon zeker wel wat aanpassingen gebruiken. We verbleven in kamer 7 op de tweede verdieping (net naast de trap) en had uitzicht uitzicht op de achtertuin buren van het hotel samen met een onafgewerkt bouwproject. De wastafel en douche in de badkamer duurde een lange tijd om tap; de kraan is push bediend en werkt voor 10 seconden voordat je moet druk opnieuw opnieuw in te schakelen. De wastafel duurde ongeveer 30 seconden na één druk af te tappen. Het lijkt het gebruik van sommige chemicaliën zou ophelderen welke klompen in de afvoer en laten het water duidelijk veel sneller. De douche namen ook een tijdje om tap, maar dit lijkt te moeten worden toegeschreven aan de helling van de tegels, dus ik ben niet zeker hoe veel kan worden gedaan om het te repareren. De metalen achterplaat in de badkamer had ook sommige verroest. De bedden waren comfortabel en de airco in de kamer werkte, maar met de ventilator draait en de ramen gesloten, kon je duidelijk de kinderen in de achtertuin en schreeuwden op verschillende momenten tijdens de dag, evenals een hond blaffen. Ik ben niet zeker of dit door de gebarsten ruit of als het is van het ontbreken van een afdichting op het raam, maar dit maakte het heel moeilijk om een dutje of val in slaap 's nachts. De kamer had twee televisies, één voor elk bed. Dit zou leuk geweest zijn als de tv werkte. De kabel aan de ene tv bleek te zijn uit de muur en de andere TV alleen weergegeven statisch. De " gerenoveerde lobby " op de tweede verdieping had een mooie zithoek, maar foto's gepost door het management op de tripadvisor pagina tonen duidelijk een TV in de lobby. Het gebied is nu gedekt door een whiteboard dat heeft een tekening van de " hotel " naam erop. Terwijl de kamer ontbrak een wekker, we hoefden ons geen zorgen te maken aangezien iedere ochtend om 5 : 30 , werden we gewekt vanuit de stoelen worden verplaatst op de verdieping boven ons voorbereiden op de eetzaal voor het ontbijt. Het ontbijt wordt geserveerd van 7 : 00 - 8 : 00 , maar we kregen te horen zelfs gasten die bleven op de eerste verdieping hoorde de stoelen worden verplaatst. De kamer beschikte niet over een kluis om geen waardevolle spullen op te slaan en met Isabela wordt een eiland dat alleen contant, we hadden graag een plek op te slaan onze cash en paspoorten. Toen we ingecheckt in het hotel, we vroegen dat niemand komen en tot onze kamer en we leggen zelfs een bord in Spaanse op onze deur die zei Niet storen. We waren geschokt om te zien dat onze kamer had schoongemaakt toen we in de middag terug van onze tweede dag. Ik sprak met de receptioniste en ook onderhouden het bordje op onze deur en maakte het heel duidelijk dat we wilden niet iedereen om onze kamer de volgende dag. Mijn vrouw lag te slapen in de volgende ochtend en was gewekt door één van de medewerkers proberen te komen in de kamer en schoon het weer. Ik vroeg een andere receptioniste waarom onze Niet Storen verzoek had genegeerd en ze kon niet om mij een antwoord aangezien zij sprak weinig Engels. Om 9:00 de laatste nacht waren we bij het hotel, vroeg de receptioniste dat ik betaal onze factuur voor de kamer. Ze liet me weten dat de prijs was $ 148 /nacht, maar ik had een bevestigingsmail resultaat het tarief in $ 131 /nacht. Ze zei, " Oh, OK " en rekenden de $ 131 . Had ik niet had deze email, ik zou zijn geweest het extra bedrag. Ik heb geen idee waarom de juiste koers was niet besteed aan de receptioniste. Had dit pand geweest genaamd La Laguna Hostel, ik zou niet echt een probleem. Echter, wanneer u betaalt dezelfde prijs voor een hotel dat we betaalden voor in Santa Cruz, het is frustrerend om te zien het niveau van service en kwaliteit van het hotel dramatisch afnemen. Als wij hadden geweten welke van deze we zouden zeker niet hebben gekozen om hier nog wat geld te besparen vanwege het feit dat het we waren op onze huwelijksreis! Het was een zeer trieste manier om onze reis te eindigen, en het niet laat ons met zeer goede herinneringen. Zelfs als duurdere raden wij u verblijf elders - onze andere keuze we gingen te bezoeken terwijl we er waren en we waren ons kicking voor niet boeken dat in plaats daarvan.Meer

Antwoord van HSanVicente, Director de Relaciones con Clientes bij Hotel La Laguna GalapagosGereageerd 8 mei 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 4 januari 2017

Dit was onze 3de eiland op ons eiland hoppen reis naar de Galapagos. Dit hotel had meer van een corporate uitstraling in vergelijking met onze andere 2 uitstekende plaatsen waar we verbleven in Santa Cruz en San Cristobal, waar we echt persoonlijke service. Ik boekte...een paar dagtochten en de veerdiensten naar en van het eiland. Het leek ongeorganiseerd voor het bedrag dat we betaalden.Meer

Beoordeeld op 16 november 2016 via mobiele applicatie

Slechts een korte wandeling van het strand, een meer rustige en vredige hotel naast een lagune waar u kunt spot flamingo's. De kamers zijn groot met airconditioning en zeer comfortabel. Wifi werkt niet erg goed in de kamer, maar who cares, je bent op vakantie...en hoeven niet de internet voortdurend! Het personeel , vooral Magarita, is geweldig, vriendelijk, behulpzaam , gewoon prachtig! We hadden een geweldig verblijf in dit zeer mooi hotel! Ah ja, het ontbijt is ook goed! : )Meer

Meer beoordelingen bekijken
Over
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Restaurant
Inclusief ontbijt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Airconditioning
Hot tub
Niet-roken hotel
Zwembad
Aan het strand
Gratis parkeren
Bar/lounge
Fitnesscentrum / sportruimte
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers
Hotelcategorie
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers
Aantal kamers
7
Prijsklasse
US$ 149 - US$ 193 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Locatie
Ecuador > Galapagoseilanden > Isabela > Puerto Villamil
Hotelcategorie
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers
Aantal kamers
7
Prijsklasse
US$ 149 - US$ 193 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Locatie
Ecuador > Galapagoseilanden > Isabela > Puerto Villamil
Foto's
Reiziger (52)
Kamer en suite (43)
Dineren (6)
Zwembad en strand (1)
Gezins- en speelplekken (2)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 10 hotels in de buurt
Hostal Rincon de George
50 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Hotel Albemarle
241 beoordelingen
op 0,22 km afstand
Hostal Galapagos
42 beoordelingen
op 0,25 km afstand
Hotel Coral Blanco
80 beoordelingen
op 0,28 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 30 restaurants in de buurt
Coco Surf
195 beoordelingen
op 0,09 km afstand
Booby Trap
414 beoordelingen
op 0,28 km afstand
El Cafetal Galápagos
262 beoordelingen
op 0,17 km afstand
Shawarma Hot
97 beoordelingen
op 0,29 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 40 attracties in de buurt
Concha de Perla
816 beoordelingen
op 1,17 km afstand
Centro de Crianza Arnaldo Tupiza
440 beoordelingen
op 1,23 km afstand
Laguna Salinas
158 beoordelingen
op 0,51 km afstand
Iglesia Cristo Salvador
9 beoordelingen
op 0,15 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel La Laguna Galapagos.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Kamertips
"Kamer 1 op gelijkvloers met dubbelbed is mooie kamer maar soms luidruchtig door nabijheid van de receptie."
ronnyb839
27 aug. 2015
Beoordeling lezen
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding