Wij hebben alleen gegeten in het restaurant , een tegenvaller . Formule voor- en hoofdgerecht , dessert . Obers spreken geen enkel woord Nederlands . Goede cava en wijn . Sober hoofdgerecht met een overvloed aan aardappelen , dessert was er niet meer alleen zoete snoepjes ! Mooi kader .
Er ging van alles mis… vooral het afhandelen van de klacht is afschuwelijk. Er wordt een financiële compensatie afgesproken maar wordt niet afgehandeld. Niet door de manager, niet door Fletcher zelf. Wat een vreselijk hotel… ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. We konden niet eten in het hotel op de afgesproken dag/tijdstip. Het was op meerdere plekken niet schoon. Ontbijt was niet om over naar huis te schrijven. Personeel in de ontbijtzaal spreekt geen Nederlands (of Engels) dus onmogelijk om mee te communiceren.
Hadden een kleine kamer met bad. Heb ze bij Fletcher echt vele malen kleiner gehad! Dit was een prima ruimte. Enige minpunt zijn echt de gordijnen, daar moeten ze dringend wat aan doen. Oud, versleten en stuk. Ontbijt was goed, veel keuze. Alles was er. En was er iets niet en je vroeg het netjes kwam het er weer. Hadden 2 gangen diner op eerste avond in het arrangement. Prima gegeten. Wel wat spraakverwarring met de Poolse dame die bediende qua bier omdat ze sommige dingen niet kent. Maar is wel bereid te luisteren en te verbeteren. Zorg dat het personeel Nederlands leert want echt niet iedereen die komt spreekt Engels. Is de investering denk ik echt waard.
na een paar toch weer een s terug naar de dikke van dale omdat het vorige keer zo goed bevallen was de incheck was goed en ook was er genoeg parkeerplek kamer was wel gedateerd vloerbedekking aan vervanging toe en de douchebak was veel emaille vanaf kraan wastafel kon je bijna niet dichtdraaien en bleef druppelen kamer was wel schoon ontbijt was wel heel erg uitgebreid en smaakte allemaal erg goed bar was niet open de dagen dat wij er waren dus drinken moeten bestellen in het restaurant bij een personeelslid wat geen nederlands sprak en niet goed snapte wat we wilden bestellen erg jammer ook klopte de rekening niet had thuis een email met een lager bedrag wat ik ook op mijn telefoon had staan een vriendelijke medewerker heeft geprobeerd om het uit te zoeken en heeft hiervoor gebeld ben zelf ook nog aan de telefoon geweest en ze zouden nadat ik hen de fotos door had gestuurd uitzoeken tot nu toe nog niks van gehoord…
Jammer dat er personeelsleden zijn die de verschillen in diverse soorten 0.0 bieren niet weten en zelfs nauwelijks nederlands verstaan en spreken. Verder zag het er netjes uit en het eten goed. Een gezellig hotel met mooie uitstraling. Mooie omgeving
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding