Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

Hotel Linde

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Professionele foto's
Hotel Linde
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

26 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Gelderland, Nederland
Niveau bijdrager
28 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 18 oktober 2016

Hotel Linde is een hotel waar je goed terecht kunt als je niet veeleisend bent. Ik zie dit hotel als een goede uitvalsbasis wanneer je er niet teveel bent en je geen vol pension neemt. Vooral met groepen is het eten matig maar met een tweetal juist weer goed zeker qua prijs. Er wordt volop gerookt, hetgeen is toegestaan in Oostenrijk maar ik niet meer aan gewend ben, deze rook trok tot in de kamer, niet prettig.

  • Verbleef September 2016, bezocht voor zaken
    • 2 van 5 bollen Locatie
    • 2 van 5 bollen Kamers
    • 2 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Sander t
Watergraafsmeer, Noord-Holland, Netherlands
Niveau bijdrager
22 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 24 september 2015

Wij komen al jaren bij dit hotel om in het voorjaar te skiën. Het is van een Nederlandse vrouw en Oostenrijkse man, niets is te gek en alles kan. Het ziet er van binnen ietwat oud uit, echter heeft dit ook zijn charme. De keuken is subliem en het menu is altijd erg lekker, mocht het toch niet naar wens zijn dan kan er kosteloos friet met schnitzel worden besteld. Daarnaast beschikt dit hotel over leuke activiteiten voor in de avond zoals kegeltoernooi of bingo. Het enige nadeel van dit hotel is dat je een stukje naar de piste moet rijden met de auto.

  • Verbleef Februari 2015, bezocht met familie
    • 3 van 5 bollen Locatie
    • 4 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
Bedank JamieRijff
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
Beoordeeld op 6 juli 2015 via mobiele applicatie

Op weg naar vakantiebestemming hier een tussenstop gemaakt. Oud hotel, sfeervol, aangenaam. Prettige kamers. De schnitzel was niet superb. Maar toch redelijk te doen. Op advies de menu vd dag genomen. Wat blaadjes sla met azijn. Glazige aardappels.

Nuttig?
3 Bedank Rudolf v
Niveau bijdrager
16 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
Beoordeeld op 3 september 2014

Dat het hotel oudbollig was, vonden we niet erg, maar de vreselijke ligging aan de voorkant van het hotel, is echt niks in vergelijking van hoe de oostenrijke natuur er echt uitziet! Wij zaten op een kamer op de hoek, wat uitkeek op een groot treinstation, jammer, jammer, het hele oostenrijkse gevoel heb je daar niet! Dan inderdaad zoals eeder genoemd in reactie's hieronder, alle consumpie's worden op onduidelijke briefjes bijgehouden, en verandert van tijd tot tijd, wat een karafje wijn kost, geen pijl op te trekken! Het geeft een belazert gevoel! Eigenaar was wel aardig......maar vernieuwingen, nee echt niet ! Zo wie zo, nooit meer dit hotel boeken!

  • Verbleef Augustus 2014, bezocht met een partner
    • 3 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 1 van 5 bollen Kamers
    • 2 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank trudy s
Heiloo, Nederland
Niveau bijdrager
16 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
Beoordeeld op 1 september 2014

Gezellig familie hotel, gunstige ligging nabij station en centrum. Gezellige ruimten en binnentuin. Vriendelijke leiding en personeel. Helaas mag er overal nog gerookt worden, dus ruikt het beddengoed erna. Verder zijn de kamers rookvrij. Ik had een prachtige 2-persoonskamer met balkon, toilet en bad/douche. Aan de achterkant is het rustig om te slapen. Het hotel bezit kegelbanen en een buitenzwembad.

  • Verbleef Augustus 2014, bezocht alleen
    • 4 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 bollen Kamers
    • 4 van 5 bollen Service

Nuttig?
1 Bedank Larose2013
Tilburg, Nederland
Niveau bijdrager
15 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
Beoordeeld op 19 juni 2014

Zeker voor de prijs waren zowel de kamer, het ontbijt en het diner van goede kwaliteit. Ik kan me voorstellen dat in hartje zomer, als je de deur open wilt laten staan, je last hebt van het veelvuldige verkeer aan de voorkant van het hotel. Zeer zeker een plus is dat, los van het hotel, je elke dag gratis deel kon nemen aan een begeleide wandeling, georganiseerd door het bureau voor toerisme aldaar. Zelfs de buskaartjes, of eventuele taxi naar de vertrekplaats werden betaald. Een klein negatief punt is het afrekenen van de consumpties; er wordt op briefjes achter de bar door meerder personeelsleden bijgehouden hetgeen gebruikt wordt. Dat gaf soms irritatie, omdat er op een gegeven moment nog een aantal koppen koffie zou moeten worden afgerekend, waarvan we (4 stellen tesamen) zeker wisten dat we er voldoende hadden afgerekend. Onze algemen indruk is en blijft toch positief.

  • Verbleef Juni 2014, bezocht met familie
    • 4 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 3 van 5 bollen Locatie
    • 4 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 bollen Kamers
    • 3 van 5 bollen Hygiëne
    • 3 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank loesenkiske
Worgl, Oostenrijk
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
Beoordeeld op 5 januari 2014

ALGEMEEN Voor onze skivakantie hadden we gekozen voor Hotel Linde. Dit was na lang zoeken nog de enige optie om met onze groep van 15 personen te gaan skiën. Onze verwachtingen waren niet groot. We gingen voor het skiën, het verblijf speelde niet z’n rol. Veel luxe hadden we niet nodig. Zolang we maar konden slapen, douchen en eten. Maar helaas liep het hier al mis. PUNT PER PUNT Het hotel: In het hotel wordt binnen gerookt, ook door het personeel. Enkel de eetzaal en de kamers zijn rookvrij. In een aantal kamers werkt de verwarming niet goed. Ofwel kan deze niet aangezet worden of de verwarming kan niet worden uitgezet. De branddeuren zijn geblokkeerd met een houten spie waardoor ze niet dichtvallen bij brand. Kamerindeling: Van een éénpersoons kamer maakt men door een bed bij te zetten een tweepersoonskamer. Van een tweepersoons kamer maakt men door één of meerdere bedden bij te zetten een drie- of vierpersoonskamer. Het gevolg is niet voldoende opbergruimte, niet genoeg glazen in de badkamer voor het tandenpoetsen, niet genoeg handdoeken, met vergeet geregeld een bed op te maken, algemeen niet genoeg ruimte,... Men betaald helaas wel voor een twee- of driepersoonskamer. Douches: Na een dag skiën is een warme douche wel gewenst. Helaas is er op een aantal kamers géén warm water! Al laat men het water uren lopen, het wordt niet warm. Men ontwijkt het probleem telkens als het probleem wordt aangehaald. Het is niet abnormaal dat je mensen met een handdoek ziet passeren op de gangen om zich in reen ander kamer te douchen. Handdoeken: De handdoeken ruiken naar sigaretten omdat men in de wasplaats rook. De handdoeken zelf zijn aan vervanging toe. Ontbijt: Een uitgebreid of afwisselend ontbijt is het niet. Het aanbod is op zich wel voldoende maar het brood is meestal taai. Het lijkt al een paar dagen oud. Het viel éénmaal voor dat het ontbijt om 8h ‘s morgens nog niet klaar was. Avondmaal: Telkens stond er een bord te weinig, je zou denken dat dit toch overeen moet komen met het aantal stoelen. Het eten op zich is oké maar de hoeveelheid is beneden alle peil. Men is veel te zuinig met hoeveelheden. Het eten wordt opgediend maar men moet veel te lang wachten. Eerst wachten op de bestelling voor de drank, dan wachten op de drank zelf, wachten op de soep, wachten op het hoofdgerecht, wachten op het dessert en nogmaals wachten op de rekening van de drank. Het is geen uitzondering dat we twee en een half uur aan tafel zaten. De laatste avond was het fondue. De fonduestellen bleven niet branden en de vorkjes waren niet afgewassen, er hing nog vlees aan van de vorige week. Personeel: Het personeel is vriendelijk maar er lijkt een personeelstekort. Het personeel lijkt soms wel gestresseerd door de drukte. Zaakvoerder: De man lijkt niet in staat problemen op te lossen, hij ontwijkt de problemen of wimpelt deze van zich af. Als we meldde dat er geen warm water aanwezig is op de kamers doet hij of dit nieuw is. Twee jaar geleden heb ik zelf al mogen ondervinden dat dit probleem er toen al was. De baas gaat in discussie met het personeel in een volle eetzaal. Internet: Er is Wifi aanwezig, of toch enkel in de bar en ná betaling. Voor mij was het internet goedkoper via roaming! Betalen voor Wifi op hotel is niet meer van deze tijd. Administratie: Alles gebeurd op papiertjes met pen, een computer hebben we er niet gezien. De rekeningen van de drank wordt na elke maaktijd afgerekend. Helaas is dit een ondoorzichtig systeem door de papiertjes en loopt het al een mis. BESLUIT Men lijkt zelfs kleine investering uit de weg te gaan terwijl er grote investeringen nodig zijn. Sinds de eigenaar het hotel heeft overgenomen van zijn ouders is er niets veranderd. In de kelder hangen oude foto’s van het hotel, hier is duidelijk te zien dat de laatste jaren alles intact is gebleven. Van vaste gasten horen we dat het er elk jaar op achteruit gaat. Heb je flink wat geld, drang naar ondernemen, motivatie iets op te bouwen, geen schrik de handen uit de mouwen te steken, ervaring in de horeca, sociale capaciteiten dan is dit hotel iets voor jou!

  • Verbleef December 2013, bezocht met familie
    • 1 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 3 van 5 bollen Locatie
    • 2 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 bollen Kamers
    • 3 van 5 bollen Hygiëne
    • 2 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
8 Bedank Linde20132014

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Worgl

Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Niveau bijdrager
7 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
Beoordeeld op 14 maart 2013

Kom hier nu al een aantal jaren. Als je er niet te veel van verwacht is het een prima hotel. Basic, maar tijdens je wintersport heb je niet veel nodig. Roken is tegenwoordig verboden op de kamers, een goede ontwikkeling! Vriendelijk personeel

  • Verbleef Maart 2013
    • 5 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 bollen Locatie
    • 4 van 5 bollen Kamers
    • 4 van 5 bollen Hygiëne
    • 5 van 5 bollen Service

Nuttig?
2 Bedank Stephan611
Nuenen
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 19 juni 2012

Behalve in het restaurant wordt overal gerookt. Hhet is een hemel voor rokers maar een hel voor niet rokers. Zelfs de lakens stinken, inde lift kon in de asbak geen peuk meer bij. Heel jammer want het restaurant was prima.

  • Verbleef Maart 2012, bezocht met een partner
    • 3 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 bollen Locatie
    • 2 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 bollen Kamers
    • 2 van 5 bollen Hygiëne
    • 5 van 5 bollen Service

Nuttig?
1 Bedank Kooij59

18 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (18)
Bekeken
Kamer/suite (5)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (1)
Bekeken
Overige (12)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Worgl bekeken
op 0.9 km afstand
Alexado Residenz Tirol
Alexado Residenz Tirol
nr. 3 van 10 in Worgl
8 beoordelingen
op 0.8 km afstand
Bed & Rooms
Bed & Rooms
nr. 4 van 10 in Worgl
16 beoordelingen
op 1.4 km afstand
Tiroler Stuben
Tiroler Stuben
nr. 1 van 10 in Worgl
26 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.8 km afstand
Wildschonauer Bahnhof
Wildschonauer Bahnhof
nr. 7 van 10 in Worgl
4 beoordelingen
op 2.5 km afstand
Haus Seethaler
Haus Seethaler
nr. 1 van 3 in Worgl
4 beoordelingen
op 1.5 km afstand
Berghäusl
Berghäusl
nr. 5 van 10 in Worgl
2 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis parkeren
  • Restaurant
  • Zwembad
  • Bar/lounge
  • Fitnesscentrum/sportruimte
Activiteiten
  • Restaurant
  • Zwembad
  • Bar/lounge
  • Fitnesscentrum/sportruimte
Internet
  • Openbare wifi
  • Betaalde wifi
  • Betaald internet
Services
  • Gratis parkeren
  • Shuttlebusservice

Aanvullende informatie over Hotel Linde

Adres: Angather Weg 7, Worgl 6300, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Oostenrijkse Alpen > Tirol > Worgl
Prijsklasse: € 72 - € 86 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Linde 3*
Aantal kamers: 44
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Travelocity, Orbitz, Priceline en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Linde met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Linde
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Geen een kamer gezien, die er goed uitzag! Allemaal basic, en sommige met klein raam zonder balkon, Wij hadden een kamer met balkon, maar met vreselijk uitzicht op industrie!”
 van 5 bollen 845trudys, 3 sep 2014 | Beoordeling lezen
“De achterkant is rustig om te slapen.”
 van 5 bollen Larose2013, 1 sep 2014 | Beoordeling lezen
“op 31 mei 2014 werd het zwembad pas gevuld, zodat we er geen gebruik van hebben kunnen maken. Behalve in het eetgedeelte en op de kamers werd er overal gerookt. Het was het meeste merkbaar toen ik de deur van de kegelruimte opende. Echt ouderwets stinkend naar de rook.”
 van 5 bollen loesenkiske, 19 jun 2014 | Beoordeling lezen
“Zorg dat je niet boven de keuker een kamer krijgt.”
 van 5 bollen Kooij59, 19 jun 2012 | Beoordeling lezen
4 van 4
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf