Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Honeyrose Hotel Montreal A Tribute Portfolio Hotel
355 Boulevard De Maisonneuve Ouest, Montreal, Quebec H3A 1L6 Canada
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(221)221
Kamer en suite (39)
Dineren (23)
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Gem. € 199 per nacht, 21/1 - 22/1
€ 321
per nacht
€ 239
per nacht
€ 157
per nacht
jan
feb
21 jan
Vandaag
23 jan
25 jan
27 jan
29 jan
31 jan
2 feb
4 feb
6 feb
8 feb
10 feb
12 feb
14 feb
16 feb
18 feb
20 feb
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder
Over
Nr. 64 van de 166 hotels in Montreal
Locatie
Kamers
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
STIJL HOTEL
Luxe
Romantisch
Gesproken talen
Engels, Frans
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
24 uur per dag beveiliging
Parkeergarage
Wifi
Yogalessen
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Sauna
Bubbelbad
Zwembad met uitzicht
Binnenzwembad
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Eetgelegenheid buiten
Menu's voor speciale diëten
Vergaderruimtes
Opslag van bagage
Gemakswinkel
Souvenirwinkel
Zonneterras
Dakterras
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Eetgedeelte
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Inloopdouche
Geluidsdichte kamers
Luchtzuiveraar
Badjassen
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Sofa
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Strijkijzer
Laptopkluis
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Koelkast
Flatscreen-tv
Radio
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Locatie
355 Boulevard De Maisonneuve Ouest, Montreal, Quebec H3A 1L6 Canada
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Montreal Airports
14.9 km•
Alle vluchten bekijken
St. Hubert Airport
12.2 km•
Alle vluchten bekijken
Place-des-Arts
2 min.
Huurauto's
214 restaurants
binnen 0,5 kilometer
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 56
- 10
- 1
- 2
- 3
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Prima hotel. Kamers zijn groot, schoon en nieuw. Personeel is erg vriendelijk en meegaand. We hadden brunch in het commodore restaurant. Eten en service waren uitstekend. Het hotel ligt op een goede locatie in de buurt van Ste Catherine, die tal van restaurants en winkels om uit te kiezen heeft.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: december 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
We hielden absoluut van dit hotel. Het is gloednieuw, en goed gelegen om te wandelen rond de stad. De standaard kingsize kamer op de 14e verdieping was een van de grootste kamers waar we ooit hebben verbleven, met een geweldig uitzicht. Zeer luxe. Het restaurant voor het ontbijt was erg goed, en er is een restaurant op de 5e verdieping met mooie zitplaatsen buiten. Het personeel was ongelooflijk behulpzaam en vriendelijk, begroette ons bij naam en vroeg naar onze vorige dag activiteiten. Een speciale dank aan Leticia, die ons hielp met veel ideeën voor restaurants en sites te bezoeken. We konden geen betere ervaring hebben gehad!
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: september 2024Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Fantastisch hotel, op een zeer goede locatie in het centrum van Montreal. Op loopafstand van Parc Mont Royal, Notre Dame kathedraal, Vieux oude haven, en vele winkels en restaurants. De kamers zijn geweldig, schoon en modern. De fitnessruimte en het zwembad op de 15e verdieping zijn uitstekend.
Maar de beste eigenschap van het hotel zijn de medewerkers, zowel bij de receptie als het restaurant. Eervolle vermeldingen aan Leticia, Mark (Marco) , Muhamed en Deplhine, ze waren attent, behulpzaam en maakte ons willen om weer te komen.
Maar de beste eigenschap van het hotel zijn de medewerkers, zowel bij de receptie als het restaurant. Eervolle vermeldingen aan Leticia, Mark (Marco) , Muhamed en Deplhine, ze waren attent, behulpzaam en maakte ons willen om weer te komen.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: september 2024Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: You can travel by taxi or uber, but come prepared to walk because the hotel is close to tourist...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
+1
Er wordt gezegd “Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste impressie te maken”
Terwijl onze eerste impressie was zonder twijfel “Shameful to the Marriott Brand” – Het enige goede resultaat is, een tweede verblijf zal nooit gebeuren!
Bij de eerste keer aankomst was er niemand om ons te begroeten aan de deur of instructies te geven over parkeren of helpen met bagage – We kregen later te horen van de receptie manager dat ze tekort aan personeel een probleem schijnbaar niet ervaren koop ons bij andere high-end hoteliers in Montreal!
Eenmaal binnen de draaideuren van de ingang bevond mijn man zich gevangen toen de draaideuren in het midden stopten en weigerden te bewegen – gedeeltelijk invalide was hij gedwongen geweest om de bagage winkelwagen te duwen door gebrek aan personeel
Gevangen zitten in de draaideur was op zijn zachtst gezegd een uitdagende ervaring.
Uiteindelijk kon ik de aandacht trekken van een van de drie receptiemedewerkers die onbewust met elkaar praatten en vervolgens langskwamen om de deur te bevrijden door voortdurend op een buitenknop te drukken totdat de deuren vrijkwamen.
Het personeel legde uit dat dit gebeurt als je de deur aanraakt. Iets wat mijn man niet deed en niet kon doen – Toch zagen we talloze gasten tijdens ons verblijf ook gevangen raken in de draaideur en niet één van hen raakte de deur aan totdat ze vast kwamen te zitten. En toch verlieten de stafleden elke keer dat ze werden bevrijd de deur in dezelfde staat.
Gezond verstand zou zeggen dat de deuren buiten gebruik worden gesteld en gerepareerd, maar dat veiligheid / gasttevredenheid methodologie is volledig afwezig!
Bij de incheckbalie strompelde de agent zich een weg door een poging om het ontbijt vs 1 , 000 punten Titanium voordeel uit te leggen – Toen vertelde ons om naar het restaurant te gaan als we meer info wilden... . .
We kwamen in het Commodore Restaurant in de ochtend te vinden Ontbijt is continentaal en je betaalt een extra $ 7 voor de warme opties
Echter Continentaal ontbijt is genoteerd op $ 20 – Als u wilt wentelteefjes die is geprijsd op $ 22 is het niet $ 2 extra, maar $ 7 extra!
Niemand kon de wiskunde uitleggen, noch in het restaurant, noch aan de receptie - Beste beschamende en onlogische reactie gegeven, was; "Zo is het"
Het hotel en restaurant hebben eenvoudigweg samengespannen om hun meest loyale Platinum en Titanium leden te prijzen
We weigerden om de prijs opgegeten en in plaats van afscheid te nemen met $ 7 elk in het restaurant liepen we naar Tim Hortons en afscheid te nemen met slechts $ 6 tussen ons!
Voor Schaamte op het Hotel in een poging om Loyale Titanium leden op deze manier te prijzen!
Bij aankomst in de suite, vonden we de kamer was slechts gedeeltelijk schoongemaakt.
Rondom de wastafel lagen donkere schaamhaartjes/borstharen en water in de wastafel. De shampoofles was leeg en zowel de eettafel als de salontafel waren ernstig bevlekt met watervlekken en een korstige substantie.
De receptie supervisor bezocht de kamer en gaf aan de tafels waren schoongemaakt en de merken hoewel walgelijk waren een bekend probleem dat ze niet konden oplossen.
We werden verplaatst naar een andere suite; de tafel had ook walgelijke korstsporen van eerdere gasten. Op onze suggestie vonden ze een aantal tafelkleden om het vuil te verbergen.
Terwijl de supervisor in de kamer was, hadden we haar nota dat de spiegel in de badkamer was gebarsten en het licht werkte niet – we waren verzekerd dat we niet zouden worden belast voor deze schade!
Echter, na een korte tijd in de kamer merkten we op dat de onderkant van onze sokken waren zwart - blijkbaar het schoonmaken van de vloeren tussen de gasten is niet een huishouden protocol, zelfs in een $ 650 per nacht suite!
Om onze apparaten in te prikken, moesten we het nachtkastje eruit trekken en een lampje loskoppelen van een wirwar aan draden, omdat de USB-connectoren van het tafelblad niet werkten.
Vervolgens toen we gingen om extra handdoeken te bestellen, vonden we dat de tablet in de kamer werkte niet met de app geleverd - een ander personeelslid kwam en startte de tablet die geen fix was en vervolgens vertelde ons dat we nodig zouden hebben om de receptie te bellen als we iets wilden!
De gangen hebben een ernstig gebrek aan verlichting – eigenlijk moet men een zaklamp meenemen om de ijsmachinekamer te vinden... ... . .
'S Nachts moesten we hard dreunende muziek uit het restaurant beneden samen met luide gasten met behulp van de liften verdragen (Suites bevinden zich naast de liften en boven het restaurant en de bar)
Als belediging voor verder letsel bij aankomst thuis ontvingen we een e-mail van het hotel in het Frans alleen dat leek ons uit te nodigen om feedback te delen – Echter we spreken of begrijpen geen Frans en Canada heeft twee officiële talen die Engels en Frans zijn – Dus waarom communicatie sturen in een taal die veel Canadese en internationale gasten misschien niet spreken?
Dit was niet de luxe verjaardag uitje verblijf dat we voor ogen hadden toen we boekten de chique boutique Honeyrose Tribute Marriott accommodatie.
Voor een paar honderd extra dollars of minder hadden we in het Ritz Carleton kunnen blijven en versteld staan – Onze keuze voor de Honeyrose Tribute is onze grootste spijt en er zal geen tweede kans zijn!
Terwijl onze eerste impressie was zonder twijfel “Shameful to the Marriott Brand” – Het enige goede resultaat is, een tweede verblijf zal nooit gebeuren!
Bij de eerste keer aankomst was er niemand om ons te begroeten aan de deur of instructies te geven over parkeren of helpen met bagage – We kregen later te horen van de receptie manager dat ze tekort aan personeel een probleem schijnbaar niet ervaren koop ons bij andere high-end hoteliers in Montreal!
Eenmaal binnen de draaideuren van de ingang bevond mijn man zich gevangen toen de draaideuren in het midden stopten en weigerden te bewegen – gedeeltelijk invalide was hij gedwongen geweest om de bagage winkelwagen te duwen door gebrek aan personeel
Gevangen zitten in de draaideur was op zijn zachtst gezegd een uitdagende ervaring.
Uiteindelijk kon ik de aandacht trekken van een van de drie receptiemedewerkers die onbewust met elkaar praatten en vervolgens langskwamen om de deur te bevrijden door voortdurend op een buitenknop te drukken totdat de deuren vrijkwamen.
Het personeel legde uit dat dit gebeurt als je de deur aanraakt. Iets wat mijn man niet deed en niet kon doen – Toch zagen we talloze gasten tijdens ons verblijf ook gevangen raken in de draaideur en niet één van hen raakte de deur aan totdat ze vast kwamen te zitten. En toch verlieten de stafleden elke keer dat ze werden bevrijd de deur in dezelfde staat.
Gezond verstand zou zeggen dat de deuren buiten gebruik worden gesteld en gerepareerd, maar dat veiligheid / gasttevredenheid methodologie is volledig afwezig!
Bij de incheckbalie strompelde de agent zich een weg door een poging om het ontbijt vs 1 , 000 punten Titanium voordeel uit te leggen – Toen vertelde ons om naar het restaurant te gaan als we meer info wilden... . .
We kwamen in het Commodore Restaurant in de ochtend te vinden Ontbijt is continentaal en je betaalt een extra $ 7 voor de warme opties
Echter Continentaal ontbijt is genoteerd op $ 20 – Als u wilt wentelteefjes die is geprijsd op $ 22 is het niet $ 2 extra, maar $ 7 extra!
Niemand kon de wiskunde uitleggen, noch in het restaurant, noch aan de receptie - Beste beschamende en onlogische reactie gegeven, was; "Zo is het"
Het hotel en restaurant hebben eenvoudigweg samengespannen om hun meest loyale Platinum en Titanium leden te prijzen
We weigerden om de prijs opgegeten en in plaats van afscheid te nemen met $ 7 elk in het restaurant liepen we naar Tim Hortons en afscheid te nemen met slechts $ 6 tussen ons!
Voor Schaamte op het Hotel in een poging om Loyale Titanium leden op deze manier te prijzen!
Bij aankomst in de suite, vonden we de kamer was slechts gedeeltelijk schoongemaakt.
Rondom de wastafel lagen donkere schaamhaartjes/borstharen en water in de wastafel. De shampoofles was leeg en zowel de eettafel als de salontafel waren ernstig bevlekt met watervlekken en een korstige substantie.
De receptie supervisor bezocht de kamer en gaf aan de tafels waren schoongemaakt en de merken hoewel walgelijk waren een bekend probleem dat ze niet konden oplossen.
We werden verplaatst naar een andere suite; de tafel had ook walgelijke korstsporen van eerdere gasten. Op onze suggestie vonden ze een aantal tafelkleden om het vuil te verbergen.
Terwijl de supervisor in de kamer was, hadden we haar nota dat de spiegel in de badkamer was gebarsten en het licht werkte niet – we waren verzekerd dat we niet zouden worden belast voor deze schade!
Echter, na een korte tijd in de kamer merkten we op dat de onderkant van onze sokken waren zwart - blijkbaar het schoonmaken van de vloeren tussen de gasten is niet een huishouden protocol, zelfs in een $ 650 per nacht suite!
Om onze apparaten in te prikken, moesten we het nachtkastje eruit trekken en een lampje loskoppelen van een wirwar aan draden, omdat de USB-connectoren van het tafelblad niet werkten.
Vervolgens toen we gingen om extra handdoeken te bestellen, vonden we dat de tablet in de kamer werkte niet met de app geleverd - een ander personeelslid kwam en startte de tablet die geen fix was en vervolgens vertelde ons dat we nodig zouden hebben om de receptie te bellen als we iets wilden!
De gangen hebben een ernstig gebrek aan verlichting – eigenlijk moet men een zaklamp meenemen om de ijsmachinekamer te vinden... ... . .
'S Nachts moesten we hard dreunende muziek uit het restaurant beneden samen met luide gasten met behulp van de liften verdragen (Suites bevinden zich naast de liften en boven het restaurant en de bar)
Als belediging voor verder letsel bij aankomst thuis ontvingen we een e-mail van het hotel in het Frans alleen dat leek ons uit te nodigen om feedback te delen – Echter we spreken of begrijpen geen Frans en Canada heeft twee officiële talen die Engels en Frans zijn – Dus waarom communicatie sturen in een taal die veel Canadese en internationale gasten misschien niet spreken?
Dit was niet de luxe verjaardag uitje verblijf dat we voor ogen hadden toen we boekten de chique boutique Honeyrose Tribute Marriott accommodatie.
Voor een paar honderd extra dollars of minder hadden we in het Ritz Carleton kunnen blijven en versteld staan – Onze keuze voor de Honeyrose Tribute is onze grootste spijt en er zal geen tweede kans zijn!
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: september 2024Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Was hier voor enkele nachten tijdens een lang weekend reis naar Montreal. Ik heb geboekt via de Marriott app. Op de dag van inchecken kreeg ik een bericht om in te checken. Omdat mijn vlucht te laat kwam, besloot ik om in te checken op de app om er zeker van te zijn dat ik een kamer had. Ik kwam aan in het hotel na 11 uur. Ik werd snel begroet en vermeld dat ik online had ingecheckt, maar gewoon nodig door de sleutel. Na een paar minuten, de. Check in persoon vroeg om mijn bevestigingscode omdat ze mijn reservering kon zien. Let wel, ik ben moe van het vliegen. Ik rommel door mijn app om de bevestiging # te vinden. Ze zegt dan “oh, je hebt al ingecheckt daarom kon ik het niet zien.” Ze hoorde/luisterde duidelijk niet naar me toen ik voor het eerst de balie benaderde. Ze gaf me een snelle oriëntatie naar het hotel. De kamer was mooi en zeer ruim. Ik vond de bedlampjes wel leuk. Ik wou dat het ook de gordijnen controleerde. Het bed was hemels. Ik had maanden last van schouderproblemen. Na 1 nacht was mijn schouderpijn verdwenen. Ik kreeg niet te horen dat er water in de koelkast die gratis was en dagelijks vervangen. Dit kwam ik pas te weten nadat ik een flesje had gekocht in het winkeltje beneden.
Ik had wel problemen met de WiFi. Ik weet niet zeker waarom mijn iPhone en IPad geen verbinding konden maken. Ik moest twee keer naar de receptie en kreeg het eindelijk aan de praat. Ik heb gegeten in het restaurant boven, die buiten zitplaatsen heeft. Het was nog koud toen ik er was, maar ze hadden buitenverwarmers. Het hotel ligt op slechts een paar straten van een bruisend winkelen. Kortom, ik heb echt genoten van mijn verblijf en zou aanraden.
Ik had wel problemen met de WiFi. Ik weet niet zeker waarom mijn iPhone en IPad geen verbinding konden maken. Ik moest twee keer naar de receptie en kreeg het eindelijk aan de praat. Ik heb gegeten in het restaurant boven, die buiten zitplaatsen heeft. Het was nog koud toen ik er was, maar ze hadden buitenverwarmers. Het hotel ligt op slechts een paar straten van een bruisend winkelen. Kortom, ik heb echt genoten van mijn verblijf en zou aanraden.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: mei 2024Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
PRIJSKLASSE
€ 165 - € 266 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
CanadaQuebecMontreal
AANTAL KAMERS
143
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingHONEYROSE HOTEL MONTREAL A TRIBUTE PORTFOLIO HOTEL (Montreal, Canada) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Honeyrose Hotel Montreal A Tribute Portfolio Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Honeyrose Hotel Montreal A Tribute Portfolio Hotel?
Attracties in de buurt zijn Place des Arts (0,2 mijl), Quartier des Spectacles (0,3 mijl) en L'Orchestre Symphonique de Montreal (OSM) (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Honeyrose Hotel Montreal A Tribute Portfolio Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Honeyrose Hotel Montreal A Tribute Portfolio Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Honeyrose Hotel Montreal A Tribute Portfolio Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Honeyrose Hotel Montreal A Tribute Portfolio Hotel?
Ja, parkeergarage en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Honeyrose Hotel Montreal A Tribute Portfolio Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Il Focolaio, Escondite en Chef On Call.
Zijn er sportvoorzieningen bij Honeyrose Hotel Montreal A Tribute Portfolio Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Ligt Honeyrose Hotel Montreal A Tribute Portfolio Hotel in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,7 mijl vanaf het centrum van Montreal.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Honeyrose Hotel Montreal A Tribute Portfolio Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Honeyrose Hotel Montreal A Tribute Portfolio Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Honeyrose Hotel Montreal A Tribute Portfolio Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en frans.
Is dat nog niet genoeg?