Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Fairmont The Queen Elizabeth

Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zakencentrum met internettoegang
Fitnesscentrum / sportruimte
Roomservice
Restaurant
Rolstoeltoegang
Bar/lounge
Spa
Zwembad
Gratis internet
Betaalde wifi
Stomerij
Vergaderkamers
Wasservice
Conciërge
Feestzaal
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Niet-roken hotel
Verwarmd zwembad
Binnenzwembad
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Minibar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Luxe
Historisch hotel
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Locatie
Volledige weergave
Contact
900 Blvd. Rene Levesque West, Montreal, Quebec H3B 4A5 Canada
Naam/adres in plaatselijke taal
Hotel e-mailen
Routebeschrijving
Montreal Saint-Hubert Longueuil Airport12 km
Internationale Luchthaven Pierre Elliott Trudeau14 km
Bonaventure4 min
Square-Victoria-OACI5 min
Alle hotels in de buurt bekijken
Beoordelingen (753)
Beoordelingen filteren
189 resultaten
Waardering van reizigers
112
41
22
11
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
112
41
22
11
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 189 beoordelingen
2 weken geleden beoordeeld

Gemiddeld hotel gerelateerd aan de prijs. Kamer was niet erg groot, wel van alle gemakken voorzien. WiFi was matig. Ontbijt prijzig. Personeel wel behulpzaam en vriendelijk. Coffeshop in het hotel gaat relatief laat open. Alternatief: Starbucks aan de overkant van het hotel. Prettig is dat...Meer

Datum van verblijf: september 2018
Bedank hauwt
Antwoord van FairmontQueenE, Manager bij Fairmont The Queen ElizabethGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Daer hauwt - Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're sorry we failed to...Meer

Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Algehele leuke plek. Zwembad moet volwassen zwemtijd hebben. Mijn grootste huisdierengevoel. . Voor een kwaliteitsinstelling moet u toiletpapier van goede kwaliteit gebruiken in plaats van het schuurpapier dat u hebt verstrekt. Kamers smaakvol ingericht. Goed gebruik van de ruimte. Geweldige douche.Meer

Datum van verblijf: september 2018
Antwoord van FairmontQueenE, Manager bij Fairmont The Queen ElizabethGereageerd op 4 september 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

We boekten dit hotel voor 2 nachten. We zijn fervente reizigers en omdat dit een Fairmont-accommodatie is, verwachtten we hoge normen. De kamer is erg klein, de badkamer is klein, maar we waren bereid om dit te accepteren. De grote teleurstelling was de slechte service,...de eerste nacht vroegen we wat zeep, toiletartikelen en 's avonds turn down service om de vervuilde handdoeken te vervangen en op te ruimen de kamer. We waren er zeker van dat er turndown service zou zijn. Bij onze terugkeer, om 11 uur, had de kamer niet onderhouden, vuile handdoeken over de kleine badkamervloer, en geen vervanging van verse handdoeken of zeep. Ik belde de receptie 3 keer en niemand geleverd handdoeken. Ik vroeg om de dienstdoende manager te spreken. Mij ​​was beloofd dat hij me terug zou bellen. Ik belde opnieuw 3 keer, niemand belde me ooit terug. Ik vroeg om een ​​aantal handdoeken en kreeg een zeer onbeleefde, sarcastische houding van de receptie. Hij was uitzonderlijk onbeleefd en hing in feite op mij. De volgende ochtend vroeg ik om te spreken met de hotelmanager. Hij was heel charmant en verontschuldigend en verzekerde mij en mijn man dat hij iets speciaals zou doen om dit te verzinnen. . Hij deed het NOOIT. Zeker een fles wijn of een klein gebaar zou in orde zijn geweest. Ik stel het niet op prijs iets beloofd te worden en dan wordt het totaal genegeerd. Waarom ons iets beloven en het dan niet waarmaken. We hebben in Fairmont hotels over de hele wereld verbleven en nog nooit zo'n slechte klantenservice ervaren. Dit is niet een goedkoop hotel, en dit bezoek bleek een zeer teleurstellend verblijf met Fairmont te zijn. Deze eigenschap zal niet onze keuze zijn bij ons volgende bezoek aan Montreal.Meer

Datum van verblijf: september 2018
Antwoord van FairmontQueenE, Manager bij Fairmont The Queen ElizabethGereageerd op 25 september 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 1 september 2018

De service op elke verdieping en de kwaliteit van het product van koffie tot de bar op het dak en meer is ongeëvenaard. Het personeel is extravert en gericht op het creëren van ambiance en service. Ik zal proberen te stoppen bij dit hotel de...volgende keer dat ik op Montreal ben.Meer

Datum van verblijf: september 2018
Antwoord van FairmontQueenE, Manager bij Fairmont The Queen ElizabethGereageerd op 4 september 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

We verbleven voor 2 nachten en waren in het Gold-gebied. Het hotel ligt in de binnenstad, op 20 - 30 minuten lopen van de oude stad waar alle winkels en cafés zijn. Houd er rekening mee dat de wandeling naar het oude centrum heuvelafwaarts is...en dus heuvelopwaarts gaat op de terugweg. Het hotel is swish en zakelijk - zoals met een gezellige bar en een winkel die beweert te verkopen ambachtelijke goederen. Het heeft een gebied waar de geschiedenis van het hotel verteld wordt, waaronder het bed - in voor vrede door John Lennon en Yoko Ono dat echt interessant is. Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam in het Gold gebied, en onze kamer was ruim en licht. De badkamer, zoals in alle Fairmonts, was klein, maar prima. Het bed was uiterst comfortabel en de badjassen dik. Al met al een aangenaam verblijf.Meer

Datum van verblijf: augustus 2018
Antwoord van FairmontQueenE, Manager bij Fairmont The Queen ElizabethGereageerd op 4 september 2018
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Fairmont The Queen Elizabeth.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Kamertips
"Kamers zijn goed geluidsdicht."
hauwt
2 weken geleden
Beoordeling lezen
PRIJSKLASSE
US$ 169 - US$ 293 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
fairmont the queen elizabeth hotel montrealfairmont hotel montrealfairmont montrealfairmont queen elizabethmontreal fairmont
LOCATIE
CanadaQuebecMontrealVille-MarieCentre-Ville (Downtown)
AANTAL KAMERS
950
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding