Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Four Seasons Hotel Montreal
1440 Rue de la Montagne, Montreal, Quebec H3G 1Z5 Canada
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(202)202
Reiziger (159)
Kamer en suite (46)
Dineren (13)
Wat is Travellers’ Choice Best of the Best?
Deze award is onze hoogste onderscheiding en wordt jaarlijks uitgereikt aan bedrijven die de Best of the Best op Tripadvisor zijn, geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 1% van gelegenheden ter wereld behoren.
Meer informatiePrijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Gem. € 552 per nacht, 13/1 - 14/1
€ 715
per nacht
€ 577
per nacht
€ 439
per nacht
jan
feb
13 jan
Vandaag
15 jan
17 jan
19 jan
21 jan
23 jan
25 jan
27 jan
29 jan
31 jan
2 feb
4 feb
6 feb
8 feb
10 feb
12 feb
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder
Over
Nr. 12 van de 166 hotels in Montreal
Locatie
Kamers
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze award is onze hoogste onderscheiding en wordt jaarlijks uitgereikt aan de top 1% van bedrijven in bepaalde categorieën.
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
STIJL HOTEL
Luxe
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Frans
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Parkeerservice
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Bubbelbad
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijt in de kamer
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Massage
Beautysalon
Stoomcabine
Opslag van bagage
Conciërge
Rookvrij hotel
Portier
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Inloopdouche
Geluidsdichte kamers
Badjassen
Veilig
Zitgedeelte
Sofa
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Kledingkast
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Minibar
Flatscreen-tv
Films on demand
Radio
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op bergen
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Locatie
1440 Rue de la Montagne, Montreal, Quebec H3G 1Z5 Canada
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Montreal Airports
14.1 km•
Alle vluchten bekijken
St. Hubert Airport
13 km•
Alle vluchten bekijken
Peel
4 min.
Huurauto's
341 restaurants
binnen 0,5 kilometer
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 272
- 18
- 12
- 11
- 10
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Een echte aanrader, zeer mooi en vriendelijk personeel. Het restaurant was ook de moeite, vooral de spaghetti met kreeft. De kamer was zeer luxueus en werd 2 x per dag gepoetst. Het zwembad was wel aan de kleine kant maar wel verzorgd.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Four Seasons
Datum van verblijf: december 2022
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Four Seasons Montreal, Owner bij Four Seasons Hotel Montreal
Gereageerd op 4 jan 2023
Dear Nathalieblommen, I wanted to personnally thank you for taking the time to express your comments regarding your recent experience at the Four Seasons Hotel Montreal and for having us as your hotel of choice in Montreal. On behalf of our team, we hope that we have the opportunity to welcome you back to the Hotel on many future occasions. Sincerely, Georges Safi Hotel Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Beginnend met de positieven:
De locatie.
Mevrouw Sarah bij de receptie / Guest Services. Zeer behulpzaam, vriendelijk en toegewijd aan service.
Dit is waar het positieve EINDIGT.
- Kamer: gedateerd maar schoon.
- DND wat is het? ? Het personeel slaagde erin om 8 keer op mijn deur te kloppen in de loop van 3 dagen, ongeacht de DND op de deur geplaatst. Kloppen... kloppen en nog meer kloppen! Het DND-lampje van de kamer werkte niet, dus ik kreeg een rood papieren "DND" -tag, het maakte niet uit omdat het kloppen bleef doorgaan. Ik heb de receptie en schoonmaakdienst ingelicht. 47 minuten later . . . meer kloppen, aandringend kloppen, meedogenloos kloppen!
- Bij het inchecken vroeg ik om een waterkoker. Een, een zeer goedkope plastic kleine waterkoker, kostte niet meer dan 10 Sneeuw Peso's werd naar de kamer gebracht. Helaas werkte het niet, ik informeerde de receptie / Guest services desk en er gebeurde NIETS. Een nieuwe waterkoker is nooit geleverd.
- Bij het inchecken werd ik gevraagd om te wachten, zodat een rustige kamer kon worden toegewezen. Ik heb gewacht, maar de kamer was 2 deuren van de lift. Ik vraag me af of de oorspronkelijke opdracht een bed IN de lift inhield.
- De wasservice: Ik heb gevraagd mijn was terug te brengen om 6 uur : 00 pm zodat ik kon rusten. , Dit wordt beschouwd als "regelmatige dienst" Het werd teruggebracht rond 11 : 00 uur terwijl ik sliep met de DND op de deur.
- De TV: het kostte 2 technici en 3 bezoeken om Netflix in te stellen. Geen idee.
- De "gebotteld" water in de kamer, mini dozen water dat smaakt naar papier. Een zakelijke beslissing om milieuvriendelijk te zijn, ondanks de voorkeuren van de gast.
- Het personeel: Ik omarm de vrijheid om mezelf te uiten, MAAR als je naar de kamer van een gast komt met een volledige show van tatoeages op beide armen met alle mouwen omhoog, projecteert het geen professioneel imago, noch respecteert het gasten die een meer traditionele / normale / professionele kleding willen op het werk en interactie met gasten met een andere culturele achtergrond. Professionaliteit, is niet een van de redenen waarom we kiezen voor een Four Seasons woning?
- Lippendienst: wanneer de Gusts een probleem onder de aandacht brengt van een Manager of assistent Manager, worden beloftes gedaan maar niet nagekomen. Woorden zijn verpakt in kasjmier, maar het blijven gewoon woorden. Allemaal gepraat - geen acties ondernomen.
Einde van een onaangenaam verblijf in een FourSeasons Montreal!
Blijf ergens anders.
De locatie.
Mevrouw Sarah bij de receptie / Guest Services. Zeer behulpzaam, vriendelijk en toegewijd aan service.
Dit is waar het positieve EINDIGT.
- Kamer: gedateerd maar schoon.
- DND wat is het? ? Het personeel slaagde erin om 8 keer op mijn deur te kloppen in de loop van 3 dagen, ongeacht de DND op de deur geplaatst. Kloppen... kloppen en nog meer kloppen! Het DND-lampje van de kamer werkte niet, dus ik kreeg een rood papieren "DND" -tag, het maakte niet uit omdat het kloppen bleef doorgaan. Ik heb de receptie en schoonmaakdienst ingelicht. 47 minuten later . . . meer kloppen, aandringend kloppen, meedogenloos kloppen!
- Bij het inchecken vroeg ik om een waterkoker. Een, een zeer goedkope plastic kleine waterkoker, kostte niet meer dan 10 Sneeuw Peso's werd naar de kamer gebracht. Helaas werkte het niet, ik informeerde de receptie / Guest services desk en er gebeurde NIETS. Een nieuwe waterkoker is nooit geleverd.
- Bij het inchecken werd ik gevraagd om te wachten, zodat een rustige kamer kon worden toegewezen. Ik heb gewacht, maar de kamer was 2 deuren van de lift. Ik vraag me af of de oorspronkelijke opdracht een bed IN de lift inhield.
- De wasservice: Ik heb gevraagd mijn was terug te brengen om 6 uur : 00 pm zodat ik kon rusten. , Dit wordt beschouwd als "regelmatige dienst" Het werd teruggebracht rond 11 : 00 uur terwijl ik sliep met de DND op de deur.
- De TV: het kostte 2 technici en 3 bezoeken om Netflix in te stellen. Geen idee.
- De "gebotteld" water in de kamer, mini dozen water dat smaakt naar papier. Een zakelijke beslissing om milieuvriendelijk te zijn, ondanks de voorkeuren van de gast.
- Het personeel: Ik omarm de vrijheid om mezelf te uiten, MAAR als je naar de kamer van een gast komt met een volledige show van tatoeages op beide armen met alle mouwen omhoog, projecteert het geen professioneel imago, noch respecteert het gasten die een meer traditionele / normale / professionele kleding willen op het werk en interactie met gasten met een andere culturele achtergrond. Professionaliteit, is niet een van de redenen waarom we kiezen voor een Four Seasons woning?
- Lippendienst: wanneer de Gusts een probleem onder de aandacht brengt van een Manager of assistent Manager, worden beloftes gedaan maar niet nagekomen. Woorden zijn verpakt in kasjmier, maar het blijven gewoon woorden. Allemaal gepraat - geen acties ondernomen.
Einde van een onaangenaam verblijf in een FourSeasons Montreal!
Blijf ergens anders.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: november 2024Reistype: Bezocht voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Stay elsewhere. unbecoming of a Four Seasons.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Het personeel en de accommodaties waren uitstekend. Ik wou dat alle hotels hun gasten verzorgden en de tijd namen om een uitstekende klantenservice te bieden, zoals de Four Seasons! Het Marcus restaurant was fenomenaal, vooral de wentelteefjes geserveerd tijdens de weekendbrunch. De Guerlain spa was een mooi toevluchtsoord na een lange dag van wandeltochten. We hielden van de Holt Renfrew Ogilvy warenhuis verbonden aan het hotel. Het maakte winkelen erg handig. Belangrijker nog, de kamers zijn net zoals ze op de website verschijnen en de bedden zijn zeer comfortabel.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Four Seasons
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: oktober 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
+1
Kortom, een solide verblijf in Four Seasons - Montreal.
Gastvrijheid en service waren onberispelijk, van de portier tot de conciërges tot de servers. We vierden een jubileum en werden verrast door een kamer upgrade en een gratis drankje in Marcus Samuelsson's MARCUS Restaurant + Lounge (die is prachtig! ) terwijl de verandering werd aangebracht. We kregen later een mooi cadeau van vrienden, die champagne en een absoluut heerlijk gebak wenste ons een "gelukkige verjaardag. " We waren ook in staat om een beetje - later uitchecken - uit op onze laatste dag (en waren in staat om onze tassen te verlaten om op te halen op onze weg naar het vliegveld).
De suite, op de 12e (bovenste) verdieping, was mooi - - set-up was vergelijkbaar met het Conrad in Washington, DC en The Plaza Hotel in NYC. Gelukkig konden we de geluiden niet horen van zowel de nachtclub beneden of de huwelijksviering op zaterdag. We hoorden een beetje lawaai van de kamer naast de deur op die zaterdagavond (denk dat het werd gebruikt om de kinderopvang te huisvesten voor genoemde bruiloft), maar gelukkig mijn reis wit - lawaai machine was in staat om het te dekken.
Over het algemeen hield van de aanrecht ruimte in de badkamer, de variabele verlichting schema's beschikbaar en de knop - gecontroleerde gordijnen (hoewel soms wensen voor een gids of labels in plaats van trial - en - fout voor de laatste twee) , de houten kamer sleutels, en de beloopbaarheid van deze Four Seasons (dicht bij supermarkten, apotheken, cafés, restaurants en bezienswaardigheden).
Enkele extra pluspunten:
- Wifi werkte goed in het hele hotel, met inbegrip van de fitnessruimte / fitnessruimte, die mijn trainingen maakte dat veel soepeler;
- Stopcontacten aan beide zijden van het bed met nachtkastjes;
- Haardroger, douchemuts, loofa, diverse toiletartikelen (wilde dat deze ongeparfumeerd waren, omdat ik licht allergisch ben voor bloemen) , badjassen en slippers beschikbaar (had liever dezelfde slippers het hele verblijf gehouden om afval te verminderen) ;
- Gratis box water en een water - flessenvulstation in de fitnessruimte / fitnessruimte;
- Gratis koffiezetapparaat en warm - waterkoker;
- Nachtelijke beurt - naar beneden inclusief een gevulde ijsemmer;
- Ruim bemeten fitnessfaciliteit met meerdere loopbanden (inclusief een gebogen handleiding) , crosstrainers (twee typen) , trapsteppers, lig- en rechtop fietsmachines, halterbanken en -machines, losse gewichten en yogamatten;
- Paraplu was beschikbaar om te lenen (gelukkig niet nodig! )
Enige nadelen waren in de badkamer: de temperatuur van de douche fluctueerde tijdens het gebruik (plotseling steeds heter of kouder) en de badkuip plug niet volledig sloot de afvoer.
Gastvrijheid en service waren onberispelijk, van de portier tot de conciërges tot de servers. We vierden een jubileum en werden verrast door een kamer upgrade en een gratis drankje in Marcus Samuelsson's MARCUS Restaurant + Lounge (die is prachtig! ) terwijl de verandering werd aangebracht. We kregen later een mooi cadeau van vrienden, die champagne en een absoluut heerlijk gebak wenste ons een "gelukkige verjaardag. " We waren ook in staat om een beetje - later uitchecken - uit op onze laatste dag (en waren in staat om onze tassen te verlaten om op te halen op onze weg naar het vliegveld).
De suite, op de 12e (bovenste) verdieping, was mooi - - set-up was vergelijkbaar met het Conrad in Washington, DC en The Plaza Hotel in NYC. Gelukkig konden we de geluiden niet horen van zowel de nachtclub beneden of de huwelijksviering op zaterdag. We hoorden een beetje lawaai van de kamer naast de deur op die zaterdagavond (denk dat het werd gebruikt om de kinderopvang te huisvesten voor genoemde bruiloft), maar gelukkig mijn reis wit - lawaai machine was in staat om het te dekken.
Over het algemeen hield van de aanrecht ruimte in de badkamer, de variabele verlichting schema's beschikbaar en de knop - gecontroleerde gordijnen (hoewel soms wensen voor een gids of labels in plaats van trial - en - fout voor de laatste twee) , de houten kamer sleutels, en de beloopbaarheid van deze Four Seasons (dicht bij supermarkten, apotheken, cafés, restaurants en bezienswaardigheden).
Enkele extra pluspunten:
- Wifi werkte goed in het hele hotel, met inbegrip van de fitnessruimte / fitnessruimte, die mijn trainingen maakte dat veel soepeler;
- Stopcontacten aan beide zijden van het bed met nachtkastjes;
- Haardroger, douchemuts, loofa, diverse toiletartikelen (wilde dat deze ongeparfumeerd waren, omdat ik licht allergisch ben voor bloemen) , badjassen en slippers beschikbaar (had liever dezelfde slippers het hele verblijf gehouden om afval te verminderen) ;
- Gratis box water en een water - flessenvulstation in de fitnessruimte / fitnessruimte;
- Gratis koffiezetapparaat en warm - waterkoker;
- Nachtelijke beurt - naar beneden inclusief een gevulde ijsemmer;
- Ruim bemeten fitnessfaciliteit met meerdere loopbanden (inclusief een gebogen handleiding) , crosstrainers (twee typen) , trapsteppers, lig- en rechtop fietsmachines, halterbanken en -machines, losse gewichten en yogamatten;
- Paraplu was beschikbaar om te lenen (gelukkig niet nodig! )
Enige nadelen waren in de badkamer: de temperatuur van de douche fluctueerde tijdens het gebruik (plotseling steeds heter of kouder) en de badkuip plug niet volledig sloot de afvoer.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: oktober 2024Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ik verbleef in dit hotel toen het net vijf jaar geleden geopend en was niet zeker wat te verwachten na een paar jaar zijn verstreken.
Maar het hotel had geen kwaliteit verloren. De kamers waren ruim en zeer comfortabel en schoon. De voorzieningen waren niet te veel en niet te weinig.
Echt genoten van de goede kwaliteit, zepen, en shampoos, ze rooken heerlijk.
Het personeel was zeer attent en gaf me het gevoel dat ze hun best deden om te voldoen aan mijn verzoek altijd met een 'can do' positieve houding.
Maar het hotel had geen kwaliteit verloren. De kamers waren ruim en zeer comfortabel en schoon. De voorzieningen waren niet te veel en niet te weinig.
Echt genoten van de goede kwaliteit, zepen, en shampoos, ze rooken heerlijk.
Het personeel was zeer attent en gaf me het gevoel dat ze hun best deden om te voldoen aan mijn verzoek altijd met een 'can do' positieve houding.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Four Seasons
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: oktober 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Yes, we had the Premier Carre’ Dore’ room.
PRIJSKLASSE
€ 426 - € 599 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
CanadaQuebecMontrealGolden Square Mile / Centre-Ville (Downtown) / Ville-Marie
AANTAL KAMERS
169
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingFOUR SEASONS HOTEL MONTREAL (Montreal, Canada) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Four Seasons Hotel Montreal
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Four Seasons Hotel Montreal?
Attracties in de buurt zijn Barbie Expo (0,4 mijl), Musée des beaux-arts de Montréal (0,2 mijl) en Crescent Street (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Four Seasons Hotel Montreal?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Four Seasons Hotel Montreal?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Four Seasons Hotel Montreal?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Four Seasons Hotel Montreal?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Four Seasons Hotel Montreal?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Restaurant Bis, Jerome Ferrer - Europea en Burger Bar Crescent.
Zijn er sportvoorzieningen bij Four Seasons Hotel Montreal?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Four Seasons Hotel Montreal vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Four Seasons Hotel Montreal verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Four Seasons Hotel Montreal?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Four Seasons Hotel Montreal?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Four Seasons Hotel Montreal zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Is dat nog niet genoeg?