Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
M Montreal
1245 rue St-Andre, Montreal, Quebec H2L 3T1 Canada
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(386)386
360
Panorama’s (22) Kamer en suite (194)
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Gem. € 144 per nacht, 13/12 - 14/12
€ 164
per nacht
€ 110
per nacht
€ 56
per nacht
dec
jan
13 dec
Vandaag
15 dec
17 dec
19 dec
21 dec
23 dec
25 dec
27 dec
29 dec
31 dec
2 jan
4 jan
6 jan
8 jan
10 jan
12 jan
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder
Over
4,5
#1 van 34 hostels in MontrealLocatie
Kamers
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
STIJL HOTEL
Modern
Trendy
Gesproken talen
Engels, Frans
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerplaats
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bubbelbad
Bar/lounge
Recreatieruimte
Biljarten
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
Wifi
Koffiezaak
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Happy hour
Snackbar
Verkoopautomaat
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Karaoke
Wandeltochten
Bordspellen/puzzels
Buitenmeubelen
Picknickgedeelte
Gedeelde keuken
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Telefoon
Bad/douche
Kamertypes
Rookvrije kamers
Locatie
1245 rue St-Andre, Montreal, Quebec H2L 3T1 Canada
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Montreal Airports
16.1 km•
Alle vluchten bekijken
St. Hubert Airport
11.2 km•
Alle vluchten bekijken
Berri-UQAM
4 min.
Huurauto's
124 restaurants
binnen 0,5 kilometer
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 361
- 109
- 27
- 8
- 22
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Alhoewel dit een jeugdherberg is zijn de kamers en faciliteiten uitstekend. Wij waren ver boven de gemiddelde leeftijd, hetgeen vele glimlachen van alle jongeren om ons heen opleverde, maar voelde ons helemaal op ons gemak. Bewaakt parkeren voor $ 24 voor 24 uur recht tegenover hotel, midden de stad. Gelegen in fantastische multi culti/gay wijk the village en dicht bij metro station. Enig nadeel is geen lift, dus laat de zware koffers in de auto!
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2014Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Ik heb een goede service van Anai zeer gastvrij ze zorgen ervoor dat je goed
En Fabian hij ervoor zorgen dat het Hotel is erg mooi homie. Alle mensen die bij M Hotel werken zijn erg aardige mensen goede service. Geweldige vakantie. Met vriendelijke groet Amarok S. Petersen Geef alle sterren
En Fabian hij ervoor zorgen dat het Hotel is erg mooi homie. Alle mensen die bij M Hotel werken zijn erg aardige mensen goede service. Geweldige vakantie. Met vriendelijke groet Amarok S. Petersen Geef alle sterren
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: november 2024Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
een dag geleden
4 nachten hier met mijn zus, eerste keer een bezoek aan Montréal, $ 833 . 00 .
We kwamen aan en vonden :
1 - telefoon die niet aangesloten, kon niet bellen receptioniste, we moesten mobiele telefoon gebruiken en bellen lange afstand naar de receptie te krijgen.
2 - bad stopper werkte niet, service persoon gestuurd naar boven zei “alle kamers hier hebben hetzelfde probleem, sorry“
3 - we vroegen om meer handdoeken, maar werd verteld: 2 personen krijgen 2 standaard maten badhanddoeken, 1 handdoek en 1 gezichtsdoek.
4 - roomservice zal komen om schoon te maken en te veranderen lakens pas na 3 e nacht.
*we zeiden : dit is het slechtste hotel ter wereld waar we ooit verbleven, de servicemedewerker antwoordde “ben je Chinees? Deze nieuwe Eigenaar van dit hotel is Chinees “
* we werden erg boos als we reisden 8 uur naar Montréal te bezoeken, we moesten een bad hebben om te ontspannen! Tot slot, ze repareren het bad, gaf ons nog 2 badhanddoeken. Alleen schoonmaken onze kamer na 3 nachten, niet de telefoon zoals beloofd, niet bijvullen koffie na de eerste dag!
* attentie hotel nieuwe Eigenaar:
Zorg ervoor dat uw receptiemedewerker nooit heeft gezegd “Ik weet niets, ik werk hier gewoon”, dat werd ons verteld in de nacht van 14 september 2024.
Zorg er ook voor dat uw servicemedewerker nooit racistische opmerkingen maakt, vooral niet over zijn nieuwe hotel Eigenaar.
4 nachten hier met mijn zus, eerste keer een bezoek aan Montréal, $ 833 . 00 .
We kwamen aan en vonden :
1 - telefoon die niet aangesloten, kon niet bellen receptioniste, we moesten mobiele telefoon gebruiken en bellen lange afstand naar de receptie te krijgen.
2 - bad stopper werkte niet, service persoon gestuurd naar boven zei “alle kamers hier hebben hetzelfde probleem, sorry“
3 - we vroegen om meer handdoeken, maar werd verteld: 2 personen krijgen 2 standaard maten badhanddoeken, 1 handdoek en 1 gezichtsdoek.
4 - roomservice zal komen om schoon te maken en te veranderen lakens pas na 3 e nacht.
*we zeiden : dit is het slechtste hotel ter wereld waar we ooit verbleven, de servicemedewerker antwoordde “ben je Chinees? Deze nieuwe Eigenaar van dit hotel is Chinees “
* we werden erg boos als we reisden 8 uur naar Montréal te bezoeken, we moesten een bad hebben om te ontspannen! Tot slot, ze repareren het bad, gaf ons nog 2 badhanddoeken. Alleen schoonmaken onze kamer na 3 nachten, niet de telefoon zoals beloofd, niet bijvullen koffie na de eerste dag!
* attentie hotel nieuwe Eigenaar:
Zorg ervoor dat uw receptiemedewerker nooit heeft gezegd “Ik weet niets, ik werk hier gewoon”, dat werd ons verteld in de nacht van 14 september 2024.
Zorg er ook voor dat uw servicemedewerker nooit racistische opmerkingen maakt, vooral niet over zijn nieuwe hotel Eigenaar.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: september 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ik had een geweldige tijd in M Montréal deze zomer! Ik was solo op reis buiten de VS voor de allereerste keer, dus ik was een beetje nerveus, en dit hostel was zeer betaalbaar, comfortabel en veilig. Ik verbleef in de grootste gemeenschappelijke ruimte die ze hadden ( 14 personen) en de bedden nog steeds bood veel privacy met hun eigen gordijnen en opslagruimtes. Ook geen geluidsproblemen! De bedienden bij de balie waren zeer gastvrij en gaf me tal van suggesties voor plaatsen om te bezoeken in de stad, en de locatie is perfect, want er is een fietsstation in de straat en een groot metrostation op slechts een paar minuten lopen. Ik beveel 100% verblijf hier! Mijn enige suggestie is dat als je verblijft in een hostel kamer en wilt de locker die zij bieden te gebruiken, zorg ervoor dat u uw eigen slot als die niet zijn inbegrepen.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht alleen
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: The hostel rooms come with lockers for each guest, but make sure to bring your own lock if you...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ik boekte voor 1 nacht en kreeg een kleine rondleiding door het etablissement, inclusief de kamertypes.
De receptie zei dat het niet de bedoeling was dat ze een show zouden doen, maar zal een uitzondering maken.
Toch werd deze uitzonderingsdaad tegen mij gebruikt toen ik de volgende dag met de supervisor te maken kreeg.
Ik koos ervoor om een slaapzaal voor alleen vrouwen te boeken en ik had de indruk dat deze slechts door vier dames bewoond zou worden.
Ik checkte in en merkte dat het 10 bedden waren en dat de bezetting hoog was.
Ik ging terug naar de receptie en op weg naar het hoofdkantoor zag ik dat een aantal klanten high werden en op het terrein rookten.
Ik voelde me erg ongemakkelijk, maar ik wilde het voordeel van twijfel geven, aangezien het hotel geweldige voorzieningen op de website had.
Toen ik naar beneden ging om de kamerarrangementen uit te leggen, kreeg ik kleine opties.
Het personeel bij de receptie gaf me echter de mogelijkheid om te vertrekken en restitutie te krijgen als ik me ongemakkelijk voelde nadat ik in de kamer was geweest.
Binnen 10 minuten na mijn verblijf in de kamer was ik niet zeker van de kamersituatie.
Toen ik later terugkwam, legde ik aan de nachtploeg uit dat ik een noodgeval had en niet kon blijven overnachten.
Ik werd door het nachtpersoneel gevraagd en verteld of het bed niet was gebruikt en het beddengoed was opgesteld. Ik kon uitchecken en er zal restitutie plaatsvinden.
De nachtploeg probeerde het geld terug te krijgen en probeerde het drie keer, maar zonder succes.
Ik kreeg de opdracht om morgenavond om 16.00 uur terug te komen, en de supervisor zou de terugbetaling doen.
Als ik van buiten de stad reis en een paar uur rijd, zou dit mijn terugkeer naar huis vertragen.
Om 16.00 uur verschijnt de supervisor en krijg ik te horen dat er geen restitutie zal plaatsvinden, aangezien dit het hotelbeleid is. Ondanks het feit dat mij werd verteld dat er restitutie zou plaatsvinden, heb ik de nacht niet doorgebracht.
De supervisor legde uit dat dit beleid is en dat de auberge verloren zou gaan en dat ze geen uitzonderingen maken, zelfs niet in noodsituaties. Dat ik ook een fout heb gemaakt door tijdens mijn noodgeval het hotel niet te bellen.
Hoe moet ik het hotel bellen tijdens een noodgeval? Zodra het mogelijk was, meldde ik mij aan bij de balie.
Wat nog belangrijker is, toen ik probeerde updates te krijgen van het personeel van de receptie tijdens de dag dat ik op de supervisor wachtte, belde ik een paar keer, geen enkele agent was behulpzaam en communiceerde dat ze geen terugbetaling konden doen.
Dat is niet waar, omdat er tijdens het inchecken een minimale terugbetaling werd gedaan door een agent.
Tijdens mijn laatste twee telefoontjes bleef de receptiemedewerker de telefoons ophangen, wat volgens mij opzettelijk was, omdat ze mij beu waren. Zeer onprofessioneel.
Om het nog verwarrender te maken, betaalde ik via een bankpas en de vrijgave van het geld op de creditcard werd alleen uitgesteld vanwege de borgsom.
Vandaag bel ik de nachtploeg en sprak met dezelfde agent die me vertelde dat ik restitutie zou krijgen, en hij was erg onbeleefd en strijdlustig tegen mij. En toen ik probeerde uit te leggen dat hij de klant niet met de verkeerde informatie mocht overhalen, werd hij woedender.
Absoluut onaanvaardbaar gedrag en plotseling probeerde hij opnieuw een terugbetaling van minimale kosten in de kamer te doen. Maar hij kon het de avond in kwestie niet doen toen hij me rondreed.
Ik heb niet alleen een volledige dag in Montreal verspild terwijl ik een noodgeval had en nauwelijks sliep.
Ik koos deze plek als nieuwe ervaring en kon goede herinneringen delen. In plaats daarvan had ik geen rust en werd er geen restitutie verleend. Slechte klantenservice en het gebied zit vol met drugsgebruikers en is als geheel onveilig.
Het is beter om iets meer te betalen en een betere service en een gerenommeerd hotel te krijgen.
Ik heb een officiële klacht ingediend bij de hoofdmanager, maar ik verwacht geen enkele vorm van serviceherstel en ik schrijf meestal geen beoordelingen, vooral geen slechte beoordelingen, maar dit is absoluut de slechtste service, misleiding en duidelijke verkeerde voorstelling van de informatie die door het personeel wordt gepresenteerd .
De receptie zei dat het niet de bedoeling was dat ze een show zouden doen, maar zal een uitzondering maken.
Toch werd deze uitzonderingsdaad tegen mij gebruikt toen ik de volgende dag met de supervisor te maken kreeg.
Ik koos ervoor om een slaapzaal voor alleen vrouwen te boeken en ik had de indruk dat deze slechts door vier dames bewoond zou worden.
Ik checkte in en merkte dat het 10 bedden waren en dat de bezetting hoog was.
Ik ging terug naar de receptie en op weg naar het hoofdkantoor zag ik dat een aantal klanten high werden en op het terrein rookten.
Ik voelde me erg ongemakkelijk, maar ik wilde het voordeel van twijfel geven, aangezien het hotel geweldige voorzieningen op de website had.
Toen ik naar beneden ging om de kamerarrangementen uit te leggen, kreeg ik kleine opties.
Het personeel bij de receptie gaf me echter de mogelijkheid om te vertrekken en restitutie te krijgen als ik me ongemakkelijk voelde nadat ik in de kamer was geweest.
Binnen 10 minuten na mijn verblijf in de kamer was ik niet zeker van de kamersituatie.
Toen ik later terugkwam, legde ik aan de nachtploeg uit dat ik een noodgeval had en niet kon blijven overnachten.
Ik werd door het nachtpersoneel gevraagd en verteld of het bed niet was gebruikt en het beddengoed was opgesteld. Ik kon uitchecken en er zal restitutie plaatsvinden.
De nachtploeg probeerde het geld terug te krijgen en probeerde het drie keer, maar zonder succes.
Ik kreeg de opdracht om morgenavond om 16.00 uur terug te komen, en de supervisor zou de terugbetaling doen.
Als ik van buiten de stad reis en een paar uur rijd, zou dit mijn terugkeer naar huis vertragen.
Om 16.00 uur verschijnt de supervisor en krijg ik te horen dat er geen restitutie zal plaatsvinden, aangezien dit het hotelbeleid is. Ondanks het feit dat mij werd verteld dat er restitutie zou plaatsvinden, heb ik de nacht niet doorgebracht.
De supervisor legde uit dat dit beleid is en dat de auberge verloren zou gaan en dat ze geen uitzonderingen maken, zelfs niet in noodsituaties. Dat ik ook een fout heb gemaakt door tijdens mijn noodgeval het hotel niet te bellen.
Hoe moet ik het hotel bellen tijdens een noodgeval? Zodra het mogelijk was, meldde ik mij aan bij de balie.
Wat nog belangrijker is, toen ik probeerde updates te krijgen van het personeel van de receptie tijdens de dag dat ik op de supervisor wachtte, belde ik een paar keer, geen enkele agent was behulpzaam en communiceerde dat ze geen terugbetaling konden doen.
Dat is niet waar, omdat er tijdens het inchecken een minimale terugbetaling werd gedaan door een agent.
Tijdens mijn laatste twee telefoontjes bleef de receptiemedewerker de telefoons ophangen, wat volgens mij opzettelijk was, omdat ze mij beu waren. Zeer onprofessioneel.
Om het nog verwarrender te maken, betaalde ik via een bankpas en de vrijgave van het geld op de creditcard werd alleen uitgesteld vanwege de borgsom.
Vandaag bel ik de nachtploeg en sprak met dezelfde agent die me vertelde dat ik restitutie zou krijgen, en hij was erg onbeleefd en strijdlustig tegen mij. En toen ik probeerde uit te leggen dat hij de klant niet met de verkeerde informatie mocht overhalen, werd hij woedender.
Absoluut onaanvaardbaar gedrag en plotseling probeerde hij opnieuw een terugbetaling van minimale kosten in de kamer te doen. Maar hij kon het de avond in kwestie niet doen toen hij me rondreed.
Ik heb niet alleen een volledige dag in Montreal verspild terwijl ik een noodgeval had en nauwelijks sliep.
Ik koos deze plek als nieuwe ervaring en kon goede herinneringen delen. In plaats daarvan had ik geen rust en werd er geen restitutie verleend. Slechte klantenservice en het gebied zit vol met drugsgebruikers en is als geheel onveilig.
Het is beter om iets meer te betalen en een betere service en een gerenommeerd hotel te krijgen.
Ik heb een officiële klacht ingediend bij de hoofdmanager, maar ik verwacht geen enkele vorm van serviceherstel en ik schrijf meestal geen beoordelingen, vooral geen slechte beoordelingen, maar dit is absoluut de slechtste service, misleiding en duidelijke verkeerde voorstelling van de informatie die door het personeel wordt gepresenteerd .
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024Reistype: Bezocht alleen
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Poor customer service. Staff not knowledgeable and will offer misrepresentation and mislead...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Yes, the dorm rooms have large lockers to fit a carry-on luggage, you just have to bring your own lock. Hope that helps! :)
There is not on site parking at M Montreal - you will need to find public or street parking
You can pay for parking at the municipal garage at the Library 3 blocks away...of you can find free parking on Rue Robin or Rue Logan, a short walk (as long as you can read the signs! There is one hour every week that cars must be moved...and other side streets have some parking, but much is reserved for those with resident stickers. It can be a little tricky, but once you learn the system, you can usually find a free space close by.
PRIJSKLASSE
€ 39 - € 126 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
manoir des alpes montreal, manoir des alpes hotel
VOORHEEN BEKEND ALS
Hotel Manoir des Alpes
LOCATIE
CanadaQuebecMontrealThe Village (Gay Village) / Ville-Marie
AANTAL KAMERS
82
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingM MONTREAL (Montreal, Canada) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over M Montreal
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van M Montreal?
Attracties in de buurt zijn Rage: Axe Throwing (0,2 mijl), Find The Key (0,3 mijl) en Cabaret Mado (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van M Montreal?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, lounge en ontbijtbuffet.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij M Montreal?
Gasten kunnen genieten van lounge, ontbijt en bar met snacks tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij M Montreal?
Ja, een parkeerplaats is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van M Montreal?
Restaurants met een gunstige locatie zijn O'Thym, Juliette et Chocolat en Cafe Lulu.
Ligt M Montreal in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,9 mijl vanaf het centrum van Montreal.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij M Montreal?
Ja, wasservice en wasmogelijkheid (selfservice) worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van M Montreal?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en frans.
Zijn er historische locaties in de buurt van M Montreal?
Veel reizigers bezoeken Notre-Dame-de-Bon-Secours Chapel (0,8 mijl), Lieu Historique National du Canal-de-Lachine (1,8 mijl) en Chateau Ramezay Historic Site and Museum of Montreal (0,9 mijl).
Is dat nog niet genoeg?