Hotel Monville
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
De zoektocht naar het ideale charmante hotel in Montreal hoeft niet lang te duren. Welkom bij Hotel Monville, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Voor bezoekers aan Montreal, die tijdens hun verblijf populaire bezienswaardigheden willen bekijken: Hotel Monville ligt op een steenworp afstand van Chinatown (0,5 km) en Bell Centre (1,1 km).
De kamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast, en je kunt gebruikmaken van gratis wifi om gemakkelijk tot rust te komen. Hotel Monville biedt 24 uursreceptie, conciërge en roomservice aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Hotel Monville gebruikmaken van een fitnesscentrum en ontbijt die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van betaald privéparkeren bij gelegenheid.
In Montreal vind je genoeg barbecuerestaurants. Ga tijdens je bezoek naar populaire plekken, zoals Ma Poule Mouillée, Bar B Barn en Lattuca Barbecue, waar je kunt genieten van heerlijke gerechten.
Als je Montreal wilt verkennen, is een van de parken, zoals Mont Royal, La Fontaine Park en Parc des Rapides, misschien iets voor jou.
Hotel Monville heet je graag welkom in Montreal!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 491
- 178
- 89
- 47
- 24
- Filteren
- Nederlands
ELK lid van het personeelsteam, bood uitzonderlijke ondersteuning en hun reactievermogen en bereidheid om boven en buiten te gaan, was boven elke verwachting. Wat mijn vraag of dilemma ook was ze vonden een oplossing - niets was teveel moeite. Hun professionaliteit, aandacht voor detail, toewijding aan de tevredenheid van de gasten en toewijding aan het leveren van hoge kwaliteit service en van het gaan van de extra mijl was voorbeeldig. Ze waren er altijd om me rustige maar zo gewaardeerde steun te geven.
De maaltijden zijn echt heerlijk en de roomservice robot moet worden geprobeerd, net als de mocktails.
Het team maakte een uitdagende tijd zo makkelijk mogelijk. Dit hotel is een waar juweeltje - ik kan het niet genoeg aanraden. U zult echt een fantastisch verblijf hebben. Geniet!
Helaas vond ik een oude peper in de mini koelkast, die ik onhygiënisch vond.
De handdoeken en lakens waren vrij krassende handdoeken, die me verhinderde om een comfortabele ervaring. Ik had een zeer moeilijke tijd proberen te slapen als gevolg van de twijfelachtige kwaliteit van het beddengoed.
Start: - Het is een DIY check-in, worden we geleid naar een terminal door een afstandelijke heer, de terminal kan niet beheren onze boeking dus, terug naar de balie en een mooie dame geholpen en uitgelegd Re parking etc. Laat meer lieve mensen de automaat dumpen. (en die meneer)
Volgende: - donkere gang geen verlichting vinden ruimte door te raden, krijgen wat goede verlichting.
Volgende: - Welkom in uw kast, het is klein, de kleinste kamer die we hebben gehad in 17 dagen reizen, wint ook de prijs voor de meest lawaaierige - air - con winnaar.
Tot slot en misschien wel het ergste een koud ontbijt dat ook de 17 dagen prijs voor duurste nam.
Koffie wordt over het algemeen warm geserveerd, zelfs als men er een scheut koude melk in doet! Het zwaaien met een hand over de bovenkant van de urn staat niet gelijk aan het controleren van de temperatuur van de inhoud. Koude en vermoeide worst en spek ook, vreselijk en waarschijnlijk ook gevaarlijk.
We werden terugbetaald voor de (prepaid) maaltijd, maar echt dit is een 4-sterren operatie gedragen in een zeer budget manier.
Check out man was geweldig, een mens interactie met een mens en het tonen van empathie buiten de capaciteit van een terminal.
We hebben gegeten en kwamen rond 19.00 - 20.00 uur terug naar onze hotelkamer. Onze kaart sleutels werkte prima fyi.
Toen veranderde alles rond 22:00 uur, toen we in bed lagen te rusten. Er was een ritselend geluid voor onze deur, en toen opeens ging de deur open. Het bed bevindt zich tegenover direct zijwaarts naar de deur, en zo kwamen we oog in oog te staan met een vreemdeling. We waren doodsbang, en de persoon die de deur opende leek ook geschrokken, en sloot snel de deur. Voor een paar minuten probeerden we te verwerken wat er gebeurde - de vreemden waren al weg uit de gang, geen telefoontjes van de receptie - en dus moesten we naar de lobby om dingen uit te zoeken. Voordat we vertrokken, controleerden we of onze kaartsleutels werkten, en dat waren ze niet.
De vreemden die onze deur openden waren er - ook om dingen uit te zoeken - en het eerste wat de receptiemedewerker tegen ons zei was, "Uw kamer is 1102" (of iets anders dan de huidige hotelkamer nr. ) alsof we de mensen op de verkeerde plaats waren - toen ik de kaartsleutelklep vasthield die duidelijk een ander nummer aangaf. Ze vroeg me of onze kaart sleutels werkte, en herhaaldelijk zei dat het systeem zegt dat ik was toegewezen aan een andere kamer in een zeer ondervragende toon. Door dit alles stond de andere medewerker die onze cheque had afgehandeld gewoon naast haar.
Er was geen verontschuldiging voorzien, voordat ik specifiek vermeldde dat ik in de eerste plaats een verontschuldiging verschuldigd was. Iemand stormde binnen in onze privéruimte die in godsnaam veilig moest zijn.
De medewerker trok zich achteraf terug en de manager kwam. De manager zei dat er een 'glitch' in het technische systeem was en het toonde aan dat ik opnieuw - toegewezen aan een andere kamer - ik geloof het eerlijk gezegd niet, maar als dit waar is, is er een ernstig probleem in dit hotelsysteem en het betekent dat het opnieuw kan gebeuren met een andere persoon als een andere 'glitch' optreedt. Ik annuleerde mijn aanstaande tweede boeking onmiddellijk (die terugbetaling proces was ook nauwgezet) - de manager bood gratis ontbijt voor de dag erna, maar ik weigerde het.
Ik raad anderen verblijf in hotelketens als je bezorgd bent voor de veiligheid.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding