Le Westin Montreal
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
De zoektocht naar een gezinsvriendelijk hotel in Montreal hoeft niet lang te duren. Welkom bij Le Westin Montreal, de ideale keuze voor reizigers.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, airconditioning en koelkast, en maak gebruik van gratis wifi bij Le Westin Montreal.
Het hotel heeft conciërge en roomservice. Daarnaast biedt Le Westin Montreal Hotel een zwembad en een restaurant aan, de ideale ontspanning na een lange dag.
Le Westin Montreal Hotel ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Montreal zoals Chinatown (0,6 km) en Bell Centre (1,1 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
We raden je aan om tijdens je bezoek aan Montreal oesters te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Au Pied de Cochon, Le Bremner of Garde Manger.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals Old Montreal (0,3 km), Underground City (0,7 km) of Basiliek van Notre-Dame (Basilique Notre-Dame) (0,3 km), iets voor jou.
Le Westin Montreal biedt je het beste van Montreal, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 1.009
- 892
- 225
- 85
- 71
- Filteren
- Nederlands
Vanaf aankomst in het hotel waar we de bediende vroegen om de tassen te behandelen die hij niet wilde doen , en vervolgens om belediging aan letsel toe te voegen verplaatste het Voertuig naar de straat alleen maar om het moeilijker te maken om de tassen in de sneeuw te halen na het proberen in te checken. Is dit een nieuwe kostenbesparing voor Westin? uitbesteden aan Valet voertuig- en tassenbehandeling om kosten te besparen. . . lijkt zeker zo - Laat me je vertellen . . . verschrikkelijke, verschrikkelijke service! Geen idee wat klantenservice zou moeten zijn!
Marriott is erin geslaagd om het merk Westin te ruïneren . . . jammer.
Kreeg onze kamer niet tot 20.00 uur als ze te druk waren om te reageren op veel van onze verzoeken om onze kamer te krijgen door 16.00 uur, was er een aanzienlijke vertraging in de voorbereiding van de kamer.
Wat is er gebeurd met de hemelbedden waar Westin zo bekend om was, laat me je vertellen dat het snijhoeken worden genoemd.
De bedden zijn ondermaats en niet in de buurt van de kwaliteit waar Westin bekend om staat, Marriott is erin geslaagd om die merknaam af te slachten door het aanbieden van beddengoed van lage kwaliteit, slechte service en outsourcing banen aan mensen die niets geven om klantenservice .
Breakfeast op $ 33 per persoon was niets anders dan wat "Holiday Inn" meestal gratis biedt!
Neem niet de breakfeast optie als ze veel restaurants op 5 minuten loopafstand dat een aanbod een veel beter product, McDonalds is een . . . .
Ik kan het niet geloven , echt ontzet , ik heb in veel Westins verbleven in de afgelopen 15 jaar en nooit heb ik ooit een volledig gebrek aan klantenservice en elementaire beleefdheid ontmoet . . . Sorry Westin, je bent mij en mijn familie kwijt als klanten!
Een groot negatief om te markeren is de koffie situatie. De koffie in de kamer is gewoon vies - sommige walgelijke geen naam merk te gebruiken in een enkele brouwsel druppelautomaat - en ze bieden alleen pakketten van gehydrogeneerde palmolie in poedervorm in plaats van room of melk. Er is ook geen koffie beschikbaar in de lobby van het hotel. Ik begrijp niet waarom een hotel zo mooi als het Westin zijn reputatie zou riskeren door goedkoop koffie te drinken. Dit laat zo’n negatieve smaak achter in mijn mond maar is makkelijk te verhelpen.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding