Hilton Montreal/Laval
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Hilton Montreal/Laval is een fantastische keuze voor reizigers in Laval. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Hilton Montreal Laval is een gezinsvriendelijk hotel met een flatscreen-tv en airconditioning in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Het hotel biedt een 24 uursreceptie, roomservice en een conciërge aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en een lounge waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Laval gaan. Er is gratis parkeren beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.
Hilton Montreal/Laval ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Laval zoals Salle Andre-Mathieu (2,4 km) en Maison des Arts de Laval (2,4 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
In Laval vind je genoeg visrestaurants. Ga tijdens je bezoek naar populaire plekken, zoals Restaurant Le Pirate De Laval, Le Chalutier en Calvi, waar je kunt genieten van heerlijke gerechten.
Als je tijd over hebt, raden we Parc De La Riviere Des Mille, Parc des Prairies en Parc Gagné aan. Dit zijn een aantal populaire parken die je relatief eenvoudig kunt bereiken.
Veel plezier in Laval!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 369
- 225
- 86
- 38
- 32
- Filteren
- Nederlands
Mijn één grote klacht is dat het hotel is slecht geïsoleerd, natuurlijk de kamers naast elkaar, maar als ik zeg het is alsof je in dezelfde kamer met mensen die je niet kennen, het is. e konden ieder ding gaande in de kamer net voor ons en ik ben sue ze konden horen. Eerlijk was er geen manier om rond het.
De hapjes zijn ok, wijk is ook ok, dicht bij het treinstation en de bussen, maar ik zou er niet weer verblijven vanwege het gevoel van niet echt gelet privacy.
Zwembad en bubbelbad waren ook ok, ze kan zeker gebruik renoveren. Ik ben een Hilton Honors lid dus we konden er gratis wifi. Als u geen lid bent u zullen moeten betalen.
Maar . . een punt dat ze moeten oplossen, is het flinterdunne muren en deuren dichtslaan.
Vergeet niet mensen alles te lezen voordat zuchtend anyrhing bij het inchecken. Ik heb geboekt op hun corporate website. Toen ik daar waar veranderende tweepersoonskamer. Directie deed theirmistake erkennen en deed het adres op een professionele wijze.
Ik probeerde mijn allerbeste vroeg boeken dus ik hoefde de pech van het hotel te verkopen, want het deed enkele keren gebeuren.
De kamers waren altijd schoon en comfortabel (en zeker dat er momenten waren in de 3 + maanden dat er een probleem was, maar het werd snel opgelost) . Mijn enige belangrijkste klacht vanuit de kamer oogpunt was als je in één van de kamers op de bovenste 2 verdiepingen (beschouwd als prioritaire vloeren) , er is een fel licht buiten alle ramen shining down dat is moeilijk te blokkeren, zelfs met de gordijnen getrokken. Dus begon ik verzoekende onderste verdiepingen om te voorkomen dat dit (ik heb liever bovenste verdiepingen denken) .
Het restaurant was geweldig, ik heb nog nooit zo'n geweldig "hotel eten". Mijn favoriet was de kip Supreme… iets over gebakken brie op kip besprenkeld met honing… Het maakt mijn mond water als ik denk erover.
Nu voor de mensen die deze plaats moeite waard om… Fabien Dion, de maître d'. Hij had altijd een glimlach op zijn gezicht en was blij om te vragen hoe mijn dag gingen. Hij was een genot om mee te chatten en van de blikken van het schijnt hij worden gerespecteerd door zijn team. Het was moeilijk te blijven in een stemming als ik een dag hard met zijn prettige houding rond.
Last but not least, Robert Guilbault de barman. Allereerst moet ik zeggen dat ik zal waarschijnlijk nooit een Manhattan als goed maakte als ik had gemaakt door Robert. Ten tweede, zoals Fabien, Robert was een blij gezicht te zien aan het eind van een lange dag. Eerlijk gezegd, ik zelden aten alleen bij hotel bars, ik voelde me nooit welkom of comfortabel. Dit was precies het tegenovergestelde als ik me hier.
Mijn hele ervaring was lichter louter wegens het personeel in dit hotel, specifiek Robert & Fabien. Ik zou hier weer en zou dit hotel aanbevelen voor zaken of plezier.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding