The Grand Hotel Nanaimo
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
The Grand Hotel Nanaimo is ideaal voor een bezoek aan Nanaimo. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een romantische omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv en airconditioning, en maak gebruik van gratis wifi bij The Grand Hotel Nanaimo.
Het hotel heeft roomservice. Daarnaast biedt The Grand Hotel Nanaimo een fitnesscentrum en een lounge aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig gratis parkeren beschikbaar.
Ga tijdens je bezoek naar een van de Italiaanse restaurants, waaronder Milano's Ristorante en Little George's Pizza & Pasta. Ze liggen allemaal in de buurt van The Grand Hotel Nanaimo.
Zorg dat je tijdens je bezoek naar Yellow Bird Arts Gallery (2,0 km) gaat. Dit is een populaire attractie op loopafstand van het hotel.
Geniet van je verblijf bij The Grand Hotel Nanaimo en veel plezier in Nanaimo!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 83
- 45
- 40
- 27
- 48
- Filteren
- Nederlands
Zodra we onze suite zagen waren de tapijten bevlekt met rode wijn of erger, de lichten vallen letterlijk van de muur. Zie bijgevoegde foto's. . .
Maar het meest verontrustende was dat tv niet werkte. Na bijna twee uur wachten op iemand om dit op te lossen, belden we de receptie en kregen we te horen dat de man die zei: "Ik ben zo terug met een nieuwe afstandsbediening" naar huis was vertrokken zonder ons te updaten!
Dus nadat we hadden gewacht en geen nachtkleding wilden aandoen, misten we het nieuws en kregen we de tv nooit aan het werk.
De volgende ochtend spraken we met een zeer aardige manager die de juiste dingen zei, maar geen korting of zoiets bood. Je zou denken dat hij met zo'n grote scotch-lijst aan de bar ons tenminste een drankje van het huis had kunnen aanbieden voor ons volgende verblijf. Maar niets. Gewoon een beleefde. . . hier is uw ontvangstbewijs.
Zou het niet aanbevelen aan anderen. Zelfs de bedden waren ongemakkelijk met slechts één klein kussen per persoon en de lakens waren dun en waren pilling. Ik reserveer meestal beoordelingen voor positieve ervaringen, maar ik maak hier een uitzondering op.
Onze kamer rook muf toen we binnenliepen en we vonden meteen snoeppapiertjes op een stoel. Toen we 's ochtends wakker werden en opknapten (een kamer delen), werd onder een van de kussens een stuk weefsel gevonden en dit was niet van ons. Het beddengoed was duidelijk niet veranderd van de laatste gast. De badkuip op het eerste gezicht zag er schoon uit tot je binnenkwam en er zwarte haren in de badkuip waren. Om nog maar te zwijgen over de vuile doilies onder de waterglazen.
We hadden ontbijt in het hotel en de ober was niet geweldig. De server heeft ons gemaakt en de rest van onze groep heeft het gevoel dat we een inslag waren. Kan deze jonge dame goed van pas komen als ze eraan herinnerd wordt dat ze in de horeca is en dat het niet ongebruikelijk is om een herlaadbeurt voor koffie te vragen.
Bij het uitchecken laten we de balie "Eric" weten dat de kamer niet was schoongemaakt en het enige wat hij deed was zeggen dat het me speet "alsof hij al 100 keer was geweest en aan het herhalen was - terugspoelen.
DUS IK WAS OPGELADEN VOOR EEN DIENST DIE IK NIET KRIJGDE.
Ik zou u waarschuwen voor het verliezen van veel geld van dit hotel als u meer dan één nacht verblijft.
Ik zal mijn best doen om alle regeringsreizigers te adviseren om bij dit hotel weg te blijven.
Van al mijn reizen en ik verblijf gemiddeld 30 keer per jaar in hotels, dit was het eerste en ALLEEN Hotel dat geen 6 uur opzegging zou annuleren.
Ik zal het VVV-kantoor van Vancouver van deze praktijk adviseren
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding