Reflect Krystal Grand Los Cabos Hotel is een fantastische keuze voor reizigers in San Jose del Cabo. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Reflect Krystal Grand Los Cabos Hotel ligt dichtbij San Jose del Cabo Church (3,7 km) en San Jose del Cabo main square (3,8 km). Ideaal als je populaire bezienswaardigheden wilt bezoeken in San Jose del Cabo.
Bel Air Collection Resort & Spa Los Cabos Hotel is een gezinsvriendelijk resort met een flatscreen-tv, een koelkast en een kitchenette in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis internet.
Het resort biedt een conciërge en roomservice aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar San Jose del Cabo gaan. Er is gratis parkeren beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.
Reizigers die van fish & chips houden, zijn bij Zipper's, Sardina Cantina of Lugareño Cocina aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een pub gaan, zoals Rock and Brews, Tap Deck Pizza & Beer of Drink Time Snack Bar.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien is Flora Farm (1,3 km), een populaire attractie bij toeristen op loopafstand, iets voor jou.
Veel plezier in San Jose del Cabo!
Dit was onze eerste keer in een all-inclusive en onze eerste keer in Los Cabos, voor de prijs die we betaald voor een verblijf in Krystal grand ik denk dat we kregen alles en meer. Krystal Grand niet achterblijven. Minus een paar kleine minpuntjes die we hadden, zoals onze airco werkt niet, en onze tafel bij het diner wordt overwogen om een ander gezin. We hadden een geweldige tijd. Het personeel was vriendelijk en gastvrij, het eten was niets dwepen, maar was ver boven gewoon eetbaar. upon check in onze kamer was ingericht voor mijn verjaardag, en het maakte me extra speciaal. Onze kamer was netjes en schoon door Blanca, en één ochtend ze eigenlijk vlechten in mijn haar voor mij! Jose, Ruth, en een paar andere bediening in het restaurant op het terrein waren geweldig en vriendelijk. De Ayami ter plaatse reserveren alleen restaurant was redelijk, maar niets opmerkelijk. DJ was levendig en leuk! Activiteiten waren leuk en meegaand. Alles van de loopjongen naar barmannen. we waren helemaal tevreden en goed onderhouden. We zullen verblijven in Cabo San Lucas volgende keer maar ik beveel dit hotel als u van plan bent om in het hotel en niet uit trekt. Het was perfect…
Check in - zeer ongeorganiseerd, traag pardoes, geen klantenservice vaardigheden niets, behalve Francisco, Ceasar. We hadden gevraagd om een king size bed en uiteindelijk een tweepersoonsbed, dus gingen we terug dezelfde avond en ze zeiden niets is beschikbaar in het gebouw dat we boekten maar terug de volgende dag om 15.00 uur. Ging terug om 3 uur, procureur verteld om terug te komen door 6 00. Door 8 00, Francisco bood ons een gratis upgrade, een kamer in het strand gebouw (Cortese, geen lawaai van de snelweg) die was geweldig, maar de airco werkte niet onder 25 C. dus gingen de volgende dag terug om te vragen om een andere kamer, heen en weer gingen de hele dag om een kamer te vinden in het strand gebouw, waarin de airconditioning werkte goed. Om geen geluk, we besloten terug te gaan naar het oorspronkelijke gebouw. Het was echt leuk van Caesar te bieden ons een zwem uit suite, en de airconditioning werkte goed. De hogere verdieping kamers veel lawaai van de snelweg de hele dag en nacht. Maar suites op 1 straat of 2 nd krijgt niet zoveel lawaai. Het hotel is een 7 verdiepingen tellend gebouw. Zwembad - Zwembaden waren goed, veel plaatsen om te zitten maar zeer klein aantal parasols. Zelfs op het strand, er waren niet veel bedden en parasols. Het wordt erg warm overdag en die zij moeten verstrekken parasols. Er zijn 3 zwembaden helemaal kinderbad, familie zwembad en een 3 rd zwembad maar de gezinnen met kinderen ook hangen in de non - familie zwembad waardoor een luid chaos overal. Als je wat rustige tijd bij het zwembad, ga vroeg in de ochtend. Zwembaden sluiten niet tot 10:00 uur. Eten - slechts 1 werken restaurant, Ayami. Rest vermeld op de website zijn in aanbouw. De O buffet was erg eentonig elke dag en elke maaltijd. Eten was meestal saai en de obers waren zeer traag met het vervoer drinken terwijl u zaten. Soms zou je niet krijgt zelfs een drankje totdat u klaar waren. Zeer weinig servers bij het buffet glimlachten of begroet. Het terras restaurant niet reservering vereist maar moet u mogelijk langer wachten voor een tafel. De Surfos bar was goed, ze hadden snack buffet alle dag met hetzelfde eten elke dag. Drankjes waren zeker verwaterd. Geen tekort aan flessen water hoor, je kunt zoveel als je nodig hebt van de bar of buffet. We hadden een zeer slechte ervaring in de lobbybar, toen we bestelden paar glazen rode wijn. De barman nam de gebruikte glazen met lippenstift vlek op, gespoeld met water voor ons, gedroogd met een doek en begon de stromende wijn. Het was walgelijk, vooral wanneer je ziet dat lippenstift vlek, nog steeds op de velg. We liepen gewoon weg, en ging nooit naar dat bar weer. Ze doen geen voorzien pailettes meestal, dus ik aanraden om een doos met rietjes te vermijden via hun plastic glazen op het surfos bar of glazen exemplaren in de lobby bar. Kamer/huishouden - Kamer was schoon en we hadden schoonmaak dagelijks. Gedaan toen ze knock, anders u wacht al dag voor hen om terug te komen. De douche is ruim en goed druk gezet. U kunt strandhanddoeken van de handdoek hut, zoveel als je nodig hebt. Kortom, mooi resort, grote gebrek aan diensten en klantenservice. Ze moet echt hun personeel werkt, er zijn een aantal goede juweeltjes die lachen en doen hun best voor je. Er is lawaai van de snelweg, bouw lawaai en zwembad lawaai gedurende de dag. Ze hebben dagelijks zwembad activiteiten (geweldige entertainment team, vriendelijk en energieke) ) en een soort van entertainment in de avond in de lobby, maar de lobby is open en geen airconditioning waardoor het moeilijk te hangen daar.…
Ik heb geboekt via mijn pinpas Rewards programma en mijn reservering verloren. Het chaotisch was en we moesten wachten. Ik kreeg te horen dat mijn reservering was erg ver dus ik had opgewaardeerd naar een dichter gebouw, maar ik had een bellman mij de manier. Er waren geen vrije bellman naar we roerei door een doolhof naar onze kamer. We verbleven in wat ik ga ervan uit is een studio met een complete keuken met een koelkast met gratis frisdrank en water. De kamer was op de 4e verdieping met uitzicht op het zwembad en de oceaan die was leuk. Het bed was comfortabel genoeg. Er waren pure witte gordijnen verdeeldheid onder de eettafel uit het bed en langs de schuifdeur plantage zonwering voor het balkon. Er design is dsylexic met mooie donkere bossen voor de blinden en hoofdeinde maar een onbenullige bank en witte lakens. De zwembaden waren overdreven druk voor laagseizoen waardoor het verkrijgen van een handdoek of een drinken een karwei. We waren in staat om met een rotan bank aan het strand en geniet van de oceaan. We waren in staat om een reservering voor het Japanse restaurant omdat je op eigendom te boek tussen 10:00 en 14:00 uur maar ze waren niet in staat om ons in te checken bij zelfs 4 : 30 00. Het buffet had vis en salades. Er waren kelners maar geen service. Je hebt absoluut geen kans om je geld voor alle - inclusive. Het strand was geweldig maar je moet hier niet weer te genieten van het strand…
Service is hier geweldig, het beste deel van het resort is het personeel! Alle barmannen waren fantastisch, ze waren zo vriendelijk en de drankjes zijn ideaal als u vragen voor hen minder lief - ze kunnen overweldigend hagelwit. Wij vinden dit met de meeste resorts in Mexico hoor. De kamers in dit resort zijn mooi en ze kijken uit op de oceaan! Geef speciale dank aan Gregorio, de zoete man die wandelingen rond het zwembad en brengt uw drinken/eten bestellingen. Hij is zo enthousiast over waar u en heeft een gigantische glimlach op zijn gezicht elke dag. U kunt vertellen dat hij echt houdt van zijn werk en hij maakt de beste drankjes. Hij is zo leuk om te babbelen en is zeker onze beste geheugen van Krystal! ! Deze man werkt erg hard en is een enorme bonus om deze business, ik garandeer maakt hij iedereen zo blij dat krijgt om hem tijdens het verblijf en als iedereen verdient een salarisverhoging het is hem! ! Dit resort heeft het potentieel om een 5 sterren maar heeft een paar problemen. . . de grootste wordt het zwembad. . . Er is zoveel kinderen springen en duiken en spelen in het zwembad. Ik weet niet hoeveel drankjes moest ik giet omdat sommige kid sprong vloog en een heleboel zwembad water in. We doorgaans liever alleen volwassenen resorts niet krijgen van kinderen, maar elk resort waar we hebben verbleven in het verleden was dat kid - vriendelijk had een volwassene alleen zwembad dus het was geen probleem. Dit maakte het onmogelijk om te ontspannen en voor dit enige reden we helaas niet zullen terugkeren. Het andere probleem is het eten. . . het was geweldig 50 % van de tijd, en verschrikkelijk de overige 50 %. We hadden steaks en kip op de bovenverdieping patio restaurant en hoewel het was perfect gebakken alles was zo glibberig dat, was letterlijk gigantische strings van slijm uit de kip en biefstuk als u opgehaald. Ook de eieren in het buffet waren sopping natte en zompige elke dag. Bah. Het was echt slordig hoor, soms het eten was echt goed. Kortom we zouden zowel tarief 3 . 5 . Geweldig personeel, grote kamers. Slecht zwembad slecht voedsel.…
We hebben genoten van ons verblijf in Krystal Grand erg veel, het eten was goed en er was een verscheidenheid van verschillende gerechten op basis van één nacht. De locatie van het hotel is een beetje ver van het centrum waar de jetski's, parachutespringen en alle activiteiten zijn, moesten we een taxi nemen die rond $ 60 round trip. Een medewerker van het hotel Ms. Monserrat Pina Hernandez er alles aan deden om ons verblijf zeer comfortabel, ze was erg behulpzaam en vriendelijk. Krystal Grand is erg veel geluk te hebben haar vertegenwoordigen.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding