Hyatt Zilara Cancun is een fantastische keuze voor reizigers in Cancun. Het biedt een romantische omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning en je kunt bij Royal Cancun eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Avenida Kukulkan (2,1 km) en Torre Escenica (4,2 km) maken Royal Cancun Reviews een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Cancun.
We raden je aan om tijdens je bezoek aan Cancun garnalen te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Lorenzillo's, The Surfin Burrito of Harry's Cancún.
Bovendien maakt Royal Cancun het eenvoudig om veel geweldige attracties in Cancun te ontdekken, zoals El Rey Ruins (Zona Arqueologica El Rey), Yamil Lu'um en Scorpion’s Temple. Dit zijn een aantal populaire oude ruïnes.
Veel plezier in Cancun!
Hyatt zilara Cancun hebben wij een geweldig verblijf gehad. Al bij de incheck krijg je dat mee. Het all in concept is ons wel bekend maar nog niet eerder op deze manier ervaren. Aan niets ontbreekt het en geeft een welkom gevoel en ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De restaurants zijn op 1 na a la Cart en bieden geweldige gerechten aan. Vonden het geweldig het te mogen beleven.
Service, kwaliteid en hotel is veel beter geweest, alles is een erg achteruit gegaan. Dit was de 2e keer dat we hier waren, vorig bezoek was 2 jaar geleden. Toen was de ervaring vele beter. Dit was voorlopig het laatste bezoek.
Een super mooi all inclusive hotel, dergelijke hotels vindt je niet / weinig in Europa. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Prima restaurants. Enige minpuntje is dat in de restaurants aan up-selling wordt gedaan door je een keuze te laten maken uit de wijnkaart, maar de huiswijnen zijn prima en er is geen noodzaak om een fles te kopen.
Het blijft een prachtig hotel met personeel die ons nog steeds herkent. Er zijn wel wat puntjes die verbeterd moeten worden. Het eten in de avond bij Pelicanos was heel erg vies, wij hebben er 1 keer gezeten en we kregen zo verbrand zwart vlees, dat het aan het bord vast bleef plakken. Dit hebben wij absoluut niet gegeten. Dit was nooit zo bij Pelicanos. De minibar in de kamer was vrijwel altijd leeg, werd heel weinig aangevuld. Als er werd aangevuld, dan stond er 2 water bovenop de kast en niet in de koelkast. De voorziening in je kamer met de alcohol, is ook ineens weg.. en de kaartjes om je kamer binnen te komen, die hebben het weer zo vaak niet gedaan. Dit is ook al jaren zo. Ze zeggen de kaartjes niet bij je telefoon, dat hadden wij ook niet en toch deden de kaarten het niet. Verder is het schoonmaken van de kamer ook achteruit gegaan, de nachtkastjes waren heel vies, mijn telefoon plakte aan het nachtkastje vast en lege flesjes water werd ook niet weg gehaald door de schoonmaakster. Vroeger kreeg je ook Fanta in je kamer en kon je bij de Roomservice ook een alcoholisch drankje bestellen, nu niet meer. Fanta is niet bij het zwembadbar te bestellen, maar wel bij de heren en dames die rondlopen om bestellingen op te nemen. Heel vreemd. Het hotel is goed, het personeel ook, maar dit zijn wel punten waar ze wat aan moeten werken. Voorheen als je aankwam in het hotel, kreeg je wat te drinken, tegenwoordig krijg je niets meer.…
Een super hotel voor de veeleisende gast. Je voelt je meer dan welkom. Alles en iedereen is bezig met het verzorgen van een maximale vakantie beleving! Het Management en de vele medewerkers slagen hier prima in, zonder dat je de indruk krijgt dat het een soort van kunstje is. Een aanrader!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding