Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Oasis Cancun

Reiziger (6212)
360
Panorama’s (184)
Video
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Roomservice
Fitnesscentrum / sportruimte
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Inclusief ontbijt
Betaald internet
Betaalde wifi
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Golfbaan
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Stomerij
Tennisveld
Vergaderkamers
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Gezinskamers
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op lagune
Uitzicht op baai
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen en meer
11.919beoordelingen
7.160foto's
1.238V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 2.941
  • 3.124
  • 2.262
  • 1.339
  • 2.254
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
het feest, de sfeer en de mensen in het hotel krijgen een dikke 10! Het personeel, de kamers en het eten een vette omvoldoende. Je betaald voor all inclusive maar zonder 5$ fooi word je niet geholpen. Het eten is vies en weinig keuze en de kamers zijn ver onder de maat en
Meer lezen
Antwoord van OasisHotelResorts, Director General bij Grand Oasis Cancun
Gereageerd op 22 jun. 2016
Beste gast, Eerst en vooral bedankt voor de tijd neemt om ons te schrijven uw opmerkingen over uw verblijf in ons resort. We zijn echt jammer voor de gepresenteerd tijdens uw verblijf ongemakken, hebben we een gedetailleerd rapport van uw opmerkingen en stuurde het naar de desbetreffende gebieden om de aspecten die u noemde verbeteren, aangezien onze belangrijkste doel is om onze gasten te voldoen in alle opzichten. Het is belangrijk om te vermelden dat we nemen elke opmerking in aanmerking te verbeteren in elk opzicht. We hopen dat we de gelegenheid van welkom je terug in de nabije toekomst om uw perceptie van ons resort te verbeteren hebben, Vriendelijke groeten.
Meer lezen
Prachtig hier, mooi allemaal alleen niet al te best onderhouden. Wij hadden een fikse regenbui en toen binnen alles nat. Duurde 3 dagen voordat men het oplosten. Wel lekker eten en onvoorstelbaar mooie zee.
Meer lezen
Antwoord van OasisHotelResorts, Director General bij Grand Oasis Cancun
Gereageerd op 29 okt. 2015
Beste gast, Dank u voor het nemen van het moment van schrijven ons uw opmerkingen. we waarderen de feedback die we hebben gebruikt om onze service en faciliteiten te verbeteren, en excuses voor het incident had je. Hopen we de gelegenheid om u weer van harte welkom in ons hotel om uw perceptie van ons veranderen. Vriendelijke groeten.
Meer lezen
Vriendelijk personeel, veel restaurants terplekke met heerlijk eten, kamer was schoon, alleen het bad zag er vies en/of oud uit, en zeer gebruikt, Ik genoot van de gratis 24 uur per dag roomservice, maar het is slechts een klein menu, ik vond het uitzicht het beste en het hele
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik ben nog nooit naar een dergelijk resort met vreselijke klantenservice speciaal bij de receptie geweest en kom concierge. Blijkbaar kennen ze allemaal niet de betekenis van concierge. Nooit gekregen wat beloofd was volgens mijn pakket. Heb rondgereden voor goede 2 dagen op
Meer lezen
Antwoord van OasisHotelResorts, Director General bij Grand Oasis Cancun
Gereageerd op 31 aug. 2018
Dear guest, We are truly sorry for the unpleasant experience, we want to offer you our most sincere apologies. We have already passed a report of what happened to the corresponding areas to prevent this from happening again in the future and we have taken strict measures about what happened. We hope you can give us a second chance and see the changes we will make. If you need something else, do not hesitate to contact us. Kind regards, Andrea Bosio.
Meer lezen
Dit resort was vreselijk. Klantenservice was slecht. Eten was slecht. Het meeste was zelfs niet eetbaar. Een deel van het eten kon ik niet eens vertellen wat het moest zijn (zoals bruine sponzen in een quesadilla). Geen AC. Toilet was verstopt zelfs nadat ze zeiden dat ze het
Meer lezen
Antwoord van OasisHotelResorts, Director General bij Grand Oasis Cancun
Gereageerd op 30 aug. 2018
Dear Lydia, We deeply regret the inconvenience that occurred during your stay with us. We appreciate you taking the time to share your comments; this helps us to provide better services in the future. Furthermore, we would like to let you know we are very devoted to our guests, and the staff is committed to understand, help and satisfy all of your needs. Thank you for letting us know the inconveniences you had so we can enforce and improve the service, as your comfort and satisfaction is really important to us. We reiterate once again our sincere apologies for any setbacks you experienced and hopefully you can give us another opportunity to welcome you again so we can enhance your perception of our hotel. In case you need more assistance, do not hesitate to contact us at info@oasishoteles.com. Best regards, Andrea Bosio.
Meer lezen
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerZwembad en strandKamer en suiteDinerenGezins- en speelplekkenZakencentrum en evenementenruimtes
That was my view from my room. Magical!
VorigeVolgende
123456186
Hi there! You can speak directly to the hotel so they can provide you with the information: 01 998 881 7000 Mail: reservations @ travamerica. com and reservations @ oasishotels. com Best regards.
0 stemmen
Hola, quisiera saber más o menos como es el clima en julio por allá? Gracias
¡Hola Lucy! En Verano tenemos día calurosos pero para poder brindarte la información correcta te pedimos cheques una página oficial del clima. Saludos cordiales,
0 stemmen
Si me hospedo en Grand Oasis Palm tengo derecho a entrara Grand Oasis Cancún?
¡Hola! Claro :), el día que gustes venir a visitarnos pasa con el departamento de Oasis Plus para que te de tu pase de Runaway. Con el programa Grand Oasis Runaway no importa dónde elijas quedarte, ya que todos los días puedes tener experiencias divertidas de descanso y relajación total, gourmet, diversión familiar y muchas más opciones que harán que tus vacaciones sean inolvidables. El programa Grand Oasis Runaway permite a los huéspedes vivir una de las mejores experiencias en nuestra fabulosa colección de complejos GRAND OASIS. Nuestro personal en el mostrador de Oasis Plus está listo para atenderlo y ayudarlo a formar parte del programa seleccionando un complejo GRAND OASIS de su preferencia. *Aplican restricciones para ciertas categorías, para más información favor de consultarlo con Grand Plus o recepción. Saludos cordiales,
0 stemmen
How many people fit comfortably in Loco Coyote? Any idea of the sq feet?
Hi there! Yes :) There's a fee approx. 30 dollars per person. See you soon! Kind regards
0 stemmen
VorigeVolgende
123456248
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 194 - US$ 373 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
grand oasis hotel cancungrand oasis cancun mexicooasis cancuncancun oasisoasis grand cancungrand oasis cancun reviewsgrand oasis resort cancungrand oasis cancun hoteloasis hotel cancun mexico
LOCATIE
MexicoYucatan PeninsulaQuintana RooCancun
AANTAL KAMERS
613
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding