Hyatt Ziva Cancun is een fantastische keuze voor reizigers in Cancun. Het biedt een romantische omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Scorpion’s Temple (3,4 km) en Avenida Kukulkan (4,5 km) maken Dreams Cancun Review een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Cancun.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het resort all-inclusive.
Dreams Resort Cancun biedt conciërge, roomservice en dakterras aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een dakzwembad en ontbijt. Als je met de auto naar Dreamscancun gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
We raden je aan om tijdens je bezoek aan Cancun garnalen te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Lorenzillo's, The Surfin Burrito of Thai Lounge.
Zorg dat je tijdens je bezoek naar populaire parken gaat, zoals Tres Rios Ecopark, Parque Urbano Kabah en arte Garden in de buurt van het resort all-inclusive.
Veel plezier in Cancun!
Mooi hotel maar het kleine zwembad waar vijf dolfijnen in zitten is vreselijk om te zien. De dolfijnen kunnen geen kant op. Dit alles zodat mensen in de suites 'mooi uitzicht' hebben. Naar mijn mening kan dit echt niet. Prima hotel als je tegen dierenleed kunt, anders zeker niet doen.
Dit is een prachtig hotel met veel goede voorzieningen. Het geheel is in het algemeen vrij verbluffend. Ik heb een ster weggehaald vanwege een paar dingen. Het eten was indrukwekkend en flauw. Ik verwachtte meer van een hotel van dit kaliber. Ik heb alle restaurants op het terrein tijdens mijn verblijf geprobeerd en was erg underwhelmed. De werknemers die ik tegenkwam, waren allemaal vriendelijk en professioneel. De kamer was mooi en modern. Onze schuifdeur sloot helemaal niet tijdens ons verblijf en het toilet maakte een vreemd geluid de hele tijd dat we er waren. Het is bijna alsof het water daar nooit is gestopt. Daarnaast vond ik mijn kamer leuk. Schoonmaak was een schot in de roos. Ze vergaten op een dag mijn kamer volledig schoon te maken, hoewel ik het niet storen-bord niet buiten had gelaten. Roomservice duurt meer dan 90 minuten, dus als je echt honger hebt, kun je beter eten gaan halen in een van de restaurants. Er zijn servers op het strand rondlopen drinken bestellingen die een pluspunt is. Als je langs het eten wilt kijken, zou ik dit hotel aanbevelen. Persoonlijk is goed eten een grote factor voor mij wanneer ik naar verschillende resorts en bestemmingen reis en naar mijn mening is dit hotel in die categorie mislukt.…
Resort is super. Personeel is zo aardig en vriendelijk. Wat je ook nodig hebt, ze zullen voor je krijgen. Spa was geweldig. DAily spa specials zijn de beste deal. Ze zullen je altijd binnen krijgen, Claudia was veruit mijn favoriet in de spa! Heerlijk eten overal waar u bent gekomen. Sterk aanbevelen!
Ging voor het derde jaar op rij terug naar Hyatt Ziva Cancun omdat we er zoveel van genoten hebben. Service is altijd geweldig, het hotel voelde nooit te druk. Eten was uitstekend. Het is goed om er jaar na jaar veel dezelfde medewerkers te zien. De man in het buffet, Mateo, is geweldig geweest jaar na jaar en deed zijn uiterste best om ons een speciale traktatie te geven op onze laatste dag daar. Ik vergeet haar naam, maar de dame die de pannenkoeken maakte in het buffet was altijd geweldig, en mijn kinderen genoten van hun ontbijt Nutella pannenkoeken:). De man aan de balie in de clubtoren was ook erg behulpzaam en vriendelijk voor de hele week ook. Onze groep van 6 personen hielden van ons verblijf en zullen zeker terugkomen.
Ik vind het jammer dat ik terug ben in de echte wereld. We hebben onlangs Hyatt Ziva Turquoize bezocht en we werden weggeblazen voor de 5 dagen dat we er waren. Voordelen: - Het personeel als geweldig! Orlando, Gilberto, Cristian & Raul maakten een blijvende indruk! De rest van het personeel was fantastisch - maar we brachten het grootste deel van onze tijd door Dips & Sips met het personeel daar. - De kamer was onberispelijk. We hadden een onwerkelijk uitzicht en de kamer was ongelooflijk schoon. Ik ga de hemelse regendouche en het buitenbad met uitzicht op het resort en de oceaan missen. - Er is altijd iets aan de hand. Ze hadden voedselverkopers (taco's, ribben, vers fruit, enz.) Rond het zwembad waar gasten. Er waren gedurende de dag evenementen gepland die op de monitors in de lobby te vinden waren. Wie had ooit gedacht dat ik een Silent Dance Party bij het zwembad zou houden (met een koptelefoon op een dansvloer en meerdere stations met verschillende DJ's). - Het resort is enorm. Er is meerdere zwembaden in het pand en het voelde nooit druk. Ik ben op dat moment niet zeker van de capaciteit van het hotel, maar het voelde nooit druk. We zouden gemakkelijk een eigen plekje kunnen vinden als we dat wilden. Nadelen: - Ik wou dat alle zwembaden / bars een soort muziek hadden. Slechts één van de zwembaden had luidsprekers met een "DJ". We hebben enkele mensen ontmoet bij Dips and Sips die speakers meebrachten en muziek aan het spelen waren. Ik denk dat dat de twee leukste dagen waren die we hadden! We zullen een draagbare en waterbestendige luidspreker meenemen de volgende keer dat we bezoeken. - Hoewel het Turquouize Adults only-zwembad een geweldige opzet had - was het ongelooflijk saai. Misschien was het toen gewoon de groep mensen die in het hotel verbleef - maar het was een beetje "laks" voor mij. Ik verwachtte meer van een feestscène. Dit zwembad was ook niet in tegenstelling tot een van de belangrijkste zwembaden verwarmd. Voedsel en alcohol: - Ik zou het eten een 3 geven. 8/5. De grootste pro was het aantal beschikbare opties voor gasten. Er was veel verschillende restaurantkeuzes, afhankelijk van je humeur. Alles was goed - maar niet erg. - Een deel van het eten was "warm" en niet "warm" geserveerd. " - Er waren zoveel alcoholkeuzes en menu-items om uit te kiezen. Orlando en het personeel van Dips & Sips zaten ons altijd met speciale drankjes. Ze leken het leuk te hebben om 'off menu' te gaan met hun creaties. - We hadden alcohol in onze kamer en het was altijd bijgevuld als we het dronken. Fooi geven: Hoewel het resort "all-inclusive" is, raad ik ten zeerste aan om het personeel een fooi te geven als je goede service kreeg. De medewerkers waarmee we spraken zeiden dat ze USD boven Peso verkozen. Er was nooit een maaltijd of tijd dat we aan de bar zaten dat we niets achterlieten. Het personeel werkt ongelooflijk hard om uitstekende service te bieden en blies ons weg. We hadden niet de 'behoefte' om een fooi te geven - en het personeel wachtte niet op ons om hen iets te geven. Iedereen was gewoon dankbaar voor de kans om je te dienen. Toen we ervoor kiezen om een fooi te geven, toonden het personeel hun enorme dankbaarheid ongeacht het bedrag in dollars. Aan het einde van het jaar gaan we waarschijnlijk terug naar Hyatt Ziva Cancun. We overwegen ook om 'I Do' te zeggen met hoe geweldig het personeel en het resort waren. Bedankt Hyatt Ziva!…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding