Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Punto MX

Reiziger (131)
Kamer en suite (57)
Dineren (18)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 17 van de 348 hotels in Mexico-Stad
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Vervoer van/naar luchthaven
Opslag van bagage
Conciërge
24 uursreceptie
Stomerij
Gratis internet
Wifi
Openbare wifi
Internet
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Kindvriendelijk buffet
Kindermaaltijden
Snackbar
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Wisselkantoor
Krant
Rookvrij hotel
Zonneterras
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Airconditioning
Bureau
Koffie-/theezetapparaat
Bad/douche
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Telefoon
Flessenwater
Strijkijzer
Laptopkluis
Wekservice/wekker
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Middenklasse
Gesproken talen
Engels, Spaans, Italiaans
289beoordelingen
13vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 224
  • 43
  • 10
  • 5
  • 7
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Geweldige locatie, zeer gemakkelijk om overal te geraken vanuit het hotel naar verschillende plaatsen in de stad. Kamer was erg schoon. Het personeel was een van de vriendelijkste die ik heb gezien, vooral de portier. Hij was er altijd om vragen te beantwoorden en ons te helpen. Het "raam" naar de hal was anders maar stoorde ons helemaal niet. Moderne en bijgewerkte kamer.
Meer lezen
Dit hotel ziet er geweldig uit online en in foto's, maar het is een hele andere realiteit als je het persoonlijk ziet. Op basis van andere beoordelingen, misschien was het een mooi luxe hotel met goede service op één punt, maar het moet echt tot nu toe heuvelafwaarts zijn gegaan. Het hotel ligt op een soort van deprimerende straat ontbreekt veel charme, maar ik was bereid om te kijken langs dat omdat het hotel zag eruit alsof het echt leuke kamers online hadden. We boekten een Superior King Kamer, en op de foto's en de lijst was de kamer goed verlicht en had grote ramen met een mooi uitzicht. We kwamen op zaterdagavond om 9: 30 uur na een volledige dag op reis, ingecheckt in onze kamer en wilde meteen naar bed gaan. Er waren twee van ons, dus we hebben natuurlijk om twee kamersleutels gevraagd. "Helaas is ons beleid dat we maar één kamersleutel uitgeven", reageert de man bij de receptie op ons. Nou, ok, dat lijkt best raar gezien het feit dat we met z'n tweeën zijn en we ons eigen weg zullen gaan en niet hetzelfde schema volgen. Dit zijn geen metalen sleutels of anderszins duur uitziende sleutels. Nee, het waren gewoon onopvallende witte stukjes plastic, maar ze zouden ons nog steeds niet meer dan één geven. Omdat we laat aankwamen en uitgeput waren, zijn we meteen naar bed gegaan. De volgende dag worden we wakker en doen we de lichten aan om ons te realiseren dat we niet alleen geen mooi uitzicht hebben, we hebben zelfs helemaal geen VENSTER in de kamer. Niet alleen dat, maar we hadden ook geen minibar die op de aanbieding stond. Ik heb speciaal een kamer met een minibar geboekt, zodat ik mijn medicatie kon bewaren, die gekoeld bewaard moest worden. Bij het ontwaken bestelden we koffie naar de kamer en vroegen we om melk. De koffie verschijnt 30 minuten later zonder melk. We bestellen de melk opnieuw. Het verschijnt nooit. Aangezien onze kamer niet zoals geadverteerd was, gaan we naar beneden en vragen of we een andere kamer krijgen omdat we betaalden voor een kamer met ramen en een minibar. Ze informeren ons dat er geen kamers meer beschikbaar zijn in het hotel. Ik protesteer en ruzie lang met ze. Ze helpen helemaal niet en weigeren zelfs te doen alsof ze erom geven. Een van de vrouwen aan de receptie blijft maar doorgaan met het oppikken van de telefoon en een of ander raar verholen gesprek fluisteren onder haar adem, zodat we niet konden horen wat ze zei. Eindelijk stel ik voor dat we het gaan bekijken. Ik zeg dat het prima is om te betalen voor de nacht dat we verbleven, hoewel de kamer online verkeerd werd voorgesteld, maar ik wil niet nog 5 nachten in een kamer blijven zonder een minibar of zelfs een enkel raam dat uitkijkt op de buitenlucht. Dit is wanneer dingen raar werden. De receptie zei dat ze me de rest van mijn verblijf zou terugbetalen, maar omdat ik via boeking dot com boekte, moest ik ze bellen om de annulering te bevestigen. Dus belde ik met boeken en ze zeiden dat ze het geld zouden terugbetalen zolang Hotel Punto MX zei dat het oké was. Ik reageer op de boeking persoon "geweldig, ik ben nu bij hen en zij zeggen dat het goed is." De boeking persoon antwoordt dat hij zelf naar het hotel moet bellen voordat hij de terugbetaling kan verwerken. Dus, aangezien ik bij de mensen van de receptie sta, laat ik hen weten dat de persoon die de reservering plaatst hen zal bellen en dat ze gewoon kunnen bevestigen wat ze mij hebben verteld, dat ik een terugbetaling zou krijgen. Ze zeiden yep zeker geen probleem. Dus vertrok ik en ging door de stad naar een ander hotel dat de koelkast en het raam had. Later die dag krijg ik een telefoontje van booking.com, waarbij Punto MX zei dat ze de restitutie niet toestonden. In de war, ik bel Punto MX terug en praat met dezelfde heer bij de receptie, die mij verzekert dat hij zojuist sprak met booking dot com en zei dat ze me moesten terugbetalen. Zelfs nu nog verwarrender, bel ik terug te boeken en ze vertellen me dat de heer die ik zojuist had gesproken bij PuntoMX hen opnieuw had gebeld en hen had gezegd de restitutie niet uit te betalen. Dus de PuntoMX-beambte loog om welke reden dan ook totaal tegen me, en vertelde me iets heel anders dan hij tegen het boeken van dot com zei. Het was een heel verschrikkelijke ervaring. Ze verspilden uren aan tijd en als je naar andere beoordelingen op internet kijkt, zie je dat ze deze bizar depressieve kamers hebben zonder ramen. Veel van het personeel verspreidt ook een rare sfeer en het is niet zo gastvrij van een plek om te zijn. De wifi was ook erg vaag, dus als je in Mexico bent voor werk of betrouwbare wifi, zou ik voorzichtig zijn met deze plek. Ik raad je aan deze plek te vermijden, tenzij je op zoek bent naar rare geluiden en een aantal werknemers die op je gezicht liggen en je proberen te dwingen een donkere deprimerende kamer zonder ramen te betalen. Ik zal de aanklacht betwisten via mijn creditcardmaatschappij, omdat dit hotel het redelijk vindt om een minikoelkast en ramen te adverteren, alleen om de gast geen van beide te bieden. Ze boeken deze kamer waarschijnlijk ook dubbel.
Meer lezen
Dit was mijn tweede verblijf. Kwam alleen in februari. 2018, de eerste keer naar CDMX. We verbleven in een kamer op de 3e verdieping, met een kingsize bed. Ondanks mijn bezwaar en verontwaardiging tegen KAMERS MET GEEN VENSTERS, behalve glazen wanden die uitkeek op gangen met schuifdeuren, en flinterdunne wanden die het leven in andere kamers delen en van de straat beneden deden het feest - centraal hotel naast de deur, ik terug met een vriend in Februari. 2019, op mijn aanbeveling vanwege de gunstige centrale locatie op loopafstand van alles in de historische wijk en vele metrostations, het gratis ontbijt en wifi. Het hotel is "gemakkelijk" als je tot een week in CDMX zit en je tijd wilt maximaliseren. Maar dit jaar, vooral gezien met de ogen van een ander, vond ik veel dingen fout.  1. Op het moment dat we boekten, konden we alleen veroorloven om een kamer met 2 tweepersoonsbedden te boeken. Maar deze kamer (506) was klein voor de twee bedden en slecht ontworpen. De kast kan niet volledig openen zonder een van de bedden te verplaatsen. Dit maakte het heel moeilijk om dingen erin en eruit te krijgen en om naar binnen te kijken om de kleine kluis aan de achterkant van een van zijn compartimenten te gebruiken. De verlichting van de kamer is een ramp met slechts 2 grote lampen in de doos ingebouwd aan weerszijden van elk bed, nutteloos te lezen en bestuurd door een centraal paneel, dus als een bed zijn licht nodig had, gingen beide beddenlichten branden. De dozen zijn uitstekende schedelcrackers: ik daag iedereen uit om NIET vijf keer op hun hoofd te slaan, voordat ze leren, alleen proberen te reiken naar de schakelaars tussen de bedden, of het bed weg van de kast verplaatsen. Er waren twee kleine spoorlichten boven een bureau, in de hoek en nutteloze 'sfeer' die oplichtte achter de ingebouwde hoofdeinden. Anders is de kamer donker - en geen natuurlijk licht, onthoud, dus als men LICHT wil vanuit het dakraam in de hal, door een 2 ft glazen segment van de muur in de hoek, moet men privacy overgeven en het gordijn openen.  2. Badkamer was niet uitgerust voor een kamer voor twee. EEN haak bij de wastafel voor twee handdoeken voor de gasten. Zelfs als dat voor de handdoek was, was er NERGENS om andere handdoeken op te hangen. Om ze te luchten en hen aan te moedigen om te drogen, zodat ze op verantwoorde wijze opnieuw kunnen worden gebruikt. Ik ging naar de mijne op de nachtkastjes. De badkamer had ook last van slechte verlichting en slecht (idioot) ontwerp: de ventilatorschakelaar was vlak bij de deur, maar de lichtschakelaars bevonden zich niet bij de deur, maar BINNEN de badkamer, laag bij de gootsteen, dus 's nachts , je zou de badkamer in moeten gaan, in het donker rond moeten voelen voor de lichtknop voordat je zaken doet.  3. Badkamer onderhoud was nodig. De waterdruk was veel minder dan wat ik vorig jaar herinnerde. Vorig jaar was het geen probleem in mijn kamer op de derde verdieping. Dit jaar, misschien omdat we op de 5e verdieping waren (en misschien omdat de douchekop was gebroken, spoot het water boven en in mijn ogen, totdat mijn partner er mee speelde, zodat het alleen maar naar een van de muren spoot) de druk was woest, bloedarm, voelde alsof er alleen water uit de periferie van de douchekop was met niets in het midden EN het duurde 10 minuten om warm te worden. Er was helemaal geen warm water in de gootsteen. Gelukkig was het niet ijskoud, maar het zou nooit heet worden. Ik kan waterproblemen vergeven in een dichtbevolkte stad met watertekorten die voor ons verborgen zijn, de toeristische set. Maar slecht onderhoud en een dom ontwerp zijn niet te vergeven.  4. Dat brengt me dit jaar bij de wifi-situatie. Vorig jaar was de wifi uitstekend, zonder commentaar te maken. Vanwege omstandigheden moest ik een paar dagen na mijn vriend aankomen. Hij meldde dat de wifi de eerste één of twee dagen uitstekend was, maar stopte toen. Toen hij problemen meldde, kreeg hij een wachtwoord voor de "onbeveiligde wifi" en vertelde hij dat ze bezig waren met het repareren van het beveiligde netwerk. Maar toen ik aankwam, was het niet opgelost en toen ik klaagde, om erachter te komen wat er met de reparaties gebeurde, was het alsof de problemen nieuws voor die medewerker waren. Dus, er was wifi, in theorie. Maar - het moest elke keer worden ondertekend, zelfs na een paar minuten niet-gebruik. Dit betekende dat berichten niet altijd te zien waren - tenzij je vanaf nul bent ingelogd om ze te zien. En naarmate de week vorderde, leek de service zelf te verslechteren, zwakker en langzamer te worden, langer duren om verbinding te maken en pagina's te laden. Dit was heel vervelend en niet wat ik van een 3 verwacht. 5-sterren hotel dat beweert wifi te bieden.  5. Het ontbijt is nog steeds een leuk extraatje, maar wat vorig jaar simpel was, je komt opdagen, je ontbijten, dit jaar werd lastig, met een ontbijtkaart die moest worden gecontroleerd voordat een ieder van ons kon eten. Ik weet niet zeker waarom dit is geïmplementeerd. We hadden een kaart tussen ons (en één sleutel - voor twee gasten). Dus moesten we de kaarten coördineren of de sleutel achterlaten aan het bureau als we afzonderlijke plannen hadden voor onze dagen. Als een nieuwer modern hotel, heeft Punto MX last van misleidende ontwerppretenties. Als het overleeft, hoopt men dat het binnen een paar jaar een update zal krijgen over een aantal van zijn praktische tekortkomingen, zoals verlichting en geluidsisolatie en zijn manke kleine sportschool. Ik schrijf dit allemaal omdat er veel functies zijn die dit een mooi, betaalbaar hotel maken in het hart van Mexico-Stad, een stad waar ik mezelf naar terug kan zien komen. De tekortkomingen worden afgewogen tegen het ontbijt, goede bedden, goede gemakkelijk regelbare wisselstroom en kwaliteit van de dienstverlening door bekwaam en vriendelijk personeel, waaronder Edgar en Sergio. Maar ik maak me zorgen dat ze sommige van deze functies laten slippen, achteloos worden in hun aandacht voor de details die Punto MX een goede prijs / kwaliteit-optie kunnen houden voor de veeleisende maar prijsgevoelige reiziger die ik CDMX nodig heb.
Meer lezen
Laten we beginnen met de goede dingen - - hotel is zeer schoon, nieuw en perfect gelegen om het centrum van Mexico-Stad (het historische centrum) te verkennen. U kunt binnen <10 minuten naar de Bellas Artes of de Plaza Mayor lopen. Er zijn ook voldoende eetgelegenheden op loopafstand (inclusief een niet te missen hole in de muurspots!) Hoewel het personeel van het hotel erg behulpzaam was, is het algehele management een beetje ongeorganiseerd. Het hotel had 4 dagen lang geen geld (om geld te wisselen); er was ook geen boter bij het ontbijt gedurende ongeveer 3 dagen ("ze liepen uit"); onze kamer was eenmaal schoongemaakt en vertrokken zonder handdoek en zeep (we moesten die ophalen bij de receptie onszelf). Geen van deze zijn grote deals helemaal, maar je zou niet verwachten dat van dit soort hotel. Kortom, echter, zeker een goede plek om te verblijven in het centrum van CDMX.
Meer lezen
Zeer goed gelegen hotel in het hart van het stadscentrum, dichtbij de Z calo en andere bezienswaardigheden. Lekker ontbijt met goede opties, ofwel Mexicaans eten of continentaal. Super vriendelijk en attent personeel. Ook erg schoon in alle ruimtes. Sterk aanbevolen!
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 78 - US$ 146 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
MexicoCentraal Mexico en Gulf CoastMexico-StadCentro Histórico / District Cuauhtémoc
AANTAL KAMERS
60
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding