Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Coral at Atlantis, Autograph Collection

Hotelwebsite bezoeken
Delen
Reiziger (1857)
360
Panorama’s (5)
360
360
360
Reiziger (1857)
360
Panorama’s (5)
Video
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Zakencentrum met internettoegang
Fitnesscentrum / sportruimte
Restaurant
Spa
Casino en gokken
Rolstoeltoegang
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Koelkast in kamer
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op lagune
Gezinsresort
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Aanbiedingen & Mededelingen:Pakketaanbieding
Hoteldeals
Beoordelingen (2.840)
Beoordelingen filteren
1.393 resultaten
Waardering van reizigers
439
544
236
104
70
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
439
544
236
104
70
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 1.393 beoordelingen
Beoordeeld op 11 maart 2015

Wij waren hier met zijn 2en voor voor een korte afsluiting van onze USA vakantie. Atlantis is mega duur. Wij waren minimaal 300 dollar per dag kwijt aan eten en drinken per dag en hebben niks geks gedaan. Kamers waren super schoon, maar ZEER gedateerd...Meer

Bedank Peter K
Beoordeeld op 8 augustus 2014 via mobiele applicatie

We hebben 5 dagen op Atlantis doorgebracht. Over het park zelf niets meer dan lof. Alles wordt netjes bijgehouden, medewerkers zijn vriendelijk, de dieren in de natuurgebieden zijn prachtig en de zwembaden zijn schoon en koud (in ieder geval die van ons bij de Beach...Meer

1  Bedank DonBobbes
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 augustus 2017

Het resort is erg leuk. Hoewel het zwembad was niet open vanwege renovaties toch, het hotel was gewoon geweldig. Alles was zo schoon; het personeel was gewoon geweldig - iedereen, ik bedoel iedereen was zeer vriendelijk en meegaand. De kamer was goed formaat, gezien je...bent niet veel tijd doorbrengt. Vier volwassenen en hebben niet het gevoel dat we struikelden over elkaar. We hadden een kamer op de eerste verdieping dus onze " balkon " was een eigen patio. We konden nemen 10 stappen van onze kamer en kijk naar de stream met een soort kleine haaien. Het landschap geleverd wat privacy en was gewoon prachtig. De locatie aan de lazy river, strand en zwembad was geweldig. De bedden zijn queen size. Niet de meest comfortabele waar ik ooit in heb geslapen - - maar zeker comfortabel genoeg. We hebben erg genoten van het Coral Towers.Meer

Antwoord van AtlantisBahamasTeam, Manager bij The Coral at Atlantis, Autograph CollectionGereageerd 10 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 30 juli 2017

We verbleven in het Coral Towers vanaf 7 / 23 / 17 - 7 / 27 / 17 . Wij eerder bezocht de Bahama's 5 jaar geleden het verblijf in de Royal Towers en had een uitstekende ervaring. Het was een van mijn meest favoriete...strand vakanties en dus besloten we terug te keren en ik was erg teleurgesteld. Een van mijn favoriete dingen over een strand vakantie is kijken en luisteren naar de geluiden van de oceaan vanaf ons hotel balkon. We hadden twee kamers en een kamer hadden geboekt als een uitzicht op de oceaan. Bij het inchecken, kregen we te horen dat een kamer met zeezicht was niet beschikbaar. We waren in 4207 kamers en 4211 . Beide kamers kijken uit over het dak van de check in/drop off gebied. We waren terugbetaald het verschil, maar dat is niet het punt. Verblijf in een resort dit prijzig, ik veronderstelde was er een kluis in de kamer, maar er was niet één en geen magnetron. In kamer 4211 de mini koelkast werkte niet en mijn man had ontdekt was de uitlaat, dus verhuisden we de mini koelkast tegenover de kamer naar aansluiten op een ander stopcontact. We hadden vier tienerkinderen met ons zodat we gepland in de late avonduren om films te huren, maar onze tv werkte alleen ongeveer een dag en half uit ons gehele verblijf. Het was de gehele 4 e verdieping dus we hebben geen werkende tv in beide kamers. Ik ging naar de receptie op de nacht van de 25 e wegens de voortdurende problemen met de TV en andere zaken die ik had en vroeg om te spreken met een manager. Ik kreeg te horen dat ze was een ander helpen gast in die tijd en ze mij zouden bellen. Ze nooit belde! ! . Nu op naar het waterpark. Twee van de meest populaire glijbanen, Leap of Faith en de afgrond waren stilgelegd ons gehele verblijf. We huurden een cabana voor een dag. Voor het geld dat u besteedt aan dit, ik verwacht perfectie. De cabana moest worden geschilderd en de gordijnen hadden verschillende gebieden van schimmel en gewoon niet lijken schoon. Onze kluis kon niet op slot en was resultaat "Low Battery". We gingen en meldde dit aan de cabana check-in zone en vertelde hen dat hij zei dat batterij bijna leeg. We kregen te horen dat ze zouden contact beveiliging en ze zou zorgen. Omdat onze kluis niet zou werken we konden niet gaan uit en laat ons dingen dus we moesten wachten op beveiliging. De beveiligingsmedewerker kwamen na een 20 - 30 minuten wachten en vertelde ons dat ze kon niet verhelpen dat de batterij bijna leeg onderwerp en dat een andere persoon zou moeten worden verzonden. Dus brachten we ongeveer een uur uit onze dag op het waterpark te wachten op zekerheid voor het vervangen van een batterij in de kluis. Het meest verontrustend deel over onze cabana was onze gastvrouw. Aan het eind van de dag, ik voelde me lastiggevallen door haar. Ze hadden ons verzocht meerdere malen als we iets wilden en we hadden haar meedeelde dat we waren prima. Aangezien we wandelen rond het water park, zijn we gestopt en kreeg een alcoholhoudende drank. Aangezien we wandelen terug naar onze cabana, onze gastvrouw gestopt en zei "hebben jullie krijgen"? Ik zei ja dat wij als rondlopen we stopten voor een drankje. Zij antwoordde, "Ik ben uw gastvrouw en je moet krijgen drankjes van mij. " ze gingen daarna boos aankijken. Dit leidt tot andere gebieden van gebrek aan klantenservice. Er is een 15 % fooi toegevoegd aan alles. Zelfs als je ijs van Ben & Jerry's. Vanwege dit, er is geen stimulans voor het personeel te zorgen voor goede klantenservice. Het is gewoon een baan voor hen. Zelden krijg je krijgt zelfs een glimlach toen uiteindelijk in handen uw eten. We verlieten het resort de laatste nacht en gingen naar de poep dek. Het was een leuke afwisseling voor interactie met het bedienend personeel naast heerlijk eten. Ik haat te zeggen dat wij nooit teruggaan. Het enige positieve is het water is prachtig hier op het strand.Meer

Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

We zijn momenteel in het Coral Towers. Ik boekte meerdere maanden geleden en was zich niet bewust van de ingrijpende renovatie. Onze kamer had geen warm water voor 24 uur of TV voor 36 (mijn man miste kijken naar ons voetbal - de horror! ).... Juist nu, Wi - Fi is vaag het hele resort en was uitgeschakeld voor ten minste 12 uur. Onze koelkast is gebroken, en de veilige zou niet open (werd verteld om ervoor te zorgen dat de items zijn ver terug of het kan gebeuren) . Geen big deal, u zegt. Het is vakantie! Stap uit uw telefoon! Uit de kamer te komen! Het water park en zwembad is geopend van 10 - 5 . Dat laat een heleboel extra tijd te doden. Atlantis is zeer duur - verwachten een maaltijd om kosten tussen $ 100 - $ 300 . Wat betreft het zwembad/water park, the Coral Towers zwembad is gesloten. Renovaties hebben afgerond; ik was echter te horen dat ze niet de foto's nog, dus het zwembad zal niet open voor nog een maand. Aquaventure heeft verschillende glijbanen gesloten. Voor degenen onder u die hebben hier eerder geweest, moet u verlaat de rapids - zij niet langer helemaal rond, en de glijbanen aan het einde zijn gesloten. Het personeel is geweldig! Echt top en één van de belangrijkste redenen waarom ik nog steeds verliefd op deze plek. Zullen we terugkeren? Dit is onze vierde reis, weet ik niet. Het lijkt het hogere management is echt de dingen op hun beloop laten. Er zijn betere of net zo mooi waterparken. Met de hoeveelheid mensen hier, het is bemoeien met chagrijnig. We zijn nog steeds hier voor nog eens vijf dagen, dus ik update na dat.Meer

Antwoord van AtlantisBahamasTeam, Manager bij The Coral at Atlantis, Autograph CollectionGereageerd 1 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van The Coral at Atlantis, Autograph Collection.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 259 - US$ 669 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
atlantis - coral towers hotel paradise islandatlantis coral hotelatlantis coral resort
VOORHEEN BEKEND ALS
Atlantis Coral Towers, Autograph Collection
LOCATIE
CaraïbenBahama'sNew Providence IslandParadise Island
AANTAL KAMERS
609
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding