Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Ritz-Carlton

Delen
Reiziger (751)
Zwembad en strand (127)
Kamer en suite (118)
Overzicht
Hotelwebsite bezoeken
6900 Great Bay U.S. Virgin Islands, 00802-1010 St. Thomas Kaart bekijken
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Gratis parkeren
Ontbijtbuffet
Airconditioning
Aan het strand
Zwembad
Niet-roken hotel
5 sterrenaccommodatie
Aanvullende informatie
Hotelwebsite bezoeken
Aanbiedingen van The Ritz-Carlton
Speciale Aanbieding:Pakketaanbieding
Hotelpakketten
Beoordelingen (1.106)
Beoordelingen filteren
777 resultaten
Waardering van reizigers
496
190
57
19
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
496
190
57
19
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 777 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Mijn man en ik verbleven in het Ritz Carlton, straat. Thomas vorige week en het was geweldig. We hadden een kamer met zeezicht dat was niet zo aanwezige dadel- ingericht als andere Ritz hotel's maar was nog steeds een grote omvang en had een geweldig...uitzicht op het zwembad en de oceaan. Ook een Nespresso-machine in de kamer was een leuke verrassing! Ik genoten van koffie op het balkon in de ochtend en brengen een tweede kop naar beneden naar het strand met mij. Eten: We aten in alle restaurants op het terrein en veruit Essenza was onze favoriet. De charcuterie boord is één van de beste items op het menu en je kunt niet verkeerd gaan met het entrée's. Onze barman, Jack, was even geweldig. Super vriendelijk en extravert, hij nam zelfs zelf verhelpen alles wat we niet tevreden waren met, zelfs als we niet klagen over het en alleen vermelden in gesprek. Hij had ook enkele suggesties voor plaatsen te bezoeken op het eiland en waar te eten in zowel street. Thomas en straat. John. We aten ook in Bleu Water en onze ervaring was er niet zo geweldig. Ik weet dat we op een eiland maar toen ik bestel biefstuk in een Ritz Carlton ik verwacht dikker dan een T - bone en gekookt op bestelling. We vermelden dit casual naar Jack toen hij vroeg hoe onze diner was in Bleu Water toen we gingen terug naar hem voor drankjes en hij de F&worden Manager betrokken. We waren niet te klagen of op zoek naar iets, wanneer we onze ervaring, maar zowel Jack en Manu, de F&worden Manager werden bepaald het recht te maken en ervoor te zorgen dat onze ervaring in het pand was iets minder aangename. Manu ons uitgenodigd terug te dineren in Bleu water maar we eindigden meedoet want het was onze laatste avond en we hebben echt wilden hebben de heerlijke maaltijd die we in Essenza. Manu sloeg ons ondergebracht en ons uitgenodigd om het ontbijtbuffet bij Bleu Water in plaats op onze laatste dag. Het buffet bar was heerlijk en we moesten ons tempo zodat we konden proberen een beetje van alles. Als voor het strand restaurants, hun eten kan wel een beetje verbetering. Het eten bij Sails altijd duurde een lange tijd uit te komen. Ik weet dat we waren op het eiland maar na het vliegen al ochtend en dan rijden in het hotel waren we uitgehongerd en wachtte 45 minuten voor een hamburger en quesadilla om 15.00 uur (het was helemaal niet druk) . Een andere dag wachtten we 45 minuten in Coconut Cove voor onze bestelling te komen ook (kreeg de pizza en een broodje kip die tijd) en we waren de tweede mensen daar. Jack was er bar allures en natuurlijk maakte de wachttijd en gewist onze teleurstelling. Kortom het eten in deze twee locaties was typisch hotel eten. Coconut Cove hadden een grotere keuze dus we liepen naar de andere strand naar voedsel halen om en breng het terug ( 5 minuten lopen) . Ik kan niet vergeten! Zest Hun ontbijt broodjes waren heerlijk - hoewel ik zou willen dat ze update de restaurant / store zelf, het was een geweldige plek om te stoppen voor frisdrank of ijs, maar had een verouderd uitstraling. Verder wens ik ze had meer snacks of bereid voedsel (broodjes / salades) net voor verscheidenheid en/of indien u niet wilt dat een groot lunch. Activiteiten: Het was onze eerste reis weg van onze kleintjes dus alles wat we wilden doen was heerlijk ontspannen op het strand en niets doen dus we hielden het simpel. Het enige wat we deden was de dame jan, naar straat. John's voor het diner. We waren om niet onder de indruk van het. We besloten om het te proberen omdat het had ontvangen, lovende recensies overal maar de ervaring was gewoon niet voor ons en we wisten niet dat het de moeite waard was de prijs per persoon. U kunt een $ 15 per persoon veerboot naar straat. John van Red Hook (een $ 5 taxirit van het hotel) en hebben een goedkopere ervaring. De restaurants waren redelijk in de straat. John's, we aten in Mango Taverne en had Ahi tonijn, ceviche en hamburgers. Er is niet veel inkopen te doen er dus we liepen rond voor een paar minuten voordat we terug bij de steiger voor onze rit terug. De positieve kant van de catamarantocht is de gratis drankjes, hapjes en desserts, maar we zijn geen grote drinkers en waren ook vol voor het dessert. Strand: We waren altijd de eerste die naar beneden om 7 uur (vroeg opstaan) en waren de enigen uit tot ongeveer 8 : 30 uur maar we zagen nooit het strand of zwembad stoelen krijgt volledige gedurende de dag. Ik vond de zonwering op strandstoelen en alleen zou willen dat ze doen periodieke onderhoudscontroles uitvoert op hen (soms zijn ze niet zou blijven of tot een klein beetje wind zou hen knock down) . Het strand zelf was een beetje klein, maar het voelde nooit druk, zelfs in het weekend.Meer

Antwoord van STTRZGM, General Manager bij The Ritz-CarltonGereageerd 9 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het is de Ritz, maar de " plezier " is allemaal aan jou. Buitengewone eten, service en omgeving in dit prachtige resort in Amerikaanse Maagdeneilanden. Heb hier een paar keer geweest en het was geweldig. Mooi strand, uitzicht en zwembad cap off deze extravagante resortMeer

Antwoord van STTRZGM, General Manager bij The Ritz-CarltonGereageerd 9 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

We zijn net terug van een bezoek aan de Ritz in straat. Thomas. Dit was onze tweede keer in het hotel. De laatste bezoek was maart 2014 . Helaas is dit pand is achteruit gegaan veel in de afgelopen jaren, maar de prijzen lijken te...houden omhoog gaat. Eerste op de pluspunten, de locatie is goed. We hadden enkele service dat was fantastisch (Judith en jasmijn bij Coconut Cove zijn ongelooflijk en zo warm en vriendelijk) en we hadden wat service dat was gewoon ok (voornamelijk zwembad/strand gebieden) . De bedden zijn comfortabel en de badkamers zijn vernieuwd. Helaas is het hotel is gewoon versleten (zie foto's) . Er zijn grote gebieden aan de buitenkant die moeten worden bijgehouden en het lijkt alsof ze gewoon niet naar dit pand. De dakgoten zijn letterlijk gedesintegreerde dus als het regent er plassen water in alle gangen die leidt naar de kamers. Er zijn roestvlekken en afgebladderde verf op bijna alle de buitenkant. Het is echt blies mijn gedachten om te zien wat vroeger zo'n mooi hotel niet verzorgd op een wijze die spreekt tot de Ritz naam en de $ 1200 per nacht. prijskaartje Ook een grote teleurstelling was het strand. Toen we hier waren voordat het was prachtig wit zand, maar deze keer was bedekt met zeewier. Eén dag merkte ik iemand wat harken zeewier maar er was zo'n dikke laag het lijkt een onmogelijke probleem dat te ver is gegaan. Tot slot, afhankelijk van waar je kamer is ongeveer 50 % van de gasten lopen langs de stoep door zeilen naar het zwembad. We hebben deze wandeling meerdere malen per dag en het is gek hoe slecht de geur is afkomstig van de achterkant van het restaurant. Het letterlijk ruikt naar een enorme vuilnisbelt. Aangezien dit gebied in zo'n drukke verkeer zone voor iedereen die naar het strand/zwembad, ik denk dat er iets gedaan moet worden over de vreselijke geur. Ik weet het klinkt erg kieskeurig maar dit is de belangrijkste verkeersader tussen het zwembad en de kamers. We merkte toen we vertrokken vandaag dat we zou verbaasd zijn als dit hotel een Ritz de volgende keer dat we terugkomen. Het is gewoon niet voldoet aan de gangbare normen.Meer

Antwoord van STTRZGM, General Manager bij The Ritz-CarltonGereageerd 6 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 1 augustus 2017

Mijn man en ik kozen dit resort en het eiland zijn verjaardag te vieren. We waren erg teleurgesteld met het hotel en de meeste werknemers. Het ontbijt/koffieshop waren verre van klantgericht. Ik bestelde een latte, die ik koud. Ik moest wachten in lijn opnieuw te...vragen hen te re - warmen in de magnetron, want ik kon niet de aandacht van iemand te krijgen. Turn down service in de avond niet gebeurd, hoewel we vertrokken voor het diner tegelijkertijd elke avond voor een periode van uren. We kregen altijd terug naar de kamer zonder dat verfrist. Het tapijt in onze kamer zag er oud en versleten. We besloten om geen aandacht besteden geld in dit hotel en excursies geboekt dagelijks moeten worden verwijderd van het hotel.Meer

Antwoord van STTRZGM, Manager bij The Ritz-CarltonGereageerd 4 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Eerste keer in dit high-end merk hotel & het stelde niet teleur. Geweldig personeel, geweldige service, kindvriendelijk ( misschien bijna teveel voor paren deze tijd van het jaar) hield het gratis yogalessen met Katie! Fruit doorgegeven bij de pool Deck, samen met koekjes later in...de middag. Helemaal onder de indruk en hoewel het een dure verblijven, een geweldige plek als u wilt verwennen & verwen uzelf. Mijn enige klacht zou zijn dat bij aankomst kregen we te horen dat ze niet konden veranderen ons naar onze kamer aanvraag maar de volgende dag konden ze na uitpakken etc we verbleven in orig kamer toen achtergekomen dat ze waren niet volgeboekt en kon hebben maar wisten niet volgens andere personeel: (Meer

Antwoord van STTRZGM, General Manager bij The Ritz-CarltonGereageerd 9 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Over
Hotelcategorie
Contactinformatie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Zwembad
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Aan het strand
Gratis parkeren
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Airconditioning
Babysitting
Buitenzwembad
Conciërge
Koelkast in kamer
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Zakencentrum met internettoegang
Roomservice
Spa
Inclusief ontbijt
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Stijl hotel
Beste resorthotels
,
Luxe
,
Op het strand
,
Spa
Kamertypes
Niet-roken kamers
Hotelcategorie
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Contactinformatie
Stijl hotel
Beste resorthotels
,
Luxe
,
Op het strand
,
Spa
Kamertypes
Niet-roken kamers
Aantal kamers
180
Prijsklasse
US$ 355 - US$ 670 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Ritz-Carlton St. Thomas Hotel St. Thomas
,
St. Thomas Ritz-Carlton
Locatie
Caraïben > US Maagdeneilanden > St. Thomas
Hotelcategorie
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Contactinformatie
Stijl hotel
Beste resorthotels
,
Luxe
,
Op het strand
,
Spa
Kamertypes
Niet-roken kamers
Aantal kamers
180
Prijsklasse
US$ 355 - US$ 670 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Ritz-Carlton St. Thomas Hotel St. Thomas
,
St. Thomas Ritz-Carlton
Locatie
Caraïben > US Maagdeneilanden > St. Thomas
Foto's
Reiziger (751)
Zwembad en strand (127)
Kamer en suite (118)
Dineren (28)
Gezins- en speelplekken (4)
Zakencentrum en evenementenruimtes (1)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 21 hotels in de buurt
Elysian Beach Resort
611 beoordelingen
op 0,31 km afstand
Secret Harbour Beach Resort
946 beoordelingen
op 1,14 km afstand
Sapphire Beach Resort
727 beoordelingen
op 1,79 km afstand
Crystal Cove Beach Resort on Sapphire Bay
370 beoordelingen
op 2,02 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 283 restaurants in de buurt
Island Time Pub
729 beoordelingen
op 1,23 km afstand
Melt Mexican Grill
219 beoordelingen
op 1,28 km afstand
Pesce Italian
1.189 beoordelingen
op 1,28 km afstand
Caribbean Fish Market
1.047 beoordelingen
op 0,33 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 515 attracties in de buurt
Island Wilson Excursions
364 beoordelingen
op 1,17 km afstand
Simplicity Charters
536 beoordelingen
op 1,16 km afstand
Stormy Petrel & Pirate's Penny
440 beoordelingen
op 1,18 km afstand
Rumbaba Charters
379 beoordelingen
op 1,15 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van The Ritz-Carlton.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding