Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Merrils Beach Resort III

Delen
Reiziger (238)
Zwembad en strand (46)
Kamer en suite (26)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis internet
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Inclusief ontbijt
Shuttlebusservice
Roomservice
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Airconditioning
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
Gezinsresort
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen (217)
Beoordelingen filteren
28 resultaten
Waardering van reizigers
5
10
10
2
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
5
10
10
2
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 28 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld

Je kunt deze plek niet verslaan en de waarde voor het geld. Eten en service was uitstekend ik was onder de indruk van het eten selectie en versheid. Het is geweldig om in het water te zijn en om meteen naar buiten te kunnen gaan...en lunchen op het strand. Ik zal vaak terugkeren.Meer

Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het verblijf was niet zo aangenaam want om wat voor reden dan ook de airco in de kamer zou worden uitgeschakeld toen we terug naar de kamer van de gebeurtenissen van Dreamweekend. Zoals iedereen weet is het warm in Ja zodat we nooit begrepen wie...of waarom dit gebeurde. Ik werk in de horeca dus ik weet hoe dingen zijn verondersteld om gaan en hoe dingen misgaan. Aankomst was geweldig, maar de receptie was erg onbeleefd. We konden onze kamer vroeg. Het eten was oke maar na de 2 e dag moest ik echt aandacht omdat er mieren waren in het fruit was aangelegd voor elke maaltijd. Wij geen service naar onze kamer tot dag 3 en dit was per aanvraag! Om 12:00 de attendant kwam door en we vertrokken we zeiden please clean onze kamer, de vloer, badkamer, het legen van de prullenbak. . . eigenlijk alles. Toen we terug naar de kamer om 4 het was nog nooit gedaan. Op dit moment was ik geïrriteerd en ging naar de persoon te zoeken die we spraken en op dat moment was ze biedt service naar een andere kamer, maar ze hadden nooit ons werk gedaan toen we het hadden gevraagd te doen. Ik zei kunnen we tenminste krijgt handdoeken te wassen want we wilden douche vanaf komende uit de oceaan en kreeg ik te horen "Nee, ze hadden geen ready" Dit is om 4 uur! ! ! Ik persoonlijk denk dat dit niet een goed antwoord voor een resort. Ik ging naar de receptie en vroeg voor 3 handdoeken ( 2 voor de vieze vloer, dat had zand en nat was omdat we moesten de kamer binnenkomt na het strand en 1 dus mijn beste vriend konden douchen. ) de desk agent weigerde mij 3 en ik legde uit waarom ze uiteindelijk gaf me 1 extra maar had een houding over. Bovendien is het personeel was over het algemeen niet zo geweldig en ik denk dat ze meer training nodig. De reden voor dit 3 sterren is omdat de jonge vrouw aan de bar was uitstekend! Ik wou dat ik haar naam kon onthouden. Zij was veruit de meest liefste en beste in haar werk. Ik denk niet dat ik zal terugkomen naar dit pand als ik zei dat hun waren te veel problemen vooral met HSKP.Meer

Beoordeeld op 1 juni 2018

Ik moet zeggen dat ik was echt enthousiast over naar Negril en het resort. Maar bij aankomst was teleurgesteld. Omdat ik heb gewerkt voor Marriott hotels en reisde naar vele plaatsen over mijn militaire en rak careers. De receptie van een resort en of hotel...is het gezicht van het bedrijf. We kregen niet welkom bij Merrill's Resort, mijn naam is . En hoe kan ik u helpen vandaag? We kregen de rust en het warm hier gezicht en net vroeg wat is uw naam? We waren niet te horen van wat werd aangeboden door de receptie rep, buiten het resort voor rondleidingen en wat was allemaal inbegrepen in het resort. Maar kreeg te horen dat deze informatie door de bewaker die liet en hielp ons naar onze kamer. De kamer was teleurstellend, was het absolute minimum. En was zeker niet als de foto's op de website. Onze bedden hadden net twee witte lakens met geen sprei of dekbed. Het meubilair was oud en mix overeenkwam. Het restaurant behoorlijk veel had hetzelfde eten de hele 5 dagen van ons verblijf. We dachten dat er zou een array van zeevruchten en Jamaicaanse gerechten aangezien we direct aan het strand. Voor dit resort om zoveel mist. Het personeel naast de receptie, waren geweldig van de borg, spa werknemers, bar, restaurant, schoonmaak en de cadeauwinkel. Zagen de live entertainment of BBQ dat verondersteld werd te gebeuren 2 avonden per week. Maar we moesten waagt aan andere hotels voor het entertainment. Maar vervolgens hebben de eigenaar van het pand op het terrein en niet spreken van de gast die hij zag en keek dood in hun gezichten was zo onprofessioneel en miste zakelijke ethiek. Het resort medewerkers maakte excuses voor hem, met vermelding van de hij geen aan iedereen echt. Hij is gewoon zo. En afgeluisterd moet worden zegt een negatieve opmerking over Amerikanen was erg onbeleefd. Vooral wanneer je had Amerikanen verblijf in uw resort en sommige waren Amerikaanse veteranen en Rak. Werknemers. En om te horen dat door sommige medewerkers dat de Merrils I (Vero) was niet voor niet - Italianen en mensen van kleur . En ze alleen verzorgd aan Italianen was ook vrij beledigend. Een vooral toen mijn geld is goed te besteden overal, wat u verzuimd gerealiseerd mond tot mond reclame is de beste reclame. Maak uw website waarheidsgetrouwe van wat er wordt aangeboden en trein het receptiepersoneel meer klantvriendelijk.Meer

Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Ik ben erg tevreden over mijn verblijf bij Merrill's III. Het is een all-inclusive resort met 3 sterren en ik weet dat er 3 sterren zijn die er beter uitzien, maar eerlijk gezegd kan ik echt nergens over klagen. De plaats biedt veel waar voor...uw geld. Het is goed gelegen in het midden van Negrill, klein en rustig met niet veel kamers op twee rijen. Ze hebben allemaal een mooie en goed gedroogde tuin met bomen en struiken en bloemen. Alle kamers hebben een balkon en een tafel met stoelen, zodat u buiten kunt zitten en kunt genieten van een rustige tijd. 'S Nachts zijn er kikkers die nogal luidruchtig zijn, maar het is de natuur, na de eerste nacht merk je het gewoon niet meer. Kamers zijn groot. Erg groot. Er is ruimte voor bagage, voor kleding en alles en toiletten zijn ook groot. Het meubilair ziet er misschien een beetje verwaarloosd uit, ik weet het. Een handvat ontbreekt, een geschraapte handdoekhandgreep en ga zo maar eerlijk, het is echt niets om over te tobben gezien het feit dat de lakens schoon waren, handdoeken schoon, airconditioning perfect werkt en de kamer was perfect elke dag schoongemaakt. Toilet gereinigd, vloer schoongemaakt, towles veranderd. Ik ben erg tevreden met het schoonmaken. Het is wat echt belangrijk voor me is. Het maakt niet uit als de plaats niet glanzend nieuw is. Hetzelfde voor het restaurant. Zeer eenvoudig, een beetje armoedig uitzien, maar bestek was brandschoon, eten was goed en smakelijk en hoewel niet extreem gevarieerd, er waren keuzes voor elke smaak en we hebben nooit honger geleden. Fruit, salades, groenten en rijst waren er altijd. Vlees en soms vis. Het ontbijt was geweldig. Nogmaals, kan niet klagen. Ik ben gelukkig. Het strand is er gewoon, je kunt zitten en eten kijken naar de zee. Het is wit zand en kalm, er is schaduw onder een grote boom en ik vond het geweldig. Het was kalm en niet vol met mensen die rondzwervelden in de zee met jachten zoals in de buurt van het 5-sterrenresortsgebied. Ik hield van het strand. De open bar ligt aan het strand en het barpersoneel is erg vriendelijk. Ze geven je ook strandhanddoeken als je de receptie vraagt. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en aardig. Ik heb echt een leuke tijd gehad en als ik ooit de kans zou krijgen om terug te komen, zou ik helemaal blij zijn met terug te komen naar Merrill's.Meer

Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

Ik vind het leuk dat Merrills III Resort klein en gezellig is, als thuis voelt. Personeel was geweldig en eten was heerlijk. Ik hou van de eenvoud van de kamers - altijd schoon gehouden. Ik heb soms het gevoel dat de lakens niet werden veranderd...omdat ik zand voelde op het bed nadat ze de kamer hadden schoongemaakt. Anders dan dat Merrills III is een geweldige plek om te verblijven.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Merrils Beach Resort III.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 133 - US$ 229 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
merrils beach resort iii hotel negrilmerrils beach hotel iii
LOCATIE
CaraïbenJamaicaWestmoreland ParishNegril
AANTAL KAMERS
38
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding