Casa De Shalom
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
De zoektocht naar het ideale charmante guest house in Ocho Rios hoeft niet lang te duren. Welkom bij Casa De Shalom, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Casa De Shalom ligt in de buurt van bezienswaardigheden zoals Our Lady of Fatima Catholic Church (2,0 km) en Bethel Tabernacle United Pentecostal Church (2,5 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Ocho Rios verkennen.
Kamers bij Casa De Shalom bevatten een kitchenette en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.
Je kunt tijdens je verblijf bij Casa De Shalom ook gebruikmaken van ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Casa De Shalom is gratis parkeren beschikbaar.
Ga tijdens je bezoek naar een van de Italiaanse restaurants, waaronder Toscanini Restaurant, Evita's Italian Restaurant en Rivaz Ultra Lounge. Ze liggen allemaal in de buurt van Casa De Shalom.
Casa De Shalom heet je graag welkom in Ocho Rios!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 18
- 6
- 5
- 2
- 7
- Filteren
- Nederlands
2. Geen warm water! ! !
3. Zeer vieze kamer en lakens.
4. Bugs in de kamer.
5. Geen lift.
6. Zeer gevaarlijke buurt, we konden niet uit eten gaan.
We bevelen deze plek helemaal niet aan.
• Geweldig gratis ontbijt, alles wat je kunt eten. De Jamaicaanse keuken waar ik niet bekend mee was, maar ik was er erg blij mee
• Leuk, behulpzaam, vriendelijk personeel
• Relatief schone kamers en gedeelde ruimtes
• Mijn kamer was behoorlijk groot in omvang voor de prijs, kwam met een kleine keuken
nadelen:
• Mijn eerste twee nachten heb ik kou of alleen maar warm water voor douches ervaren. Het lijkt erop dat het water tijdens eerdere perioden van de dag warmer is. Desondanks moet een gast nooit koude douches hoeven te ervaren, het is echt vervelend.
• Het personeel besloot om mijn kamer niet schoon te maken of vergat het twee dagen schoon te maken
• Geen wekker in de kamer
• Geen handspiegel of spiegel uittrekken
• Kamer had een strijkplank maar ik zag geen ijzer
• De uitstraling van het hotel is niet zo geweldig, gaten en dingen die eraan vooraf gaan. Hotel ziet er graag zijn omgeven door een reeks steegjes versus werkelijke straten
• De gast Wi-Fi is een absolute grap, het werkte nauwelijks. Om de echte Wi-Fi te krijgen, moest ik vragen om de Wi-Fi te gebruiken die het personeel gebruikt. Best vervelend.
• De waterdruk in de douche was helemaal niet geweldig
• Elektrische problemen: ervaren traag opladen van elektronica, sommige van mijn kleine haarapparaten werkten niet. Het is mogelijk dat de stopcontacten verouderd zijn of niet genoeg volt of iets hebben.
• Ze hebben me ook dubbel laten betalen, een keer toen ik via mijn online reisagent boekte en de andere toen ik aankwam bij het hotel. Ze namen een eeuwigheid om het geld terug te betalen (zoals 4 weken).
Samengevat:
Als ik weer naar Ocho Rios zou gaan, zou ik gewoon meer geld betalen om op een leuk resort te blijven. Het was geen vreselijk verblijf, maar vanwege de koude douches en wifi nam het een beetje weg van de vakantie-ervaring. Personeel is geweldige mensen, dat is echt het enige goede ding over deze plek ... de mensen.
Het ontbijt was geweldig. We hebben onze pap deze reis niet gegeven, maar er wordt ons verteld dat dit volgend bezoek op onze lijst zal staan. . . ha ha haaaa. Kamers zijn zo comfortabel en ruim en hebben alles wat je nodig hebt om comfortabel te zijn. We komen zeker terug.
Pluspunten: Ruime kamer, koelkast op de kamer, magnetron op de kamer
Helaas zijn de nadelen zwaarder dan de pluspunten:
Verschrikkelijke houding van het personeel bij het inchecken en op de eerste ochtend bij het ontbijt. De twee jongere vrouwelijke personeelsleden waren lounging in de eetzaal met hun voeten op de stoelen en staarde als ik voor het ontbijt service benaderde. Toen ik vroeg of het ontbijt voor mijn moeder naar onze kamer kon worden gebracht om later te worden opgegeten, kreeg ik te horen: "Wat is het punt?" "Wat als ze het later niet wil?" "Ik zal het gewoon aan de werklui geven. ". Onze wens werd alleen gewekt toen manager mevrouw Hines kort voor het ontbijten aankwam voor haar werk. Ontbijt op deze en daaropvolgende dagen was koud - dikke gestolde huid op ontbijtpap bijvoorbeeld. Op de tweede ochtend werden we gevraagd waarom we niet hadden gegeten wat van het eten geserveerd bij het ontbijt de vorige dag - lachwekkend.
Er was geen warm water uit de kamer tikken voor de eerste twee volle dagen van ons verblijf en vanaf 6 uur op dag twee tot 10 uur op dag drie (toen receptie personeel aankwam) was er geen wifi-toegang op een van onze wifi - ingeschakelde apparaten. Diezelfde avond uit badkamer deur afgesloten ons en we brachten uren proberen om het weer open te krijgen. Geen personeel bij de receptie, betekende dat er geen hulp beschikbaar was tot in de vroege uren van de ochtend. Geen warm water was beschikbaar buiten het ontbijt, vroegen we om kopjes voor onze kamer en kregen te horen dat "meestal mensen niet nodig hebben".
Onze kamerdeur werd willekeurig geopend en snel weer gesloten, zal geen uitleg geven, alleen een "sorry", en bij een andere gelegenheid was er een zeer luide klop op onze deur te horen en toen we hem openden, was er niemand.
Vreselijke geur van verf van de open blikken en schildergerei op de gang, er was geen vermelding van renovatiewerkzaamheden bij boeking noch inchecken, zou leuk geweest zijn om te zijn geïnformeerd. Een van de verfraaiers klaagde bij ons over hoofdpijn die hij leed onder zijn blootstelling aan de verf.
We hadden gezocht, maar konden geen teken 'niet storen' in de kamer vinden om aan de buitenkant van de deur te zetten. Toen we bij de receptie vroegen kregen we te horen dat er een in zou moeten zijn en vroeg "zag je eruit?" - we kregen er nooit een. Dit waren enkele van de slechtste medewerkers die we ooit zijn tegengekomen.
Op de ochtend van dag drie werden we opnieuw ondervraagd voor wat wel en niet was gegeten bij het ontbijt de vorige dag, en de service van mijn ontbijt (hoewel het de vorige dag was besteld) werd geweigerd. De ontbijtkok daagde mijn moeder uit op haar stem en een kopje werd verbroken tijdens het verlaten van de eetzaal om onze koffers te pakken en te vertrekken.
De manager van het hotel kwam een korte tijd later opdagen toen we aan het inpakken waren en hij klopte op onze deur om schadevergoeding te vragen voor 'beschadigde goederen'. We werden uitgenodigd voor een bemiddeling waarbij hij een vriend / collega van ons meenam die kennelijk in de beveiliging werkte (we hadden hem tot nu toe niet gezien). Ze deden allebei hun uiterste best om ons te intimideren en te kleineren - "ben je eerder op vakantie geweest" "ga je ermee akkoord om ons te compenseren voor beschadigde goederen" - we vertrokken zo snel als we konden en dit betekende het vinden van last minute accommodatie op heel hoge, last minute prijzen. Tijdrovend en stressvol voor ons allebei.
Vanwege niet-restitueerbare boekingsvoorwaarden verloren we het totaal van de 7 resterende nachten die we een paar dagen eerder in contanten hadden betaald. De onbevredigende omstandigheden van ons verblijf en eerlijk gezegd nogal vreselijke behandeling die we van het personeel hebben meegemaakt, werden niet in overweging genomen en we werden uitgelachen door de hotelmanager toen we onze overtuiging uitten dat we recht hebben op die niet-uitgegeven nachten die worden terugbetaald. We hebben contact met Booking. com momenteel.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding