Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

whala!bavaro

Opslaan
Delen
Los Corales, El Cortecito, Punta Cana 23301 Dominicaanse Republiek
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Official website
US$ 95
US$ 79
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 16
travelup.com
Booking.com
SnaptravelUS$ 86
Expedia.comUS$ 95
alle 12 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (756)
Zwembad en strand (253)
Kamer en suite (172)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
  • Regelmatige temperatuurcontroles voor het personeel
Meer lezen
Bijgewerkt op 30-06-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van whala!bavaro
Bijgewerkt op 30-06-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 93 van de 149 hotels in Punta Cana
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

whala!bavaro is ideaal voor een bezoek aan Punta Cana. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Kom helemaal tot rust in deze kamers met koelkast, airconditioning en bureau, en maak gebruik van wifi bij Alisios Bavaro.

Het resort heeft conciërge, bagageopslag en wisselkantoor. Daarnaast biedt whala!bavaro een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag.

Als je trek hebt, ben je bij Matrú Seafood and Bar aan het juiste adres. Deze pub is populair bij lokale inwoners en toeristen.

Geniet van je verblijf bij whala!bavaro en veel plezier in Punta Cana!

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Gratis ontbijt
Strand
Entertainmentpersoneel
Vervoer van/naar luchthaven
Gehele lichaamsmassage
Opslag van bagage
Conciërge
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Avondentertainment
Vissen
Taxiservice
Massage
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Buitenmeubelen
Winkels
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Privébalkon
Koelkast
Kabel-/satelliet-tv
Inloopdouche
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Kledingrek
Laptopkluis
Wekservice/wekker
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Gesproken talen
Engels, Frans, Russisch, Spaans en nog 1
523beoordelingen67vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 204
  • 144
  • 75
  • 51
  • 49
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Schoonhoven heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
1 bijdrage
Whala Bavaro is een prachtige plek voor een strandvakantie! Strand letterlijk meteen voor de deur. Zeer nette en vriendelijke medewerkers. Goed eten en veel keuze. Kamers kunnen erg verschillend zijn. Toen wij kwamen kregen we een oudere kleine kamer. Na een kleine bijbetaling kregen we een prachtige kamer met 100% zeezicht. Echt SUPER! De service balie met Aris Delvi en Ernesto bedankt!
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Whala1612, Guest Service bij whala!bavaro
Gereageerd op 24 jan. 2020
Dear Guest, It is really a pleasure for us to know that you have enjoyed your stay, in our sea view rooms, gastronomic offer and especially the treatment received from our staff, especially Mr. Ernesto and Mr. Aris. Our objective is not only to provide a quality service to customers, but also to exceed their expectations and anticipate their wishes, so we are very pleased to know that you have enjoyed your stay with us, this undoubtedly strengthens our philosophy of seeking the most high level of service excellence. Thank you very much for your valuable comments and we hope to have the opportunity to serve you again in Whala! Bavaro. Kind regards, Fiona Ximenis
Meer lezen
Eveline A heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Utrecht, Nederland13 bijdragen3 nuttige stemmen
Het hotel is schoon, maar op sommige plekken zwaar verouderd. Het personeel bij de beach bar is niet blij met hun baan en dat merk je, koud eten en een service om van te huilen. Het is net alsof men dacht ohh we moeten all inclusieve maar eigenlijk geen idee hebbende hoe ze dat warm en vrolijk moeten doen l. Gelukkig zijn we hier maar 2 nachten en dan gaan we weer door. Kussens van de bedden zijn mega hoog en er ligt alleen een laken op je bed.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van Whala1612, Guest Service bij whala!bavaro
Gereageerd op 26 jul. 2019
Dear Eveline A On behalf of the team we apologize for not exceeding your full expectations. We would like to remind you that any type of additional complement that you wish can be requested at the reception and we will be very happy to give it to you. Cordial greetings, Mónica Moya
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
LisaHurtado1973 heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Pittsburgh, Pennsylvania6 bijdragen1 nuttige stem
Ik ga beoordelen zoals ik het zag voor mijn vakantie in januari! Zindelijkheid: 4. 7 van de 5 Service: 5 van de 5 Drank en eten: 4 van de 5 Receptie Hulp: 5 van de 5 Zwembaden en voorzieningen: 5 van de 5 Strand: 4. 9 van de 5. Dit komt voor mij allemaal neer op een 5-sterren ervaring gezien de verwachtingen die ik had / het hotel, de prijs van de vakantie helemaal en mijn andere eerdere ervaringen in hotels in Dominicaanse Republiek.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Annmarie R heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
76 bijdragen6 nuttige stemmen
+1
Voordat ik dit hotel boekte, heb ik alle beoordelingen doorgenomen en kan ik eerlijk zeggen dat ik er geen twijfel over had dat dit een geweldige plek zou zijn om mijn moeder en zus mee te nemen voor hun eerste vakantie in het Caribisch gebied. We wilden klein, opnieuw omdat dit de eerste keer was dat mijn moeder en zus tot nu toe hadden gereisd. Niet zeker waar te beginnen, dacht ik dat het het beste zou zijn om gewoon op te sommen.  1) Recption - Dit is een klein gebied, met slechts twee hotelmedewerkers tegelijk. Omdat er heel veel mensen tegelijk binnenkwamen, stonden we 35 minuten te wachten om in te checken. Bij de receptie vroegen we of onze kamers samen waren? Ze waren niet, hoewel dit iets was dat werd gevraagd op het moment van boeking. Dit was geen probleem voor de manager en hij regelde dat we op dezelfde verdieping waren, maar niet dicht bij elkaar. Het hotel was niet zo druk en er waren veel vrije kamers in de buurt (ze houden alle uitzicht op de tuin en de oceaan voor upgrades) Buiten het personeel van de receptie spraken de manager en een ander personeelslid goed Engels. De andere medewerkers hadden geen begrip. Toen we de kamers uitcheckten, lieten we onze tassen achter in de kluis van de receptie en kregen we tickets. Toen we 14 bereikten. Tegen het einde van onze ophaaltijd gingen we onze koffers halen, maar ontdekten dat ze een taxichauffeur hadden binnengelaten om koffers voor een andere gast te verzamelen en hij onze tas had meegenomen. Het hotel deed niets om dit op te lossen en gelukkig was er een andere gast aan de telefoon met haar vriendin die toevallig onze tas had en net zo in paniek was als wij. Het hotelpersoneel keek ons gewoon leeg aan en wist niet wat te doen. Er was geen spijt of we begrijpen, het was allemaal aan de taxichauffeur voor het nemen van de verkeerde tas. Wat we echter zeggen is dat als die tas onder hun hoede was, waarom laten ze dan iedereen naar de veilige kamer gaan om op te halen.  2) Hotelkamer - Ik moet zeggen dat de kamer schoon en netjes was. De handdoeken en lakens worden alleen op maandag, woensdag en vrijdag vervangen en op een dag kregen we helemaal geen handdoeken. Bij nader inzien was de badkamer nogal moe en waren er scheuren in de vloer. Er zat geen stekker in de gootsteen. Het is niet toegestaan om de toiletrol naar beneden te spoelen en zij hebben hiervoor een prullenbak verstrekt. De douche was slechts een infuus, maar bij het luisteren naar andere gasten, hadden we een behoorlijk goede deal om water te krijgen. Zoals reeds vermeld, was ons uitzicht zeer teleurstellend, we gingen terug naar een weg die werd gebruikt door bouwers en na een grote regenval hadden we een kleine vijver over de weg die niet ging, waardoor een echt slechte geur van afvoeren en riolen achterbleef. Je moet $ 30 betalen. 00 dollar voor de kluis, die je niet terugkrijgt. (GELIEVE TE BETALEN DIT, WIJ MOETEN LOS GELD EN SIERADEN GENOMEN. We hadden 20.00 uur uit onze kamer genomen, maar ik vond niet dat het de moeite waard was om het management te vertellen, na de manier waarop de manager met de genoemde gasten sprak) De kamer was dagelijks schoon en we hadden hier geen problemen mee.  3) Het strand - zand was niet zoals beschreven tijdens het boeken, maar het was toch een prachtig strand. Je moet vroeg naar het strand gaan, omdat het vrij klein is. Je kunt handdoeken krijgen bij de receptie, opnieuw moet je $ 10 betalen. 00 elke handdoek en u krijgt deze terug aan het einde van uw verblijf, maar wees bereid om het gokautomaatbedrag te betalen.  4) Restaurantjes - Toen we bij TUI boekten, vertelden ze ons dat het hotel vier restaurants had. Toen we daar aankwamen, waren we infomed dat de SkyBar niet was inbegrepen, rekening $ 7. 50 voor een drankje. Het Al a Carte-menu was elke dag hetzelfde toen we daar aten, het eten was zo koud dat we ons eten terug moesten sturen. Nadat het eten was geserveerd, was het varkensvlees zo vet en taai om door te snijden, laat staan proberen te eten, het was ook erg zout. De strandbar en de middernachtbar serveerden ongekookte hamburgers met chips die waren gebakken en achtergelaten. Dit liet ons achter bij het hoofdrestaurant, er was veel afwisseling. Af en toe was het eten koud en werd het hetzelfde gedurende de twee weken. Houd er rekening mee dat er veel vliegen zijn, dit kan niet echt worden geholpen en het personeel probeert ervoor te zorgen dat de vliegen worden weggeslagen. Het personeel was verdeeld in 3 groepen (één om de tafels op te ruimen, één om de tafels te dekken en één om drankjes te serveren) dit was voor drukke tijden, maar het personeel spreekt heel weinig Engels en begrijpt wat we willen etc. Edwin was een geweldige ober en zorgde ervoor dat we alles hadden wat we nodig hadden of wilden.  5. De bar - Tiffinay was geweldig, ze herinnerde zich alles wat we wilden. Afgezien van Tiffinay, had het andere barpersoneel niet echt een idee over welk drankje we bestelden. De sinaasappel- en citroendranken variëren elke dag van zo sterk tot zeer zwak. Sterk was geen probleem, omdat je dit met een plaatselijke geest kunt afzwakken. Rond drie uur 's middags hebben ze echter geen zin meer en moet je naar een andere bar om je drankje te halen. Houd er ook rekening mee dat de melk voor de koffie en sommige cocktails laat in de middag splitsen.  6. Zwembaden - Er zijn vijf zwembaden, een bij de Sky Bar (we hebben dit zwembad niet gebruikt vanwege de toeslag voor drankjes en eten. Het zwembad beneden (we hebben dit niet gebruikt, het zwembad was altijd erg bewolkt en hoewel het was slechts 4 ft 3 diep, we hadden verwacht de bodem te zien. Hoofdzwembad, was schoon en gemakkelijk toegankelijk, het enige probleem was de afvoer. Tijdens de middag stonk de geur omdat de toiletten zo dichtbij zijn, maar dit is niet echt een probleem dat te maken heeft met het hotel. Het zwembad bij de receptie is verreweg het mooiere zwembad, het water was altijd sprankelend en uitnodigend, wees ervan bewust dat dit tussen het restaurant en de hoofdlobby ligt, dus het kan soms erg lawaaierig zijn. Ook beweegt de zon rond het hotel en dit gebied wordt heel snel heel schaduwrijk. Daarom verbleven we in het grote zwembad. Het laatste zwembad is recht door Ala Carte restaurant, het was altijd heel rustig toen we daar gingen, maar ook ver schaduw. De zwembaden hadden een vreemde smaak van zout, erg zwoel alsof ik eerlijk ben en ook na een tijdje prikte het in je ogen. Ik wil niet zeggen dat ze vies waren, want elke nacht zagen we iemand de zwembaden schoonmaken.  7) Personeel - Er waren een paar personeelsleden die we hebben genoemd die er alles aan zouden doen om ervoor te zorgen dat uw verblijf goed en ontspannen was. Ik moet zeggen dat hoewel we horrorverhalen over de manager kregen te horen, hij altijd met respect met ons sprak en voorovergebogen voor ons deed. Dit geldt ook voor de andere heer van de gastenservice op het bureau (kan zijn naam niet herinneren, maar had zeer goed Engels en was de meeste dagen op het bureau) Het bedienend personeel (afgezien van Edwin) was erg wisselvallig. Ze begrijpen niet dat "excuseer me" mee zal gaan als ze borden opruimen enz., Of de nieuwe borden binnenbrengen enz. Ze zorgen ervoor dat ze voorbij je varen, of dit nu is wanneer je gaat zitten of borden vasthoudt enz. De manager van het restaurant had goede en slechte dagen. Eén dag was het restaurant in tweeën gesneden met één gebied afgesloten, er was geen plek om te zitten en we vroegen één server of we in de andere helft konden gaan. Ze schreeuwde nee tegen ons in een zeer agressieve landhuis, dat ik naar de manager ging en hem vroeg of we konden zitten. Hij plaatste ons in de gesloten helft en iedereen in het restaurant kon haar horen terwijl ze de kansen naar andere personeelsleden schreeuwde en ons een slechte service voor die maaltijd gaf. Maar op andere dagen was hij erg onbeleefd, schreeuwde en zwaaide met zijn armen naar iedereen, en met de hoofd serveerster, had je geluk als we een glimlach van hen kregen of een welkom gedurende de twee weken dat we er waren. Ik, evenals mijn familie en andere gasten waarmee we spraken, voelen dat we een belemmering voor hen waren. Dit moet ik toevoegen was hoe we werden behandeld toen we een fooi vertrokken en ook toen we dat niet deden. Aan het einde van de eerste week waren we niet blij om op deze manier te worden behandeld door tips te geven, dus we stopten allemaal samen. Afgezien van Tiffinay en Edwin. De bewakers waren daarentegen de meest behulpzame en vriendelijke mensen op het complex. Niets was ooit te veel gedoe, ze droegen koffers, ze hielpen mijn moeder de trap op en af, ze keken uit naar onze tourbussen toen we bij de receptie zaten te wachten, hielden mijn moeder aan en uit coaches en waren er altijd met een glimlach en Een hallo.  8) Beveiliging - Zoals reeds vermeld, waren ze geweldig. Mama was een beetje nerveus toen ze zag dat ze een pistool en manchetten hadden, maar toen we uitlegden dat dit normaal was, ontspande ze zich wel. Het hele complex voelde veilig en hoewel je de hoofdweg moest oversteken om bij het Hotel aan het strand te komen, voelde je je veilig. Hoewel het een privéstrand is, hebben andere mensen van andere hotels hier toegang toe. Dus 's nachts was er altijd een bewaker bij de ingang van het strandhotel, één bij de strandbar, één bij de hoofdweg en vervolgens één in de lobby. Kan hen niet kwalijk nemen.  9) Entertainment - Er was er geen! ! ! het avondentertainment bestond uit een kinderdisco met Mini-muis en Spiderman. Dat was alles wat er was. Ik denk dat we het animatieteam een keer op de dag hebben zien rondlopen. Er was een eerbetoon aan Micheal Jackson op een avond om 20 uur. 30, dus om 20 uur. 15 we gingen op weg naar het podium, maar kregen te horen dat hij op 20 kwam. 00 en was klaar. Dat was het entertainment voor de nacht. Ik zeg dit niet graag, maar het was het slechtste amusementsprogramma dat we ooit hebben gehad tijdens een vakantie in Carrabien  10) Complex - Al met al is de manier waarop het complex is aangelegd geweldig, veel verschillende gebieden en zwembaden met de bars is zeer uitnodigend. Als een gebied te luid is, kun je altijd ergens naartoe gaan. Het complex werd altijd schoongemaakt en zoals gezegd was er altijd beveiliging op het terrein. Het enige dat ik zal vermelden, is dat er niet echt ergens op een avond kan zitten als het regent. Er is de hoofdlobby, maar nauwelijks stoelen, en dan is er een kleine ruimte waar ze 4 bartafels en 4 stoelen hebben.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Kamertip: Be prepared to pay $30.00 a night for an upgrade to a pool or garden view. Other views a main...
Bekijk meer kamertips
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Mackenzie5 heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Cheshunt, Verenigd Koninkrijk5 bijdragen3 nuttige stemmen
Perfecte locatie op het strand die er in het echt beter uitziet dan online. Mooie kamers die brandschoon waren door het personeel. Bed goed, douche goed en goed geslapen. Er zijn grotere en waarschijnlijk flitsendere hotels met meer faciliteiten en entertainment en dat alles, maar voor wat we wilden, wat een rustig, ontspannend, kwaliteitshotel en een vakantie was, werkte het een traktatie. Geweldig personeel en hoewel niet al het personeel zo goed Engels spreekt, proberen ze het en we voelden ons welkom en comfortabel de hele tijd.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 71 - US$ 155 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
alisios bavaro beach hotel, hotel alisios bavaro beach
VOORHEEN BEKEND ALS
Alisios Bavaro Beach Hotel
LOCATIE
CaraïbenDominicaanse RepubliekLa Altagracia ProvincePunta Cana
AANTAL KAMERS
263
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over whala!bavaro
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van whala!bavaro?
Attracties in de buurt zijn OCEAN ADVENTURES Caribbean Pirates (0,2 mijl), Yopo TIki Bar (0,2 mijl) en Nino's Liquors (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van whala!bavaro?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit ontbijt, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij whala!bavaro?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, koelkast en verduisterende gordijnen.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij whala!bavaro?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Welke restaurants liggen er in de buurt van whala!bavaro?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Toc Beach Bar & Restaurant, Pranama en Taino Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij whala!bavaro?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Heeft whala!bavaro een luchthavenshuttle?
Ja, whala!bavaro heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Welke talen spreekt het personeel van whala!bavaro?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en russisch.