Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Sirenis Punta Cana Resort

Opslaan
Delen
Playas De Uvero Alto, Punta Cana 23000 Dominicaanse Republiek
Laagste prijzen voor je verblijf
eDreams
Snaptravel
ZenHotels.com
US$ 363
Aanbieding bekijken
Agoda.com
travelup.com
Booking.com
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (13596)
Dineren (812)
Kamer en suite (711)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 75 van de 166 hotels in Punta Cana
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
2020 Travellers' Choice Best of the Best

Sirenis Punta Cana Resort Casino & Aquagames is ideaal voor een bezoek aan Punta Cana. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Sirenis Cocotal is een gezinsvriendelijk resort all-inclusive met een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van betaald internet.

Het resort all-inclusive biedt een conciërge en roomservice aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Punta Cana gaan.

Als je tijdens je verblijf bij Sirenis Punta Cana Resort Casino & Aquagames trek krijgt, ga je naar Flavor Market (0,6 km) op loopafstand van het resort all-inclusive.

Bij Sirenis Punta Cana Resort Casino & Aquagames staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Punta Cana!

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerplaats
Betaalde wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Casino en gokken
Oppas
Internet
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Kindvriendelijk buffet
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Tennisbaan
Waterpark
Aerobics
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Karaoke
Nachtclub/dj
Overdekte speeltuin voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Hoofdmassage
Massage
Beautysalon
Conciërge
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Winkels
Lig-/strandstoelen
Parasols
Butlerservice
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Vipkamervoorzieningen
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Gezinnen
Gesproken talen
Frans, Spaans
11.167beoordelingen2.102vragen en antwoorden4kamertips
Waardering van reizigers
  • 4.562
  • 3.135
  • 1.689
  • 952
  • 829
Reizigersveiligheid
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
LISELOTTE K heeft een beoordeling geschreven nov. 2018
1 bijdrage
Deze beoordeling gaat over het hotel: Sirenis Punta Cana resort casino en aquagames. Ik vond het een mooi, ruim opgezet hotel, ook vond ik het fijn dat er laagbouw is en dat het afgelegen ligt van de weg. We werden ook goed ontvangen bij onze aankomst, want we kregen meteen een welkomst drankje. De kamer: De kamer die we kregen was niet de kamer die we geboekt hadden, we zouden namelijk 2 ruime bedbanken krijgen, maar uiteindelijk konden we er maar 1 uitklappen omdat er voor de tweede geen ruimte meer was in de kamer. We hadden ook een verzoek gedaan op een kamer met zeezicht en die hebben we wel gekregen. Een ander nadeel van onze kamer was dat er een gat zat bij het balkon omdat daar eerst een palmboom had gestaan, alleen hadden ze die palmboom weggehaald omdat dat het uitzicht verpestte. Ze hadden het gat nog niet gedicht. De badkamer: We hadden een kamer geboekt die in de badkamer een bad zou hebben, maar toen we aankwamen was er helemaal geen bad in de badkamer, alleen wel een ruime douche. Ook was de badkamer slordig afgewerkt, er waren namelijk tegels die schuin betegeld waren. Het zwembad: Het was een heel mooi, groot zwembad met een poolbar in het zwembad. Het was ook leuk dat er activiteiten werden gedaan in het zwembad, alleen was het jammer dat de activiteiten vooral voor volwassenen waren en ze je dan als kind raar aan keken als je dan mee wilde doen met bijv. een potje water volleybal. Het restaurant: Het restaurant was net gerenoveerd toen wij er waren. Het is mooi opgeknapt en ook al is het groot, je had toch privacy door de indeling die ze hadden gemaakt in het restaurant. Het eten was er ook lekker, allen was het soms wel jammer dat er een wekelijkse herhaling was, want als je dan een dag het eten niet lekker vond, dan zat je eigenlijk alleen aan de pizza, patat en dat soort dingen. Ook kon je 1 keer per week naar een à la carte restaurant, wij zijn naar de Mexicaanse en de Italiaanse geweest. Bij de Mexicaanse hadden we daarna nog trek en bij de Italiaanse kregen we een verkeerde pizza, maar het was wel lekker eten. Het strand: Het was een heel breed, wit strand en er waren voldoende ligbedden. Ook was er een volleybal veldje waar je als je wilde altijd kon volleyballen. Ook kon je er elke dag 1 uur per persoon aan watersport activiteiten doen. Dan kon je kiezen uit bijv. zeilen, kanoën en duiken. Ik vond het een heel mooi hotel, je werd er goed bediend en de mensen waren er aardig en behulpzaam. Het is ook fijn dat het er altijd zon zeker en warm is. Na een tijdje werd het wel irritant dat ze je de hele tijd probeerde over te halen om time share te doen bij hun hotel. We hadden een hele leuke vakantie en ook hebben we er mooie herinneringen aan over gehouden. Ik geef dit hotel een 8,8 van de 10. We hebben wel begrepen toen we daar waren, dat het hotel in december zou sluiten om volledig gerenoveerd te worden. Dus het kan zijn bij een bezoek in 2019 dat bepaalde faciliteiten die ik beschreven heb, verbeterd zijn.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2018
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van Sirenis P, Assistant Manager bij Grand Sirenis Punta Cana Resort
Gereageerd op 20 nov. 2018
Hello LISELOTTE K. I appreciate that you took the time to share your experiences with the Trip advisor community about the Sirenis Punta Cana Resort Casino & Aquagames. I am much honored to know that you enjoyed our facilities, the buffet, our beach, the volleyball court, our pool and the service provided by our staff. I have taken the proper notes about the animation activities at the pool, as well as the service provided by the concierge. I have been passed to the people in charge to apply the corrective measures. We always appreciate our guests' contribution, suggestions and comments which help us find out about their preferences. Actually, the entertainment program is designed so that all our guests can participate in the activities we offer and spend a great time. Regarding the room, let’s me inform you that all the room will be renovated, we are going to open on December 15th as our new brand Grand Sirenis. We are glad as well to know that we will have the opportunity to host you again with our new brand Grand Sirenis Punta Cana in 2019. Kind Regards, Denia Cedano Assistant Manager
Meer lezen
simonehartemink heeft een beoordeling geschreven nov. 2016
Arnhem, Nederland14 bijdragen
+1
13 dagen geweest waren pp bijna 1300.00 euro kwijt geboekt met d reizen waren met 4 personen .Toen we net aan kwamen hadden ze ons al een verkeerde kamer toegewezen we hadden een 2x2 persoons kamer geboekt we kregen zie eerst fot een 2 persoons kamer direkt na de receptie gelopen om te klagen daar konden we inprincipe pas de volgende dag terecht voor een andere kamer maar omdat we bleven vragen hadden ze toch een suite weten te krijgen moesten we wel 500 euro voor neer tikken voor 13 dagen omdat drie dagen later pas de touroperator kwam hadden we geen keus we gingen na de suite daar stond tot onze verbazing een twee persoons bed maar omdat we met 4 personen waren kregen we er twee opklap bedden bij waar het matras zo dun was dat je de veren in je rug voelde dus drie dagen op een opklap bed geslapen eindelijk de touroperator gesproken die hebben we alle foto.s laten zien en ze schrok ervan we ze wist ons ook te vertellen dat we recht hadden op 2x 2persoon kamer dat ging ze voor ons regelen savond kreeg ik een berichtje van haar dat we de suite om konden ruilen tegen 2x2xpersoonskamer bij de receptie kregen we twee optie.s de suite inruilen tegen 2x2 persoons kamer en 500 terug of de suite houden en een kamer erbij en 250.00 terug maar omdat we twee kinderen bij ons hadden en de kamers heel ver uit elkaar lagen hebben we gekozen voor de suite te houden en een kamer erbij te nemen de kamer lag onder de suite ik deed de deur open en je raadt het al de stank kwam je tegemoet de foto.s zijn het bewijs elke morgen en avond gingen we naar de suite ons op frissen het enige wat we in de kamer deden was slapen al was de stank niet te harden en zelfs de lakens stonken elke dag heb ik de kamer gelucht maar niks hielp ik heb hierover email contact gehad met dreizen maar die vonden dat we het zelf maar moesten oplossen ivm tijdverschil bij thuiskomst zijn we meteen na d reizen gegaan om deze klacht neer te leggen het enigste wat ze ons konden bieden was 250.00 euro terug 13 dagen ellende dus voor ons nooit meer een zwembad die stonk naar urine omdat ze alles lieten lopen bij het barretje in het water het eten wat elke dag hetzelfde was en koud en geen variatie
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2016
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Dymphna U heeft een beoordeling geschreven nov. 2016
Wildemann, Duitsland8 bijdragen1 nuttige stem
Prijs,kwaliteit was in orde! Uitchecken was schlecht! Wendy Trinidat SUPER!!!! Timesharring irritant weer perfect! Complimenten voor de tuinmannen eten, nog nooit zo meegemaakt in de resorts gewoon goed, wel weekelijkse herhaling!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2016
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: In midden perfect overal mooi tussen in
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Wendy S heeft een beoordeling geschreven jul. 2016
17 bijdragen10 nuttige stemmen
we hebben een mooie vakantie gehad in sirenes, maar die opdringerige time sharing idioten waren zeer iritant. We hebben ze wel zelf liggen gehad, aangezien ze maar bleven aandringen voor een ontbijt te komen doen hebben wij geaccepteerd en gezorgd dat we de deur uit waren tegen dat ze ons kwamen ophalen hiervoor. Ze hebben ons daarna dan ook niet meer lastig gevallen. Het eten was lekker en de all inclusive zeer uitgebreid. We hadden eerst de verkeerde kamer gekregen, maar na twee dagen kregen we een andere zonder al te veel moeite. Als je het poets personeel iets wel geven moet je het een beetje verstoppen, want de chef gaat dit altijd eerst ophalen voor ze iemand stuurt. Wij legden het na een paar dagen onder het kussen. Een euro was al genoeg om een extratje te krijgen
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2015
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Nailsby C heeft een beoordeling geschreven mei 2016
3 bijdragen
Wij zijn in april 2016 afgereisd naar Punta Cana. Bij aankomst op het resort werden wij goed ontvangen. Onze koffers werden gelijk uit handen genomen, kregen een welkomstdrankje terwijl wij bij de incheckbalie stonden en waren binnen maximaal 5 minuten al klaar om aan onze vakantie te beginnen. Kamer De kamer was schoon, maar wel echt toe aan reparaties. De kastdeur schoof niet goed open omdat de deur kapot was. De badkamer was toe aan een nieuwe laag verf en ook de deur moest zeker vervangen worden. Al met al, als het vergelijkt met de prijs dat je betaald en met de hotels in de omgeving mag je hierover niet veel klagen. Schoonmaaksters maakten de kamer goed schoon, alleen deden zij de balkondeur nooit op slot nadat zij deze hadden schoongemaakt. Onze kamer was gevestigd op de begane grond.. dit was dus niet zo fijn. Personeel Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Als je iets wou vinden op het resort liepen zij met jou mee om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit heb ik alle dagen zo ervaren totdat wij moesten uitchecken met Sandrea. Zij was erg onvriendelijk en gaf je het gevoel zo snel mogelijk te vertrekken. Voor ons kwam zij erg intimiderend over naar zowel ons als de andere uitcheckende gasten. Het Resort Het resort op zich vonden wij echt prachtig. De planten etc. wordt goed onderhouden en alles goed schoongehouden. Bij de zwembad twijfelde ik aan het chloorgehalte. overal zaten er tevens ook losse stukken tegels en scherpe randen waaraan je je kunt ophalen. Het strand was voorzien van veel ligbedden wat zeker fijn was. Eten & Drinken Er was een breed aanbod aan eten voor bijna 24 uur per dag (echt all inclusive). De bartenders waren heel vrolijk en stonden je goed ten dienst. Ook in het restaurant hebben wij dit zo ervaren. Minpunt vonden wij dat het eten niet was afgedekt. In de hitte van de Dominicaanse Republiek is het logisch dat hier vliegen op af komen. Ik neem aan dat ik hierdoor nog steeds ziek ben. Ik heb sinds dat ik daar was last van diarree. Al met al vond ik een gemengde vakantie. Het personeel deed echt hun best om je een fantastische vakantie te laten beleven, maar het management moet er serieus aan gaan werken op reparaties uit te voeren. Onze overal conclusie van de Dominicaanse Republiek is dat we het een prachtige eiland vinden die wij zeker nog een keer zullen bezoeken. Of het weer Sirenis wordt betwijfel ik mits er serieuze reparaties worden uitgevoerd. Of ik het hotel na mijn huidige bezoek zou aanbevelen? Hoogst waarschijnlijk niet. Ik zou voor een wat duurdere en beter onderhouden hotel in dezelfde regio kiezen.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2016
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 97 - US$ 438 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
sirenis cocotal beach hotel punta cana, sirenis cocotal beach resort casino and spa, sirenis resort punta cana, sirenis cocotal punta cana, hotel sirenis cocotal beach, sirenis cocotal resort
LOCATIE
CaraïbenDominicaanse RepubliekLa Altagracia ProvincePunta Cana
AANTAL KAMERS
818
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Grand Sirenis Punta Cana Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Attracties in de buurt zijn Tropical Treasure (1,1 mijl), Macao Beach (7,7 mijl) en Sirenis Aquagames Punta Cana (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Grand Sirenis Punta Cana Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Ja, een parkeerplaats is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Flavor Market, Vespa en Kitchen 23 by Le Chique at Nickelodeon Hotels & Resorts Punta Cana.
Zijn er sportvoorzieningen bij Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en fitnesslessen tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Grand Sirenis Punta Cana Resort zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder spaans en frans.
Heeft Grand Sirenis Punta Cana Resort een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.