Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Bahia Principe La Romana

Website van het hotel
Hoteldeals
Ctra. San Pedro - La Romana, Km 12, La Romana, Dominicaanse Republiek (Voorheen Santana Beach Resort)
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Professionele foto's
Grand Bahia Principe La Romana
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

3.235 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 1.105
  • 1.098
  • 577
  • 257
  • 198
Bekijk beoordelingen van
958
1.433
61
32
Overzicht waarderingen
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Locatie
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Slowaaks
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 11 september 2015 via mobiele applicatie

Had ik meer betaald voor dit hotel kreeg het een ster minder. Maar voor deze prijs krijg je meer dan je verwacht. De pluspunten --> prachtige ruime kamers, gigantisch domein met een mooi onderhouden tuin. Personeel voldoende bekwaam en vriendelijk. Allinclusive formule is ook waar voor zijn geld (voldoende keuze aan drankjes bv) het enige minpunt is het eten, er is veel keuze maar de kwaliteit is er naar. Tip naar het hotel --> less is more, minder keuze in het bufet maar trek de kwaliteit omhoog. Meer 

Nuttig?
2 Bedank Ewout D
Customer S, Director de Relaciones con Clientes van Grand Bahia Principe La Romana, reageerde op deze beoordeling

Beste gast, Dank u vriendelijk voor het delen van uw ervaringen met ons. We hebben gewaardeerd om te leren dat je hebt genoten van uw verblijf en we hebben kunnen voldoen, zelfs op uw verwachtingen te overtreffen zijn. Wij danken u voor uw woorden over de dienstverlening en de algehele het resort en de gronden. Het is spannend om te... Meer 

2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 sterren Beoordeeld op 31 juli 2015 via mobiele applicatie

13 nachten verbleven met zijn tweëen. Het hotel is ietwat gedateerd maar wordt kraaknet onderhouden. Er loopt meer personeel rond dan hotelgasten. De buffetten zijn bijzonder uitgebreid en verzorgd. Ook goed nieuws voor veelvraten: op het domein kan je 24u per dag gratis eten en drinken. Ondanks het feit dat ze erg hun best doen om alles netjes en hygiënisch te houden was er wel een probleem met één of andere bacterie die bijna alle hotelgasten na enkele dagen een hardnekkige darminfectie bezorgden. Was het de sla, de softdrinkmachines of de ijsblokjes...? We hebben er het raden naar... De à la carte restaurants zijn verzorgd. Alleen het 'Japans' restaurant was teleurstellend. Ook geen probleem met de ligbedjes aan de zwembaden en strand. Die zijn er in overvloed. Johan, de 'bellboy' aan de ingang bleek bijzonder hulpvaardig en geëngageerd, waarvoor onze waardering. Wie met Jetair reist; wees gewaarschuwd. De tussenstops maken de vluchten erg vermoeiend en op de terugvlucht vond men het nodig om de passagiers om 3u 's nachts wakker te maken met de promotie van Tax free artikelen 😤. Bovendien bleek de 'afgevaardigde' van Jetair - de locale Alfredo - niet voor 100% betrouwbaar. Hij maakte antireclame voor de organisatoren van de trip naar een eiland, op het strand. Zogezegd omdat die niet betrouwbaar waren. Dat klopte niet. En later hoorden we dat mensen in de luren waren gelegd met één van de excursies die hij zelf promoot... Samengevat: Er zijn ongetwijfeld 'betere' hotels in de Dominicaanse. Maar voor wie deze droombestemming op een budgetvriendelijke manier wil leren kennen, is dit zeker een aanrader. Meer 

Nuttig?
1 Bedank Chris A
Customer S, Director de Relaciones con Clientes van Grand Bahia Principe La Romana, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Liebe Chris, Wir möchten, dass Sie sich die Zeit, um Ihre freundliche Kommentare auf Tripadvisor zu schreiben danken, denn Ihre... Meer 

Gent, België
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 20 februari 2015

Op het eerste zicht lijkt alles magnifiek: vriendelijk onthaal, proper restaurant, uitgebreid buffet, lachende gezichten, mooi complex met proper zwembad, maar : 1. Ik en partner zijn er aantal dagen geleden zeer ziek geworden. Dokter (normaalgezien 24/24u aanwezig! ) was er niet en moesten op eigen initiatief naar ziekenhuis. Het hotelmanagement doet alsof hun neus bloedt, reageert niet .. ook al lig je doodziek in zetel voor hotelreceptie. 2. Continu problemen met deurkaart om kamer binnen te geraken. Airco functioneert slecht. Kasten sluiten niet en tv springt 's nachts out of the blue een aantal keer aan met reclame van het hotel, zeer vreemd .. 3. Buffet restaurant: alle dagen hetzelfde eten. Geen variatie . De andere restaurants die je kan boeken: blijf er weg ! Italian resto: helft van de kaart kunnen ze je niet aanbieden en de spaghetti bolognese niet eetbaar: ongekookte pasta en saus uit potjes. Rode wijn wordt ijskoud geserveerd. Ronduit slecht ! We kwamen continu mensen tegen die maagpijn hadden of kinderen die we zagen overgeven. Dit kan toch niet ! 4 Gezang in het buffetrestaurant. Er wordt van tafel tot tafel gegaan en gezongen. Verwacht wordt dat je hen een tip geeft. Zeer storend. 5 Internet werkt helft van de tijd niet op kamer hoewel je hier voldoende voor betaalt. 6 Animatie overdag en 'savonds: zeer matig. Alle dagen aan zwembad hetzelfde cd'tje waarop aerobic en andere dansen uitgevoerd worden. Het staat ook steeds enorm luid. 7 Er is geen hostess van Sunjets/jetair die ter plaatse komt. Enkel de lokale host, Alfredo, helpt je indien je vragen of boekingen voor excursies hebt. Opgelet: deze is echter nooit telefonisch bereikbaar of slechts beperkte uren (nooit vastgelegd) ter plaatse te vinden. Als je geluk hebt, tref je hem. CONCLUSIE: Heb je niets aan de hand met je kamer, (dan heb je geluk), een sterke maag en darmen, zoek je bewust de rust op (ver gelegen om uitstappen te doen) en is dit je eerste all in - vakantie, dan ga je dit vast wel ok vinden. Indien niet, dan gaat dit hotel inclusief hotel staff je enorm teleurstellen !

  • Verbleef Februari 2015, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank A G
Customer S, Guest Relations Manager van Grand Bahia Principe La Romana, reageerde op deze beoordeling

Beste gast, Na het lezen van het bedrag van de gebieden die je voelde waren niet in orde, een van onze managers, zou hebben de mogelijkheid om uw zorgen te bespreken in persoon, terwijl u ter plaatse waren dus konden we ze hebben gericht op een efficiënte manier verwelkomd. Ons team is trots op ons product en service uitvoering en... Meer 

Dendermonde, België
Niveau bijdrager
13 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 15 mei 2014

Zalig om in het hartje van de winter in de zon te vertoeven. Een heel aangenaam en leuk hotel met erg vriendelijk personeel.Wij waren er met de kerstperiode. Heel tof was het dat al het personeel getooid was met een kerstmuts. We hadden wel pech met de kamer: eerst de badge die het niet deed, nadien de airco die niet goed functioneerde, ook het glutenvrij eten verliep niet vlekkeloos.. Uiteindelijk werd door de directie gecompenseerd door gratis internet in de kamer.

  • Verbleef December 2013, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Pascale S
Customer S, Director de Relaciones con Clientes van Grand Bahia Principe La Romana, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Pascale, Thank you for sharing your lovely experience in our Grand Bahia Principe La Romana with all Tripadvisor users.... Meer 

Boechout, België
Niveau bijdrager
9 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 18 januari 2014

Zeer proper hotel maaltijden zijn verzorgd en afwisselend, personeel is vriendelijk en bereidwillig, Negatieve punten; - aan de bar is een fooi bijna een noodzaak.. - het zeewater is precies slijkwater,troebel en geen gekleurd visje te zien(14 dagen prachtig weer gehad)wij gingen om te snorkelen maar dit was aan het hotel zinloos... - handdoeken worden reeds om 6.00h op het strand gelegd..... - Wifi enkel in de lounge ,extra op de kamer mogelijk maar duur Positieve punten; - Prachtig zwembad wel druk aangezien er niet in de zee werd gegaan - Verzorgde kamers - Afwisselend eten

  • Verbleef December 2013, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Jan D
Customer S, Guest Relations Manager van Grand Bahia Principe La Romana, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Jan, Thank you for sharing your fantastic experience in our Grand Bahia Principe La Romana with all Tripadvisor users.... Meer 

Niveau bijdrager
5 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 21 oktober 2013

In vergelijking met andere 5 sterren hotels geef ik aan dit hotel 2en een halve ster, het eten was zeer eentonig, elke avond kwam een groepje zingen bij het eten wat storend was , en ze verwachten daar geld voor, de verlichting in de kamer en badkamer liet te wensen over, terras deur was kapot, het meubilair was aan vervanging toe, de zee was helemaal niet helder en dus niet uitnodigend om in te zwemmen, het hotel lag zeer afgelegen, er was maar 1 hotel winkel waar het zeer duur was, en natuurlijk met een beperkt aanbod, de animatie was ook beneden alle pijl. Het zwembad was zeer goed onderhouden en het was er zeer proper, zowel de kamers als het hotel, wij gaan zeker en vast niet meer naar dit hotel.

  • Verbleef Oktober 2013, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank Mieke S
Oostende, België
Niveau bijdrager
22 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 2 september 2013

Heel afgelegen, niets te doen en alle dagen zelfde muziek en show's , eten niet variërend genoeg als je er 16 dagen zit ! met oudejaarsavond geen vaste tafel, dus wachten en megaveel lawaai. Wel goede uitvalbasis om excursies te doen vergeleken bij Punta Cana waar je heel lang onderweg bent. Strand is mooi, zeewater niet zo helder maar ze doen hun best om alle dagen het zeewier op te kuisen. Veel sport en ambiance...

  • Verbleef Januari 2013, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Gorikje
Leuven, België
Niveau bijdrager
15 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 27 juni 2013

Het was een mooi hotel met een ronduit prachtige tuin. Het personeel is overwegend vriendelijk en behulpzaam. Vooral het animatieteam had er zin in en zorgt voor veel enthousiasme. Minpuntjes zijn wel de niet zo propere zee die ook nog eens vol kwallen zat, een muggenplaag, de regelmatige problemen met warm water, een safe waarvoor je moet betalen, geen internet op pc's ter plaatse en een (dubbele) deur tussen 2 kamers waar alle lawaai gewoon doorging als een mes door boter! Maar na te gaan klagen kregen we wel zo een andere kamer. Een punt waarvoor je zeker wel moet opletten is de Bahia Principe (BP) Priviliges Club. Zij zitten in de lobby en verkopen zich als een reisorganisatie die toegang biedt tot de exclusievere delen van het hotel, maar in feite is dit niets minder dan timesharing. Opgelet hiervoor, beter niet tekenen en anders zeker niet betalen (en kaart blokkeren desnoods). In België kan me je niets maken daarmee.

  • Verbleef Mei 2013, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank Rondreizeriger
Customer S, Guest Relations Manager van Grand Bahia Principe La Romana, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Guest, We highly appreciate your positive comments and we take good note from your suggestions to continue working hard... Meer 

Samenvatting hotelbeoordeling

Wat reizigers vinden

  • Heel mooi(20)
  • Geweldig naar ons zin(14)
  • Golden club(10)
  • Lobbybar(9)
  • Santo Domingo(8)
  • Snackbar(8)
  • Zwembadruimte(5)
  • Negatieve beoordelingen(4)
  • Andere mensen(3)
  • Schoon en comfortabel(3)

3.531 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (3178)
Bekeken
Kamer/suite (290)
Bekeken
Zwembad/strand (958)
Bekeken
Hotel & terrein (545)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (125)
Bekeken
Dineren (231)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (50)
Bekeken
Badkamer (29)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (12)
Bekeken
0:37
Video's (1)
Bekeken
Overige (937)

Expertfoto’s: Gemaakt door TripAdvisor-reisexperts

Bekeken
Alle expertfoto’s (303)
Bekeken
Voorzieningen (76)
Bekeken
Strand (80)
Bekeken
Junior Superior-suite met kingsize bed (62)
Bekeken
Zwembad (13)
Bekeken
Restaurants en bars (20)
Bekeken
Het hotel (52)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (50)
Bekeken
Zwembad/strand (14)
Bekeken
Kamer/suite (6)
Bekeken
Dineren (14)
Bekeken
Hotel & terrein (10)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (2)
Bekeken
Overige (4)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van La Romana in overweging
op 25.7 km afstand
Casa de Campo
Casa de Campo
nr. 2 van 13 in La Romana
4.5 van 5 sterren 786 beoordelingen
op 0.1 km afstand
Luxury Bahia Principe Bouganville Don Pablo Collection
op 37.0 km afstand
Dreams La Romana
Dreams La Romana
nr. 2 van 13 in Bayahibe
4.5 van 5 sterren 7.337 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 40.8 km afstand
Be Live Collection Canoa
Be Live Collection Canoa
nr. 10 van 13 in Bayahibe
4.0 van 5 sterren 2.097 beoordelingen
op 82.6 km afstand
Grand Bahia Principe Turquesa
Grand Bahia Principe Turquesa
nr. 53 van 102 in Punta Cana
4.0 van 5 sterren 1.353 beoordelingen
op 83.1 km afstand
Grand Bahia Principe Punta Cana
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf