Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive

Opslaan
Delen
Pater Euwensweg 31, Willemstad Curaçao
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
US$ 341
US$ 320
Aanbieding bekijken
Hotels.com
US$ 341
US$ 320
Aanbieding bekijken
Booking.com
US$ 341
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
TravelocityUS$ 320
TripadvisorUS$ 320
ZenHotels.com
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (245)
Kamer en suite (53)
Dineren (34)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
  • Contactloos uitchecken
Meer lezen
Bijgewerkt op 06-10-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Bijgewerkt op 06-10-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 12 van de 33 hotels in Willemstad
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Duiken
Kinderspeeltuin
Wifi
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Ondiepe deel in zwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Kindvriendelijk buffet
Kindermaaltijden
Eetgelegenheid buiten
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Recreatieruimte
Wandelen
Snorkelen
Waterpark
Avondentertainment
Waterglijbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderzwembad
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Vergaderruimtes
Gehele lichaamsmassage
Massage
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Gemakswinkel
Buitenmeubelen
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
Parasols
EHBO-koffer
Ziekenboeg
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Privéstrand
Schoonmaakservice
Privébalkon
Flatscreen-tv
Bad/douche
Roomservice
Veilig
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Spaans
184beoordelingen24vragen en antwoorden10kamertips
Waardering van reizigers
  • 111
  • 45
  • 13
  • 4
  • 12
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Jan Baltussen heeft een beoordeling geschreven 25 jul.
1 bijdrage
Het hotel zelf is prachtig, de service verschrikkelijk. Komen aan in het hotel, kunnen we 2 uur wachten op het inchecken. Alles gaat zo tranquillo mogelijk. Aan de bar wordt eigen volk voorgetrokken, 20 minuten wachten op een drankje en ze kijken je ontzettend chagrijnig aan. Het is een wonder als ze 10 mensen per uur helpen. Het zwembad stikt van de dagjes mensen die hier zwemmen en alles bezet houden. GEEN GRAP: er waren zelfs 5 personen uit curacao die waterpijp rookten en lachgas gebruikten met hun eigen slagroomspuit IN HET ZWEMBAD. Na flink aandringen van veel mensen uit het hotel, kwam de beveiliging pas. Hilton zou gek zijn om hier in te stappen. BLIJF HIER WEG
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2021Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Satish C heeft een beoordeling geschreven 17 jul.
2 bijdragen1 nuttige stem
Super leuk hotel en heerlijk eten...ook een hele goede service...mijn kids zijn allergisch voor muggen...dankzij Miguel die heel erg z'n best heeft gedaan voor ons en met ons mee dacht. Binnen no time een dokter en een klamboe geregeld en alles gefixed in onze kamer. Dik tevreden
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2021Reistype: Reisde met familie
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Miguel Gonzalez Perret-Gentil, Marketing bij Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive
Gereageerd 1 week geleden
Beste 845satishc, Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie over ons resort te plaatsen. Wij streven ernaar om voor iedereen een optimale vakantiebeleving te creëren en dit zal altijd onze eerste prioriteit zijn. We kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen. Corendon Mangrove Beach Resort.
Meer lezen
_a_swaans heeft een beoordeling geschreven 3 jul.
Tilburg, Nederland9 bijdragen
Wij zijn voor een tweede keer verbleven in dit mooi hotel, waar we graag nog vaker heen willen gaan! Bij aankomst, kwamen we erg laat (21:45 uur) in het hotel aan, toch is er nog een bordje eten gemaakt voor ons, ondanks de keuken al dicht was. De kamer is ruim en smaakvol ingericht, met een ruim balkon. De kamers en het hotel zijn netjes schoongemaakt. Bij de poolarea werkt Jesus, deze man is altijd vrolijk en in voor een gezellig praatje. Bij de receptie zijn we altijd heel fijn geholpen door Lilibeth, Brigitte en Remie. En bij de altijd vrolijke Geenah van Guestrelations konden we terecht met vragen en zijn we altijd prettig geholpen. Bij de poolbar was het soms druk door de gasten met Daypasses, helaas zelf gemerkt dat we soms heel lang moesten wachten. Het lange wachten is niet het probleem maar wel dat de mensen met de Daypass eerder werden geholpen door bepaalde barpersoneel. Sommige werkte heel hard en professioneel, maar een paar mogen wel iets vriendelijker helpen en meer enthausiasme hebben in hun werk, dat voelt prettiger met bestellen. Over het eten en drinken zijn we erg tevreden. Na twee keer hier op vakantie te zijn geweest hebben we nog steeds niet alles kunnen proberen van het drinken. Het eten is ook van goede kwaliteit met enorm veel keus en variatie. Wat we dit jaar ten opzichte van vorig jaar flink verbeterd zagen, was dat de keuze groter is geworden en het eten op goede temperatuur. Wat we zelf een leuke toevoeging vonden was dat er naast veel vlees keuze dat super lekker is ook gamba' s en zalm te verkrijgen was en bij het ontbijt bijvoorbeeld ook brie. Naast het buffetrestaurant met lifecooking, kun je ook uiteten gaan bij de BBQ, Italiaan en het sushi restaurant op het strand van het hotel. Nakeesha, Indira, Naisha, Karisha en Jennifer waren altijd hard aan het werk en lief voor gasten en probeerde iedereen het naar hun zin te maken. We vonden de restaurantjes een leuk concept met toegevoegde waarde aan het hotel. Het viel ons wel op dat het Turkse personeel uit de keuken zich superieur gedraagt tegenover het Curacaose personeel die hard aan het werk zijn, dit is jammer om te merken als gast. Het entertainment moest tijdens ons verblijf nog opgestart worden, maar dat kwam ook door de maatregelen die er zijn geweest. Wat leuk is dat er dit jaar nu ook live muziek in het hotel is. Bij het entertainment werkt Lunika een lieve meid. Wat leuk is aan het dit hotel is dat ze naast zwembaden ook een privestrand en aquapark hebben. We zijn benieuwd naar het nieuwe gedeelte wat nog gebouwd moet worden. In het bijzonder willen we Mehmet en Geenah bedanken voor alles, we hebben ons extra welkom gevoeld toen we voor de tweede keer weer terug kwamen. Bij hen hadden we een vertrouwd gevoel, waar je altijd bij terecht kon. Kortom we kunnen niet wachten om weer terug te komen in dit hotel, we missen de luxe nu al!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2021
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Nuttig
Delen
Antwoord van Miguel Gonzalez Perret-Gentil, Marketing bij Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive
Gereageerd 3 weken geleden
Beste Mevrouw Swaans, We zijn hartstikke blij dat we jullie voor de tweede keer in korte tijd mochten ontvangen. Hopelijk zal dit niet de laatste keer zijn. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke recensie en ook de verbeter punten die we zeker mee zullen nemen. Tot de volgende keer! Miguel.
Meer lezen
Petra M heeft een beoordeling geschreven jun. 2021
Emmen, Nederland19 bijdragen5 nuttige stemmen
We hadden een last minute voor dit hotel geboekt, even 9 dagen er tussenuit. We kwamen 's avonds laat aan (rond 20:30/21:00 uur). Inchecken ging snel; er werd ook niet veel verteld, alleen waar de kamer zich bevond; de rest zoek je maar uit... We hadden zeezicht geboekt en als preferentie zo hoog mogelijk aangegeven. We zaten echter op de begane grond, en het bleek de volgende ochtend bij daglicht, een supermooi plekje te zijn met uitzicht op zee. Het resort is groot, mooi en schoon. De kamers zijn groot en schoon. Het royale bed lag super! Badkamer is ruim; een bad en een aparte douche. Koelkastje op de kamer is gevuld met 2 flesjes water. Het buffet restaurant is groot en heeft een mooi uitzichtop zee. Het buffet zelf, is ruim opgesteld en maar helaas weinig gevarieerd. Bij het diner verscheidene keren groente of rijst geprobeerd, maar vaak was het al koud... en dat terwijl we gewoon rond 19:00 uur al kwamen. Wat betreft het personeel; de een is aardig en werkt hard, de ander is supertraag en totaal niet aardig/behulpzaam. Brigitte en Lilibeth van de receptie zijn aardig en hebben ons goed geholpen als we wat vragen hadden. WiFi is supergoed. Het strand wordt iedere dag netjes bijgehouden door een hele vriendelijke meneer. Hij is constant in de weer met bezem en hark. Willemstad is lopend te doen, met ca. 10/15 minuten ben je er al. Als je van het resort af gaat (bijv. lopend of met de auto) en weer terugkomt moet je je melden bij de portier. Je kamerpas wordt dan gescand. Dit is, zo werd ons verteld, zodat ze kunnen zien dat je weer terugbent op het resort. Maar als je weggaat wordt er helemaal niks gecontroleerd, dus die logica ontgaat ons een beetje Voor de a la carte restaurants moet je reserveren. De dag na aankomst besloten we alvast een reservering te maken voor de pizzeria en het bbq restaurant. Was niet superdruk op het resort, maar goed, je weet maar nooit. En inderdaad, dat ging dus niet. Bbq restaurant zat tijdens ons verblijf helemaal vol (?) en we konden met veel moeite nog een plekje krijgen bij de pizzeria. Maar dan...het grootste minpunt wat ons betreft: In het weekend is het beduidend drukker. Dan komen veel locals die, al dan niet, een weekend blijven of een dagpas hebben. Het resort verandert dan in een grote puinzooi. Glazen en eterij wat op de tafels blijft liggen of rond het zwembad blijft staan. Overal blijven (vieze) handdoeken liggen als men weggaat; op de grond, op de bedjes, op het strand. Alles rondom het zwembad en op het strand is bezet, zodat de hotelgast nergens meer kan liggen.....echt superslecht! En bij de bar worden de locals voorgetrokken. Nog nooit meegemaakt.... en wij vinden dat dit niet thuishoort in een 5 sterren hotel. Hetzelfde geldt voor de parkeerplaats....wij hadden een auto gehuurd, maar nergens was een plekje vrij! Eerlijk is eerlijk, het personeel doet wel zijn best om het 's avonds laat / 's ochtends weer netjes schoon te maken. Als je de late vlucht van KLM hebt (21:00 uur), wordt je om 18:15 uur opgehaald. Aangezien je om uiterlijk 12:00 uur moet uitchecken, ben je geneigd om de kamer aan te houden.....dit kost echter $20,00 per persoon per uur....Ronduit belachelijk voor verlenging van hoogstens 4 / 5 uur. Kijk, dat je voor verlenging moet betalen, snappen we uiteraard. Maar zoveel? Je kan dan nog evt. douchen en/of omkleden in een openbare ruinte bij de sportschool. Zorg dat je op tijd bent, want (bijna) iedereen maakt daar dus gebruik van.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Miguel Gonzalez Perret-Gentil, Marketing bij Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive
Gereageerd 3 weken geleden
Beste Petram, Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie over ons resort te plaatsen. We zijn blij met uw eerlijke mening en waarderen het ook. Wij streven ernaar om voor iedereen een optimale vakantiebeleving te creëren en dit zal altijd onze eerste prioriteit zijn. We kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen. Corendon Mangrove Beach Resort.
Meer lezen
Mike Traveling heeft een beoordeling geschreven jun. 2021
Nederland323 bijdragen40 nuttige stemmen
+1
Begin juni hebben wij 11 dagen verbleven in het Corendon Mangrove Beach Resort, eindelijk weer reizen na een lange covid periode. Bij aankomst werden wij erg vriendelijk ontvangen door de receptioniste en kregen een welkomstdrankje. Alles werd duidelijk uitgelegd ook met betrekking tot de covid regels in het hotel, voor ons gold dat alleen handschoenen bij het buffet verplicht zijn incl desinfecteren van de handen. Je verwacht wel dat bij een Ultra-all in en 5* dat je koffers naar de kamer wordt gebracht dat gebeurde helaas niet. Op de kamers is echt niets aan te merken ze zijn enorm ruim en netjes ingericht. Nog nooit zo'n groot balkon meegemaakt! Wel jammer dat de kamers met een tussendeur wat geluidsoverlast geven, hier hadden ze met de bouw wel wat beter over na mogen denken maar is door ons niet als storend ervaren. Badkamer ook netjes. De ligging van het hotel is ideaal 20 minuten van het vliegveld, 5 minuten van Willemstad en direct aan het (aangelegde) ''strand'' Persoonlijk zijn we wel blij dat we nu naar het Corendon Mangrove Beach Resort zijn gegaan nu de bezetting nog laag is was er overal voldoende ruimte maar ik ben bang als het hotel compleet vol zit dat het allemaal wat te massaal is en overal te druk wordt. De drankjes zijn zeer goed veel keuze uit cocktails en andere alcoholische dranken, Nederlanders hoeven het Heineken bier niet te missen! Wel zelf de drankjes halen bij de bar, dit wordt niet opgenomen/gebracht door het bar personeel. Het eten was redelijk, ik snap niet zo goed de positieve recensies over het eten. Zowel het ontbijt als diner (lunch slechts 1x genuttigd) was veelal hetzelfde en het eten was vaak lauw of koud. Hollandse snacks voldoende zoals bitterballen, frikandellen, kaassoufflés, bami hapjes en zelfs appeltaart. lekker! maar we missen de lokale keuken. We hebben al veel hotels aangedaan zelfs 3* en 4* waar het eten echt beter was! Het was niet slecht maar er is wat ons betreft echt nog een flinke verbetering nodig. Helaas worden er ook geen drankjes geserveerd bij het eten, Je kunt ook 1x per verblijf dineren in het BBQ restaurant en je kan de hele dag snacks halen bij the street food. Het personeel is over het algemeen vriendelijk helaas waren er ook een aantal tussen die echt totaal niet vriendelijk waren, zonde! Het werktempo is dan ook traag en ja we beseffen dat we op de Cariben zijn maar ik denk dat dit bij een hoge bezetting in het hotel wel tot irritatie gaat zorgen bij gasten (lang wachten op een drankje) Het entertainment was er weinig evenals de animatie. Het sushi restaurant was gesloten, dit door de lage bezetting denken wij maar is niet als storend ervaren. In de weekenden zijn er veel lokalen maar dit hebben wij niet als storend ervaren, we begrijpen dat iedere inkomsten nu ook belangrijk zijn. Ik raadt wel een huurauto aan om zo ook de lokale stranden te bezoeken en uitstapjes te maken, dit kan eventueel ook in het hotel. Jammer vinden we dat we 15US$ per uur moeten betalen voor een late check-out. Normaal kunnen we het begrijpen als een hotel vol zou zitten maar nu met deze lage bezetting is het een stukje service de kamer gratis beschikbaar te stellen gezien de meeste kamers toch leeg staan. onze kamer had ook geen nieuwe gasten maar toch betalen. Deze review lijkt heel negatief maar gezien de prijs/-kwaliteit verhouding, 5* resort en Ultra-all inclusive zijn er echt nog wel verbeteringen nodig wat ons betreft. We begrijpen dat ze een moeilijke tijd gehad hebben en dat het resort zodra het geopend was in april 2020 het vrij snel getroffen werd door corona en opstarten eigenlijk niet echt mogelijk is geweest. We vinden het daarom moeilijk dit hotel aan te bevelen of niet. Voor ons echter geen Corendon Mangrove Beach Resort dit op dit moment alleen gebaseerd op de grootte, het huidige resort bestaat uit 400 kamers maar in het najaar wordt fase 2 gestart met nog eens 400 kamers. Voor ons te massaal. Ondanks dat hebben wij genoten van onze vakantie en Curaçao en zijn we blij een bijdrage geleverd te hebben want het eiland is zo getroffen door corona. Curaçao gaan we zeker vaker bezoeken.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2021
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Indien je zeezicht wil, boek een zeezicht kamer
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Miguel Gonzalez Perret-Gentil, Marketing bij Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive
Gereageerd 3 weken geleden
Beste Mike, Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie over ons resort te plaatsen. We zijn blij met uw eerlijke mening en waarderen het ook. Wij streven ernaar om voor iedereen een optimale vakantiebeleving te creëren en dit zal altijd onze eerste prioriteit zijn. Hopelijk toch, tot een volgende keer. Corendon Mangrove Beach Resort.
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 270 - US$ 618 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
CaraïbenCuraçaoWillemstad
AANTAL KAMERS
399
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive?
Attracties in de buurt zijn Queen Wilhelmina Bridge (0,7 mijl), Otrobanda (1,2 mijl) en Riffort Village (1,0 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, gratis wifi en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en verduisterende gordijnen.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Vissershuisje Purunchi, Steak & Ribs en Porto Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive?
Veel reizigers bezoeken Fort Nassau (2,2 mijl), Fort Amsterdam (1,3 mijl) en Landhuis Bloemhof (5,1 mijl).
Heeft Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.