Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Jan Thiel Beach, Willemstad Curaçao
Hotel e-mailen
Expedia.com
Hotels.com
eDreams
Snaptravel
Travelocity
Orbitz.com
alle 11 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (379)
Kamer en suite (71)
Video's (2)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 6 van de 145 Bijzondere accommodaties in Willemstad
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Kamer en suite (71)71
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Bar/lounge
Strand
Vervoer van/naar luchthaven
Spa
Rookvrij hotel
Wifi
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Shuttlebusservice
Autohuur
Massage
Dakterras
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Veilig
Kitchenette
Magnetron
Koelkast
Keukengerei
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Middenklasse
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Spaans, Duits
406beoordelingen17vragen en antwoorden61kamertips
Waardering van reizigers
  • 245
  • 121
  • 30
  • 8
  • 2
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Maud F heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
10 bijdragen1 nuttige stem
De huizen op het resort zijn zeer compleet ingericht, ruim, sfeervol en schoon. In de slaapkamers is airco. Overdag is het goed toeven op de grote veranda met hangmat. Om de 3 dagen worden de bedden verschoond en de handdoeken, voor naar het strand kan je elke dag schone badhanddoeken mee krijgen. Op het resort zijn twee restaurants, waar je prima kan eten. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Je betaalt hier wel wat, maar krijgt er heel veel voor terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2020
Nuttig
Delen
Thomas Dijkman heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Nieuwveen, Nederland8 bijdragen1 nuttige stem
Bij aankomst werden we ontvangen met een ijsje en werden wij vriendelijk ontvangen bij de receptie.Mooi ruim appartement kregen we toegewezen met een heel groot balkon.Appartement was van alle gemakken voorzien en alles zag er nog vrij nieuw uit, goede bedden en keuken met apparatuur waaronder een vaatwasser, koel/vrieskast, oven, waterkoker en senseoapparaat.Grote badkamer met een prima douche, handdoeken worden om de 3 dagen verschoond maar als je elke dag wil even bij de receptie omruilen.Veel groen op het park dat goed word onderhouden en tussen dat groen zie je veel dieren lopen en vliegen die je in Nederland niet tegenkomt.Op het park heb je 2 gedeeltes met zwembaden met weinig chloor waar het toen wij er waren lekker rustig was, dus voldoende ligbedden met eventueel
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van MorenaResort, Marketing bij Morena Resort
Gereageerd op 6 feb. 2020
Bedankt voor de leuke en gedetailleerde review. Fijn om te horen dat ons resort zo goed bevallen is. Hopelijk tot een volgende keer! Zonnige groet, Morena Resort.
Meer lezen
50_Paula2018 heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Amsterdam, Nederland1 bijdrage
Wij zijn van 26 december t/m 2 januari bij jullie geweest. De handdoeken worden om de 3 dagen vervangen, dit geld ook voor schoonmaak van het appartement. In ons geval is er slechts 1x handdoeken verwisseld en schoonmaak geweest. Het is te weinig als je 2x per dag doucht. In de douche hangt een bordje dat je de handdoeken mag vervangen bij de receptie. De handdoeken bij de receptie zijn altijd op. Legen van de vuilnisbak is ook 1x in de 3 dagen. Gevolg van ongedierte zoals bij ons een kakkerlak in de badkamer. De restaurant manager erg onvriendelijk tegen eigen medewerkers. Het personeel was daar in tegen super vriendelijk en behulpzaam. Tip: leeg de vuilnisbak dagelijks, schaf het dubbele aantal handdoeken aan zowel voor de appartementen als voor het zwembad.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2019
Nuttig
Delen
Edith C heeft een beoordeling geschreven dec. 2019
Alkmaar, Nederland88 bijdragen5 nuttige stemmen
wij hebben hier een week genoten van het resort. Het ligt aan de weg naar de Jan Thielbaai. Dat is nog geen 10 minuten wandelen vanaf Morena. Dus prima te doen. Je kunt ook gebruik maken van het restaurant voor ontbijt, en diner maar dat is wel aan de prijs vergeleken met de strandrestaurants in de Jan Thielbaai. Voor een lunch kun je terecht bij de zwembadbar. Het wordt goed onderhouden het park en de zwembaden zijn heerlijk. Je kunt wel veel jonge kinderen tegenkomen want het is een kindvriendelijk resort. Er staan bolderwagens die je kunt gebruiken en delen van het zwembad zijn zeer ondiep. Wij hadden een budget appartement. Wat betekende dat we aan het begin van het park zaten vlak bij de weg en het parkeerterrein van het resort. Hierdoor hoorden wij wel auto's rijden en op
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2019
Nuttig
Delen
Jolet1970 heeft een beoordeling geschreven dec. 2019
Delfgauw, Nederland13 bijdragen1 nuttige stem
Super vriendelijke dames en heren bij de receptie. Wij boekten met ons gezin van 5 personen de villa Azul. Per persoon 1 handdoek die elke 3e dag wordt vervangen. Dit geldt ook voor de schoonmaak. In ons geval, bij boeking van 7 nachten was er slechts 1x handdoekwissel en schoonmaak. Dit is te weinig wanneer je 2x per dag een douche neemt. In de douche hangt een bordje dat je zelf de handdoek mag komen verversen bij de receptie. Helaas zijn de handdoeken altijd op of is de levering van de wasserette nog niet binnen. Minpunt en zeker voor verbetering vatbaar. Wij hebben 3x gekookt in de villa, dat kan ook omdat alles om te kokkerellen aanwezig is. Als echter de vuilnisbak niet wordt geleegd (attentie: house keeping) lopen de maden en de mieren uit de vuilnisemmer. Heel vies!
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2019
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 139 - US$ 263 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
morena hotel
LOCATIE
CaraïbenCuraçaoWillemstad
AANTAL KAMERS
99
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding