Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ocean Vista Azul

{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Shuttlebusservice
Roomservice
Gratis parkeren
Rolstoeltoegang
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Vervoer van/naar luchthaven
Betaald internet
Inclusief ontbijt
Stomerij
Vergaderkamers
Tennisveld
Fitnesscentrum / sportruimte
Wasservice
Conciërge
Feestzaal
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Babysitting
Buitenzwembad
Ontbijt beschikbaar
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Koelkast in kamer
Minibar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Trendy
Uitzicht op zee
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
Routebeschrijving
Luchthaven Juan Gualberto Gomez7 km
Alle hotels in de buurt bekijken
Beoordelingen (2.668)
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Ocean Vista Azul
Bekijk de nieuwste beoordelingen
Beoordelingen filteren
715 resultaten
Waardering van reizigers
334
271
67
28
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
334
271
67
28
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
711 - 715 van 715 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 8 januari 2016

Mijn excuses voor de vertraging bij het. Ik had moeten komen het rapper, maar niet alleen heeft het neem de tijd te schrijven omdat van vervoer terug naar de schommel of werk, maar er was ook een zorg door TripAdvisor over sommige van de formulering....Mijn vrouw en ik bezochten dit pand vanaf december 14e - 21e, 2015 . We wisten dat het was niet helemaal afgewerkt, maar waren zeer enthousiast om tte. Wij doen zweten niet de pietluttige dingen, en proberen we altijd om een geweldige tijd hebben ongeacht de situatie. We zijn reizigers ervaren, en hebben overal in het Caribisch gebied in het afgelopen decennium ish geweest. Inchecken: Er waren slechts een paar op de bus komen naar dit pand, dus check in een eitje was. Ze boden ons een verfrissend koud drankje en voordat we klaar waren, was alles in orde. We waren bij het Privilege kamer categorie opgewaardeerd, maar zonder de extra extraatjes. Ze vroeg ons te vullen een card zeggende dat het hotel is nog in aanbouw, en er zijn dingen die niet beschikbaar waren. We werden snel weg naar onze kamer door een kruier die onze bagage voor ons meegenomen. We hadden het geluk om te worden geplaatst in het hoofdgebouw met de lobby en de winkel en alles. Perfect! Er was geen wifi beschikbaar op het moment, maar het zou klaar binnenkort. Ik zou zeggen dat de totale tijd van wandelen tot de receptie, om in onze kamer was waarschijnlijk ongeveer 7 minuten. Eerste gedachten: Toen we aankwamen was het al dusk, dus er was niet veel konden wij het eerste nacht te zien waren. We stapten uit om een kijkje rond kort, maar met het gebrek aan lichten, was dat moeilijk. De lobby en receptie zijn heel mooi; een zeer modern soort design. Veel comfortabele plaatsen om te zitten, en zeer ruim. De hele lobby is wijd open en open lucht. Een van de eerste dingen om rond te wandelen terwijl we merkten was het ontbreken van lampen. Er zijn enkele down verschillende paden, maar er zijn ook veel paden dat zonder verlichting zijn. Een ander groot ding is het gebrek aan asbakken en garbages op de paden. De enige die ik echt opviel was recht tegenover het buffet. Ik merkte op dat er later 2 over de weg naar het strand, en een ander willekeurig in het midden van het gebied waar de kamers nog niet open zijn. Kamer: Zoals eerder gezegd, we waren bij het hoofdgebouw van het privilege gedeelte opgewaardeerd. Onze kamer was 1301. Corner-suite op de 2e verdieping. De kamer is standaard voor iedereen die geen al heeft inclusive resort. Je loopt en er was een kast op het recht, rest kamer aan de linkerkant, rechtdoor was de slaapkamer en zithoek. De grootste ding was dat we merkten ons terras was enorm. Je kon een bloedige auto op het park. Er was een rattan_nns bistro tafel en stoelen op het voor zitten op het balkon ontspannend. De kamer was niet roken, maar je kon op het balkon roken. ( Precies wat we doen sowieso) De badkamer was een vrij standaard badkamer; gootsteen met voldoende balieruimte, apart toilet zonder een deur, big inloopdouche met een regendouchekop. Alles was nieuw en netjes. We hadden een kingsize bed die enigszins comfortabel was, maar het zwemkleding droegen op mij deel weg door. De springs waren een beetje hard. Enige vorm van een bovenmatras zou dit verhelpen. Tafel, stoelen, een grote comfortabele stoel in de hoek. Bagagerek ingebouwd in het dressoir/entertainment staan en een aan de muur gemonteerde flatscreen. De kast was groot genoeg voor alles en had een redelijk bedrag od kamer voor alles te worden uitgepakt. Er waren veel hangers voor al uw kleding en 3 laden. Kluis in de kast met een licht. ( Handig) Al met al, alles voor een reis. Onze huishoudster was Venus, en ze deden een spectaculaire werk op onze kamer. Elke dag zijn er een vorm van handdoek kunst op ons bed was, en de kamer vlekkeloos was. Ik fooi geeft haar 3 CUC elke dag. Bars: Er zijn een aantal bars op het terrein. Het meest populaire wordt de Lobby Bar. Ze hebben alles wat je zou echt willen, Van Cappuccino, naar Crown Royal. Ze waren geweldig aan drankjes en de bedieners mengen zou hen rechtdoor tot u nemen. Vergaten wat u besteld en gevraagd of u een ander een wilde wanneer u bijna klaar waren. Geweldige service van al de bedienden. We eindigden befriending het personeel bij het zwembad bar en ze zijn een geweldige groep. Yosnier, Dayma, Yania, & door bij waren altijd, dansen lachen, grappen en een geweldige tijd! Ze maken het aangenaam, en zijn slechts plezier rond te worden. Als je van hen te runnen gebeuren, vertellen ze Mike van Alberta zegt HI! Op het strand is er een klein, 2 tafel, tijdelijke bar. Het was elke dag opgericht en elke nacht verwijderd. Ze hadden ijskoud cervezas bij, en zou u bijna elk niet-versmolten drankje mix. Ze hadden ook snack sandwiches voor tide u over. Eten: begon het eten te oud en herhalingen snel. Er waren omelet stations in de ochtend, en vers vlees en vis stations in de middag en avond bij het buffet. Er was ook een snackbar in de lobby met "a la carte" sandwiches en hotdogs en hamburgers. Ik had geen probleem met het vinden om iets te eten, en ik verloor gewicht. Ik eet niet zeevruchten, en staat bekend om zijn kieskeurige eter. We slaagden er te proberen het Italiaanse a la carte terwijl wij er waren. Het eten was goed, niet spectaculair, maar het was goed. Ik denk dat ik wil alleen bestelde de pasta hebben, zoals het groot was. Over half weg door onze reis we besloten om te gaan "off resort" voor het diner iets nieuws te geraken. Natuurlijk was het iets nieuws meer van een traditionele westerse gerechten in Varadero 60 . ( Zal hen ook). Service: Ongeëvenaard! Ik heb naar veel verschillende hotels en resorts in de wereld. De service die ik kreeg was ongeëvenaard. Ze kregen te weten mij en net zaterdag rond praten en helpen met mijn Spaans wanneer ze konden. Zelden moest wachten tot een vulling, en iedereen was zeer behulpzaam en zeer aangenaam. Zwembaden: De zwembaden zijn erg groot, en verrassend diep. Op één punt in zowel van de belangrijkste zwembaden, krijgen ze tot 1,5 m diep ( 5 feet). Één dag was het belangrijkste zwembad helft drooggelegd vanwege een inname disfunctioneren. Ze losten het en vulde het dezelfde dag. Natuurlijk omdat de omvang van het zwembad, duurde het pas de volgende dag te vullen. Bij het zwembad bar, was er een Basketbalkorf in het water, en ook een volleybal netto. Ik kan deze kindvriendelijkheid opdringerig wanneer op volle capaciteit, maar in dit geval, er geen problemen waren zien. Aan de andere kant van het zwembad er ook enkele waterpolo netten werden, maar ze niet gebruikt hebben terwijl wij er waren, vind ik het was van gebrek aan belangstelling vanwege de lage bezetting. Het animatieteam je kon je waren ter plaatse op! Ze waren leuk en altijd rond ofwel in het zwembad, of op het strand proberen te trom tot enige belangstelling voor de activiteiten bij het zwembad in de namiddag. Zij zorgde ervoor dat ze spraken met iedereen te zien hoe ze hun verblijf kunnen genieten, en om ervoor te zorgen dat ze waren inbegrepen in de activiteiten. Schreeuw naar TI, en van Daniel. Er waren legio rotan-ligbedden rond het zwembad, maar tijdens volledige bezetting, kan ik zie er niet genoeg. Er waren ook parasols rond de zonnebanken en iemand zou brengen ze uit en aan te passen wanneer nodig. Aan de andere kant van de bar bij het zwembad ( het droge kant) was er een zithoek rond wat ik gok was een toekomst snackbar, ook met parasols. De barmannen geserveerd iedereen daar ook. Er waren enkele barstools op het droge kant van de bar. Er was muziek in de bar, maar ze hadden om te verhuizen de spreker een paar keer als sommige van de gasten in gebouw 5 ( ? denk ik) waren klagen over het lawaai. In hun verdediging, wees de spreker rechtstreeks bij hun gebouw. We hebben geen gebruik gemaakt van het overloopzwembad. We dachten dat het was specifiek voor privilege gasten, maar deel weg door zagen we de reguliere gasten gebruiken het als goed. Uit wat ik heb begrepen is dit zwembad ook 1,5 m diep. Stranden: Het belangrijkste strand dat open voor het publiek was was ongeveer 5 minuten lopen van de lobby. U naar beneden een smal pad naar het westen van de lobby en vervolgens via een schilderachtige jungleachtig gebied met trottoirs doorheen. Dit is een onderdeel van de oude Allegro accommodatie, evenals het strand. Het strand is feitelijke zand, het is niet rotsachtig, en niet een heleboel schelpen. Er zijn echter veel tandheelkundige doeleinden wanneer je voor het eerst op het krijgen. Ik stapte op enkele ikzelf, en ze zijn zeer oncomfortabel en niet prettig. Er zijn geen rotsen wandelen in het water, en u kunt voor nogal manieren lopen voordat het diep krijgt. Nochtans vrij snel van kapsel diep, naar knie diep inleveren. Het animatieteam je kon je opgericht beachvolleybal, en probeerde trom belangstelling voor de activiteiten bij het zwembad later in de middag. Er was geen muziek op het strand maar, zoals ik zeker ben er geen stroom was. De dichtstbijzijnde badkamers waren er terug bij de lobby, dus dit kan een beetje ongemak worden, vooral voor beperkte mobiliteit gasten, en voor kinderen. Er is een ander strand ten oosten van het lobby dat veel kleiner, en minder ontwikkeld is, maar zodra het nieuwe Iberostar accommodatie opent, ben ik niet zeker hoe dat werkt. Het strand is ongeveer 200 meter breed, maar er is een ander stenen outcropping dat een andere kleinere 100 voet strand schuil. Het leek meer natuurlijke en privé. De strand bar werd gebouwd toen wij er, en heel dicht bij wordt voltooid was waren. Entertainment: was er live muziek in de lobby elke nacht. Na de livemuziek, was er het theater toon. Het theater is nog niet open terwijl wij er waren, maar ze nog steeds hun prestaties in de lobby had. Elke avond vóór de band er begonnen was een pianist die buitengewoon getalenteerde was, hoewel een beetje in snel tempo, en een heleboel oude favorieten speelde. Een van de eerste nachten, moet hij speelde O Canada half dozijn keer hebben. Ook in de namiddag een paar keer, was er een oboe speler die fantastisch was. Zij had flankerend muziek met haar als goed, maar het geluid was gewoon geweldig in de lobby. Overdag waren animatieteam je kon je fantastisch, zoniet een beetje te behagen. Accommodatie: Dit is een nieuw pand, en nog in aanbouw. Maar de gronden waren nog steeds in uitstekende staat. Natuurlijk, als u via de nieuwe gebieden nog in aanbouw lopen, bent u aansprakelijk te geraken je schoenen vies. Blijf thiis in gedachten als je naar je kamer zijn wandelen. Ik maakte de fout één ochtend en liepen ongeveer 10 voet in de lobby met vuile schoenen. Ik zat beneden op het eerste tabel uitgekeken en ik kon mijn koffie. Ik meldde het bij de serveerster en belde ze over de stofzuiger. Ik heb onmiddellijk gesteund en ( vol cartoon stijl) en vond een kikkerpoel tot schoon mijn schoenen uit in. Vervolgens ging ik terug naar mijn koffie en wanneer de stofzuiger door kwam, had tip ik haar. Pluspunten: gloednieuw pand, alles is nieuw en waren ongedeerd. De service is fantastisch, en iedereen is enthousiast om te behagen. De lobby aan de voorzijde van het pand dat is geweldig als je een geweldig uitzicht op de oceaan en breeze krijgen terwijl uw ochtend koffie te genieten, 's avonds een slaapmutsje, en alles daar tussenin. Het infinity zwembad in de voorkant is ook een geweldige toets voor het uitzicht. Er zijn vele andere geweldige aspecten naar dit resort, maar ik voel me alsof ik val in herhaling al. Nadelen: ik was een beetje teleurgesteld door het gebrek aan asbakken en garbages rond het eigendom. Ik gok dat ze waren niet allemaal gebouwd en toch, en dat is de reden waarom, maar ik kon zien het inslaan van een kwestie wanneer de resort krijgt vol. De verzegelende ze op alle concrete gebruikt was zeer glad als ze nat. Dit was geen probleem voor mij, maar ik kan het een gevaar voor velen zien. Eén gast eigenlijk haar kapsel brak op de brug tussen de zwembaden één avond omdat het glad en schemerig verlicht was. Ik zie tevens het een kwestie wanneer kinderen rond het zwembad rand met natte voeten loopt. Tot slot: in gedachten houden dat deze beoordeling is 1 personen adviezen, en hoewel er enkele problemen waren, het was een zacht opening en niet alles was op het moment van onze reis voltooid. Ik weet dat sommige mensen verwacht alles perfect te zijn en niet te hebben om je zorgen over helemaal niets. Ik ben echter realist, ik weet dat niet alles gaat volgens plan. Ik weet ook dat iedereen die in deze plaatsen werken zijn menselijke wezens en verdienen als zodanig moeten worden behandeld. Ik heb meerdere reizen over de Caribische gegaan. Ik ben een gekruide reiziger, en ik heb tot algemene met minpuntjes dat voordoen. Ik geloof in een "doen zweten niet de pietluttige dingen" houding. Ik heb groot respect voor alle mensen die op de plaatsen werk dat ik mijn hard verdiende geld bij te brengen. Hoewel ik pietluttige kwesties bij sommige accommodaties hebben gehad, gun ik niet iedereen. Alles wat ik doe is achterover leunen en denk aan mezelf "self, u bent in paradise; die over maximaal ontvang na cares off mijn lounge stoel een drankje omdat de server niet begrijpen dat ik snel drankje te grijpen. Hij/zij is waarschijnlijk drukke bezighoudt met enige onbedachtzaam persoon die alles moet worden overhandigd aan hen op een silver plateau. Ik kan dit doen!" ter afsluiting wil ik zeggen dat; hoewel overbodig fooi gaat een lange weg! Ik werken niet voor gratis, waarom ook?Meer

Datum van verblijf: december 2015
Antwoord van OceanCustomerService, Director General bij Ocean Vista AzulGereageerd op 18 januari 2016
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 6 januari 2016

We zijn net terug van een 7 -daagse verblijf en zijn zeer teleurgesteld. Ik wil zeggen dat het personeel zijn uitstekend en doen hun best om u te helpen. De luxe kamers zijn niet boeken waard de meeste diensten geadverteerd zijn niet beschikbaar, plus de...kamers zijn boven de lobby bar dat luidruchtig laat in de nacht is. Er zijn twee stranden die een redelijke wandeling, zijn enkele dagen hebben ze niet genoeg stoelen. Zwembaden zijn mooi maar niet schoongemaakt dat goed en vol zand. Het zwembad is dek ook niet gewassen off dus het vuil ogende anti-aanbak krijgt en mieren heeft. Als u verblijft op elk moment in de komende paar maanden moeten proberen u een alternatief hotel. Eten is zo zo, het Italiaanse restaurant is het beste de zeevruchten is erg slecht en het Caribisch gebied in niet zo goed of we niet krijgen bij de Franse één. Er is zeer kleine verse groenten en fruit .. Het drankje service is zeer traag, maar dit is door gebrek aan organisatie en beheer. Het personeel proberen zeer hard, maar hebben geen goede procedures resultaten te behalen. Bekers zijn minder dan 8 oz zodat je niet veel krijgen of het is al warm tegen de tijd dat u krijgt. De Cubaanse frisdranken ook echt invloed op de smaak van de gemengde dranken in negatieve manier. Je moet wel reserveren voor de restaurants ofwel 6 :30 of 08 :00 maar ze kan niet iedereen tegelijk omgaan. Sommige van de krijgt meteen geserveerd en andere wordt tot 45 minuten bij de tafel te wachten voordat u en zelfs om drankjes krijgen. Ze moeten de reserveringen te verwoed dit spreiden. De kamers zijn prima, schoon, niet groot, maar de bedden zijn belachelijk hard. We hadden probleem met warm water omdat er geen veel lijkt of reden leek te worden op die manier de kraan .. te beurt Veel kamers zijn nog steeds klaar zijn, Kids Club ziet eruit als het is een lange weg naar gedaan. Hotel gronden zijn zo zo, nog steeds vrij mager. Nachtelijk entertainment was uitstekend. Cadeauwinkel/overtuigen winkel is over de grootte van een kast met een zeer beperkte selectie goederen. Aan het eind van de dag moeten ze bevoegde managers in plaats die naar behoren een resort beheerd.Meer

Datum van verblijf: januari 2016
Antwoord van OceanCustomerService, Director General bij Ocean Vista AzulGereageerd op 6 januari 2016
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 28 december 2015

We waren in Ocean Vista Azul vanaf dec 19-26 en hadden een geweldige vakantie. Ik ben niet zeker hoe voor de resort dat is nog niet klaar maar opnieuw meetrainen hier het is: Goed - kamers, service, eten en lobby met overloopzwembad. Kon beter -...geen internet / WI-FI in de tijd toen wij er waren, slechts 1 specialiteitenrestaurant naast buffet dat werkt op eerst komt het eerst maalt/geen reserveringen. Ik ben ervan overtuigd dat dit beter spoedig het hotel wordt voltooid. Kwestie - locatie van het strand. Hotel is op de klif en de belangrijkste strand dat in gebruik was rechts van het hotel met ongeveer 0 .5km lopen. Dit strand ligt tegenover een ander hotel ( Allegro) die wordt gerenoveerd. Er zijn momenteel geen sanitair bij het strand zodat u terug naar het hotel als u het nodig hebben te gaan. Er is een draagbare bar en het entertainment dingen op het strand is geweldig. Tweede strand is aan de linkerkant van het hotel - niet klaar was toen wij er waren - maar het is veel kleiner wordt echter het hebben een restaurant aan het strand die bijna klaar is. Dit is misschien 100-200m afstand - over waar u bent in het hotel afhankelijk. Hoofdgebouw met kamers nog niet klaar was - maar ik denk dat het misschien te dicht bij de snelweg zijn als je de kamers het tegenover krijgen. Als u kunt kiezen zou ik kiezen gebouwen 3 of 4 - tweede of derde verdieping. Voor ons was het fantastisch dat het was niet druk - niet zeker hoe het zal zijn wanneer voltooid. Wat betreft de service kan ik niet genoeg zeggen - waarschijnlijk de hardste werkdocument spul we verbleven in Cuba gezien ( en we hebben in Cuba 20 keer zo ver:).Meer

Datum van verblijf: december 2015
Antwoord van OceanCustomerService, Director General bij Ocean Vista AzulGereageerd op 7 januari 2016
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 15 december 2015

Net terug van een erg leuk verblijf in de Ocean Vista Azul. Ik bezocht de eerste week in december. Het resort ligt op een klif met uitzicht op de oceaan met een prachtig landschapszwembad. Er is een weg die een 4 minuten lopen van de...lobby naar het strand is. Het strand is mooi, wit zand, turquoise water. Er is geen badkamer bij het strand, maar ze doen omlaag drankjes en snacks. Het resort was net de week dat ik er was. Er was een grote zwembad in het midden van het resort met een swim up bar en een overloopzwembad met een adembenemend uitzicht op de oceaan. 3 A la carte restaurants opende de week dat we er waren evenals de belangrijkste buffet. Er is ook een restaurant in de lobby voor geprivilegieerde gasten. Het eten was ok. ( Ik had geen toegang tot het privilege restaurant) was er altijd iets vond ik dat ik vond. Er zijn veel geweldige mensen die er werken die oprecht vriendelijk en behulpzaam is. Het is ongeveer 20 minuten rijden met de bus naar Varadero op de hop on hop off bus die kan bij de halte gevangen kan worden slechts aan de linkerkant wanneer je het resort lopen. Het is 5,00 CUC voor een dag pass. Het resort was zeer rustig met niet een van mensen sinds kamers nog steeds gebouwd wordt afgewerkt worden waren en het Theater net voltooid was. Ik had een heerlijke week omdat ik rustig zoals resorts met geen drukte. Ik denk dat wanneer ze een volledige bezetting hebben wij een andere ervaring.Meer

Datum van verblijf: december 2015
Antwoord van OceanCustomerService, Director General bij Ocean Vista AzulGereageerd op 7 januari 2016
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 9 december 2015 via mobiele applicatie

Uitstekend resort, ik beveel het!reisden naar vista azul op nov 28TH/2015. Verbleven in het privelage gedeelte met twee kinderen. Het hotel was de helft afgewerkt. Het infinity pool was open en dan het belangrijkste zwembad opende een paar dagen later. Ze hadden een priviliged verdieping...restaurant serveert ontbijt, lunch en diner met een uitstekend menu selectie. Het ontbijtbuffet geopend tot drie dagen van onze vakantie. Speciale dank aan manager Gonzales. Eten: dit is mijn 9e keer naar Cuba en het eten was geweldig. Strand: het strand is privé tussen twee klippen. Er waren veel stoelen beschikbaar. Zwembad: het overloopzwembad dat in het privelage gebied ligt is geweldig. Het belangrijkste zwembad heeft een swim up bar, een afdeling voor kinderen en een jacuzzi. Hotel: zoals u kunt zien is door de pics alles zeer modern gloednieuw. De indeling is makkelijk te navigeren. Kamer: zeer ruim en wederom zeer modern. Service: Ongeëvenaard! Dit was de beste service die ik ooit heb ontvangen en ik naar Los Cabos geweest, Cancun, Punta Cana, Santa Clara en andere hotels in Varadero.Meer

Datum van verblijf: november 2015
Antwoord van OceanCustomerService, Director General bij Ocean Vista AzulGereageerd op 7 januari 2016
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Stel een vraag
Robin_331
14 mei 2017|
AntwoordenAlle 2 antwoorden weergeven
Antwoord van usatraveler285 | Gelegenheid beoordeeld |
Beste, Euro's (cash) wisselen voor CUCs kan inderdaad in het hotel, je kan echter in het hotel je CUCs niet terug omwisselen voor Euro's (in de luchthaven wel)
0
stemmen
JojoBreda
1 april 2017|
AntwoordenAlle 2 antwoorden weergeven
Antwoord van 967amandav | Gelegenheid beoordeeld |
there is a dress code for men, no shorts and flip flops at a la carte restaurants. I have seen people at the buffet in swim shorts.
0
stemmen
Kamertips
"Wij boekten de luxekamer met oceanzicht. Groot / met salonnetje bad en douche en ligzetels op terras...."
KatrienHub
19 apr. 2018
Beoordeling lezen
"Fantastisch zwembad met ligbedden en uitzicht op zee"
LindaMarquez
25 jul. 2017
Beoordeling lezen
"groot complex. kies een kamer waar je dicht bij wil zitten, bij de receptie of bij de restaurants."
amjmv
9 feb. 2016
Beoordeling lezen
LOCATIE
CaraïbenCubaMatanzas ProvinceVaradero
AANTAL KAMERS
470
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding