Barcelo Solymar
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Barcelo Solymar

Reiziger (10173)
The beach
Zwembad en strand (2100)
piscina
Kamer en suite (1868)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

3,5
#20 van 29 all-inclusives in Varadero
4,4 van 5 bollen
Locatie
3,5 van 5 bollen
Hygiëne
3,5 van 5 bollen
Service
3,5 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Barceló Solymar is ideaal voor een bezoek aan Varadero. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Kamers bij Barcelo Solymar bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en een minibar en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast betaald internet beschikbaar voor gasten.

Een conciërge is een van de voorzieningen bij dit resort all-inclusive. Daarnaast maakt het zwembad en het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Barcelo Solymar Varadero gaat, is gratis parkeren beschikbaar.

Als je graag naar een pub gaat, ligt Barcelo Solymar Hotel Cuba in de buurt van Beatles Bar, Calle 62 en Vernissage Restaurant -Snack Bar.

Zorg dat je tijdens je bezoek naar populaire attracties gaat, zoals Iglesia Santa Elvira (1,8 km) en Parque Central (1,9 km). Ze liggen allemaal op loopafstand van het resort all-inclusive.

Geniet van je verblijf bij Barceló Solymar en veel plezier in Varadero!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Betaald internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Oppas
Parkeerplaats
Internet
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Snackbar
Zwembadbar
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Conciërge
Wisselkantoor
Winkels
Lig-/strandstoelen
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
4,5 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Gezinsresort
Gesproken talen
Frans, Spaans

Locatie

Carretera Las Americas, Km. 3, Varadero 42200 Cuba
Routebeschrijving
Enigszins geschikt om te wandelen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 56 van 100
56
Juan Gualberto Gomez Airport
8.996beoordelingen794vragen en antwoorden6kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 2.272
  • 2.827
  • 1.631
  • 1.099
  • 1.169
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Ria V heeft een beoordeling geschreven feb 2024
9 bijdragen5 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
Zelfs 3 1/2 sterren onwaardig! Kwamen met Koning Aap groepje van 14 personen toe. Laatste halte voor onze terugreis(2 nachten verbleven).
De schuifdeur van onze 1ste kamer sloot niet aan de bovenkant, enkele centimeters zelfs, met de lawaaierige muziek buiten onaanvaardbaar. Safe hing los van de muur. Andere kamer gevraagd, daarvan ging de kaart niet, weer naar de receptie om iemand te laten komen. Receptionist wist te zeggen dat hun kaartenmachine het al enkele maanden niet doet en ze beroep doen op hun naburig hotel.
Kamer is zeer ruim, airco maakt verschrikkelijk veel lawaai, bad is niet proper.
Gelijkaardige klachten bij de rest van onze groep.
Ik vraag me af of Canadeze en Russische toeristen die langer blijven, betere kamers toegewezen krijgen.
Aan handdoeken geraken voor het zwembad is mission impossible, je moet ze aan het kamermeisje vragen .. maar dan moet je ze zien. Gewoon zelf je handdoeken meebrengen of die van je kamer.
Sommigen van de receptie zijn nors tot onvriendelijk. Resto personeel en poetsvrouw zijn vriendelijk en behulpzaam, dat moet ook gezegd worden.
Internet onstabiel.
Buffet is uitgebreid, buffet resto’s zijn lawaaierig.
Zwembaden max 60 cm diep, jammer!
Wel voldoende ligstoelen, strand is mooi en ook daar voldoende ligstoelen.
Klap op de vuurpijl was dat we een kakkerlak doodden op onze kamer en op de gang nog 1 kakkerlak gezien hebben.
Dit is onaanvaardbaar ! Koning Aap is geïnformeerd om dit hotel te vermijden of de optie te bieden om voor enkele 10€ meer een bungalow te nemen, die zijn beter volgens 2 NL dames van onze groep.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Joan Marqués, General Manager bij Barcelo Solymar
Gereageerd op 25 feb 2024
We betreuren het zeer dat uw verblijf in ons hotel niet naar uw zin was. We waarderen uw commentaar, want het helpt ons om onze diensten te verbeteren en de problemen die u noemt te corrigeren. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat veroorzaakt werd door de deur, de airconditioning, de kluis, de schoonmaak, het internet en de handdoeken. We verzekeren u dat we de nodige maatregelen zullen nemen om deze ongemakken op te lossen en te voorkomen dat ze zich in de toekomst herhalen. We danken u voor uw vertrouwen en hopen dat u ons een nieuwe kans geeft om u een bevredigende ervaring in ons hotel te bieden. We blijven tot uw beschikking voor elke vraag of suggestie die u ons wilt doen.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Chasmaine S heeft een beoordeling geschreven feb 2024
1 bijdrage
2,0 van 5 bollen
Zijn hier met Djoser en dit is ons laatste hotel. Heel wat anders dan de verblijven hiervoor. Hotel kamer is ok.
Best wel massaal in eetzaal en buiten het hotel niet zoveel te beleven.
Waar wij eerder waren was het echte Cuba.
Personeel is super vrolijk en behulpzaam.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2024
2,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Joan Marqués, General Manager bij Barcelo Solymar
Gereageerd op 23 feb 2024
Bedankt voor uw feedback over ons hotel. We zijn blij dat u onze hotelkamer oké vond en dat u ons personeel super vrolijk en behulpzaam vond. We doen ons best om u een aangenaam verblijf te bieden. We begrijpen dat ons hotel heel anders is dan de andere verblijven die u heeft gehad met Djoser, een reisorganisatie die gespecialiseerd is in rondreizen naar bijzondere bestemmingen. We weten dat ons hotel vrij massaal is en dat er buiten het hotel niet veel te beleven is. We hopen dat u toch heeft genoten van de faciliteiten en activiteiten die we binnen het hotel aanbieden, zoals het zwembad, de spa, de bars en de shows. We hopen ook dat u het echte Cuba heeft kunnen ontdekken tijdens uw reis, een land vol charme, geschiedenis en cultuur. We danken u voor uw bezoek en we hopen u weer te zien.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Laura S heeft een beoordeling geschreven dec 2023
3 bijdragen
4,0 van 5 bollen
Als reisleidster van Djoser was ik hier 2 nachten met een groep aan het eind van een 20 daagse reis over Cuba.
Overal op Cuba is de economische situatie de laatste jaren enorm verslechterd, dus ook dit hotel heeft de nodige problemen zoals bv. te weinig handdoeken en badlakens.
Niet handig als je je enige handdoek op de grond hebt gegooid en niet vervangen wordt, maar er zijn ergere dingen op de wereld!
Maar verder doet het personeel enorm zijn best om het je naar de zin te maken! De receptie heeft fantastisch geholpen bij het oplossen van een paar problemen!
Heel bijzonder was de inspanning van Daniel (food en bevragen manager) om het huwelijksaanzoek van 2 van mijn klanten tot een bijzondere ervaring te maken! Ook ons afscheidsdiner was super! Veel dank hiervoor!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Joan Marqués, Director General bij Barcelo Solymar
Gereageerd op 30 dec 2023
We zijn erg blij dat uw groep heeft genoten van hun verblijf in ons hotel. We weten dat Cuba een moeilijke economische situatie doormaakt en dat dit de kwaliteit van onze diensten beïnvloedt, maar we streven ernaar om het beste te bieden wat we hebben. We waarderen uw begrip en geduld met de problemen die u mogelijk heeft gehad met de handdoeken en de wifi. We zijn blij dat ons personeel u heeft geholpen om enkele ongemakken op te lossen en dat u de inspanning van Daniel om het huwelijksaanzoek van uw klanten tot een speciale ervaring te maken, heeft gewaardeerd. We zijn ook blij dat u genoten heeft van het afscheidsdiner dat we voor u hebben bereid. We hopen dat u ons snel weer bezoekt en dat u blijft genieten van Cuba. Bedankt voor uw vriendelijke recensie en voor uw vertrouwen in Tripadvisor.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Shannen heeft een beoordeling geschreven dec 2023
Hoeselt, België3 bijdragen1 nuttige stem
4,0 van 5 bollen
Heel goed hotel om in te verblijven. Cuba is niet vergelijkbaar met wat er in het Westen allemaal verkrijgbaar is, maar in dit hotel doen ze echt goed hun best om toch aan "Westerse" standaarden te voldoen.
Heel vriendelijk personeel, van de kamermeisjes tot de manager.
Het personeel doet er ook alles aan om je een geweldige ervaring te geven. Mijn vriend heeft mij op het strand ten huwelijk gevraagd, en het hotel heeft er alles aan gedaan om de verrassing heel mooi te maken. We kregen een fles champagne en heel lekker eten (surf & turf - kreeft & biefstuk) voorgeschoteld.
We praten nu nog altijd over onze reis naar Cuba, dit hotel en de mensen. Geweldige ervaring!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Joan Marqués, Director General bij Barcelo Solymar
Gereageerd op 30 dec 2023
Hartelijk dank voor het delen van uw mening over uw recente verblijf in het hotel Barceló Solymar. We zijn erg blij om te weten dat u een heerlijk verblijf heeft gehad en dat u ons hotel, ons personeel en onze service leuk vond. We voelen ons zeer vereerd dat we deel hebben uitgemaakt van uw huwelijksaanzoek op het strand en dat we u een onvergetelijke verrassing hebben aangeboden. We zijn blij dat u genoten heeft van de fles champagne en het heerlijke eten dat we u hebben geserveerd. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel en u de beste service en aandacht te blijven bieden. Met vriendelijke groet.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Dimitri M heeft een beoordeling geschreven aug 2023
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
Het is geen hotel maar een soort discotheek met gillende entertainers. Zwembaden beter mijden dus. Slechte bandjes tot s’avonds laat die je het slapen onmogelijk maken. Eten is slecht, onhygiënisch, veelal lange rijen voor de buffetten die veelal koud zijn en vliegen en vogels(?!) in de eetzaal. Je kan twee keer eten in een “special” restaurant, maar inschrijven is noodzakelijk en dat betekent 1,5 uur in de rij staan. Niet te doen dus. Kamers zijn oud en de badkamer zit onder de roest. Handdoeken worden vaak vergeten, bedden niet verschoond, internet valt er regelmatig uit en rijen bij de receptie zijn indrukwekkend. De helft van liften werkt niet. Een groot deel van hotel is afgesloten het maakt een desolate indruk, een hotel in verval. Service hoef je niet te verwachten. Voor de goede orde, gaat hier om een 5 sterren hotel.
Wat is er wel goed? Het strand is prachtig en er is een stukje waar geen geluidsboxen zijn neergezet. Oh, ja en het bier is veilig en koud.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Vermijd het eten, drink er geen koffie (kraan water). Vraag om een kamer aan de buitenzijde van...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Joan Marqués, Director General bij Barcelo Solymar
Gereageerd op 23 aug 2023
Wij betreuren het ten zeerste dat uw verblijf in ons hotel niet naar uw zin is geweest. Wij streven ernaar om al onze klanten een kwaliteitsvolle service en een onvergetelijke ervaring te bieden, maar blijkbaar hebben wij niet aan uw verwachtingen voldaan. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden door het lawaai, de netheid, het eten, het internet, de liften en het personeel. Wij nemen nota van uw opmerkingen en zullen ze in aanmerking nemen om ons hotel te verbeteren en te voorkomen dat deze situaties zich herhalen. Wij zijn blij dat u tenminste heeft genoten van de schoonheid van ons strand en van het koude bier dat wij in onze bar aanbieden. Wij hopen dat u ons een tweede kans geeft om u te laten zien dat wij het beter kunnen doen en dat ons hotel de vijf sterren die het heeft verdient. Wij danken u voor uw bezoek en uw mening, die ons helpt om elke dag te verbeteren.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Antwoord van Сергей П
1 bijdrage2 nuttige stemmen
не знаю, не интересовался
Luciana G heeft een vraag gesteld jan 2024
Río Tercero, Argentinië10 bijdragen1 nuttige stem
Hola quisiera saber si el hotel cuenta con bar de playa Gracias
Luciana G heeft een vraag gesteld jan 2024
Río Tercero, Argentinië10 bijdragen1 nuttige stem
Hola ! Quisiera saber si el hotel cuenta con bar de playa? Gracias
Antwoord van bill M
Toronto, Canada79 bijdragen29 nuttige stemmen
Kind of. About 30 m from the beach.
Dimitri M heeft een tip geschreven (aug 2023)
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
"Vermijd het eten, drink er geen koffie (kraan water). Vraag om een kamer aan de buitenzijde van het hotel als je rust wil"
Volledige beoordeling lezen
Arasmallworld heeft een tip geschreven (jan 2016)
Amsterdam, Nederland269 bijdragen23 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"alle kamers zijn mooi"
Volledige beoordeling lezen
Marcel110259 heeft een tip geschreven (mei 2015)
Bornem, België22 bijdragen7 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
"Kies gewoon dit hotel NIET"
Volledige beoordeling lezen
JacquelineB1972 heeft een tip geschreven (aug 2014)
Nederland9 bijdragen1 nuttige stem
3,0 van 5 bollen
"Boek een bungalow suite, gelegen in de tuin direct bij de zwembaden. Sfeervoller dan het hotel."
Volledige beoordeling lezen
Francois V heeft een tip geschreven (okt 2013)
Herk-de-Stad, België1 bijdrage3 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
"Blijf hier weg"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Varadero uit meer accommodaties kiezen.
OOK BEKEND ALS
barcelo hotel solymar, barcelo hotel varadero, barcelo solymar cuba, barcelo solymar hotel cuba, barcelo solymar beach resort, barcelo solymar varadero cuba, barcelo sol y mar
VOORHEEN BEKEND ALS
Barcelo Solymar Arenas Blancas Resort
LOCATIE
CaraïbenCubaMatanzas ProvinceVaradero
AANTAL KAMERS
525
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

BARCELO SOLYMAR (Varadero, Cuba) - foto's en reviews - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Barcelo Solymar
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Barcelo Solymar?
Attracties in de buurt zijn Mi Casa Beatles (0,9 mijl), Snack Bar Calle 62 (0,7 mijl) en Taller de Cerámica Artística (0,9 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Barcelo Solymar?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit ontbijt, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Barcelo Solymar?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Barcelo Solymar?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Barcelo Solymar?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Barcelo Solymar?
Restaurants met een gunstige locatie zijn La Gruta El Vino, Varadero 60 en Waco's Club.
Zijn er sportvoorzieningen bij Barcelo Solymar?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Barcelo Solymar?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Barcelo Solymar?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder spaans en frans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Barcelo Solymar?
Veel reizigers bezoeken Cueva de Ambrosio (9,0 mijl).
Heeft Barcelo Solymar een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Alle Varadero hotelsHoteldeals voor VaraderoLastminutehotels in Varadero
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's