Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Gran Caribe Villa Tortuga

Vandaag een goede prijs-kwaliteitsverhouding
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Reiziger (1899)
Zwembad en strand (473)
Kamer en suite (308)

Over

Nr. 55 van de 79 hotels in Cuba
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Betaald internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Avondentertainment
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Vervoer van/naar luchthaven
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Airconditioning
Privébalkon
Veilig
Handige informatie
HOTELCATEGORIE

Locatie

Volledige weergave
1.215beoordelingen
116vragen en antwoorden
11kamertips
Waardering van reizigers
  • 122
  • 383
  • 345
  • 170
  • 195
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Slechter kan je niet zitten in deze toch mooie streek (prachtige stranden). Van buitenaf ziet het er nog allemaal mooi en degelijk uit maar de kamers zijn echt niet meer ok, natte matrassen, ramen die niet sluiten om nog maar te zwijgen van het restaurant, hier gaat spontaan je honger over door de vieze geur en vuile tafels. Tafellakens zitten vol vlekken en worden niet vervangen.Zeker geen aanrader!
Meer lezen
Antwoord van Directora G, Director Comercial bij Gran Caribe Villa Tortuga
Gereageerd op 20 mei 2019
Estimado cliente: Ante todo quisiéramos agradecerle sinceramente por compartir las impresiones sobre su estancia en nuestro hotel en este portal. Su comentario serán bien recibidos ya que consideramos que cada crítica nos ayuda a evaluar el cumplimiento de nuestros estándares y de estar al tanto de las verdaderas necesidades de nuestros clientes. Lamentamos mucho el incidente que describe con relación a su habitación y al restaurante y le rogamos nos disculpe por las molestias ocasionadas. Quisiera hacerle saber que de seguro esta confusión se trató de un desafortunado incidente aislado y para nada parte de nuestro actuar diario. En nuestro hotel contamos con un sistema de chequeo de limpieza sistemático para todas nuestras habitaciones y áreas que vela por evitar errores como estos. . Revisaremos lo ocurrido y de seguro será corregido. Le agradecemos enormemente por la confianza depositada e y le esperamos nuevamente en un futuro no lejano, para poder tener la oportunidad de superar esta experiencia.
Meer lezen
Als afsluiting van een schitterende rondreis nog 2 dagen/nachten in dit resort verbleven. Schitterend strand, mooi aangelegde en onderhouden tuinen, keurige kamer met grote badkamer. Schoonmaak gaat op zn Cubaans zullen we maar zeggen. Aanbod eten erg uitgebreid en zeker niet slecht. Je moet geen culinaire hoogstandjes verwachten maar ik heb veel slechter meegemaakt. Het all inclusive aanbod van drankjes houdt echter te wensen over. Vanwege dronkenmans problemen alles in plastic bekertjes, cocktails van slechte kwaliteit en softdrinks mierzoet. Hier niets terug te vinden van verse fruitsapjes, jammer! Publieke toiletten bij restaurant, zwembad e.d. zouden veel beter schoongemaakt moeten worden maar wanneer mensen toch van alles in de potten blijven gooien zijn ze er toch ook zelf gedeeltelijk schuldig aan. Kortom een fijne bestemming als je er een beetje doorheen kunt kijken!
Meer lezen
Antwoord van Directora G, Director Comercial bij Gran Caribe Villa Tortuga
Gereageerd op 1 apr. 2019
Estimado cliente: Le agradecemos por haber elegido nuestro una vez más, así como por habernos transmitido sus impresiones y valoraciones positivas en este sitio de TripAdvisor. Nos sentimos muy complacidos de leer que su estancia haya sido grata y que nuestros trabajadores le han atendido como usted se merece. Esperamos recibirlo nuevamente en nuestro hotel para repetir o incluso superar esta inolvidable experiencia.
Meer lezen
1e toegezegde kamer ( comfort) had geen electra. Kregen superior kamer toegewezen. Deze was kleiner, niet schoon en oud!! Geaccepteerd omdat er geen andere kamers waren. Schoonmaak kamer was slecht. Onderhoud totaal resort werd niet gedaan. Kapotte verlichting, doorgezakte bankjes in lobby, steandbedjes tekort en meesten kapot. Hygiene in buffet restaurant was droevig. Buffet ( ontbijt en diner) iedere dag hetzelfde en alles werd lauw aangediend. Het bijvullen was ook zeer slecht evenals dat er regelmatig bestek tekort was. Badhanddoeken bij zwembad waren ook altijd op. Op kamer kregen we 2 kleine badhanddoekjes per 24 uur om te gebruiken na douchen. Openbare toiletten op resort waren echt smerig, zowel smorgens, smiddags als savonds, zo ook geen toiletpapier aanwezig. Toilet/ badkamer op kamer werd niet schoongemaakt. Nors personeel. We zijn onze 2 wk doorgekomen omdat we mooie trips hebben gemaakt, prachtige omgeving, heerlijk weer hadden en genoten hebben van Cuba. Gaan zeker terug naar Cuba maar dit hotel NOOIT MEER!! Is geen 4* waard, hoogstens 1*!!!
Meer lezen
Antwoord van Directora G, Director General bij Gran Caribe Villa Tortuga
Gereageerd op 9 jan. 2019
Ante todo nos gustaría agradecerle que haya elegido nuestro hotel para sus vacaciones en La Habana y que haya dedicado parte de su valioso tiempo a comunicarnos sus impresiones y críticas constructivas sobre su experiencia. Igualmente nos entristece saber que en esta ocasión nuestro restaurante no han estado a la altura de sus expectativas y así lo hemos transmitido inmediatamente al personal encargado de esta área. De igual forma hemos revisado lo ocurrido con su toalla, lamentamos mucho esta imprecisión
Meer lezen
Met grote boog omheen lopen: Dramatische hygiene van kamers en eten. Beslapen bedden, overal vuil, sanitair slecht en heel vies, losse electriciteit, lekkende airco vol vuil en stof. Er zijn op het park een paar mooie kamers aan de zeezijde. Andere kamers zijn dramatisch. Rondom het zwembad de hele dag stampende muziek, dus weinig rust. Hygiene eten is zeer slecht. Weinig koeling eten. Veel vuil in eetzaal. Bestek en borden vies. Drank aan bar is warm. Werden eerst als groep in ranzige kamers gestopt. Na veel herrie zijn beste kamers aangeboden. Uiteindelijk weggegaan naar ander resort wegens de dramatische hygiene.
Meer lezen
Wij zijn 3x van kamer moeten wisselen! In de 1ste kamer was de airco kapot en kwam de plafond op verschillende plaatsen naar beneden. In de 2de kamer hing een verschrikkelijke geur en de 3de kamer was oké, maar ook niet meer dan dat! Het buffet was echt VERSCHRIKKELIJK! Gelukkig waren wij maar 2 dagen daar! Langer als 2 dagen hou je dat eten niet vol! En ook de rest van het hotel was zeer onhygiënisch! Geen aanrader, en al zeker niet voor langer als 2 dagen!
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 47 - US$ 121 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
gran caribe villa tortuga hotel varadero, tortuga hotel varadero
LOCATIE
CaraïbenCubaMatanzas ProvinceVaradero
AANTAL KAMERS
292
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding