Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Gem. € 353 per nacht, 22/3 - 23/3
€ 521
per nacht
€ 420
per nacht
€ 319
per nacht
mrt
apr
22 mrt
Vandaag
24 mrt
26 mrt
28 mrt
30 mrt
1 apr
3 apr
5 apr
7 apr
9 apr
11 apr
13 apr
15 apr
17 apr
19 apr
21 apr
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
De accommodatie was prima. De sunset bistro slecht. Personeel geen ervaring in de horeca. Loopt veel personeel rond maar je moet wel 30 minuten wachten op je cocktails.Hospitality ver te zoeken. Staan liever te kletsen als dat ze hun klanten helpen was opvallend. Kan echt niet …… Buiten de horeca allemaal even behulpzaam en vriendelijk.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Asanya Foster, Marketing bij Radisson Blu Aruba
Gereageerd op 16 sep 2024
Dear Valued Guest, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het is fijn om te horen dat u tevreden was met de accommodatie en dat ons team buiten de horeca behulpzaam en vriendelijk was. We betreuren het echter dat uw ervaring bij de Sunset Bistro niet aan uw verwachtingen voldeed. Dit is zeker niet het serviceniveau waar we naar streven. We waarderen uw opmerkingen over de wachttijd en de houding van het personeel en zullen dit intern bespreken om de nodige verbeteringen aan te brengen. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en u een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Team Blu Aruba
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Bennie R heeft een beoordeling geschreven jul 2024
Mooi en schoon hotel. Faciliteiten waren prima en de infinity pool geweldig. Wij hadden een suite met uitzicht op de oceaan. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Met name Santos heeft ons goed geholpen. Bedankt voor het fijne verblijf. We komen nog weer eens terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2024Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip:Infinity pool is prachtig. Mooi uitzicht.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Miangela Croes, Marketing bij Radisson Blu Aruba
Gereageerd op 4 jul 2024
Dear Guest Bennie, Hartelijk dank voor uw prachtige review! We zijn blij te horen dat u ons personeel vriendelijk en behulpzaam vond en dat u ons hotel mooi en schoon ervaarde. Het is geweldig om te weten dat u heeft genoten van onze faciliteiten en de infinity pool. Het doet ons deugd dat u tevreden was met uw suite en het uitzicht op de oceaan. We zullen uw complimenten zeker doorgeven aan Santos. Bedankt dat u uw fijne verblijf met ons heeft gedeeld. We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen bij Radisson Blu Aruba. Team Blu Aruba
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Fred vd Flier heeft een beoordeling geschreven mrt 2023
Inchecken duurde lang en nou niet dat ik zeg goh een lekker warm welkom. Tegendeel onvriendelijk.
Kamer 8-290 heeft geen balkon, is meer een appartement. Keuken, met houten bestek en kartonnen borden, geen kookplaat, geen pannen of keukengerei, op deze manier is de keuken in de kamer een nutteloze investeringen.(bij gebruik werd het ook niet opnieuw aangevuld) Maar ook geen glas te vinden, drinken uit een kartonnen bekertje. En ook in de badkamers geen bekers ,erg armoedig. Twee slaapkamers. Bescheiden badkamer geen ruimte om te eigen toiletartikelen te stallen. Van het hotel ligt er een mini zeepje. En aan de muur hangt de shampoo. Duurt heel lang tot er warm water komt, zonde van de verspilling. Kamer is minimalistisch ingericht, echt het hoognodige. Erg ongezellig en niet warm. Men zou bijvoorbeeld best een vloerkleed kunnen neerleggen. Het is zeer gehorig. Kamer is te puur en zeer ongezellig. Geen enkele warmte, of sfeer. TV is prima met veel kanalen.
Kamer is zeer gehorig. Als men ergens wat verschuift, bovenburen of naaste buren, blijkbaar ook geen vloerkleed, dus het alsof het in je eigen kamer gebeurt. Bij de airco kun je alleen de temperatuur aanpassen, je kunt hem niet uitzetten of de ventilator zachter zetten, zit achter een code. Erg onvriendelijk. Bij het uitchecken ook, ze vroegen of ik tevreden was, toen ik daar negatief op antwoorde, keek ze me aan en ging verder met uitchecken procedure. Geen enkel verontschuldigingen of jammer.
Ontbijten, ala-cart of buffet. Buffet, 25$, is heel beperkt. Paar warme dingen en weinig soorten brood, klein beetje fruit. Clover verzorgd ook hiet het ontbijt. Ala card is prima, en vriendelijke dame. Heb ook het idee dat er weinig gebruikt van wordt gemaakt. Er is beneden hun koffie shop, clover café. Prima kwaliteit. Ook daar is er bescheiden kaart om te ontbijten. En vriendelijke personeel.
Kamer, Geen minibar. Geen roomservice. ( is dat niet verplicht voor 4 sterren hotels ?)
Wat ook zo opvallend is je komt overal personeel tegen er zijn er nagenoeg géén die gewoon de gasten, hun salaris, vriendelijk groeten. Opvallend, kan het management zich aanrekenen. Letterlijk 2 tegengekomen, van de 10tallen die me groeten!!!
Moest na 4 dagen probleemloos geparkeerd te hebben ineens bij het parkeren mijn parkeerkaart laten zien. Bij het inchecken heb ik mijn merk en kenteken opgegeven. Men had toen een parkeerkaart moeten geven, incheck procedures.
Wifi is prima.
Zie bij de meeste hotels hier in de omgeving dat je moet betalen om te mogen parkeren, hier, iets positief, is het gratis.
Boven een mooi aduld zwembad en het ontbijt restaurant
De tuin rond het grote beneden zwembad moet nog volwassenen worden, maar mooi aangelegd.
Senses restaurant is prima maar hoort niet bij het hotel.
Dit is een prima twee sterren hotel, vooral de kamer. Lijkt wel een ibis, etap, formule 1, of andere budget kamer. Met name de kamer. (Om er voor in aanmerking te komen moeten ze wel de prijzen verlagen.) En niet zoals nu een kamer prijs zonder ontbijt 700$ per nacht. Ik sla radisson voorlopig wereldwijd even helemaal over!!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht alleen
Kamertip:Laten ze zich eerst maar een verbeteren.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Roland Hermosen, Guest Services / Front Office bij Radisson Blu Aruba
Gereageerd op 9 mrt 2023
Dear Guest, Thank you very much for your review and your valuable feedback. It was a great pleasure to have you as a valued guest at Radisson Blu during your stay in Aruba. We are concerned about the low score, on behalf of our entire staff at Radisson Blu Aruba we apologize for the overall experience which did not meet or exceed your expectation during your stay at this hotel. We thank you so much for bringing your comments and feedback to our attention. We take all customer complaints very seriously and have addressed the scores and feedback with our management team and will surely look into your valuable comments and feedback with the concerning departments. We thank you once again for being a valued customer and appreciate the feedback which is very important for us to improve our services and to fine tune our operations. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Karin Klooster heeft een beoordeling geschreven feb 2022
Via een goede deal bij Booking.com kwamen we bij Radisson Blu Aruba uit! Ontzettend lief personeel! Ontzettend behulpzaam. Mooie gym! Fantastische zwembaden en super aardige mensen. Het hotel staat op een zeer goede locatie, aan het begin van ‘de strip’. Heel dichtbij het strand, bij winkels en ook bij de restaurants. Allemaal op loopafstand. We vlogen pas om 8.00 PM en mochten om 4.00 PM uitchecken. We werden gebeld of we nog hulp nodig hadden met bagage, of een taxi nodig hadden. Echt super geregeld. De kamer is erg groot (100m2) met 2 slaapkamers. Er wordt goed schoongemaakt door zeer aardige mensen. De koffie op de kamer is lekker. De douche is okay, het duurt echter heel lang voordat het water warm is (misschien omdat we op de 12e verdieping zaten). En de straal is wel beetje zacht. We hebben een fantastische tijd gehad hier!
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip:Parkeren was gratis bij het hotel.
Wel
Erg fijn om een auto te hebben op Aruba.
We hebben ook een...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Samantha Croes, Marketing bij Radisson Blu Aruba
Gereageerd op 1 mrt 2022
Beste Karin, Zoals we zeggen in Aruba, Masha Danki - bedankt voor uw beoordeling. Ik ben blij te weten dat u genoten had van uw verblijf bij ons in Radisson Blu Aruba. Ik ben ook blij om te weten dat U had genoten van het prachtige zwembad en ontspanning hebt gevonden tijdens Uw tijd hier. Ons team is erg trots op het bieden van uitstekende en vriendelijke gastenservice, en ik ben zo blij om te weten dat, dat het geval was. We kijken ernaar uit om u terug te zien en de Arubaanse gastvrijheid opnieuw te ervaren. Team Blu
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Het hotel is gloednieuw en erg schoon. De kamers zijn zeer ruim en wij hadden 2 slaapkamers/2badkamers met zeezicht. Dat zeezicht is aan te raden omdat je dan ook een ruim balkon hebt. Landzicht heeft geen balkon. Bij check-in werd aangegeven dat de keukens uitgeschakeld waren; dat was niet zoals aangegeven tijdens de boeking. Ofschoon wij niet vaak wilden koken tijdens de vakantie, is het soms wel handig om iets op te kunnen warmen of iets kleins te bereiden. Jammer, maar helaas en geen compensatie (ook niet om gevraagd). Ook werd ons bij check in aangegeven dat housekeeping niet dagelijks was en on-request only. Gelijk duidelijk gemaakt dat dat request er iedere dag zou zijn en probleem daarmee opgelost; kamer werd iedere dag keurig schoongemaakt.
Hotel is nieuw en nog niet alles is af, maar dat beperkt zich voornamelijk tot entrance-building waar ook de infinity pool is. Voor ons geen groot gemis. Door de nieuwigheid mist het nog wel wat sfeer; hotel doet vooral functioneel/zakelijk aan en dat is jammer. De pool-area zal over 5 jaar aanmerkelijk mooier zijn als bomen en planten wat volgroeid zijn. Desalniettemin, hier ook alles keurig onderhouden. Voor ons onbelangrijk, maar hotel is niet direct aan het strand gelegen en heeft dus geen standfaciliteiten.
Het was was erg rustig toen wij er verbleven en het personeel rond het zwembad/bar verveelt zich zichtbaar. Wij bestelden geregeld wat te eten/drinken bij zwembad (keukens waren immers uitgeschakeld) en dat was erg goed.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2022Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Samantha Croes, Marketing bij Radisson Blu Aruba
Gereageerd op 7 feb 2022
Beste Stannie, Zoals we zeggen in Aruba, Masha Danki - bedankt voor uw beoordeling. Ik ben blij te weten dat u genoten heeft van uw eerste verblijf bij ons in Radisson Blu Aruba. We stellen uw feedback op prijs, omdat we altijd werken aan het verbeteren van onze gastervaring. We hopen u terug te verwelkomen wanneer uw reizen u terugbrengen naar ons ene gelukkige eiland. Vriendelijke Groeten, Team Blu
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Definitely a big no on having enough loungers for guests. You can rent from Moomba’s but they sell out quick. We paid $40 dollars for 3 loungers and umbrella.
Je kunt in de omgeving van Palm Beach/Eagle Beach uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 216 - € 438 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Caribische eilandenArubaPalm Beach/Eagle Beach
AANTAL KAMERS
132
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.