Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Radisson Blu Aruba

avatar-imageavatar-imageavatar-image
Reiziger (385)
Kamer en suite (80)
Zwembad en strand (18)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbiedingen
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.

Over

Nr. 15 van de 25 hotels in Palm Beach/Eagle Beach
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Duiken
Snorkelen
Kinderzwembad
Parkeerservice
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijt in de kamer
Happy hour
Kindermaaltijden
Eetgelegenheid buiten
Wijn/champagne
Zwembadbar
Verhuur watersportuitrusting
Windsurfen
Bowlen buiten gelegenheid
Avondentertainment
Shuttlebusservice
Taxiservice
Dakterras
Conciërge
Gemakswinkel
Souvenirwinkel
Buitenmeubelen
Parasols
EHBO-koffer
24 uursreceptie
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Luchtzuiveraar
Badjassen
Airconditioning
Eetgedeelte
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Bidet
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Apart eetgedeelte
Aparte woonkamer
Sofa
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Kledingkast
Kledingrek
Strijkijzer
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Koelkast
Inloopdouche
Bubbelbad
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Uitzicht op stad
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
3,5 van 5 sterren
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Spaans
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen
305beoordelingen31vragen en antwoorden2kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 203
  • 46
  • 28
  • 11
  • 19
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
avatar-image
Fred vd Flier heeft een beoordeling geschreven mrt 2023
Leusden, Nederland1547 bijdragen166 nuttige stemmen
+1
Inchecken duurde lang en nou niet dat ik zeg goh een lekker warm welkom. Tegendeel onvriendelijk.  Kamer 8-290 heeft geen balkon,  is meer een appartement. Keuken,  met houten bestek en kartonnen borden, geen kookplaat,  geen pannen of keukengerei,  op deze manier is de keuken in de kamer een nutteloze investeringen.(bij gebruik werd het ook niet opnieuw aangevuld) Maar ook geen glas te vinden, drinken uit een kartonnen bekertje. En ook in de badkamers geen bekers ,erg armoedig. Twee slaapkamers. Bescheiden badkamer geen ruimte om te eigen toiletartikelen te stallen. Van het hotel ligt er een mini zeepje. En aan de muur hangt de shampoo. Duurt heel lang tot er warm water komt, zonde van de verspilling. Kamer is minimalistisch ingericht, echt het hoognodige. Erg ongezellig en niet warm. Men zou bijvoorbeeld best een vloerkleed kunnen neerleggen. Het is zeer gehorig. Kamer is te puur en zeer ongezellig. Geen enkele warmte, of sfeer.  TV is prima met veel kanalen.  Kamer is zeer gehorig. Als men ergens wat verschuift, bovenburen of naaste buren,  blijkbaar ook geen vloerkleed, dus het alsof het in je eigen kamer gebeurt. Bij de airco kun je alleen de temperatuur aanpassen,  je kunt hem niet uitzetten of de ventilator zachter zetten, zit achter een code. Erg onvriendelijk. Bij het uitchecken ook, ze vroegen of ik tevreden was, toen ik daar negatief op antwoorde, keek ze me aan en ging verder met uitchecken procedure. Geen enkel verontschuldigingen of jammer.  Ontbijten, ala-cart of buffet. Buffet,  25$, is heel beperkt. Paar warme dingen en weinig soorten brood,  klein beetje fruit. Clover verzorgd ook hiet het ontbijt. Ala card is prima,  en vriendelijke dame.  Heb ook het idee dat er weinig gebruikt van wordt gemaakt. Er is beneden hun koffie shop, clover café. Prima kwaliteit. Ook daar is er bescheiden kaart om te ontbijten. En vriendelijke personeel.  Kamer, Geen minibar. Geen  roomservice. ( is dat niet verplicht voor 4 sterren hotels ?) Wat ook zo opvallend is je komt overal personeel tegen er zijn er nagenoeg géén die gewoon de gasten, hun salaris, vriendelijk groeten. Opvallend, kan het management zich aanrekenen. Letterlijk 2 tegengekomen, van de 10tallen  die me groeten!!! Moest na 4 dagen probleemloos geparkeerd te hebben ineens bij het parkeren mijn parkeerkaart laten zien. Bij het inchecken heb ik mijn merk en kenteken opgegeven. Men had toen een parkeerkaart moeten geven, incheck procedures.  Wifi is prima.  Zie bij de meeste hotels hier in de omgeving dat je moet betalen om te mogen parkeren,  hier, iets positief,  is het gratis.  Boven een mooi aduld zwembad en het ontbijt restaurant  De tuin rond het grote beneden zwembad moet nog volwassenen worden, maar mooi aangelegd.  Senses restaurant is prima maar hoort niet bij het hotel.  Dit is een prima twee sterren hotel, vooral de kamer. Lijkt wel een ibis, etap, formule 1, of andere budget kamer. Met name de kamer.  (Om er voor in aanmerking te komen moeten ze wel de prijzen verlagen.) En niet zoals nu een kamer prijs zonder ontbijt 700$ per  nacht. Ik sla radisson voorlopig wereldwijd even helemaal over!!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht alleen
Kamertip: Laten ze zich eerst maar een verbeteren.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Roland Hermosen, Guest Services / Front Office bij Radisson Blu Aruba
Gereageerd op 9 mrt 2023
Dear Guest, Thank you very much for your review and your valuable feedback. It was a great pleasure to have you as a valued guest at Radisson Blu during your stay in Aruba. We are concerned about the low score, on behalf of our entire staff at Radisson Blu Aruba we apologize for the overall experience which did not meet or exceed your expectation during your stay at this hotel. We thank you so much for bringing your comments and feedback to our attention. We take all customer complaints very seriously and have addressed the scores and feedback with our management team and will surely look into your valuable comments and feedback with the concerning departments. We thank you once again for being a valued customer and appreciate the feedback which is very important for us to improve our services and to fine tune our operations. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Karin Klooster heeft een beoordeling geschreven feb 2022
Groningen, Nederland57 bijdragen4 nuttige stemmen
Via een goede deal bij Booking.com kwamen we bij Radisson Blu Aruba uit! Ontzettend lief personeel! Ontzettend behulpzaam. Mooie gym! Fantastische zwembaden en super aardige mensen. Het hotel staat op een zeer goede locatie, aan het begin van ‘de strip’. Heel dichtbij het strand, bij winkels en ook bij de restaurants. Allemaal op loopafstand. We vlogen pas om 8.00 PM en mochten om 4.00 PM uitchecken. We werden gebeld of we nog hulp nodig hadden met bagage, of een taxi nodig hadden. Echt super geregeld. De kamer is erg groot (100m2) met 2 slaapkamers. Er wordt goed schoongemaakt door zeer aardige mensen. De koffie op de kamer is lekker. De douche is okay, het duurt echter heel lang voordat het water warm is (misschien omdat we op de 12e verdieping zaten). En de straal is wel beetje zacht. We hebben een fantastische tijd gehad hier!
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip: Parkeren was gratis bij het hotel. Wel Erg fijn om een auto te hebben op Aruba. We hebben ook een...
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Samantha Croes, Marketing bij Radisson Blu Aruba
Gereageerd op 1 mrt 2022
Beste Karin, Zoals we zeggen in Aruba, Masha Danki - bedankt voor uw beoordeling. Ik ben blij te weten dat u genoten had van uw verblijf bij ons in Radisson Blu Aruba. Ik ben ook blij om te weten dat U had genoten van het prachtige zwembad en ontspanning hebt gevonden tijdens Uw tijd hier. Ons team is erg trots op het bieden van uitstekende en vriendelijke gastenservice, en ik ben zo blij om te weten dat, dat het geval was. We kijken ernaar uit om u terug te zien en de Arubaanse gastvrijheid opnieuw te ervaren. Team Blu
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Stan heeft een beoordeling geschreven jan 2022
Eindhoven, Nederland92 bijdragen35 nuttige stemmen
Het hotel is gloednieuw en erg schoon. De kamers zijn zeer ruim en wij hadden 2 slaapkamers/2badkamers met zeezicht. Dat zeezicht is aan te raden omdat je dan ook een ruim balkon hebt. Landzicht heeft geen balkon. Bij check-in werd aangegeven dat de keukens uitgeschakeld waren; dat was niet zoals aangegeven tijdens de boeking. Ofschoon wij niet vaak wilden koken tijdens de vakantie, is het soms wel handig om iets op te kunnen warmen of iets kleins te bereiden. Jammer, maar helaas en geen compensatie (ook niet om gevraagd). Ook werd ons bij check in aangegeven dat housekeeping niet dagelijks was en on-request only. Gelijk duidelijk gemaakt dat dat request er iedere dag zou zijn en probleem daarmee opgelost; kamer werd iedere dag keurig schoongemaakt. Hotel is nieuw en nog niet alles is af, maar dat beperkt zich voornamelijk tot entrance-building waar ook de infinity pool is. Voor ons geen groot gemis. Door de nieuwigheid mist het nog wel wat sfeer; hotel doet vooral functioneel/zakelijk aan en dat is jammer. De pool-area zal over 5 jaar aanmerkelijk mooier zijn als bomen en planten wat volgroeid zijn. Desalniettemin, hier ook alles keurig onderhouden. Voor ons onbelangrijk, maar hotel is niet direct aan het strand gelegen en heeft dus geen standfaciliteiten. Het was was erg rustig toen wij er verbleven en het personeel rond het zwembad/bar verveelt zich zichtbaar. Wij bestelden geregeld wat te eten/drinken bij zwembad (keukens waren immers uitgeschakeld) en dat was erg goed.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2022Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Samantha Croes, Marketing bij Radisson Blu Aruba
Gereageerd op 7 feb 2022
Beste Stannie, Zoals we zeggen in Aruba, Masha Danki - bedankt voor uw beoordeling. Ik ben blij te weten dat u genoten heeft van uw eerste verblijf bij ons in Radisson Blu Aruba. We stellen uw feedback op prijs, omdat we altijd werken aan het verbeteren van onze gastervaring. We hopen u terug te verwelkomen wanneer uw reizen u terugbrengen naar ons ene gelukkige eiland. Vriendelijke Groeten, Team Blu
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
avatar-image
Dan H heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Sycamore, Illinois7 bijdragen4 nuttige stemmen
Dit was ons tweede verblijf hier. Zeer mooie faciliteit en personeel. Het lijkt nog steeds te lukken om strandstoelen te reserveren. Speciale vermelding voor Sean Mark die strandstoelen heeft opgezet. Hij was erg behulpzaam, vriendelijk en meegaand. Zal zeer waarschijnlijk terugkomen en hier weer verblijven.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2024
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
NSgirlNovaScotia heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Nova Scotia5 bijdragen1 nuttige stem
Zoveel goede dingen. Ik zal proberen eerlijk te zijn. Nadelen - zoals iedereen vermeldt is de zeer beperkte strandruimte. Ik kreeg te horen dat er maar 40 plekken per dag waren, er werd ook een begeleider gevraagd. Voor stoelen en parasol moet je bij een strandclub betalen. Bij het inchecken kreeg ik te horen dat de stoelen elke dag van mijn verblijf van 8 dagen waren geboekt, ik werd op een wachtlijst gezet. Op onze laatste dag vroeg ik of er openingen waren, aangezien het onze laatste dag was en kreeg te horen dat ze volgeboekt waren. Radisson Blu moet dit zo snel mogelijk uitzoeken. De bar en restaurants hadden meerdere dagen achter elkaar geen basisartikelen meer. Er is geen tekort aan plaatsen om deze items te kopen, dus het heeft geen zin om ze niet elke dag te hebben. Ik heb een aantal artikelen opgestuurd voor een stomerij. Toen de bestelling terugkwam, waren de prijzen hoger dan de schoonmaakbon die ik had ingevuld. Nadat ik nergens was aangekomen, werd er een supervisor gebeld en kreeg ik met tegenzin mijn eer. Ten slotte moeten ze de muziek rond het resort heroverwegen. De hele dag zijn het dezelfde liedjes, waarbij geen van de daadwerkelijke zangers de liedjes zingen. en het is afgestemd om te klinken als koffiehuismuziek, ten slotte was het eten oké. Pro's - het personeel is vriendelijk, de accommodatie is zeer schoon, op loopafstand van tal van plaatsen, de kamers zijn erg groot, het strand is dichtbij binnen 3 - 5 minuten of ze hebben een shuttle.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2024Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Palm Beach/Eagle Beach uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 214 - € 492 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
CaraïbenArubaPalm Beach/Eagle Beach
AANTAL KAMERS
132
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

RADISSON BLU ARUBA (Palm Beach/Eagle Beach, Aruba) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Radisson Blu Aruba
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Radisson Blu Aruba?
Attracties in de buurt zijn Time Square Aruba (0,3 mijl), Eternity Fine Jewels (0,4 mijl) en Kristie's Jewels (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Radisson Blu Aruba?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Radisson Blu Aruba?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Radisson Blu Aruba?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Radisson Blu Aruba?
Ja, gratis parkeren en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Radisson Blu Aruba?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Dushi Bagels and Burgers, Mercát Aruba en Bogart's Aruba.
Zijn er sportvoorzieningen bij Radisson Blu Aruba?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van Radisson Blu Aruba?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Radisson Blu Aruba?
Veel reizigers bezoeken The Antilla (3,6 mijl), Bushiribana Gold Mill Ruins (7,5 mijl) en Fort Zoutman Historical Museum (6,5 mijl).
Heeft Radisson Blu Aruba een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op stad.
Is Radisson Blu Aruba toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.