Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Aruba Harmony

Opslaan
Palmitastraat 9, Oranjestad Aruba
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 68
Aanbieding bekijken
TripadvisorUS$ 68
Expedia.com
Otel.com
Nustay.com
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (54)
Zwembad en strand (7)
Kamer en suite (2)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 36 van de 56 Bijzondere accommodaties in Oranjestad
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Woonwijk
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 1
Voorzieningen van accommodatie
Gratis internet
Wifi
114beoordelingen3vragen en antwoorden4kamertips
Waardering van reizigers
  • 40
  • 17
  • 13
  • 7
  • 37
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Zoals vlaggen hieronder beschreef.. Wij hebben getracht te boeken met 3 personen. Er zijn rare app gesprekken ontstaan met oa. Foto’s van ene Steve. Na onze boeking werd er gezegd (door Barbara) dat wij 3 maal ons creditcard nummer foutief hebben ingevuld. Natuurlijk hebben wij deze uitermate belangrijke gegevens correct en zorgvuldig ingevuld. Uiteindelijk geeft zij aan dat wij met onze ouders moeten overleggen..? Een zeer ongepaste reactie. Gelukkig bood booking een gepaste oplossing met terug betaling en hebben wij genoten van een vakantie bij blue village.
Meer lezen
Samen met 2 vriendinnen hier een appartement geboekt, ongeveer 2 weken van te voren kregen wij een bericht dat er niet betaald was. Ze raden aan om het over te maken, dat deden wij. Na 1 dag was alles geannuleerd en zeiden zij dat we het niet hadden overgemaakt terwijl wij een bewijs hadden gestuurd van de betaling. We spraken met Steven en uiteindelijk met de eigenaresse en die deed alsof ze van niks wist, onderhand was ons appartement alweer online gezet. De eigenaresse Barbara gaf ons van alles de schuld maar zei dat we wel konden komen omdat ze toch wel het geld had gekregen alleen dan hadden we niet dezelfde kamer. Wij hebben dit afgewezen omdat wij al helemaal geen meer in deze oplichters hadden. We wouden een leuke onbezorgde vakantie. Uiteindelijk een ander appartement geboekt (blue village, aanrader!!!) en hebben daar een heerlijke vakantie gehad. Ook hebben we uiteindelijk het geld terug gekregen via booking.com omdat zij ons gelijk gaven. BOEK HIER DUS NOOIT WAT ZE OOK ZEGGEN HET ZIJN OPLICHTERS!!
Meer lezen
Antwoord van Sherpa68271989728, Manager bij Aruba Harmony
Gereageerd op 17 sep. 2019
Dank je wel. We gaan er van uit dat gasten nauwkeurig alles invullen. Je hebt tot drie keer verkeerd credit card nummer ingevuld, en je eigen naam verkeerd geschreven. Dit is geen oplichting maar nalatigheid van jouw kant. Booking.com heeft hier niets mee te maken en verstrekt geen geld want er is niets betaald op en verkeerd ingevulde naam en card nummer. Sorry we waren vol, dus geen kamer voor jullie. Erg onaardig om deze onzin te schrijven want jij hebt keer op keer verkeerde gegevens verstrekt, en daarmee je reservering verspeeld. Volgende keer je ouders vragen om je te helpen invullen. Groet Barbara Arenz
Meer lezen
Deze verblijf is niet eens 1 ster waard, de eigenaarese (mvr Barbara) houd zich niet aan afspraken ze is vals, onbeschoft en een oplichter. Het verblijf is niet zoals het gepromoveerd wordt op de foto's, de zwembad is vies en kleiner dan het lijkt, apparaten zoals elektrische kookplaten enz. op de kamers/ appartementen doen het half goed, je krijg geen schone handdoeken en als je om vraagt stinken ze naar muf, de Wi-Fi is zo slecht dat je verplicht bent om buiten te zitten tussen al de muggen om 2 streepjes te krijgen en ook wordt de stekker van de airconditioning uit getrokken terwijl je nog aanwezig bent en gebruikt maakt van je accommodatie (de eigenaarese vraagt 25 euro per dag om gebruik te maken van de airconditioning--dit wordt achteraf "gecombineerd"). Overal ongedierte zoals kakkerlaken... Tijdens onze verblijf was er is geen enkel gast die blij is weg gegaan. Enig ding dat wel goed was is de sfeer tussen de gasten onderling die elkaar steunde. Wij waren met een groepje van 5, tussen ons 2 die boven de 60jr waren en één van hen met een delicate gezondheid. Wij werden iedere dag bullied door de eigenaarese die zich niet wou houden aan de afspraak die was gemaakt door haar manager (actie dat niet geaccepteerd werd door ons en dit hebben we laten merken). Naast al die ellende en stress veroorzaakt door de eigenaarese, krijg je je borg ook niet terug. Advies, geef liever iets meer uit en voorkom je stress, onnodig en eindeloze discussies en onverwachte/ "spook" kosten.
Meer lezen
Antwoord van BA283, Front Office Manager bij Aruba Harmony
Gereageerd op 12 mrt. 2019
Geache gast, Dank voor uw berichtje. Inderdaad, we hebben een gezellige, mooie en schone plek. We zijn altijd volgeboekt en hebben meestal blije en tevreden gasten. Soms gaat het anders. Zoals bij u. Het niet naleven van regels en incorrect gedrag stellen we niet op prijs. Kamers: Als u een klein budget heeft, is de accommodatie dar ook naar. U krijgt waar u voor heeft betaald. Bij ons is alles schoon, altijd! Over airco: U kunt niet verwachten om voor zeventig euro met 10 personen, de airco 24/7 te laten draaien. In uw betaalde prijs heeft u 12 uur airco per dag, niet 24.7. Hygiëne: Heel belangrijk voor ons. Uw kamer en bed waren dagelijks gevuld met etensresten daar komen mieren en vliegen op af, daar bent u zelf voor verantwoordelijk. Handdoeken: We hebben u geen handdoeken verstrekt, die heeft u zelf meegenomen. Ja bij ons is het altijd gezellig, schoon en feestelijk Dank u wel. Borg: U heeft uw borg echter wel teruggekregen ondanks het niet correct achterlaten van onze accommodaties. Groet Peter
Meer lezen
Bij de boeking van de kamer (1 bed in slaapzaal), werd ik ondanks "gratis" annulering toch aangerekend op mijn kredietkaart. Na contact per email werd ik van het kastje naar de muur gestuurd en bleven ze rond de pot draaien om toch maar niet terug te betalen. Ze hadden me trouwens $73 aangerekend terwijl de boeking maar voor $54 was. Gelukkig heeft de klantendienst van booking.com een betere dienstverlening en hebben zij voor een terugbetaling gezorgd. Aruba Harmony zelf houdt er oneerlijke praktijken op na met onterechte en onjuiste aanrekeningen! Opletten dus!!
Meer lezen
Antwoord van B A, Manager bij Aruba Harmony
Gereageerd op 2 aug. 2018
Dank voor uw reservering. Wij in Nederland en Aruba, begrijpen de prijsstelling mijnheer. De opgegeven prijs wat u kreeg van uw reisagent is zonder belasting. U moet ook belasting betalen! Misschien dat u geen belasting betaalt in België, maar op Aruba en Nederland is dat wel het geval. We raden u aan bij een volgende reservering goed te lezen wat u boekt, onder welke condities en hoe de prijs is verwerkt, Ons advies goed lezen voor u rare berichten op tripadvisor schrijft. Uw annulering was helemaal niet gratis! U heeft uw geld per abuis terug terwijl u daar geen recht op heeft. Over oneerlijkheid gesproken.
Meer lezen
Ik was hier maar twee dagen maar toen ik binnen kwam werd ik gelijk hartelijk ontvangen door het koppel Ged en Loraine. Ze waren niet de echte eigenaren maar deden hier aan house sitting en waren voor een aantal dagen de eigenaren. Het koppel reist de wereld rond, experimenteerd en Ged zijn gevoel van humor mag natuurlijk niet ontbreken! Ze hebben mij geholpen op elk front, ik ben ze hier dankbaar voor en wens ze nog een hele fijne reis toe! Het hostel zelf heeft een mooi zwembad en een fijn keukentje + zit area waar je kunt koken en zitten. Afstand naar het centrum was 15/20 minuten lopen. De stranden verderop zijn helaas wat verder en ben je al snel drie kwartier aan het lopen. Goede plek om nieuwe mensen te ontmoeten. Groet Josephine
Meer lezen
Antwoord van B A, Manager bij Aruba Harmony
Gereageerd op 2 aug. 2018
Dank u wel mevrouw, u was ook een bijzondere en plezierige gast. Dank voor uw gezelligheid en het netjes achterlaten van de kamer. We kijken uit naar uw volgende komst! Groetjes van ons allemaal! Ged, Loraine, Claire, Jennifer, Steven, Luis, Robert en Barbara Team Aruba Harmony
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 56 - US$ 219 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
aruba harmony hotel oranjestad
LOCATIE
CaraïbenArubaOranjestad
AANTAL KAMERS
9
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Aruba Harmony
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Aruba Harmony?
Attracties in de buurt zijn Time Square Aruba (4,8 mijl), Kay's Fine Jewelry (1,8 mijl) en Gemani Jewelers Aruba (1,9 mijl).
Welke restaurants liggen er in de buurt van Aruba Harmony?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Fred Restaurant, Eduardo's Beach Shack en Carte Blanche Restaurant.
Welke talen spreekt het personeel van Aruba Harmony?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Aruba Harmony?
Veel reizigers bezoeken Bushiribana Gold Mill Ruins (6,1 mijl), Fort Zoutman Historical Museum (1,9 mijl) en Old Dutch Windmill (3,8 mijl).