Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Palmitastraat 9, Oranjestad Aruba
Expedia.com
Hotels.com
travelup.com
Travelocity
ZenHotels.com
Orbitz.com
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (55)
Kamer en suite (2)
Dineren (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor thuisblijven voor personeel met symptomen
Meer lezen
Bijgewerkt op 22-03-21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Aruba Harmony
Bijgewerkt op 22-03-21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 37 van de 58 in Oranjestad
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Woonwijk
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 1
Voorzieningen van accommodatie
Gratis internet
Wifi
Buitenzwembad
116beoordelingen3vragen en antwoorden4kamertips
Waardering van reizigers
  • 41
  • 17
  • 13
  • 7
  • 38
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Queen111*** heeft een beoordeling geschreven aug. 2021
San Nicolas, Aruba2 bijdragen
Ik had voorheen een boeking gedaan tot een aantal x dagen. Tijdens mijn aankomst heb ik me hierop aangepast, en gaf aan voor 5 dagen te willen betalen. (En misschien langer te blijven) Mevrouw gaf aan het ok te vinden, en deed er schappelijk over. Als ik een bedrag van €250 aan annuleringskosten betaalt. En geen slechte review laat, met alles wat ik er ervaren hebt. Is alles financieel recht getrokken. Intussen veranderde Barbara Arenz constant van bedragen en moest ik haar corrigeren voor wat er afgesproken is. Ik liet me nichtje voor één nacht slapen tegen meerkosten, vervolgens zei Barbara dat er niet betaald is(dit gaf een zeer verwarrende indruk) Mevrouw ging ook nog eens tegen gasten, mijn verhaal vertellen en verdraaien, en verwijten maken met pathologische leugens wat zeer onprofessioneel is. via Agoda stel dat ik als een no-show gast ben gekomen. Vervolgens ging het één tot mis, eerst een kapotte koelkast, kapotte waterkoker, kussensloop onder de schimmel vlekken. Extreme vuile wc, en zo kan ik met de ongenoegen doorgaan. Toen ik dacht het ergste te hebben meegemaakt, zag ik dat Barbara bedragen van mijn creditcard afhandig probeerde te maken tot 4x aan toe! Diverse bedragen oplopend tot van €80 tot €200!! Na een verhitte discussie is politie erbij gehaald, die hebben mij in het gelijke gesteld. En zagen dat mevrouw op heel veel oppervlaktes verkeerd zat! Met name me paspoorten (3) in haar beheer houden, voor zogezegde borg. I.p.v een kopie van te maken, zonder toestemming mijn creditcard gegevens gebruiken om meer geld af te troggelen. Om me vervolgens voor klaploper en meer te roepen, dit voor gasten. Barbara Arenz dient zich voor als hoffelijk en netjes, tot ze op het matje gehaald wordt. Komt haar slangetje van een karakter langzamerhand naar boven. Mevrouw heeft enkel jaar geleden in de krant gestaan voor dit gevallen, politie is vaker bij haar geweest voor soortgelijke situaties. Ik ben blijkbaar niet de eerste, maar hopelijk en verbitterd wel de laatste!! Een ieder werkt hard voor zijn centen, hoe miezerig de bedragen in haar ogen wel niet zijn.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2021Reistype: Bezocht
Nuttig
Delen
Sanne L heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
Zwolle, Nederland2 bijdragen
Zoals vlaggen hieronder beschreef.. Wij hebben getracht te boeken met 3 personen. Er zijn rare app gesprekken ontstaan met oa. Foto’s van ene Steve. Na onze boeking werd er gezegd (door Barbara) dat wij 3 maal ons creditcard nummer foutief hebben ingevuld. Natuurlijk hebben wij deze uitermate belangrijke gegevens correct en zorgvuldig ingevuld. Uiteindelijk geeft zij aan dat wij met onze ouders moeten overleggen..? Een zeer ongepaste reactie. Gelukkig bood booking een gepaste oplossing met terug betaling en hebben wij genoten van een vakantie bij blue village.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Bezocht
Nuttig
Delen
vlaggen heeft een beoordeling geschreven apr. 2019
2 bijdragen
Samen met 2 vriendinnen hier een appartement geboekt, ongeveer 2 weken van te voren kregen wij een bericht dat er niet betaald was. Ze raden aan om het over te maken, dat deden wij. Na 1 dag was alles geannuleerd en zeiden zij dat we het niet hadden overgemaakt terwijl wij een bewijs hadden gestuurd van de betaling. We spraken met Steven en uiteindelijk met de eigenaresse en die deed alsof ze van niks wist, onderhand was ons appartement alweer online gezet. De eigenaresse Barbara gaf ons van alles de schuld maar zei dat we wel konden komen omdat ze toch wel het geld had gekregen alleen dan hadden we niet dezelfde kamer. Wij hebben dit afgewezen omdat wij al helemaal geen meer in deze oplichters hadden. We wouden een leuke onbezorgde vakantie. Uiteindelijk een ander appartement geboekt (blue village, aanrader!!!) en hebben daar een heerlijke vakantie gehad. Ook hebben we uiteindelijk het geld terug gekregen via booking.com omdat zij ons gelijk gaven. BOEK HIER DUS NOOIT WAT ZE OOK ZEGGEN HET ZIJN OPLICHTERS!!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2018
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Bezocht
Nuttig
Delen
Antwoord van Sherpa68271989728, Manager bij Aruba Harmony
Gereageerd op 18 sep. 2019
Dank je wel. We gaan er van uit dat gasten nauwkeurig alles invullen. Je hebt tot drie keer verkeerd credit card nummer ingevuld, en je eigen naam verkeerd geschreven. Dit is geen oplichting maar nalatigheid van jouw kant. Booking.com heeft hier niets mee te maken en verstrekt geen geld want er is niets betaald op en verkeerd ingevulde naam en card nummer. Sorry we waren vol, dus geen kamer voor jullie. Erg onaardig om deze onzin te schrijven want jij hebt keer op keer verkeerde gegevens verstrekt, en daarmee je reservering verspeeld. Volgende keer je ouders vragen om je te helpen invullen. Groet Barbara Arenz
Meer lezen
Mercedes Q heeft een beoordeling geschreven okt. 2018
9 bijdragen2 nuttige stemmen
Deze verblijf is niet eens 1 ster waard, de eigenaarese (mvr Barbara) houd zich niet aan afspraken ze is vals, onbeschoft en een oplichter. Het verblijf is niet zoals het gepromoveerd wordt op de foto's, de zwembad is vies en kleiner dan het lijkt, apparaten zoals elektrische kookplaten enz. op de kamers/ appartementen doen het half goed, je krijg geen schone handdoeken en als je om vraagt stinken ze naar muf, de Wi-Fi is zo slecht dat je verplicht bent om buiten te zitten tussen al de muggen om 2 streepjes te krijgen en ook wordt de stekker van de airconditioning uit getrokken terwijl je nog aanwezig bent en gebruikt maakt van je accommodatie (de eigenaarese vraagt 25 euro per dag om gebruik te maken van de airconditioning--dit wordt achteraf "gecombineerd"). Overal ongedierte zoals kakkerlaken... Tijdens onze verblijf was er is geen enkel gast die blij is weg gegaan. Enig ding dat wel goed was is de sfeer tussen de gasten onderling die elkaar steunde. Wij waren met een groepje van 5, tussen ons 2 die boven de 60jr waren en één van hen met een delicate gezondheid. Wij werden iedere dag bullied door de eigenaarese die zich niet wou houden aan de afspraak die was gemaakt door haar manager (actie dat niet geaccepteerd werd door ons en dit hebben we laten merken). Naast al die ellende en stress veroorzaakt door de eigenaarese, krijg je je borg ook niet terug. Advies, geef liever iets meer uit en voorkom je stress, onnodig en eindeloze discussies en onverwachte/ "spook" kosten.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Bezocht
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van BA283, Front Office Manager bij Aruba Harmony
Gereageerd op 13 mrt. 2019
Geache gast, Dank voor uw berichtje. Inderdaad, we hebben een gezellige, mooie en schone plek. We zijn altijd volgeboekt en hebben meestal blije en tevreden gasten. Soms gaat het anders. Zoals bij u. Het niet naleven van regels en incorrect gedrag stellen we niet op prijs. Kamers: Als u een klein budget heeft, is de accommodatie dar ook naar. U krijgt waar u voor heeft betaald. Bij ons is alles schoon, altijd! Over airco: U kunt niet verwachten om voor zeventig euro met 10 personen, de airco 24/7 te laten draaien. In uw betaalde prijs heeft u 12 uur airco per dag, niet 24.7. Hygiëne: Heel belangrijk voor ons. Uw kamer en bed waren dagelijks gevuld met etensresten daar komen mieren en vliegen op af, daar bent u zelf voor verantwoordelijk. Handdoeken: We hebben u geen handdoeken verstrekt, die heeft u zelf meegenomen. Ja bij ons is het altijd gezellig, schoon en feestelijk Dank u wel. Borg: U heeft uw borg echter wel teruggekregen ondanks het niet correct achterlaten van onze accommodaties. Groet Peter
Meer lezen
Johan_DR heeft een beoordeling geschreven jun. 2018
Wilrijk, Antwerpen, Belgium17 bijdragen20 nuttige stemmen
Bij de boeking van de kamer (1 bed in slaapzaal), werd ik ondanks "gratis" annulering toch aangerekend op mijn kredietkaart. Na contact per email werd ik van het kastje naar de muur gestuurd en bleven ze rond de pot draaien om toch maar niet terug te betalen. Ze hadden me trouwens $73 aangerekend terwijl de boeking maar voor $54 was. Gelukkig heeft de klantendienst van booking.com een betere dienstverlening en hebben zij voor een terugbetaling gezorgd. Aruba Harmony zelf houdt er oneerlijke praktijken op na met onterechte en onjuiste aanrekeningen! Opletten dus!!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2018
Service
Reistype: Bezocht
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van B A, Manager bij Aruba Harmony
Gereageerd op 3 aug. 2018
Dank voor uw reservering. Wij in Nederland en Aruba, begrijpen de prijsstelling mijnheer. De opgegeven prijs wat u kreeg van uw reisagent is zonder belasting. U moet ook belasting betalen! Misschien dat u geen belasting betaalt in België, maar op Aruba en Nederland is dat wel het geval. We raden u aan bij een volgende reservering goed te lezen wat u boekt, onder welke condities en hoe de prijs is verwerkt, Ons advies goed lezen voor u rare berichten op tripadvisor schrijft. Uw annulering was helemaal niet gratis! U heeft uw geld per abuis terug terwijl u daar geen recht op heeft. Over oneerlijkheid gesproken.
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 91 - US$ 141 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
aruba harmony hotel oranjestad
LOCATIE
CaraïbenArubaOranjestad
AANTAL KAMERS
9
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Aruba Harmony
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Aruba Harmony?
Attracties in de buurt zijn Aruba Aloe Factory, Museum and Store (0,6 mijl), Fumaca Cigar Lounge Aruba (0,3 mijl) en Art & Frames Unlimited (0,3 mijl).
Welke restaurants liggen er in de buurt van Aruba Harmony?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Don Jacinto Restaurant and Parilla, Coffee House en Arucamba Snacks.
Zijn er sportvoorzieningen bij Aruba Harmony?
Ja, gasten hebben toegang tot buitenzwembad tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van Aruba Harmony?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Aruba Harmony?
Veel reizigers bezoeken Bushiribana Gold Mill Ruins (6,1 mijl), Fort Zoutman Historical Museum (1,9 mijl) en Old Dutch Windmill (3,8 mijl).