Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Andere Russische zenders
Gratis parkeren
Ski-in/ski-out
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stomerij
Vergaderkamers
Hot tub
Zakencentrum met internettoegang
Fitnesscentrum / sportruimte
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Binnenzwembad
Zwembad
Roomservice
Rolstoeltoegang
Openbare wifi
Wasservice
Ontbijt beschikbaar
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Kamers voor rokers beschikbaar
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Klassiek
Zakelijk
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
Routebeschrijving
Yenişehir Airport38 km
Alle hotels in de buurt bekijken
Beoordelingen (81)
Beoordelingen filteren
7 resultaten
Waardering van reizigers
4
2
0
0
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
4
2
0
0
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 7 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 12 maart 2017

We verbleven in tweepersoonskamer =gerenoveerd, het was goed maar koud in badkamer want het was hoekkamer dus moesten we kachel /warm ventilatie dat was geven door het hotel. Nooit accepteren hoekkamer wanneer het erg koud buiten! Het is saai om 's avonds, geen animatie en...etc. Restaurant zelf is standaard 1, als voor mij het menu is niet zo uitgebreid als het kan zijn, en het verandert niet de andere dag, kunnen worden 2 - 3 verschillende maaltijd zult u zien dat is het. Het is altijd druk bij lunch en diner. Je voelt koud wanneer je zit door de muur omdat isolatie werd verkeerd denk ik. De prijs komt niet overeen met de kwaliteit als voor mij. De lobby is altijd als een bazaar zo druk! Ik zal er weer naartoe gaan? Kan één dag, maar voordat ik zal proberen een ander hotelsMeer

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 18 juli 2016 via mobiele applicatie

We verbleven hier met Nieuwjaar 2015/16. Dit was ook de eerste keer dat ik op een skivakantie. Op het eerste gezicht het hotel is erg mooi. De kamers waren van een goed formaat en buffet eten was briljant. Bepaalde alcoholische dranken ook waren opgenomen. Personeel...in de skiwinkel waren erg behulpzaam en hebben bijgedragen tot de algehele positieve ervaring. We hadden onze 18 maanden oude dochter met ons. Het hotel bood een reiswieg in kamer en er was een speelkamer voor kinderen, maar niet voor haar leeftijdsgroep. Hotel is zeer dicht bij het skiën scala en was één van de enigen open vanwege het ontbreken van sneeuw. Ze openden het volledig op onze laatste dag voluntaristisch het veilig was, maar zelfs met slechts de helft van de piek was het erg goed.Meer

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 6 september 2015 via mobiele applicatie

We hadden een fantastische knaller tijd hier, mijn kinderen nooit het hotel wenst te verlaten. Zeer goed eten geserveerd de hele tijd, alles is gratis in dit hotel. Goede vriendelijke skiverhuur met goede prijzen. Ze hebben een kliniek in het hotel dat maakte ons veilig...voelen. It was very relaxing dat is mijn enige commentaar en een betere super markt nodig. Voor sure zullen we volgend jaar weer teruggaan.Meer

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 14 februari 2015 via mobiele applicatie

Ik heb hier 3 weken geleden verbleven en hoefde niet tot herziening van het hotel omdat het matig was , maar dit keer heb ik veel klachten. Eten is niet goed , sommige obers zijn onbeleefd, geen warm water voor uren en grote verwarming probleem..... mijn laatste verblijf in dit hotel!Meer

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 8 februari 2015

Nou, was ik zo tevreden met mijn vakantie in Grand Yazici Bodrum Hotel. Zij hebben beiden speciale snacks en kleine gerechten. Ik heb genoten van het eten veel. De kamers zijn ook erg schoon en groot. Mijn uitzicht vanuit mijn raam was ook uitstekend. Ik...kon niet kijken naar het meestal in nachten stop. Ik heb genoten van disco-avonden ook. Muziek waren geweldig. Mensen waren geweldig. Ik herinner me niet geniet dansen zoveel als ik in Grand Yazici Bodrum deden. Personeel waren zo vriendelijk, behulpzaam en aardig. Ik kreeg langs goed met hen ook! Ik verbleef er bijna twee weken en ik kan u verzekeren, voor mij was het de beste vakantie ooit dankzij dit geweldige hotel.Meer

Datum van verblijf: juli 2014
Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Grand Yazici Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 112 - US$ 371 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
TurkijeBursaUludag National Park
AANTAL KAMERS
250
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding